QuantanaMORON!


Quantanamo
 Share

Recommended Posts

Til medlemmer af holdet:

I er et flot hold!

Karbonader (Ja, det hedder det hvor jeg kommer fra) er sandelig en lækker spise

Tak, og pudsigt du nævner det. For midt i min bentræning spurgte jeg faktisk CBB, om han kunne gætte, hvad jeg skulle have til aftensmad. Det kunne han ikke, men jeg kunne fortælle ham, at det var krebinetter. Jeg tilføjede desuden: "Ved du monstro, hvad krebinetter hedder på jysk?". "Karbonader!", sagde den kvikke Christian, og så sludrede vi lidt om krebinader.

Link to comment
Share on other sites

Tak, og pudsigt du nævner det. For midt i min bentræning spurgte jeg faktisk CBB, om han kunne gætte, hvad jeg skulle have til aftensmad. Det kunne han ikke, men jeg kunne fortælle ham, at det var krebinetter. Jeg tilføjede desuden: "Ved du monstro, hvad krebinetter hedder på jysk?". "Karbonader!", sagde den kvikke Christian, og så sludrede vi lidt om krebinader.

Karbonetter er tæt på at være min livret :smile:

Ulrik smid lige en sms med dit navn, havde selvf ikke gemt nogen numre på simkortet- Er du interesseret i at sælge den?

Link to comment
Share on other sites

Karbonetter er tæt på at være min livret :smile:

Ulrik smid lige en sms med dit navn, havde selvf ikke gemt nogen numre på simkortet- Er du interesseret i at sælge den?

Jeg kan også godt lige krebideller.

Sms sendt - men nej, jeg har desværre lovet, at min kære moder må overtage den.

PS: Himbær

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

BOB MUG ABE TRÆNING!

robert-mugabe-2.jpg

Sikke en kulde, tænkte jeg, da jeg gik ud af min hoveddør og opdagde at min cykel var frosset fast til sig selv, og hverken kunne låses op eller i, eller bremse eller cykle. Alligevel sled jeg mig igennem det arktiske landskab og på arbejde, hvor jeg spredte julestemnin. Hjemme igen havde jeg inviteret en af mine favorit bodybuildingsdamer Katja BB! med til bodybuildingstrænings. Hun var flot sommerbrun og klar til curls. Derfor trænede vi.

DB curls:

18 @ 16

15 @ 18

12 @ 20

10 @ 22

10 @ 22

9 @ 22

8 @ 22

10 @ 20

Min BB!-guru har instrueret mig i at bruge straps på alt, så jeg curlede med straps.

DB prædikantkrøl:

10 @ 16

12 @ 14

Sucked, så vi skiftede til en favorit:

DB inklinationskrøl:

8 @ 16

10 @ 14

10 @ 14

12 @ 12

12 @ 12

10 @ 12

12 @ 9

Teh Påmp was immense!

Leg curls:

15 @ 45

15 @ 45

12 @ 50

10 @ 50

Dødløft:

12 @ 80

12 @ 100

12 @ 120

12 @ 130

12 @ 140

Pump i erectoren!

Et bens læg:

5 x 12

Laterals:

20 @ 12

15 @ 14

15 @ 14

15 @ 14

15 @ 14

Igen noget, der virkelig gav feber i musklerne

God træning af de muskler jeg havde tilbage i kroppen, der ikke var bombet tilbage til stenalderen efter tre benhårde pas i træk. Nu er der to dage med druk på programmet og så en dag med afslapning.

Link to comment
Share on other sites

God træning af de muskler jeg havde tilbage i kroppen, der ikke var bombet tilbage til stenalderen efter tre benhårde pas i træk. Nu er der to dage med druk på programmet og så en dag med afslapning.

High volume output og high volume input - er det noget der virker? Der skal edderøvme(nøøh jyde) meget sprit til at danne ligevægt!

Men altså - der er sgu ikke meget imponade over straps!!

Link to comment
Share on other sites

High volume output og high volume input - er det noget der virker? Der skal edderøvme(nøøh jyde) meget sprit til at danne ligevægt!

Men altså - der er sgu ikke meget imponade over straps!!

Volumen virker i begge sammenhænge - ligevægt eller ej.

'Det er med imponade, som det er med bodybuildingsmandstræning. Begge dele virker bedst, hvis du ikke forsøger at imponere.'

Link to comment
Share on other sites

Kære interweb-venner :smile:

Min bodybuildingsinspirationskilde nummer 1 - NISSENs log er ikke blot blevet lukket, men SLETTET fra sitet. Ikke nok med at det betyder, at der ikke vil komme ny motivation fra den kant, idet NISSEN er blevet banned, men også at man ikke kan kigge tilbage i loggen og lade dens awesomeness fylde éns bodybuildingsmandskrop med energi og lyst til at træne.

Jeg håber NISSEN fik mulighed for at få gemt loggen, for jeg ville satme blive ærgelig, hvis denne log blev slettet, og jeg mistede muligheden for at gemme den og læse gamle posts.

Det er absurd nederen og i protest mod denne sletning lukker jeg min log, og jeg opfordrer jer, mine e-friends, til at gøre det samme!

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Loggen er nu genåbnet!

Hej friends... Pyha. Det var ikke længe jeg kunne holde det ud.

Jeg bliver nok aldrig aktivist.

Jeg skylder en træning fra i går:

Træning:

Pat

Mere pat

Endnu mere pat

Biceps

Masser af biceps

Pump på biceps

Ben

Ikke særlig meget ben, da jeg fik ondt i maven. Så gik jeg hjem og fik en pizza-sandwich og så var jeg rask.

Link to comment
Share on other sites

Loggen er nu genåbnet!

Hej friends... Pyha. Det var ikke længe jeg kunne holde det ud.

Det var dejligt. Jeg synes din log er god. :smile:

Ben

Ikke særlig meget ben, da jeg fik ondt i maven. Så gik jeg hjem og fik en pizza-sandwich og så var jeg rask.

Lyder som en heftig pizza sandwich. Hvad var der i den?

Link to comment
Share on other sites

Lyder som en heftig pizza sandwich. Hvad var der i den?

Bellano Bøf. Nummer 60 på Bellano Pizzeria!

OMG med al den drama skulle man jo næsten tro, at CJ8000 aka Poliquin har hacket GUNtanamojos profil :w00t:

Når jeg ikke er bodybuildingsmand, er jeg dramaqueen. Og så er det altid sjovt at lukke loggen for at åbne den igen. Det gør min BB-konsulent ofte.

Link to comment
Share on other sites

Når jeg ikke er bodybuildingsmand, er jeg dramaqueen. Og så er det altid sjovt at lukke loggen for at åbne den igen. Det gør min BB-konsulent ofte.

Det gør CJ8000 aka Poliquin også. Har du overvejet at henvende dig hos ham med henblik på noget coaching? Han er vist en af landets bedste kost- og træningscoaches. Det har jeg i hvert fald læst på interwebz, og så må det jo være tr00.

Link to comment
Share on other sites

THE NISSEN (MIN INTERWEB VEN) TRIBUTE (no homo)

Der var engang en bodybuilder, der kaldte sig NISSEN på et motionssite ved navn motion-online.dk. Nissen havde en masse forskellige venner. Nogle af dem kendte han i virkeligheden, andre kendte han kun fra interwebbet. Nissen trænede med nogle bodybuildingsmænd i en kælder ved navn IK-99. En dag kom en mand, der kaldte sig noget så sært som Quantanamo, forbi og trænede med de store mennesker i kælderen. Han spurgte, hvorfor, der ikke var nogen spejle i IK. "Hvad skal vi med spejle?", svarede NISSEN, og således lærte denne Quantanamo, at der var andet til det at være bodybuildingsmand end at se sig selv i spejlet.

Længe skrev NISSEN træningslog på dette motionssite, men måske for at leve op til sit navn drillede NISSEN af og til de andre. "Hvad sker der med den tøseelastik. Er det pilates?", sagde han engang til mig. Sådan kunne man blive udsat for lidt røg ind imellem fra ham Nissen. Nissens venner førte også træningsdagbog på interwebbet. Men ligesom han selv, syntes de, at det var sjovt at drille og én efter én forsvandt de, fordi de hellere ville blive smidt ud, end at stoppe med at drille.

Desværre stoppede også andre af motions-sitets faste brugere. Thi andre store stærke bodybuildere som de friske fynboer Baardi Builder, Englebassen og Kragen holdt op med at logge. Måske fordi de ikke havde tid, måske fordi de ikke ville mere. Også andre friske fyre som drillepinden Søren W og AndersL, og Cilius og Christian B og Essensen og Karl Æg, og Foodman og alle mulige andre, og også den meget swole og kloge ptPolle forlod sitet, og sådan endte det med at Nissens log, var den eneste, hvor der blev flyttet rigtig tunge bodybuildingsmandskilo, råbt BB! og skrevet mærkelige sætninger, med mange indskud og et finurligt sprog. Nissen var nemlig ikke dum. Han kunne hurtigt fange en pointe og sende en pointe videre. Tænk sig at legendariske MOL-ord som BB!, friend, ven :smile:, at skrive motion-online.dk eller reppe og hype Marianne BB!, alt sammen kommer derfra. Hvor mange af mols brugere, har ikke ytret et BB! under en god omgang bodybuildingstræning? Jeg ved det ikke, men jeg har ihvertfald selv gjort det mere end mange gange. Og jeg håber at de mange, der gør det af og til, husker at sende den nu fra kursus afgåede NISSEN og hans venner en tanke og en tak, for at have gjort deres træninger mere bodyuildningsmandsagtige.

Desværre kunne NISSEN ikke lade være med at drille. Og en dag gik han for vidt. Han drillede Morten Z, som var den almægtige board administrator, der ikke brød sig om at blive kaldt for øgenavne. Og så forsvandt Nissen. Ligesom alle de andre rigtige bodybuildingsmænd var han nu væk. Desværre forsvandt hans log også. Så hvis man skulle lede efter inspiration til en tung omgang træning, kunne man nu kigge i Momgrakas log og ingen andre steder. Og så kunne man ligeså godt lade være med at lede.

Nogle, ja måske endda mange, vil mene at Nissen var negativ og en provokatør, og det var han måske også, men han var også en rigtig bodybuildingsmand, og når man er det, må man gerne have lidt attitude. Det mener jeg, og måske netop derfor kommer jeg til at savne Nissen, og det Nissen stod for. For han var den sidste repræsentant for hardcore bodybuildingslogbogsskrivning på mol - og drillerier eller ej, så fandt jeg hans træninger ekstremt motiverende. Ligesom jeg i sin tid, har fundet det motiverende at læse i Mass', Kragen, Tunens, Armadas osv. logs.

Nuvel, Nissen er væk som så mange andre, og mol er endnu engang blevet et lidt mere moderne og politisk korrekt site. Med rep-system og brugere uden så meget attitude. Men et rigtig bodybuildingsmandssite er det ikke.

ok

* * *

Nåh, men ovenpå dette dejlige heltekvad (hihi) kommer der en træninsopdatering. For sne eller slud, Bodybuildingsmusklerne skal have et skud!

Ez-triceps extensions:

15 @ 20 +

15 @ 22,5 +

12 @ 25 +

10 @ 27,5 +

10 @ 30 +

8 @ 32,5 +

8 @ 32,5 +

I stedet for pull-overs. Sad rigtig godt.

One arm machine rows:

15 @ 45

12 @ 55

12 @ 65

10 @ 70

5 @ 70

5 @ 70

5 @ 70

Min venstre albue, (en curl skade!) generede lidt.

Squat: In memory of Nissen, der engang har kørt 2 x 20 @ 150 + 1 x 20 @ 140 i dybe squats!

10 @ 50

10 @ 90

10 @ 100

10 @ 100

10 @ 100

10 @ 100

10 @ 100

Fy for pyffer! Efter dette kom den store bodybuilder Thomas Davidsen hen til mig og foralte mig, at han havde de samme squatsko som mig. Så talte vi om bodybuilding og SL og VL. Jeg overvejer at invitere ham med i ABBMH!

Cable push down:

12 @ 35

12 @ 35

12 @ 35

12 @ 35

Benpres:

12 @ 170

12 @ 190

12 @ 200

12 @ 200

Wg pull-down:

15 @ 75

12 @ 82,5

10 @ 90

10 @ 90

10 @ 90

10 @ 82,5 V-grip

Leg extensions:

15 @ 85

12 @ 85

Rigtig god træning. Var uden mine ABBMH venner, men det gik godt alligevel. Bagefter tog jeg hjem til KatjaBB!, der pakkede min julegaver ind!

DEDICATED TO THE MEMORY OF NISSEN

- Og alle de andre bodyuildere, der ikke længere er på MOL!

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Fordi Nissens log er blevet slettet giver jeg i MOL-tribute at forpligte mig til at holde min log opdateret mindst ½ år endnu!

MOL er nok ligeglad, men det betyder noget for mig smile.gif

Det lyder dejligt. Du er også en god bodybuildingsmand!

Det betyder også noget for mig :wub:

+1

Smukt heltekvad. Vi vil altid huske på Nissefar!

Nemlig

Hvor længe er du om sådan en omgang bodymandsbuildning?

Det ville tage mig fire-fem timer at komme gennem et af dine pas.. :tongue:

Det tager imellem 2 og 2½ time typisk. Men jeg træner altid instinctive, så hvis der ikke er mere go' (se nedenfor) så går jeg hjem. Hvis der derimod er GO!, så boydbuilder jeg

* * *

Hej venner :smile:

Til morgen havde jeg en aftale om nogle juleaftensdagsbodybuildingsmandstræningøvelser med min ven, ham der kalder sig ChristianB her på stedet. Han sov desværre en dejlig julelur, og dukkede derfor ikke op.

Jeg har selv været ret brugt i kroppen de sidste par dage så det blev kun til

UH pull-downs:

15 @ 60

15 @ 75

12 @ 82,5

12 @ 90

8 @ 97,5

8 @ 97,5

10 @ 90

+ lidt læg.

Og så gik jeg hjem. Nu skal jeg hjem til de gamle og have julemad med hele familien.

Glædelig jul venner

:smile: tak for at I læser med

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share