QuantanaMORON!


Quantanamo
 Share

Recommended Posts

Jeg tillader mig at reppe ind til flere af dine indlæg. Nu håber jeg ikke at Morten Z sletter min bruger og min log af denne årsag. Der er virkeligt ikke mange interessante logs tilbage på mol. Det flyder over med lortelogs der omhandler svømning, cykling og Gheyfit. Der er stort set ingen logbøger tilbage hvor man kan få inspiration og blive motiveret.

God BB-jul.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tillader mig at reppe ind til flere af dine indlæg. Nu håber jeg ikke at Morten Z sletter min bruger og min log af denne årsag. Der er virkeligt ikke mange interessante logs tilbage på mol. Det flyder over med lortelogs der omhandler svømning, cykling og Gheyfit. Der er stort set ingen logbøger tilbage hvor man kan få inspiration og blive motiveret.

God BB-jul.

Du har min velsignelse til at reppe - (på trods af at jeg jo faktisk svømmer og laver lidt yoghey ind imellem). Din egen log er jo også en bodybuildingsmandslog!

Lige over med jul

Ellers god form (fra juleaftensdag) - og så er du også bare hamrende flot!:

ulrikapprenti.jpg

Who is teh guy on teh right?

* * *

PATTER OG GUNZ!

best_cowgirl_photo.jpg

Ja venner, så har det været jul. Jeg hyggede mig med familien og en and og et svin juleaften, og fik dejlige gaver. 2. juledag stod i snapsens tegn. Jeg gik benhårdt efter at drikke mine tre 19-årige fætre heftigt fulde, og det lykkedes også. Som bonus blev jeg selv så episk fuld, at jeg fyrede den af i bar mave og seler og med bukserne nede, som man kan læse andet steds på denne online motionsforum (det er motion-online.dk/fora jeg tænker på). 3. juledag var der igen snaps

og øl på programmet og jeg var hjemme kl. 0400. "Julen varer længe og man skal fyre den af", som det hedder sig i den kendte julesang.

Den megen mad og fyren den af (samt manglende træning), gjorde at jeg i dag følte mig fed, klam og meget lidt bodybuildingsmandsagtig, derfor var det på tide at komme i sving - der skulle trænes. ChristianBB! og jeg hookede op, og så bodybuilede vi:

Bænk:

12 @ 50

10 @ 70

10 @ 80

5 @ 85

5 @ 90

4 @ 90

4 @ 90

4 @ 90

15 @ 70

12 @ 70

Ikke så meget power...

Skrå DB bænk:

15 @ 22

12 @ 26

12 @ 28

10 @ 28

8 @ 28

DB curls:

20 @ 16

15 @ 18

15 @ 18

15 @ 18

12 @ 18

Har fået noget bøvl med min venstre albue, er er irriteret inde i leddet og på det nederste af biceps. Prøver med højre reps og ser om det hjælper.

DB inklinationskrøl:

15 @ 12

15 @ 12

12 @ 12

10 @ 12

Her dukkede The Apprentice op med sine dådyrøjne og tiggede om hjælp hos de to bodybuildingsmænd, der er kendt som Flawless og Eclipse. Det var tydeligt at hun var desperat, og derfor nu henvendte sig til de to største kompetencer i centret. I min iver for at hjælpe, troede jeg, at hun havde fået viklet din ipod-ledning ind i sig selv, men det var slet ikke sagen, fandt jeg ud af efter at have hevet lidt i både ledning og apprentice. Sagen var, at hun ikke kunne finde ud af at bruge sine straps. Hun modtog et lynkursus, og det hjalp lidt, men vi måtte konkludere at strapsne, der var den ghey version (hendes kærestes) med skumgummi, ikke kunne strammes nok om hendes sugerørstynde håndled. Ikke desto mindre tog både Chr og undetegnede strap-henvendelsen som en kadeau til vores brug af straps. Nuvel. Apprentice endte med at droppe strapsne. Herefter gennemførte hun sine laterals med 4 kilos håndvægte relativt problemfrit!

(Om apprentice også har været forbi min BB-konsulent, og fået at vide, at der skal køres med straps på alt, meldte historien ikke noget om.)

Laterals:

20 @ 10

15 @ 12

12 @ 14

12 @ 14

12 @ 14

Skuldre med pump i

Reverse Ez curls:

12 @ 10 + bar

12 @ 10 + bar

12 @ 10 + bar

This is for biceps width! (Og uha - lige i underarmene)

Rear laterals:

16 @ 10

12 @ 10

Weak point

Front raises:

15 @ 10

Dragon flags:

5

5

4

CBB er efterhånden ved at være ganske habil til denne øvelse.

Floating crunches:

12

8

Min flæskestegsmave var med pump efter dette

Og så orkede vi ikke mere. Lidt dovent ikka at træne ben, men det gør vi i morgen.

Om lidt står den på biftur med så legendariske mennesker som: PATKANONEN, Jens Pecs, Freaky Peak, ChristianBB og KatjaBB! Og jeg skal også med :smile:

edit: Denne logpost indeholder et utal af tastefejl! Det er meningen!

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

BOOM SHAKALAKA!

movgal5561.jpg

Efter et nytår hvor jeg i en tilstand af totalt abe mente, at det var smart at hoppe over noget fyrværkeri i bar mave på kultorvet, lande, glide og forstrække ledbåndet i mit venstre knæ iført en af Pascals (aka HC Andersens fra kiksede billeder fra byen-tråden) handsker og eye-liner, var det nu tid til bodybuildingsmandstrænings.

Jeg hookede op med 1/3 af ABBMH og så fyrede vi den af:

Skrå DB bænk:

15 @ 22

15 @ 24

15 @ 26

12 @ 28

11 @ 28

10 @ 28

10 @ 28

15 @ 24

BOOM - lige på pattårne

DB biceps:

20 @ 16

12 @ 18

12 @ 18

10 @ 18

10 @ 18

12 @ 16

15 @ 14

BOOM - lige på bicepsårne

Bøvler med en inflammation i det nederste af venstre biceps og senevedhæftningen. Derfor ingen tunge curls.

Reverse ez-bar curls:

12 @ 10 + bar

12 @ 10 + bar

12 @ 10 + bar

12 @ 10 + bar

BOOM - lige på de omvendte bicepsårne

Partiel squat:

10 @ 30

10 @ 50

10 @ 70

10 @ 90

10 @ 100

10 @ 100

10 @ 100

Meget bedre end jeg havde forventet. Skaden i ledbåndet hæmmer rom, men det er langt bedre end ingenting, (som jeg havde regnet med, at det ville blive til). Håber jeg kan undgå kompensationsskader...

Benpres:

12 @ 160

12 @ 180

12 @ 180

Også fine nok. Måske det kan undgås at atrofere.

Læg:

5 x 12 1-ben

3 x 20 2-ben

Jeg har lavet et nyt program (PATKANON og Hoos!!!) som er meget bodybuildingsmandstræningsagtigt!

Hej hej venner :smile: tak fordi I læser med.

Link to comment
Share on other sites

Partiel squat:

10 @ 30

10 @ 50

10 @ 70

10 @ 90

10 @ 100

10 @ 100

10 @ 100

Meget bedre end jeg havde forventet. Skaden i ledbåndet hæmmer rom, men det er langt bedre end ingenting, (som jeg havde regnet med, at det ville blive til). Håber jeg kan undgå kompensationsskader...

Imponerende hurtig recovery.

Jeg var 100 % sikker på, at det var dit højre knæ, der gik i stykker :laugh:

Jeg har lavet et nyt program (PATKANON og Hoos!!!) som er meget bodybuildingsmandstræningsagtigt!

Spændende :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Det er satme BB!

Har du billeder fra saltoen over fyrværkeriet? Lyder vildmandsagtigt...

:laugh:

Desværre ikke. PATKANONEN og jeg lavede VM i fuldemandsstupiditet, han slap dog uden større skrammer. Vi snakker ellers 40 minutter i bar mave på kultorvet i minus 10 grader..

Har dog dette billede fra lidt tidligere på aftenen - jeg forsøger at leve op til mit bodybuildingsnavn på Amagerbodybuildingsmandshold (forkortelsen er ABBMH, venner :smile:) - se om I kan finde PATKANONEN!

post-2616-126264329383_thumb.jpg

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

BODYBUILDINGSMANDSTRÆNING!

Var på besøg hos de gamle og blev snydt for et lift hjem, så jeg måtte brænde 1/3 af ABBMH af (ham der kaldes Flawless), og træne en omgang i Fitness World Allerød. Jeg købte en shaker og trænede den første halvdel af passet med hue! Masser af motivation takket være det nye program.

Dips:

15

15

15

13

12

12

12

10

10

11

Antal dips = 125

Laterals:

20 @ 12,5

12 @ 15

12 @ 15

12 @ 15

12 @ 15

15 @ 12,5

En Allerød-babe curlede ved siden af! Hot diggity

One arm machine rows:

15 @ 65 lbs

12 @ 85 lbs

12 @ 95 lbs

12 @ 115 lbs

12 @ 130 lbs

12 @ 130 lbs

12 @ 130 lbs

Her smed jeg huen

WG pull-downs:

20 @ 68

15 @ 82

12 @ 95

10 @ 102

10 @ 102

10 @ 102

20 @ 82

Power i rygtstykkerne i dag

Rear laterals:

25 @ 8

25 @ 8

20 @ 8

18 @ 8

Auch!

Dragon flags:

5

5

Floating crunches:

12

10

10

Læg i benpres:

20 @ 225 lbs

15 + 5 @ 225 + 195 lbs

15 + 5 @ 225 + 195 lbs

15 + 5 @ 225 + 195 lbs

15 + 5 @ 225 + 195 lbs

Av for et pump.

Rotator + udstrækning!

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

PURE & CLEAN BODYBUILDINGSMANDSTRÆNINGS!

En tidlig formiddag i januar 2010, hvor solen skinnede og fuglene kvidrede mødtes jeg med Kongen aka Flawless aka ChristianBB - det er ham, der kalder sig ChristianB her på motion-online - og dermed var 2/3 af ABBMH samlet (det står for AmagerBodyBuildingsMandsHold, venner :smile: (jeg har lavet nogle af bogstaverne store så I kan se, hvordan man kommer frem til forkotelsen) og så trænede vi. Først patterne:

Bænk:

12 @ 60

12 @ 60

10 @ 70

5 @ 80

5 @ 85

5 @ 90

5 @ 92,5

5 @ 92,5

4 @ 92,5

12 @ 72,5

14 @ 72,5

Jeg glæder mig til, at jeg får store stærke pattår

Skrå DB bænk:

18 @ 20

12 @ 24

15 @ 24

12 @ 26

10 + 1f @ 26 (prøvede med en faarced mere, men den gik helt galt - nogle gange tror folk i fw at vi er retarderede er jeg sikker på - måske de har ret (hihi) :smile:)

12 @ 26

15 @ 20

14 @ 18

16 @ 16

Så var patterne trænet

Dødløft:

12 @ 60 keystone

12 @ 100 keystone

12 @ 120 keystone

12 @ 120

12 @ 130

15 @ 140

Ingen problemer med forstrækningen

Legcurls:

Fail! Mit venstre ben kan ikke engang gennemføre 1 rep med 5 kilo i legcurl pga. forstrækningen. Får én til at tænke over, hvor meget højre har kompenseret for venstres manglende styrke i den netop overståede dødløft...

Læg:

En masse reps på et ben og begge ben.

Det var det. En dejlig træning. Jeg har bestilt leucin inspireret af Cille, og i aften skal jeg i svømmeren med en masse bodybuildere. Er livet ikke herligt venner? Jeg synes det :smile:

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Du skal huske på at det store M i forMiddangstræning står for MASSYYYW!!! Når man træner om Morgenen eller om forMiddagen, er der ingen andre mennesker der står i vejen for ens MASSYYYW korpus! Hvorfor træningseffekten ryger i en helt anden potens!

…og så har man jo helt vildt meget test i kroppen når man vågner! Det er derfor pikken stritter! Når man så træner om morgenen føles det som om man har strittende pikke over hele kroppen!

Link to comment
Share on other sites

…og så har man jo helt vildt meget test i kroppen når man vågner! Det er derfor pikken stritter! Når man så træner om morgenen føles det som om man har strittende pikke over hele kroppen!

Det er præcis sådan jeg har det - ChristianB og jeg gik i bad sammen efter træningen - og i sauna.

Puha - det var godt nok noget af en morgen-pec-bodybuildingsmandstræning :smile:

Er det stadig dit nytårsaften-FYR-DEN-AF!-stunt for knæet, du har problemer med?

Ja og ja. Har lige været til fys (frynsegode på jobbet) han hev lidt i det, men det hjalp ikke det store. Så længe det ikke er værre og jeg kan dødløfte og squatte m acceptabel ROM er det dog til at leve med. Fyssen dikterede i øvrigt hvilke. Jeg svarede: "Hvile?!? Er det high rep du mener? BB!"

Nogen der vil have en morgentungeslasker? :w00t:

Ja da - især hvis du lige har downet CEE og leucin.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share