QuantanaMORON!


Quantanamo
 Share

Recommended Posts

At dele...!

Har den ikke elektronisk. Det er en længere Flex-artikel.

Hvad er nogle af ingredienserne i sådan en dag?

Og forklar lige det der med 11 liter vand og væskeudtømning til os der ikke har BB-tendenser, will you?!

Ingredienserne var

Kvark

soya mælk

æg

Makrel

Kylling

Hytteost

Koteletter

Oliven olie

Broccoli

Røget Filet

Hovedsalat

Prot pulver

1 skive rugbrød

Væskeudtømning er en teknik, der får musklerne til at fremstå mere markedrede. Der er flere forskellige måder at opnå dette på. Jeg har kastet mig over en old school version, hvor vand altså er hovedingredinsen. Når man drikker så meget vand nogle dage i træk sætter man kroppen i udtømningsmode. Når man så stopper med at drikke vand vil den fortsætte med at skille vand ud. Man kombinerer det så med low carb/high carb for at tømme musklerne for glucogen og fylde dem igen, når der er mindre væske at trække fra => væsken bliver trukket fra huden.

Link to comment
Share on other sites

Hey GUNSATANMOFO!!

Cat snakkede noget om, at du er gammel LVK-dude. Er det rigtigt og i så fald vil jeg adspørge om det er et lækkert og anbefalesværdigt sted at træne sit tempel?

(Har netop fundet ud af, at jeg bor 7 km. derfra)

Og med da så venlige hilsener :smile:

Link to comment
Share on other sites

Du kan jo prøve at google den, måske findes den online. (Jeg har ikke selv benævnte Flex-blad. Desuden skal man nok overveje, hvor stor skadesrisikoen er ved at kaste sig over sådan en omgang, og hvor længe der mon går, før man kan træne sin gun igen...)

Jeg tænkte lige så meget som inspiration, men det er vist meget begrænset:

TIME EXERCISE SETS/REPS REST

- Barbell curls (narrow grip) 1/10 -

superset with

Incline Lying triceps extensions 1/10 90

seconds

Barbell curls (normal grip) 1/10 -

superset with

Lying triceps extensions (flat 1/10 90

bench) seconds

Barbell curls (wide grip) 1/10 -

superset with

Decline lying triceps extensions 1/10 90

seconds

20 Alternating dumbbell curls 2/15 -

minutes superset with

Dumbbell lying triceps 2/15 90

extensions seconds

40 Barbell curls superset with Lying 1/9 * -

minutes triceps extensions

Lying triceps extensions 1/9 * -

NOTES: Repeat this cycle every hour for six complete cycles.

...som det står her: http://findarticles.com/p/articles/mi_m0KFY/is_5_27/ai_n31946731/

Link to comment
Share on other sites

Hey GUNSATANMOFO!!

Cat snakkede noget om, at du er gammel LVK-dude. Er det rigtigt og i så fald vil jeg adspørge om det er et lækkert og anbefalesværdigt sted at træne sit tempel?

(Har netop fundet ud af, at jeg bor 7 km. derfra)

Og med da så venlige hilsener :smile:

Hey KAUFSINDIGBBMAYN!

LVK har nogle af de bedse træningsfaciliteter jeg er stødt på. Det kan helt klart anbefales. Og så koster det kun 600 kr. om året (medmindre prisen er blevet sat op inden for det sidste års tid). Tjek evt. hjemmesiden livk.dk.

edit: Der er bl.a. gode mugligheder for BB, VL, SL og Kettlebells

BB!

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Hey KAUFSINDIGBBMAYN!

LVK har nogle af de bedse træningsfaciliteter jeg er stødt på. Det kan helt klart anbefales. Og så koster det kun 600 kr. om året (medmindre prisen er blevet sat op inden for det sidste års tid). Tjek evt. hjemmesiden livk.dk.

edit: Der er bl.a. gode mugligheder for BB, VL, SL og Kettlebells

BB!

Sweet stuff!!

Tusind tak. Prisen er stadig den samme, men deres hjemmesider byder ikke på mange billeder af deres træningsmuligheder.

Så skal cyklen bare startes! Takker og bukker i badet!

BB!

Link to comment
Share on other sites

Sweet stuff!!

Tusind tak. Prisen er stadig den samme, men deres hjemmesider byder ikke på mange billeder af deres træningsmuligheder.

Så skal cyklen bare startes! Takker og bukker i badet!

BB!

Sidst jeg var dernede var tirsdag "prøvedag". Mener det var om aftenen ca. omkring 18-19 stykker.

Ud over de gode muligheder BB, VL, SL og kettlebells er der også ok muligheder for cardio.

Generelt kan du bare møde op og spørge folk ad. Men forhør dig hos nogen af dem, der ser ældst ud. De yngste er omkring 8.-9. klasse og fatter brik.

Prøv at finde Bo Billenstein, der er formand. Du er ikke i tvivl når du ser ham - medium højde og maximum bredde. Altid kort mørkt hår og meget svedende når han træner. Solarie-brun.

Hverdagene ml. kl. 17 og 20 tror jeg er gode muligheder for at fange ham. Afbryd ham endeligt ikke lige midt i et sæt :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Sidst jeg var dernede var tirsdag "prøvedag". Mener det var om aftenen ca. omkring 18-19 stykker.

Ud over de gode muligheder BB, VL, SL og kettlebells er der også ok muligheder for cardio.

Generelt kan du bare møde op og spørge folk ad. Men forhør dig hos nogen af dem, der ser ældst ud. De yngste er omkring 8.-9. klasse og fatter brik.

Prøv at finde Bo Billenstein, der er formand. Du er ikke i tvivl når du ser ham - medium højde og maximum bredde. Altid kort mørkt hår og meget svedende når han træner. Solarie-brun.

Hverdagene ml. kl. 17 og 20 tror jeg er gode muligheder for at fange ham. Afbryd ham endeligt ikke lige midt i et sæt :laugh:

Haha, det er sgu' også jævnt sjældent, at 8.-9. klasses drenge fatter noget som helst i et gym!

Jeg tror, at jeg vil slå et smut forbi i morgen. Tak for tips! :smile:

Og nedenståënde er umiddelbart ikke noget jeg ønsker, at forstyrre midt i et sæt :crazy: :crazy:

(Gætter på, at det er Bo)

post-4596-1263845983,27_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror, at jeg vil slå et smut forbi i morgen. Tak for tips! :smile:

Og nedenståënde er umiddelbart ikke noget jeg ønsker, at forstyrre midt i et sæt :crazy: :crazy:

(Gætter på, at det er Bo)

Det var da så lidt!

Og ja - det er Bo! Ser ud til at være fra den årlige stærkmandskonkurrence. Den bliver afholdt i bymidten af Allerød til noget kommuneidrætsdag for reklamens skyld. Jeg vandt farmerwalken det ene år :cool:

Link to comment
Share on other sites

Det var da så lidt!

Og ja - det er Bo! Ser ud til at være fra den årlige stærkmandskonkurrence. Den bliver afholdt i bymidten af Allerød til noget kommuneidrætsdag for reklamens skyld. Jeg vandt farmerwalken det ene år :cool:

Jeg blev nummer 2 overall et år! = gavekort på 200-300 kr.! BOOM!

Siden da er jeg kun blevet slappere!

Link to comment
Share on other sites

Haha, det er sgu' også jævnt sjældent, at 8.-9. klasses drenge fatter noget som helst i et gym!

Jeg tror, at jeg vil slå et smut forbi i morgen. Tak for tips! :smile:

Og nedenståënde er umiddelbart ikke noget jeg ønsker, at forstyrre midt i et sæt :crazy: :crazy:

(Gætter på, at det er Bo)

Hehe det er Bo.

Anyway så kan jeg kun stemme i koret. Jeg har trænet i LVK cirka 5års tid (og var i bestyrelsen 2-3 år).

Vi har flere LVK`ere her inde. Torben F, SirPrise bla. Ligeledes var Dr. Steen, LungBrush, Big Mike, hoonkey også LVK medlemmer i sin tid.

LVK er et konge center IMO. Alle stænger og skiver er Eleiko. Der er 2 ER Racks (1 bænk, 1 squat) , 1 fast decline, 1 fast incline, 2 eller 3 concept 2 ergometre. 2 squat racks + 1 power rack. Håndvægte til 70kg.

Løbe bånd, crosstrainer, cykler, techno eller metal på anlæget. Magnesium adlibitum.

Jeg savner stadig LVK. Den største mangel er et seriøst klientel der sætter pris på det gear de har til rådighed. LVK har cirka 500 medlemmer i dag, og ud af dem er der ganske ganske få seriøse.

Hils Per fra Storm (ældre gut i 60`erne, skaldet, tatoveret fra gulv til lov, guldkæder, og assisterer klubben med medlems tjek, og sidder i bestyrelsen)

Link to comment
Share on other sites

Hehe det kan jeg ikke engang huske. Var det før vi startede på 3 kamp/ stærkmand. Den gang hvor der var chins, dips, roning, bænkpres og farmerwalk?

Det var første gange vi afholdt rigtig stærkmandskonkurerrence. Trillebør, olietøndeløft, stenkast, farmerwalk, dækflip. Ole vandt, jeg blev nummer 2 og var meget stolt.

Link to comment
Share on other sites

LOL! Det var Pondus, ikke?

Det var god underholdning når han sad i "mavetræningsmaskinen" og lavede crunches med 5-10cm vandring :laugh:

Yep. Ved faktisk ikke om han stadig træner der. Det ved Torben nok.

Mig bekendt er der ikke rigtig nogle af de gamle tilbage. Børsten træner vidst ikke rigtig. Hoonkey, Steen, Mike, Marco, jer selv, mig , er desværre alle sammen vægt.

Ole og Bo er der stadig. Og Torben naturligvis.

Link to comment
Share on other sites

Yep. Ved faktisk ikke om han stadig træner der. Det ved Torben nok.

Mig bekendt er der ikke rigtig nogle af de gamle tilbage. Børsten træner vidst ikke rigtig. Hoonkey, Steen, Mike, Marco, jer selv, mig , er desværre alle sammen vægt.

Ole og Bo er der stadig. Og Torben naturligvis.

Det er sgu lige til at klemme en tåre ud, så nostalgisk det er. Virkeligt fede billeder!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share