Little Mr. Big's log


Little Mr. Big
 Share

Recommended Posts

Det lader til du går ret hårdt på med maden ? River du noget kvalitetsmasse på, eller er der også kommet noget fedt på rammen ?

Godt med masse - lidt for godt med fedt. :wub: :4mewantfood:

Jeg er blevet klart mere robust at se på, hvis jeg selv skal se det, og jeg tager ind i mellem mig selv i at gå og hive maven ind. Men når det er sagt, så er jeg mange gange mere glad for min form/krop, end jeg nogensinde har været. Selv da jeg "var stor" for 2 år siden, hvor jeg løftede ligeså meget, som jeg gør nu, var jeg ret tynd at se på. Nu har jeg det langt bedre med mig selv. Og jeg har ikke tænkt mig at stoppe, tror jeg. :smile:

Det skal dog siges, at jeg intet (!) usundt spiser - overhovedet. Så det er bare god mad, som har sat sig. Dermed mener jeg, at jeg bare er glad for udviklingen og ingen dårlig samvittighed har. Jeg spiser nu, som jeg burde have gjort, da jeg startede!

Men respekt til dig, Morten! Den ser jo så til gengæld for cool ud, kroppen du render rundt med. :4thumbup: Men du havde også opnået en rigtig, rigtig god masse, hvilket gør, at du cuttet ser så rå ud! Hvis jeg cuttede ned, ville jeg ligne et fitness-nips!

Edited by Little Mr. Big
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 430
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Træning fra i eftermiddags

Bænkpres

Lidt for tung opvarmning

5*8 á 75 kg - Jeg vil køre lidt med progression for at få gang i de høje reps igen. Der var derfor ingen problemer.

Incline bænk med håndvægte

5*6 á 31-32 kg - De sad godt og var ikke synderligt tunge.

Decline DBbænk

5*8 á 22-23 kg - Peanuts...

Kabelflyvning, som blev afbrudt grundet skulderproblemer.

One-arm standing shoulder press

2*8 á 21 kg

3*8 á 18 kg med fokus på den negative fase.

Triceps cable pushdown

2*10 á 60 kg - Andet sæt var tæt på failure

2*10 á 57,5 kg - Igen

2*10 á 55 kg

French press

4*10 á 33 kg

Squat

Opvarmning

4*5 á 100 kg - Jeg følte mig kvæstet og dehydreret, på trods af over 1 L vand under træning ind til da.

1*4 á 100 kg - Det blev lige for meget. :o(

Leg extension

2*6 á 60 kg

supersættet med

Lateral raise

3*8 á 13 kg

Alt i alt en rigtig god træning, og jeg fik lige hilst på mr. Watts, det brød! :superman:

Edited by Little Mr. Big
Link to comment
Share on other sites

Hvis du har problemer med dehydrering er det ikke noget du kan rette op på under træningen, du bliver nød til at hydrere dig selv løbende over hele dagen.

Det er jeg (næsten) altid god til - og det var jeg også i dag. Jeg tror nok, det var varmen i lokalet, som gjorde det + plus den elendige udluftning, som cirka er umulig.

Link to comment
Share on other sites

Lidt (hygge)træning her til aften hjemme hos de gamle i Bramming

Dødløft

OpvarmninG

TJ's singles cyklus - let dag

15 singles á 95 kg med meget eksplosivitet i bunden

Yates rows med meget langsom eccentrisk fase

5*8 á 70 kg

Chins

5*6 á mig (91 kg) - De var lettere for 10 kg siden :tongue:

EZ-barbell curls

4*8 á 45 kg

Tænk, at jeg engang nakkede 85 kg i bent over rows...??? Fatter det ikke. Måske skulle jeg prøve med en mindre strict udførsel?

Edited by Little Mr. Big
Link to comment
Share on other sites

Og lidt billeder... Der er ikke lagt vægt på nogen form for skygge, da jeg har brugt blitz. På et eller andet tidspunkt skal jeg nok få taget nogle ordentlige billeder. Fronten kommer måske i morgen, måske om en måned?

Evt. kan der ses lidt gamle billeder i galleriet til sammenligning.

post-2427-1192660524_thumb.jpg

post-2427-1192660776_thumb.jpg

Edited by Little Mr. Big
Link to comment
Share on other sites

Træning i aftes (d. 18) i Bramming.

Dumbbell bench press

Opvarmning

5*6 á 36,5 kg - Jeg nuppede 41,5 kg for præcis to år siden.

Incline håndvægtspres

5*8 á 28,5 kg - Easy peasy

Decline

5*8 á 28,5 kg

One-arm standing shoulder press

5*8 á 21,5 kg

Military press

2*8 á 40 kg

Seated overhead triceps extension with EZ-bar

2*10 á 30 kg

2*10 á 27,5 kg

2*10 á 25 kg

Dips

5*8 á mig (91 kg)

Squat

3*5 á 100 kg

Langt længere ned end squat-squat

3*2 á 100 kg

Lateral raise

3*8 á 13,5 kg

1 sæt swiss ball crunches

God træning

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Lidt front...

Kommentarer til både front og ryg (lige ovenfor) modtages meget gerne! :smile:

Hej Little Mr big :bigsmile:

Ja skal da komme med en kommentar :wink:

Kan se at du har samme problem som mig :dry: dit bryst mangler meget, har selv arbejdet for at forbedre det. Og løsningen er at træne det mindre :4thumbup: Kunne læse at du skrev på en anden side herinde at man skulle træne kroppen igennem to gange om ugen :crazy: Har selv kørt sådan et par par år tilbage, og der skete meget lidt :unhappy: begyndte at træne bryst hver 5/6 dag istedet :superman: og det hjalp.

Dine arme ser rigtigt nice ud :cool: og skuldrene passer godt til resten :smile: og din fedt% vil jeg skyde til 16-18% så du lægger fint :wink:

Hvorfor har du iøvrigt ikke lagt billedet ind af dine ben ?

Ryggen halter lidt efter ,også selv om din ryg er rimelig bred. Så gør det samme som jeg har nævnt under bryst skal det nok kunne rettes op :4thumbup:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Det ser faktisk fornuftigt nok ud Thomas - jeg havde lidt frygtet du var blevet over-bulket! Men man kan da klart se du har fået smidt godt med masse på kroppen - fedt% er lidt høj, men der skal nok ikke smides meget før det ville se rigtig godt ud :smile:

Hej Little Mr big :bigsmile:

Ja skal da komme med en kommentar :wink:

Kan se at du har samme problem som mig :dry: dit bryst mangler meget, har selv arbejdet for at forbedre det. Og løsningen er at træne det mindre :4thumbup: Kunne læse at du skrev på en anden side herinde at man skulle træne kroppen igennem to gange om ugen :crazy: Har selv kørt sådan et par par år tilbage, og der skete meget lidt :unhappy: begyndte at træne bryst hver 5/6 dag istedet :superman: og det hjalp.

Dine arme ser rigtigt nice ud :cool: og skuldrene passer godt til resten :smile: og din fedt% vil jeg skyde til 16-18% så du lægger fint :wink:

Hvorfor har du iøvrigt ikke lagt billedet ind af dine ben ?

Ryggen halter lidt efter ,også selv om din ryg er rimelig bred. Så gør det samme som jeg har nævnt under bryst skal det nok kunne rettes op :4thumbup:

Keld, du kan sgu ikke bare sig at der findes en endegyldig 'løsning' på et manglende bryst-problem. Du bliver nødt til at forstå at folk er forskellige er derfor er det også individuelle metoder der får løst problemer. Det ville personligt være katastrofalt for mit vedkommende kun at træne bryst hver 5-6 dag - så godt kender jeg min egen krop. Så at slynge den slags ud som den eneste løsning er noget vrøvl.

Jeg synes ikke han bryst mangler meget - tværtimod synes jeg det er fint med, definitionen mangler bare pga. fedt% - hvis du tjekker hans galleri fra da hans fedt% var lavere vil du se hans bryst er ganske godt med.

Angående din kommentar til at træne kroppen igennem 2 gange om ugen, er det jo ligesom baseret på videnskabelig evidens. Ikke at det nødvendigvis vil være godt for alle - som jeg skrev før; folk er forskellige - nogle har behov for frekvent træning, andre har ikke. Der er masser af folk her på boardet som har gode resultater med at træne kroppen igennem 2 gange - endda 3 gange om ugen - så fordi du ikke havde, er der ingen grund til at tro det ikke virker.

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Det ser faktisk fornuftigt nok ud Thomas - jeg havde lidt frygtet du var blevet over-bulket! Men man kan da klart se du har fået smidt godt med masse på kroppen - fedt% er lidt høj, men der skal nok ikke smides meget før det ville se rigtig godt ud :smile:

Keld, du kan sgu ikke bare sig at der findes en endegyldig 'løsning' på et manglende bryst-problem. Du bliver nødt til at forstå at folk er forskellige er derfor er det også individuelle metoder der får løst problemer. Det ville personligt være katastrofalt for mit vedkommende kun at træne bryst hver 5-6 dag - så godt kender jeg min egen krop. Så at slynge den slags ud som den eneste løsning er noget vrøvl.

Jeg synes ikke han bryst mangler meget - tværtimod synes jeg det er fint med, definitionen mangler bare pga. fedt% - hvis du tjekker hans galleri fra da hans fedt% var lavere vil du se hans bryst er ganske godt med.

Angående din kommentar til at træne kroppen igennem 2 gange om ugen, er det jo ligesom baseret på videnskabelig evidens. Ikke at det nødvendigvis vil være godt for alle - som jeg skrev før; folk er forskellige - nogle har behov for frekvent træning, andre har ikke. Der er masser af folk her på boardet som har gode resultater med at træne kroppen igennem 2 gange - endda 3 gange om ugen - så fordi du ikke havde, er der ingen grund til at tro det ikke virker.

Nu kan du jo kommetere på hans billeder istedet for på min vurdering :crazy: Syntes stadigvæk at han mangler bryst :wink: Og at jeg skriver hvad jeg har held med, gør jo ikke at jeg mener at alle andre programmer ikke virker :smile: Men da jeg taler af egen erfaring behøver jeg ikke at skulle skrive hvad andre træner :nonono: Men nævner hvad der har virket på mig :superman: Har så tjekket dine billeder ud :4thumbup: Og måske burde du også lytter efter

Mine Råd :smilerock: Da du jo selv mangler masse på dit bryst :smile: Syntes du angriber med det samme. Og man lade være med at kaste med køer, når man selv er landmand :dry:

Jeg gik ind for at give min menning til kenden, det var jo netop der der blev spurgt efter i indlæget :tongue:

Fint at du har en anden menning end mig :bowdown: Men nu klart tage afstand til at træne kroppen helt igennem to gange pr uge, især hvis man køre 5-7 øvelser i hver muskelgruppen.

Klart kan man træne kroppen igennem 3 gange om ugen, men så tror jeg desværre at jeg må sige at man modarbejder sig selv :cool: Især hvis målet er muskelvæskst/størrelse :smile:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg set din måde at argumentere på rundt på boardet, så vidste godt det her ville være en lidt umulig mission. Essensen i mit forrige indlæg : folk er forskellige - dette kræver forskellige træningsmetoder. Tyg på den, vend den i hovedet et par gange, og se om den så trænger ind :smile:

Nu kan du jo kommetere på hans billeder istedet for på min vurdering :crazy:

Syntes stadigvæk at han mangler bryst :winko: Men nævner hvad der har virket på mig :superman:

Han mangler ikke masse på brystet - fedt% skjuler definitionen - som jeg sagde før - tjek hans tidligere pics, det er tydeligt han altid har haft et forholdsvis veludviklet bryst.

Har så tjekket dine billeder ud :4thumbup: Og måske burde du også lytter efter
Syntes du angriber med det samme. Og man lade være med at kaste med køer, når man selv er landmand :dry:

Sjovt som du modsiger dig selv ? Nu er det jo dig der angriber personligt - hvorimod jeg blot kommenterede på din holdning til tingene - ikke din form... ups Keld :wink:

Men nu klart tage afstand til at træne kroppen helt igennem to gange pr uge, især hvis man køre 5-7 øvelser i hver muskelgruppen.

Jeg nævnte absolut ingenting om øvelser - det er noget du pludselig selv finder på ? Det handler selvfølgelig om at sætte sine programmer rigtigt sammen alt efter hvor mange gange kroppen bliver trænet igennem.

Klart kan man træne kroppen igennem 3 gange om ugen, men så tror jeg desværre at jeg må sige at man modarbejder sig selv :cool: Især hvis målet er muskelvæskst/størrelse :smile:

Jamen, det faktum at f.eks Tunen og Nissen absolut ingen muskelmasse har, understøtter jo glimrende denne højt videnskabelige iagttagelse :laugh:

:

Og at jeg skriver hvad jeg har held med, gør jo ikke at jeg mener at alle andre programmer ikke virker :smile: Men da jeg taler af egen erfaring behøver jeg ikke at skulle skrive hvad andre træner :nonon

Så er du dårlig til at formulere dig - det virker utroligt meget som du både er hovedrystende og negativ indstillet overofr folk der griber tingene anderledes an end dig - og mon det ikke også lidt er tilfældet :wink:

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Nu har jeg set din måde at argumentere på rundt på boardet, så vidste godt det her ville være en lidt umulig mission. Essensen i mit forrige indlæg : folk er forskellige - dette kræver forskellige træningsmetoder. Tyg på den, vend den i hovedet et par gange, og se om den så trænger ind :smile:

Han mangler ikke masse på brystet - fedt% skjuler definitionen - som jeg sagde før - tjek hans tidligere pics, det er tydeligt han altid har haft et forholdsvis veludviklet bryst.

Sjovt som du modsiger dig selv ? Nu er det jo dig der angriber personligt - hvorimod jeg blot kommenterede på din holdning til tingene - ikke din form... ups Keld :wink:

Jeg nævnte absolut ingenting om øvelser - det er noget du pludselig selv finder på ? Det handler selvfølgelig om at sætte sine programmer rigtigt sammen alt efter hvor mange gange kroppen bliver trænet igennem.

Jamen, det faktum at f.eks Tunen og Nissen absolut ingen muskelmasse har, understøtter jo glimrende denne højt videnskabelige iagttagelse :laugh:

:

Så er du dårlig til at formulere dig - det virker utroligt meget som du både er hovedrystende og negativ indstillet overofr folk der griber tingene anderledes an end dig - og mon det ikke også lidt er tilfældet :wink:

Utroligt hvad man skal læse herinde :nonono: Du kan ikke tåle at andre har en anden menning/holdning end dig :nonono: Skrev jo for at hjælpe Mr Littel Big, med du forstår da at fordreje mit indlæg :nonono: Skrev et forslag.

Og om Der er flere som træner full body eller kroppen to gange om ugen med sucses, :4thumbup: har jo intet med at jeg siger mit forslag er det rigtige til andre.

Kender godt typen der er verdensmester i omklædningsrummet :nonono: Håber du finder en der gider høre på dig........SLUT HERFRA :laugh::laugh::laugh:

Ps .Flot du kender nogen herinde, som åbenbart har gode erfaringer med hele kroppen to gange om ugen :clap::clap::clap::clap::clap:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share