Kuldskærs log


Kuldskær
 Share

Recommended Posts

Så stopper du med alt det cardio  :lol:

He-he...ja, det er heller ikke helt med min gode vilje. :lol: :lol:

Jeg har bare så svært ved at komme op at træne om formiddagen, når jeg har aftenvagt. :bblush: :rolleyes: Så er det nemmere at løbe en tur - især nu, hvor vejret er fantastisk! :sun:(find selv på flere undskyldninger... :lol: )

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lidt inspiration :tongue:  :lol:

Hey, hvor er der mange gode! :lol: Tak for tippet... nu kan jeg jo variere undskyldningerne lidt. :lol: :lol:

Onsdag, 26/5-04.

Cardio: 15 km (ca. 40 minutter) på :bike:.

(man bedes selv finde en undskyldning i linket ovenfor.. ;) )

Og mere cardio...: 22.34 minutters løb (så hurtigt mine små trætte ben kunne bære mig).

IMORGEN har jeg store planer om at træne "rigtigt" (menladosnuse..) ;)

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Torsdag, 27/5-04.

Efter en rigtig god dag på arbejde :) :) :) tog jeg fuld af motivation og store forhåbninger op for at træne...

Argh!!! :wacko: det var den dårligste, mest vattede træning længe. Jeg havde troet (og håbet) at skulderen efter 4 dages fuldstændig fri, var klar igen. Men nej :bawling:!

Prg 1 dag 1 (Bryst-Skulder-Triceps)....på prøve.

Bænkpres

30 kgx6, 5 sæt

32,5 kgx4, 2 sæt...det gik faktisk fint. ;)

Skrå dumbell press

12 kgx8, 5 sæt

Dumbell flyes

6 kgx12, 3 sæt -den øvelse skulle jeg vist have gemt et par dage endnu. <_<

Dumbell eller stang skulderpres

Flere forsøg, men måtte give op.

Triceps pushdown

15 kgx8, 20 kgx8, 15 kgx? ..avavavav... :unsure:

Lidt ekstra af det jeg KUNNE tage...

Chins

5+4+4

Hyperextension (bænk)

10xmig, 4 sæt

Lige og skrå mave.

Efter :bubblebath: var det direkte ud at køre på MC. Dejlig tur og hyggeligt selskab. :)

Link to comment
Share on other sites

Fredag, 28/5-04.

Træning i OBBC (Forlår-Baglår-Læg):

Squat

opvarmning med stang

40 kgx6

50 kgx6

...så kom :viking: til og mente det var ALT for høje reps og ALT for lave vægte jeg kørte med. Derfor:

60 kgx2

70 kgx1

75 kgx1 , ny PR!

...min spotter mente dog der var mere at hente, så jeg prøvede:

80 kgx1 - ^_^ mine ben føltes som gelé halvvejs oppe ...og så var den heller ikke helt dyb nok. :angry:

80 kgx1. Og den var go' nok i dybden. PR :4jumpy::4jumpy:

60 kgx6 - bare lige for at kunne mærke mine ben igen. :)

Squatmaskine

100 kgx8, 5 sæt

Leg extensions

60 kgx10

65 kgx10, 4 sæt

Leg curls

65 kgx10, 5 sæt

Læg - stående

175 kgx10 -ikke godt. :sneaky:

Donkey raises

80 kgx10, 5 sæt -dejlig øvelse!! :bigsmile:

Lidt ekstra..

Chins

5+5+4+4

Lige mave

mig på boldx10, 3 sæt -noget usikker på stilen. :lol:

migx15

...og så havde jeg pludselig travlt. I bad og videre i programmet. Fedest med en PR - og tak til :viking: for support. :)

Link to comment
Share on other sites

75 kgx1 , ny PR!

...min spotter mente dog der var mere at hente, så jeg prøvede:

80 kgx1 -  ^_^ mine ben føltes som gelé halvvejs oppe ...og så var den heller ikke helt dyb nok.  :angry:

80 kgx1. Og den var go' nok i dybden. PR :4jumpy:  :4jumpy:

Vildt!! :w00t: Nasty squat!!! :devil: Tillykke. :kickass:

Er slet ikke misundelig... :rolleyes:(Okay, så lidt misundelig da... :tongue:)

Link to comment
Share on other sites

Super flot squattet af sådan en lille nips ting som dig  :bigsmile:  :devil:   Med den lille islændings powerwalks så varer det ikke længe inden du kan smide ham på nakken og reppe løs med ham, hvis han ikke opfører sig ordentligt  :w00t:  ;)

Tak! :bblush: :) :)

Jeg regner også med vi snart skal til at bytte rollerne lidt om - jeg skal være stor og nasty (drikke mange øl og råbe: "viking-powaaaaa") og han skal være en lille cardiopind. :lol: :lol: :lol:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Lørdag, 29/5-04.

Hmm, der er gået temmelig meget weekend i maden de sidste par dage. :bblush: For at dulme samvittigheden lidt spændte jeg løbeskoene på og tog en fin (og varm) tur i eftermiddags (FØRSTE DAG I SHORTS! :w00t: )

Distance: 5,66 km.

Tid: 26,34 minutter.

Sluttede af med en omgang fodbold. Det er jeg bare virkeligt dårlig til!! Jeg løb som en sindssyg, men to gutter på 11 år var mig alligevel totalt overlegne. :tongue: :lol:

Link to comment
Share on other sites

80 i Squat  :w00t:  - Tillykke det er jo superflot  ;)

Tak!!! :bigsmile: Fedest med en PR i squat - det var dog aldrig gået uden min solide spotter...jeg var noget nervøs i 2. forsøg :o. Men det gik jo! :w00t:

Søndag, 30/5-04.

Det er kun blevet til lidt (semi)motion idag...

Cykling: 15 km

Powerwalk: 5,66 km (ca. 50 minutter).

Link to comment
Share on other sites

nu vi lige snakker om vikinge power

VIKING POWER!

læs det igennem.. :P

"De sejler rundt i HELE verden og går amok, og hvis man ikke synes, det er sejt, så har man ikke forstået hemmeligheden bag TOTAL VIKING POWER!!!"... Total griner. :lol: :lol: (og efter 15 øl kender jeg endda nogen der tager det ovenstående ganske alvorligt! ;) :lol: )

Link to comment
Share on other sites

Problemet med samuraier i forhold til farlighed er, at samuraierne - ligesom vikingerne - ikke er bange for døden. Det giver dem en stor fordel, og det er derfor ufatteligt vigtigt, at vikingerne husker at bruge TOTAL VIKING POWER!!!, når der er ballade med samuraier.

:w00t:

Link to comment
Share on other sites

Mandag, 31/5-04.

Fantastisk vejr idag...tog mig lige en slapper i solen, da jeg kom fra arbejde. ah! :sweetsun:

Motivationen for at træne manglede idag - men så er det jo rart at have et program, man bare skal igennem.. :blink:

Ryg-Bagskulder-Biceps.

Chins

3+3+4...bah! <_<

Cable rowing

7 plx7, 6 sæt

Incline cable rowing

6 plx10, 5 sæt - fin øvelse, som jeg ikke har prøvet før. :)

High Rows

20 kgx8, 4 sæt

Lats pulldown, smalt greb

5 plx10

6 plx10, 4 sæt

Dumbell curls

10 kgx8

12 kgx4, 7 sæt - ah, fedt ikke at køre med så mange reps :)

Scott curl

opvarmning med stang

stang+5 kgx7, 5 sæt

Rev stang curls

stang+5 kgx7, 4 sæt

Side laterals

5 kgx7, 4 sæt

Hyperextension (bænk)

migx8, 4 sæt

Lige mave

Måtte igen droppe de små bagskulderøvelser pga smerter. :4ranting:

:w00t: så blev det alligevel til lidt træning... selvom jeg lallede en del og gik mere op i at drikke vand, snakke og kritisere musikken. :tongue:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Problemet med samuraier i forhold til farlighed er, at samuraierne - ligesom vikingerne - ikke er bange for døden. Det giver dem en stor fordel, og det er derfor ufatteligt vigtigt, at vikingerne husker at bruge TOTAL VIKING POWER!!!, når der er ballade med samuraier.
:blink::blink: Altså hvor mange af de der svampe de omtaler inde på vikinge-sitet har du spist??!!! :lol:
Link to comment
Share on other sites

Problemet med samuraier i forhold til farlighed er, at samuraierne - ligesom vikingerne - ikke er bange for døden. Det giver dem en stor fordel, og det er derfor ufatteligt vigtigt, at vikingerne husker at bruge TOTAL VIKING POWER!!!, når der er ballade med samuraier.
:blink::blink: Altså hvor mange af de der svampe de omtaler inde på vikinge-sitet har du spist??!!! :lol:

Det står på deres hjemmeside under "fjender" :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Wauw her har man en travl weekend hvor man ikke lige får kigget rundt i ret mange logs og så laver du en super PR i squat  :w00t:  :w00t:  :w00t: 

Totaaaaaaaaal godt gået  :respekt:

Tak! Det var også bare superdejligt med en PR...især fordi jeg lige for tiden ikke er supermotiveret for træning ..og diæt (hvad er det?? :lol: )
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag, 1/6-04.

Dagen var ikke helt slut for mig træningsmæssigt, da jeg fik fri fra arbejde 21.30... Planen var at skynde mig hjem på cyklen og så tage ud at løbe en tur mens jeg stadig var rimeligt frisk....troede jeg! :flipa:

Meeeen, da jeg kom ned til cyklen var den flad, så istedet for løbeturen, blev det til endnu en gåtur idag - denne gang på ca 1 time. :walking:

Hrmf, en smule træt af alternativet, men hva' vejret var jo fint og det var under alle omstændigheder fint at komme ud og få lidt luft i hovedet. ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share