Mission 88 - The (video) log of Skjold


Skjold
 Share

Recommended Posts

5 x 5 Inspireret Fullbody D. 16/3-05

Uge 4, Dag 2, Cutting

Ikke det store at tilføje, temlig god omgang bortset fra manglende teknik i Dødløften. Kørte let dynamisk bænkpres i dag da patten har fået max tæsk her de sidste par uger.

Har dog lavet noget med min ryg så skal lige været lidt mere forsigtig fremover. Ikke at det gør ondt men det føltes bare som om jeg har mere eller mindre konstant pump i lænden når jeg sidder på nogle måder. Specialt i venstre side midt på ryggen føltes også lidt underligt... :mad:

Opvarmning: 15 min løbebåndet

Bænkpres

1 x 10 @ 42

1 x 10 @ 57

1 x 5 @ 72

1 x 5 @ 72

1 x 5 @ 67

1 x 5 @ 67

1 x 5 @ 67

1 x 10 @ 62

Rotary Calf

1 x 10 @ 85

1 x 10 @ 90

1 x 10 @ 90

1 x 10 @ 90

Dødløft

1 x 10 @ 52

1 x 8 @ 92

1 x 5 @ 122

1 x 3 @ 142

1 x 3 @ 147

1 x 3 @ 147

1 x 3 @ 142

1 x 3 @ 132

Teknik

1 x 3 @ 102

1 x 3 @ 102

1 x 3 @ 102

Dårlig teknik på sættende med 147, selv om de var nemme. Kommer til at bue lidt i ryggen i starten af løftet... Var også drænet til sidst og det gik også udover teknikken. Skal helt klart arbejde mere med det i fremtiden.

Leg Curls

1 x 10 @ 70

1 x 10 @ 70

Yates Rows

1 x 5 @ 72

1 x 5 @ 82

1 x 5 @ 82

1 x 5 @ 82

1 x 5 @ 77

Military Presses

1 x 6 @ 52

1 x 5 @ 57 - Rep PR, mæ overskud tilmed!

1 x 6 @ 52

Abdominal Crunch

1 x 10 @ 75

1 x 10 @ 75

Side Laterals - Strickt

1 x 10 @ 12

1 x 10 @ 12

CG Bænk - Strickt

1 x 10 @ 52

1 x 10 @ 52

BB Curls

1 x 10 @ 38,5

1 x 10 @ 35

Kunne for første gang se den berømte hestsko temlig tydeligt efter CG-bænkpressen! Mit cut kører bare nu. River endda PR's hjem :smile:

Vægttabet går dog noget langsommere end i starten med selv om min vægt kun er faldet minimalt denne uge er min fedtprocent faldet markant!

Fedtprocent Måling:

LBA/FFA : ca. 80KG

Fedtprocent: ca. 13-14%

Aften-Vægt: 93,3 (før cut ca 97-98)

Skal smide omkring 3-4kg fedt til så jeg når ned på 89-90 så skulle det se godt ud :banana3:

Edited by Skjold
Link to comment
Share on other sites

fedtprocent: 13 - 14  :poking:  :poking:  :poking:  :poking:  :poking:  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Den sagde faktisk 12,7, men det kunne jeg godt gætte ikke helt passede :laugh:

Men du er jo bare misundelig fordi du blevet fee med dårlig kondi hehe. Kan være der er en styrkeløfter karriere gemt i dig! Ej, du ska nok blive leee når du bliver cut!

Link to comment
Share on other sites

5 x 5 Inspireret Fullbody D. 18/3-05

Uge 4, Dag 3, Cutting

Bestemt ikke den bedste omgang. Mit humør var bestemt ikke på toppen pga. en eller anden dum kælling havde fået ondt i røven at jeg startede min vagt med en kop te og en hygge snak. Så straks fløj hun ind til chefen for at forlange jeg ikke fik løn for de første 15 minutter jeg var der. Desværre må man ikke slå sine kollegaer, men jeg må indrømme jeg et kort sekund var ramt af en ustyrlig lyst til lige at klappe hende en på hovedet. :bottom::gun2: :4boxing:

Det der gjorde mig sur var at hun bare hygge-snakkede med mig som hun aldrig havde sagt noget --- backstabbing biatch ---! Nu er jeg jo gode venner med min afdelingsleder så han grinte bare og sagde hun havde været inde og kæfte op. Utrolig at folks liv kan være så ufatteligt indholdsløst at man for ondt i røven over nogen sidder og drikker en kop te. Skal satme forklare hende nogle ting imorgen.

Nå, men dagens træning var noget lort. Havde ikke noget overskud i bænken overhovedet :sneaky2: og mit knæ driller stadig efter mandagens omgang squat så jeg kunne heller ikke squatte ordenligt.... Så var vi i tidspres og måtte skynde os igennem programmet. Skod omgang. Men har også kørt meget hårdt på i bænken de sidste 3 uger, og før eller senere forsvinder ens overskud jo hvis man bliver ved med at malke det til sidste dråbe...

Opvarming: 15 min på løbebåndet

Squat

1 x 10 @ 52

1 x 10 @ 82

1 x 5 @ 112

1 x 5 @ 112

1 x 10 @ 92

Skod knæ :raisebrow:

Rotary Calf

1 x 10 @ 85

1 x 10 @ 95

1 x 10 @ 95

1 x 10 @ 95

Bænkpres

1 x 10 @ 42

1 x 10 @ 57

1 x 5 @ 72

1 x 5 @ 77

1 x 5 @ 77

Ingen overskud... Totalt grindere på 77'erne. Skod når man lige har lavet 5'ere med 82'erne...

Leg Curls

1 x 10 @ 70

1 x 10 @ 70

Chinups

1 x 5 @ BW

1 x 5 @ BW

1 x 5 @ BW

1 x 5 @ BW

1 x 5 @ BW

Side Laterals - Strickt

1 x 10 @ 12

1 x 10 @ 12

Abdominal Crunch

1 x 10 @ 75

1 x 10 @ 77,5 :cooldance:

Ez-Bar Preacher Curls

1 x 10 @ 43,5 :santa2:

1 x 10 @ 38,5

1 x 10 @ 33,5

Tricep Pushdown

1 x 10 @ 40

1 x 8 @ 40

1 x 6 @ 35

Disco pump til sidst var helt ok og det faktum at man virkelig kan se mit cut virker gjorde at man var lidt glad da man gik derfra. Men hold kæft det med mit knæ generer mig. Sidst da min squat var blevet rigtig god døde det. Nu da jeg endelig er tilbage og bedre begynder det at drille igen. Men jeg tror dog det måske er en overbelastning. jeg må nok se i øjene at mine knæ ikke er stærke nok til den volume jeg godt kan lide at køre. Men håber da de kan trænes op til det med tiden.

Fik taget en del billeder igen i dag til træning bare med MEGET bedre lys end dem jeg postede sidst. Så de kommer op senere!

Dagens Morgen-Vægt: 92,6 :bowdown:

Dagens Aften-Vægt: 93,8

Edited by Skjold
Link to comment
Share on other sites

Lidt flere billeder:

Denne gang med lidt bedre lys, men Leth må have rystet lidt på hånden ved nogle af dem da de ikke står helt klart. Men skal helt klart have taget mig sammen og lånt de gamles rigtigt digital kamera...

post-5621-1111174022_thumb.jpg

post-5621-1111174031_thumb.jpg

post-5621-1111174054_thumb.jpg

post-5621-1111174070_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

5 x 5 Inspireret Fullbody D. 18/3-05

Uge 4, Dag 3, Cutting

Bestemt ikke den bedste omgang. Mit humør var bestemt ikke på toppen pga. en eller anden dum kælling havde fået ondt i røven at jeg startede min vagt med en kop te og en hygge snak. Så straks fløj hun ind til chefen for at forlange jeg ikke fik løn for de første 15 minutter jeg var der. Desværre må man ikke slå sine kollegaer, men jeg må indrømme jeg et kort sekund var ramt af en ustyrlig lyst til lige at klappe hende en på hovedet. :bottom:  :gun2:  :4boxing:

Nej, du må ikke slå, men psykisk terror virker også meget bedre,

og det kan ikke ses, men det kan mærkes...

Så kan hun lære det.

Det der gjorde mig sur var at hun bare hygge-snakkede med mig som hun aldrig havde sagt noget --- backstabbing biatch ---! Nu er jeg jo gode venner med min afdelingsleder så han grinte bare og sagde hun havde været inde og kæfte op. Utrolig at folks liv kan være så ufatteligt indholdsløst at man for ondt i røven over nogen sidder og drikker en kop te. Skal satme forklare hende nogle ting imorgen.
Tag tykt pis på hende i stedet for, det rykker :4thumbup:

Og vær i super_godt_usårligt humør, så kan hun ikke rokke dig psykisk.

Bare sig til hende, at hun trænger til noget tungt bænkpres, gerne i andres påhør,

så er hun gjort til grin.

Det minder mig om engang hvor min daværende chef var totalt usympatisk,

og jeg gik negativ hjem fra arbejde fyldt med had til ham.

Jeg trænede, og løftede meget mere end jeg var vant til, og mit gode humør

kom tilbage.

Det gjorde den psykiske styrke også, og næste dag skulle han bare lukke

munden op, så skulle han få besked for jeg var godt forberedt.

Det gjorde han selvfølgelig ikke, for psykisk styrke kan ses eller mærkes,

så han havde ikke noget at skulle have sagt.

Nå, men dagens træning var noget lort. Havde ikke noget overskud i bænken overhovedet :sneaky2:  og mit knæ driller stadig efter mandagens omgang squat så jeg kunne heller ikke squatte ordenligt.... Så var vi i tidspres og måtte skynde os igennem programmet. Skod omgang. Men har også kørt meget hårdt på i bænken de sidste 3 uger, og før eller senere forsvinder ens overskud jo hvis man bliver ved med at malke det til sidste dråbe...
Hvem bestemmer om din træning er noget lort ?

112 kg med dårligt knæ, det er da rigtig godt :4thumbup:

Hvad løfter du så, hvis knæet er godt ?

Og dit bænkpres...

Har lige regnet på det, det er 7% under, der er da ingen grund til at brokke sig over at formen svinger lidt :smile:

Vær glad og stolt af din form og styrke i stedet for, det har du grund til :4thumbup:

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

5 x 5 Inspireret Fullbody D. 18/3-05

Uge 4, Dag 3, Cutting

Bestemt ikke den bedste omgang. Mit humør var bestemt ikke på toppen pga. en eller anden dum kælling havde fået ondt i røven at jeg startede min vagt med en kop te og en hygge snak. Så straks fløj hun ind til chefen for at forlange jeg ikke fik løn for de første 15 minutter jeg var der. Desværre må man ikke slå sine kollegaer, men jeg må indrømme jeg et kort sekund var ramt af en ustyrlig lyst til lige at klappe hende en på hovedet. :bottom:  :gun2:  :4boxing:

Nej, du må ikke slå, men psykisk terror virker også meget bedre,

og det kan ikke ses, men det kan mærkes...

Så kan hun lære det.

Det der gjorde mig sur var at hun bare hygge-snakkede med mig som hun aldrig havde sagt noget --- backstabbing biatch ---! Nu er jeg jo gode venner med min afdelingsleder så han grinte bare og sagde hun havde været inde og kæfte op. Utrolig at folks liv kan være så ufatteligt indholdsløst at man for ondt i røven over nogen sidder og drikker en kop te. Skal satme forklare hende nogle ting imorgen.
Tag tykt pis på hende i stedet for, det rykker :4thumbup:

Og vær i super_godt_usårligt humør, så kan hun ikke rokke dig psykisk.

Bare sig til hende, at hun trænger til noget tungt bænkpres, gerne i andres påhør,

så er hun gjort til grin.

Det minder mig om engang hvor min daværende chef var totalt usympatisk,

og jeg gik negativ hjem fra arbejde fyldt med had til ham.

Jeg trænede, og løftede meget mere end jeg var vant til, og mit gode humør

kom tilbage.

Det gjorde den psykiske styrke også, og næste dag skulle han bare lukke

munden op, så skulle han få besked for jeg var godt forberedt.

Det gjorde han selvfølgelig ikke, for psykisk styrke kan ses eller mærkes,

så han havde ikke noget at skulle have sagt.

Nå, men dagens træning var noget lort. Havde ikke noget overskud i bænken overhovedet :sneaky2:  og mit knæ driller stadig efter mandagens omgang squat så jeg kunne heller ikke squatte ordenligt.... Så var vi i tidspres og måtte skynde os igennem programmet. Skod omgang. Men har også kørt meget hårdt på i bænken de sidste 3 uger, og før eller senere forsvinder ens overskud jo hvis man bliver ved med at malke det til sidste dråbe...
Hvem bestemmer om din træning er noget lort ?

112 kg med dårligt knæ, det er da rigtig godt :4thumbup:

Hvad løfter du så, hvis knæet er godt ?

Og dit bænkpres...

Har lige regnet på det, det er 7% under, der er da ingen grund til at brokke sig over at formen svinger lidt :smile:

Vær glad og stolt af din form og styrke i stedet for, det har du grund til :4thumbup:

Henning :showoff:

<{POST_SNAPBACK}>

Så sandt som det er sagt. Skulle bare lige have det ned på "papir" syntes tit det er nok til at lette trykket lidt.

Det der generer mig mest er hun ikke bare siger det til mig som det er, at hun har ondt i røven over jeg tager en slapper mens hun arbejder.

Bryder mig ikke om at blive bagtalt. Slet ikke når vedkommende så går og lader som om hun er ens ven.

Det er det værste ved at arbejde samme med mange kvinder. Det er uhyggeligt hvordan voksne mennesker kan bagtale hinanden. Personen når knap ud af døren før der kommer en eller anden nedladende kommentar. Nej, det er sku bedre med mænd, hvis man ikke kan lide vedkommende lader man sku bare være med at snakke med ham, man bruger ikke 90% tiden på at fremstå som en ven for blot at bagtale ham så snart han vænner ryggen til. Tsk tsk :nonono::nonono:

Link to comment
Share on other sites

Aften Cardio :ninja:

Powerwalk

Varighed: 1t 15m

Musik: Infected Mushroom - BP Empire :music:

Var lige ved at bare sætte mig til at spille noget Everquest. Men har begået cutte dødssynd nummer et, ja jeg kom til at friturestege mine kartoffelbåde, og endnu værre, jeg åd krøllfedtet på min steak. ABS, i am not worthy...

Så var der ikke andet for end at gå en kæmpe tur for at søge tilgivelse hos cutte guderne.

Lige som jeg var allermest langt væk hjemmefra løb min discman tør for batterier, så måtte gå en omvej for at komme forbi de gamle og låne nogle nye.

Som altid lægger man mærke til en detalje man altid overser normalt når man er ude og gå om natten. Der er et vægmaleri midt i byen som faktisk ser ret fedt ud i den rigtigte belysning. Går forbi det 100 gange i døgnet, men har aldrig lagt mærke til det faktisk er ret fedt.

post-5621-1111350707_thumb.jpg

Edited by Skjold
Link to comment
Share on other sites

Aften Cardio  :ninja:

Powerwalk

Varighed: 1t 15m

Musik: Infected Mushroom - BP Empire :music:

Var lige ved at bare sætte mig til at spille noget Everquest. Men har begået cutte dødssynd nummer et, ja jeg kom til at friturestege mine kartoffelbåde, og endnu værre, jeg åd krøllfedtet på min steak. ABS, i am not worthy...

Så var der ikke andet for end at gå en kæmpe tur  for at søge tilgivelse hos cutte guderne.

Lige som jeg var allermest langt væk hjemmefra løb min discman tør for batterier, så måtte gå en omvej for at komme forbi de gamle og låne nogle nye.

Som altid lægger man mærke til en detalje man altid overser normalt når man er ude og gå om natten. Der er et vægmaleri midt i byen som faktisk ser ret fedt ud i den rigtigte belysning. Går forbi det 100 gange i døgnet, men har aldrig lagt mærke til det faktisk er ret fedt.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja lige bortset fra hans 25+ cm pik... :laugh: Men det er jo os kun Lau´s far der kunne finde på at male det midt oppe i byen... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Aften Cardio  :ninja:

Powerwalk

Varighed: 1t 15m

Musik: Infected Mushroom - BP Empire :music:

Lige som jeg var allermest langt væk hjemmefra løb min discman tør for batterier, så måtte gå en omvej for at komme forbi de gamle og låne nogle nye.

<{POST_SNAPBACK}>

Når du var hos dem, fyldte de så ikke deres søn med kage og andre gode sager ? :laugh::laugh:

Sådan kan forældre godt være :smile:

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

5 x 5 Inspireret Fullbody D. 21/3-05

Uge 5, Dag 1, Cutting

Dejlig omgang i dag. Godt med overskud hele vejen igennem. Selv om jeg har lagt lidt på her over weekenden. Men så skal der også Powerwalkes herfra og til helvede de næste par dage. Skal ned under de 92 som aften vægt.

Men kørte lidt re-feed her i weekenden og det var sku dejligt at have overskud til træningen.

Men selv om jeg har smidt omkring 5 kg så har jeg ikke mistet det der ligner absolut styrke lader det til. Jeg har dog betydeligt vaskligere at reppe med vægte over 77 i forhold til førhen. Tror jeg har mistet en del af den eksplosivitet sheiko gav ved at konstant køre tung 5x5. Men man kan jo ikke det hele.

Opvarmning: 10 min på løbebåndet

Bænkpres

1 x 10 @ 42

1 x 8 @ 57

1 x 3 @ 72

1 x 3 @ 87

1 x 1 @ 92

1 x 1 @ 97 - Forced :dry:

1 x 5 @ 77

1 x 5 @ 77

1 x 5 @ 77

Dødløft

1 x 10 @ 52

1 x 8 @ 92

1 x 3 @ 112

1 x 3 @ 132

1 x 3 @ 132

1 x 3 @ 132

1 x 3 @ 132

1 x 3 @ 132

1 x 3 @ 132

Rigtig god teknik hele vejen igennem

Leg Curls

1 x 10 @ 70

1 x 10 @ 70

Rotary Calf

1 x 10 @ 85

1 x 10 @ 90

1 x 10 @ 90

1 x 10 @ 90

Partial Dragonflags

1 x 3

1 x 3

Abdominal Crunch

1 x 10 @ 70

1 x 10 @ 75

Military Presses

1 x 6 @ 52

1 x 6 @ 52

1 x 6 @ 52

Dejlig nemme når man tænker på dagens tunge bænkpres

Yates Rows

1 x 5 @ 72

1 x 5 @ 82

1 x 5 @ 82

1 x 5 @ 82

1 x 5 @ 77

Side Laterals - Strickt

1 x 10 @ 12

1 x 10 @ 12

CG Bænkpres - Strickt

1 x 10 @ 57 - Rep PR

1 x 8 @ 52 :dead_banana:

BB Curls

1 x 10 @ 35

1 x 8 @ 35

1 x 10 @ 30

Så var man også brugt! Men dejlig omgang selv om jeg syntes at træningspassende har været lidt langtrukne her på det sidste. Tager næsten 2½ time. Men man vil jo heller ikke springe en øvelser over.

Dagens Aften-Vægt: 93,4 :dry:

Den vægt skal ned!!!

Link to comment
Share on other sites

5 x 5 Inspireret Fullbody D. 23/3-05

Uge 5, Dag 2, Cutting

Skulle op og træne omkring middag pga af jobbet, men det gik sku helt ok. Ikke det store overskud i patten men squatten kørte rigtig godt uden brok fra knæet.

Opvarming: 10 min på løbebåndet + 5 min på kondicyklen

Squat

1 x 10 @ 52

1 x 10 @ 87

1 x 5 @ 112

1 x 5 @ 112

1 x 5 @ 112

1 x 5 @ 112

1 x 5 @ 112

Ingen brok fra knæet og overskud hele vejen igennem :smile:

Rotary Calf

1 x 10 @ 90

1 x 10 @ 90

1 x 10 @ 90

1 x 10 @ 90

Leg Curls

1 x 10 @ 70

1 x 10 @ 70

Bænkpres

1 x 10 @ 42

1 x 10 @ 57

1 x 3 @ 82

1 x 3 @ 82

1 x 5 @ 72

1 x 5 @ 72

1 x 5 @ 72

1 x 5 @ 72

1 x 5 @ 72

Chinups

1 x 5 @ BW

1 x 5 @ BW

1 x 5 @ BW

1 x 5 @ BW

1 x 5 @ BW

Back Extensions

1 x 10 @ 85

1 x 10 @ 85

1 x 10 @ 85

Side Laterals - Strickt

1 x 10 @ 12

1 x 10 @ 12

Tricep Pushdown

1 x 10 @ 40

1 x 10 @ 40

Ez-Bar Preacher Curls

1 x 10 @ 38,5

1 x 10 @ 38,5

Hurtig omgang da jeg skulle hjem og i bad og så på job. Svedte af en eller anden grund som et svin under hele forløbet, det må have været den squat. Intet giver varmen som squat...

Dagens Post-Trænings vægt: 92,00 :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Dagens Cardio

Powerwalk :cooldance::sun:

Varighed: 1t 20m

Musik: Absolute Lets Dance 24 :laugh:

Alt for lækkert vejr i dag så tog den helt store tur. Kunne ikke finde ud af hvad jeg ville høre så tog noget dance og gik så ellers ud i det blå.

Det var en dejlig tur, slog lige et smut forbi de gamle og åd lidt middagsmad med dem på veje. Fedtfattig cuttemad self. :wink:

Edited by Skjold
Link to comment
Share on other sites

Påske-Vægt Update:

Morgenvægt: 91,3

Fedtprocent: ~13

Holder lige en smule SD her i påsken. Men ryger på den igen imorgen, så skal der lige køres hårdt på næste uge og så igang med 6 uger's Fullbody program igen og lige have høvlet det sidste fedt af. Men nu syner hvert kg man smider virkeligt.

Regner med at ramme en fedtprocent omkring 10-11% på omkring 88kg. :4thumbup:

Men overvejer dog at tage 2 måneder i overskud snart og få lidt mere masse på korpus. Men skal lige ned og se abs for første gang, hvor der er rent faktisk er muskler på kroppen.

Edited by Skjold
Link to comment
Share on other sites

5 x 5 Inspireret Fullbody D. 28/3-05

Uge 6, Dag 1, Cutting

Fy for satan, død og helvede... Snak om at få et ildebefindende til træning.

Var nogenlunde oplagt der jeg troppede op og havde godt overskud. Havde jeg fået sovet noget længere og havde jeg kunne udskyde det til om eftermiddagen havde det sikkert være et totalt super træningspas. Nå men lagde hårdt ud med godt overskud for at umiddelbart efter at få totalt kvalme, koldsved, svimmelhed og generalt bare lyst til at stoppe og ligge mig ned.

Men jeg kæmpede videre! :firebounce::4whip:

Opvarmning: 10 min på løbebåndet + 5 min cyckel

Squat

1 x 10 @ 52

1 x 10 @ 87

1 x 5 @ 112

1 x 5 @ 117

1 x 5 @ 122

1 x 10 @ 102

Ok omgang og overskud hele vejen igennem. Kunne godt have gået lidt dybere med 122'erne, men har jo et knæ og passe på. Glæder mig til jeg får min wraps fra JFK.

Rotary Calf

1 x 10 @ 85

1 x 10 @ 90

1 x 10 @ 90

1 x 10 @ 90

Bænkpres

1 x 10 @ 42

1 x 10 @ 57

1 x 1 @ 77

1 x 1 @ 87

1 x 1 @ 97 - PR +5 :cooldance: :4thumbup:

1 x 5 @ 77

1 x 4 @ 77

1 x 5 @ 72

1 x 10 @ 62

Totalt drænet efter max. Alt luften gik ud af ballonen der. Weird. Sikkert fordi jeg har været tidligt oppe og kun fået min usle omgang cutte morgenmad.

Side Laterals - Strickt

1 x 10 @ 12

1 x 5 @ 12

1 x 10 @ 12

Chinups

1 x 5 @ BW

1 x 5 @ BW

1 x 5 @ BW

1 x 5 @ BW

Leg Curls

1 x 10 @ 70

1 x 10 @ 70

Abdominal Crunch

1 x 10 @ 70

1 x 10 @ 72,5

Tricep Pushdown :dead_banana:

1 x 10 @ 40

1 x 10 @ 35

Ez-Bar Preacher Curls :chicken:

1 x 10 @ 38,5

1 x 10 @ 33,5

Føj, der var jo så ved at brække mig og måtte lige stå helt stille og koncentrere mig. Bortset fra squat og det første bænk, var det godt nok en svag omgang.

Ikke det der lignede overskud nogen steder. Kæmpede endda med 77'erne i bænken. Fyffer pyffer... Nå men de 97 kom da på mirakuløs måde hjem.

Temlig fedt at stige i max i bænken uder cut. Selv om min evne til at reppe dog er reduceret. Underligt, go figure...

Dagens Vægt: 91,7

Link to comment
Share on other sites

Fed avatar...  :4thumbup:

Du lærer hurtigt...  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, godt man har Flexin' Leth til at vise tips og tricks. fandt ud af man skal skyde lats frem samtidig med man prøver at holde skulderbladende samlet, eller forsvinder al dybden i øvre ryg :laugh::wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share