Mission 88 - The (video) log of Skjold


Skjold
 Share

Recommended Posts

Morgen Cardio

Powerwalk

Varighed: 20 min

Lod cyklen stå og gik en lille omvej hjem fra job.

Vægten siger 90,8, og vil tro en fedtprocent på 13%.

Så lige en uge eller 2 til og mit mål er nået. Har smidt 6kg fedt uden noget fald i styrke og minimalt i masse hvis overhovedet noget.

Det var faktisk langt nemmere at cutte end jeg havde regnet med, og nåede også mit vægttab 2-3 uger hurtigere end jeg havde håbet på.

Nu da jeg ved det er så nemt, tror jeg jeg faktisk at jeg vil tage 2-3 måneder med bulk igen. Mere moderat end før, da jeg nu ved hvad man kan spise og hvad man skal undgå og så bare sørge for min fedtprocent ikke kommer over 15% denne gang.

Kan for første gang også denne morgen se mine abs bare en lille smule. Klart de kan blive mere markeret hvilket de da også lige skal blive inden for de næste 2 uger.

post-5621-1112157993_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

5 x 5 Inspireret Fullbody D. 30/3-05

Uge 6, Dag 2, Cutting

Var temlig oplagt i dag og følte der var ok overskud. Hvilket gjorde at jeg totalt overvuderede migselv i bænken og lavede de vildeste grindere og forced reps :sneaky2:

Så de sidste 2 uger holder jeg mig atter 100% til programmet eller brænder mand ud og det er jo ikke godt.

Opvarming: 10 min på løbebåndet

Squat

1 x 10 @ 52

1 x 10 @ 92 - Med medium knæbind

Skulle lige prøve de wraps jeg havde fået, selv om squat ikke var på programmet i dag. Der kommer jo ikke noget blod ned til fødderne føltes det som. Man skal vist lige vænne sig til det. Men fik ikke nogen sår eller store røde streger som man så ofte ser her på mol :laugh:

Bænkpres

1 x 10 @ 42

1 x 5 @ 62

1 x 3 @ 77

1 x 1 @ 82

1 x 1 @ 92

1 x 1 @ 92 - Forced :dry:

1 x 5 @ 77

1 x 5 @ 77

1 x 4 @ 77 - Arggh, hvad skete der lige der. Super dårlig bane...

1 x 9 @ 72

Ville have prøvet en dobbelt på 92'erne, men der var der helt sikkert ikke til.

Dødløft

1 x 10 @ 52

1 x 10 @ 92

1 x 5 @ 112

1 x 3 @ 132

1 x 3 @ 142

1 x 3 @ 142

1 x 3 @ 132

1 x 3 @ 132

Military Presses

1 x 5 @ 52

1 x 5 @ 52

1 x 5 @ 52

Yates Rows

1 x 5 @ 72

1 x 5 @ 82

1 x 5 @ 82

1 x 5 @ 82

1 x 5 @ 82

Leg Curls

1 x 10 @ 70

1 x 10 @ 70

Abdominal Crunch

1 x 10 @ 75

1 x 10 @ 75

Dips

1 x 6 @ BW

Side Laterals - Strickt

1 x 10 @ 12

1 x 10 @ 12

CG Bænkpres - Strickt

1 x 10 @ 52

1 x 10 @ 52

BB Curls - Strickt

1 x 10 @ 30

1 x 10 @ 30

Helt fin omgang borset fra alle de grindere osv i bænken.

Tog dog lidt for længe, så nu kan jeg kun lige nå hjem og lave aftensmad skrive log og i bad og så på job :dry::sneaky2:

Dagens Aften-Vægt: 91,5

Edited by Skjold
Link to comment
Share on other sites

Dagens Cardio

Powerwalk :sun: :walking: :sun:

Varighed: 1t 15m

Musik: Billy Idol - Greatest Hits

Dejlig tur, solen skinner og vejret er lunt og det dutfer en lille smule af forår.

Så turen blev lidt længere end planlagt og sluttede af med at lige tage en 15 min sol.

Edited by Skjold
Link to comment
Share on other sites

Skjolds High Vol Fullbody

Preview, Day 1, Cutting

Så er det endelig slut med 5x5. Har nu kørt "styrke" programmer siden Januar, og nu er det så slut. Bliver dejligt at komme tilbage til noget BB med volume.

Det nye program er lidt WSB, Mass' Milinium Split inspireret bare som fullbody.

Så bruger lige 14 dage på at køre hele programmet igennem og så en omgang deload og kører det så for alvor tilbage i bulk i omkring 6-8 uger.

Så regner jeg med jeg har en måned til at smide det fedt der end måtte komme så man er værdig til MOL Body Challange.

I dag var en SUPER dag, totalt overskud, højt humør, solskin, forår osv.

Hvad mere kunne man ønske.

Opvarmning: 6 min på løbebåndet

Squat MEDIUM

1 x 10 @ 52

1 x 10 @ 82

1 x 6 @ 102

1 x 6 @ 107

1 x 6 @ 112

1 x 6 @ 112

1 x 8 @ 102

1 x 8 @ 102

Peanuts hele vejen igennem. Faktisk utroligt så let det hele var :cooldance:

Rotary Calf

1 x 10 @ 85

1 x 10 @ 85

1 x 10 @ 85

1 x 10 @ 90

Bænkpres CAT

1 x 10 @ 42

1 x 6 @ 62

1 x 6 @ 72

1 x 6 @ 72

1 x 6 @ 67

1 x 6 @ 67

1 x 6 @ 67

Teknik

1 x 8 @ 57

1 x 8 @ 57

Chinups

1 x 5 @ BW

1 x 5 @ BW

1 x 5 @ BW

1 x 5 @ BW

Leg Curls

1 x 10 @ 70

1 x 10 @ 75

Abdominal Crunch

1 x 10 @ 75

1 x 10 @ 75

Side Laterals - Strickt

1 x 5 @ 14

1 x 5 @ 14

1 x 5 @ 14

1 x 5 @ 14

CG Bænkpres

1 x 10 @ 52

1 x 10 @ 52 - Argggh leeee

BB Curls

1 x 5 @ 35

1 x 5 @ 35

1 x 5 @ 35

1 x 5 @ 35 - Syre

1 x 10 @ 25

1 x 10 @ 25 - Mere syre

Super omgang. Fatter ikke hvor alt det overskud kom fra, når man tænker på jeg har haft 2 low carb dage og skal have i dag med. Måske fordi fra i dag af er der kun 3 måneder til jeg kan holde min kone igen, så nu kan man da tælle ned :wub::wub:

Vil også lige tilføje at jeg aldrig har set så Leeeee ud som i dag.

Kan se mine ABS! JEG KAN SE MINE ABS!!!!! OH HAPPY DAY!

Er begyndt at få vains på underarmen og den store op af bicep, lige 2 kg til så... :w00t:

Dagens Aften-Vægt: 90,6

Fedtprocent: ca 12%

Edited by Skjold
Link to comment
Share on other sites

:sun:Dagens Cardio :sun:

Powerwalk :headphonedance: :walking:

Varighed: 1t 30min

Musik: Shivasidpao - The Album / Snoop Dogg - Doggystyle

Hot damn, et lækkert vejr idag! Rigtig dejlig tur up på landet. Intet som duften af forår og nyslået gras! Cuttet går også rigtig godt. Mine abs bliver mere og mere synlige for hver dag der går. 2 uger endnu så skal det hele bulkes væk i jagten på mere masse ... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Dagens Cardio :sun: :walking:

Powerwalk

Varighed: 35 min

18 grader i starten af April? :4thumbup:

Super lækkert vejr. Har været omme at besøge de gamle og siddet lidt i haven og fået nogle kopper kaffe.. Ahhhh det er en dejlig ting!

Link to comment
Share on other sites

Skjolds Massive High Vol Fullbody Program

Uge 1, Dag 1, Cutting

Så kører MOL BC, min plan var så at cutte ca 2 kg mere så jeg kom ned på de omkring 10% BF. Det er nu droppet indtil vidre, planen er så at bulke 4 kg op de næste 2 måneder, men et meget forsigtigt bulk hvor jeg holder mig til en noglelunde striks madplan. Så den står på grønsager, havregryn og småklamme hørfrø/prot/kreatin/gultamin/peanutbutter/havregryn shakes :4mewantfood:

Nå men jeg håber jeg kan snige de 3-4 kg på uden at komme over 14-15% i BF, skal helt sikkert ikke have den vom jeg løb rundt med i januar igen. Men nu er julen jo heller ikke kendt for at være sund. Så efter de 2 måneder bulk, skal jeg så smide omkring 2-3kg fedt på en måned uden noget vidre tab af muskler.

Det bliver helt klart en challange, men sjovt og motiverende er konkurrence altid.

Opvarmning: 8 min på løbebåndet

Squat MEDIUM

1 x 10 @ 52

1 x 10 @ 92

1 x 6 @ 112

1 x 6 @ 117

1 x 6 @ 112

1 x 6 @ 112

1 x 8 @ 102

1 x 8 @ 102

Yeah buddy! Damn jeg elsker squat. Nok også den eneste øvelse hvor jeg er sikker på min teknik er "rigtig" god min træningserfaring taget i betragtning. Kan jo altid blive bedre. Så har de wraps også virkelig hjulpet på min knæskade. Mærker slet ikke noget til den lige for tiden.

Rotary Calf

1 x 10 @ 85

1 x 10 @ 90

1 x 10 @ 90

1 x 10 @ 90

Bænkpres CAT

1 x 10 @ 42

1 x 5 @ 62

1 x 6 @ 72

1 x 6 @ 72

1 x 6 @ 72

1 x 6 @ 72

1 x 6 @ 67

1 x 6 @ 67

Teknik

1 x 8 @ 57

1 x 8 @ 57

1 x 8 @ 57

Leg Curls

1 x 10 @ 75

1 x 10 @ 75

Chinups

1 x 5 @ BW + 5

1 x 5 @ BW + 10 - PR med overskud! :cooldance:

1 x 5 @ BW + 7,5

1 x 5 @ BW + 5

Abdominal Crunch

1 x 10 @ 75

1 x 10 @ 75

Side Laterals- Strickt

1 x 5 @ 14

1 x 5 @ 14

1 x 5 @ 14

1 x 5 @ 14

CG Bænkpres - Strickt

1 x 10 @ 52

1 x 8 @ 52 :dead_banana:

Min tricep er ikke helt vant til den bænk-volume efter 3 måneder med styrkeprogrammer, ikke det store overskud her til sidst..

BB Curls - Strickt

1 x 5 @ 35

1 x 5 @ 35

1 x 5 @ 35

1 x 5 @ 35

1 x 10 @ 30

1 x 8 @ 30 - Syyyyre :tongue:

Haaaaaaargh Leeeee omgang! Rigtig god omgang, overskud hele vejen igennem.

bliver rigtigt godt når min krop kommer ordenligt i kcal overskud igen. Giver bare ingen mening jeg har så meget energi for tiden. Ved ikke om det er solen og forår der gør det. Har været i 5-800 kcal underskud de sidste 4 dage så burde været drænet.... Men det er jeg ikke... Fedt at blive cut og stige i styrke, så er træningen dejligt... Det er den nu anyways :wub:

Smider billeder til MOL BC her ondag når jeg har fået mit digital kamera med posten. Har bestilt et Samsung 5 Megapixl, 5xZoom med 128MB RAM :4thumbup:

Dagens Aften-Vægt: 90,5 (98,6 kg 1/2-05)

Fedtprocent: 12%

Edited by Skjold
Link to comment
Share on other sites

Ser godt ud skjold! Led squat! Er steget godt i den siden sommer hva?

BTW: Hvorfor er der 3 måneder til du kan holde om din kone igen ( står nok i loggen, men så det ikk lige )

<{POST_SNAPBACK}>

Takker :smile: Men man kan ikke helt regne med loggen. For de 10 første sider med squat var mere partial squats, det er først efter nytår jeg har fået dem under parellel og så er det jo en hel anden øvelse hehe. Men mon ikke der skulle være en single på 140-150 når jeg engang kommer tilbage i kcal overskud. Så skal min puny bænk bare med..

Min kone blev udvist lige efter jul fordi udlængindestryrelsen ikke mente hun havde nogen tilknytning til Danmark, selv om vi havde boet samme i lang tid og var blevet gift og så havde politiet fejlinformeret os med hvordan man skulle udfylde ansøgningerne for at opnå opholdstilladelse. Så hun blev udvist 5 dage før vi skulle på bryllupsrejse, så jeg blev pænt bitter :sneaky2: . Men håber da hun kan blive næste gang, og nu kender jeg også reglerne langt bedre så krydser fingre. Er lidt surt at blive gift og så kun nå at være samme i 40 dage...

Link to comment
Share on other sites

Det kører jo for dig knægt. Nu må jeg lige se om det er så nemt at cutte som du påstår. Held og lykke med BC

<{POST_SNAPBACK}>

Nemt og nemt hehe... Det jo nemt nok hvis man kan holde sin diæt og få slæbt sin røv ud og powerwalke ofte nok. Men nu skal du jo huske jeg er en pind fra naturens side, med temlig højt stofskifte. Så hvis jeg bare spiser "normalt" så taber jeg mig. Du har jo altid været temlig grande au naturel. Men man kan hvad man vil jo :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det kører jo for dig knægt. Nu må jeg lige se om det er så nemt at cutte som du påstår. Held og lykke med BC

<{POST_SNAPBACK}>

Nemt og nemt hehe... Det jo nemt nok hvis man kan holde sin diæt og få slæbt sin røv ud og powerwalke ofte nok. Men nu skal du jo huske jeg er en pind fra naturens side, med temlig højt stofskifte. Så hvis jeg bare spiser "normalt" så taber jeg mig. Du har jo altid været temlig grande au naturel. Men man kan hvad man vil jo :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, jeg må nok skære i diæten. Slut med at æde discopumpere til morgenmad :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Det kører jo for dig knægt. Nu må jeg lige se om det er så nemt at cutte som du påstår. Held og lykke med BC

<{POST_SNAPBACK}>

Nemt og nemt hehe... Det jo nemt nok hvis man kan holde sin diæt og få slæbt sin røv ud og powerwalke ofte nok. Men nu skal du jo huske jeg er en pind fra naturens side, med temlig højt stofskifte. Så hvis jeg bare spiser "normalt" så taber jeg mig. Du har jo altid været temlig grande au naturel. Men man kan hvad man vil jo :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, jeg må nok skære i diæten. Slut med at æde discopumpere til morgenmad :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja du må gå over til motionister, dem er der ikke så meget kød på :laugh: :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Er lidt surt at blive gift og så kun nå at være samme i 40 dage...

<{POST_SNAPBACK}>

Ej hvor langt ude! Hvordan kan hun blive udvist hvis i er gift? Damn skjold, kan fandme godt forstå du glæder dig! Det må da være forfærdeligt at skulle undvære sin kone så længe! Håber virkelig hun kan blive når hun kommer tilbage!

Men træningen ser sgu godt ud, du giver den fandme gas! Så er du også ekstra lækker når hun kommer hjem :wink:

Link to comment
Share on other sites

Dagens Cardio :sun: :walking:

Powerwalk

Varighed: 35min

Lige en hurtig omgang før jeg skulle på job. Op og handle og så ud på jobbet. Lod cyklen stå og fik en god tur ud af det...

Edited by Skjold
Link to comment
Share on other sites

hvorfor ikke cutte helt i bund? Jeg har ofte cuttet halvhjertet igennem, og har aldrig været helt tilfreds med slut resultatet... jeg håber det giver en dejlig følelse i år :bigsmile:

efter billedet at dømme er det vel kun en 5 kg til der skal af ca, så ku det se udemærket ud :devil:

Link to comment
Share on other sites

hvorfor ikke cutte helt i bund? Jeg har ofte cuttet halvhjertet igennem, og har aldrig været helt tilfreds med slut resultatet... jeg håber det giver en dejlig følelse i år  :bigsmile:

efter billedet at dømme er det vel kun en 5 kg til der skal af ca, så ku det se udemærket ud  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Du har nok ret. Tror jeg faktisk også jeg gør. Har selv tænkt en del over det. Havde faktisk planlagt hele mit træningsforløb frem til august...

Tror bare jeg dropper MOL BC og fortsætter med mine orginale plan så skulle jeg gerne være temlig cut i maj :smile:

Link to comment
Share on other sites

Skjolds Massive High Vol Fullbody Program

Uge 1, Dag 2, Cutting

I dag skulle der brændes igennem og det blev der... Har bombet mig selv langt ind i helvede, og tror det kommer til at kunne mærkes helt hen til weekenden.

Det dejligt :laugh:

DAY OF THE DELT!

Opvarmning: 6 min på løbebåndet

Dødløft MEDIUM

1 x 10 @ 52

1 x 10 @ 92

1 x 5 @ 122

1 x 5 @ 132

1 x 5 @ 122

1 x 5 @ 122

1 x 5 @ 122

Teknik

1 x 3 @ 102

1 x 3 @ 102

1 x 3 @ 102

Military Presses HEAVY

1 x 10 @ 32

1 x 4 @ 57

1 x 4 @ 57

1 x 4 @ 57

1 x 6 @ 52

1 x 6 @ 52

1 x 6 @ 52

1 x 6 @ 52

1 x 10 @ 42

1 x 10 @ 42

Argggghhhh det brændagarh!

Dips

1 x 8 @ BW

1 x 8 @ BW

1 x 8 @ BW

1 x 8 @ BW

Rotary Calf

1 x 10 @ 85

1 x 10 @ 85

1 x 10 @ 80

1 x 10 @ 95

Abdominal Crunch

1 x 10 @ 75

1 x 10 @ 72,5

Side Laterals - Strickt

1 x 10 @ 12

1 x 10 @ 12

Shrugs

1 x 8 @ 92

1 x 8 @ 92

1 x 8 @ 102

1 x 8 @ 82

Incline DB Presses

1 x 6 @ 26 - Totalt akut failure. Min ene arm døde bare :gal:

1 x 10 @ 22 - Puny

Ez-Bar Preacher Curls LIGHT

1 x 10 @ 33,5

1 x 10 @ 33,5

1 x 10 @ 28,5

1 x 10 @ 28,5

Dips

1 x 10 @ BW

1 x 6 @ BW

Part 2 for max pump før amok med mit spritnye Digi camera:laugh:

Hold da helt kæft en omgang of doom death og decay!

Jeg var rød i bæret som en tomat og rystede som et espeløv, så der blev nogle sjove pics ud af det :tongue:

Dagens Aften-Vægt: 91,5

Link to comment
Share on other sites

Hold op, for et pas, lee...  :laugh:

Helt vild DL og military  :4thumbup:

Henning :showoff:

<{POST_SNAPBACK}>

Jo tak, jeg var godt nok også færdig bagefter, og har allerede så småt doms i lænd, bryst og delt nu...

Du fatter ikke hvor rød jeg blev i bæret til sidst..

Dog svært at pose og se normalt ud i fjæset :laugh:

post-5621-1112828685_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dagens Cardio :sun: :walking:

Powerwalk

Varighed: 1t 30min

Musik: Marilyn Manson - Lest we forget

Dejlig tur lige indtil det begyndte at regne. Måtte løb i ly i skoven for min mobil og discman ikke blev gennemblødt :sneaky2: . Men det var bare 5 min heldigvis, men det blev dog lidt koldt efter.

Stoppede så lige i burgsen og kom til at købe for 350 kr kød.

Kalve kotteletter, kalve bacon-steg, 10 BBQ marinerede nakke kotteletter og noget marineret skinke hong kong mix... I love meat :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Skjolds Massive High Vol Fullbody Program

Uge 1, Dag 3, Cutting

Atter en Leeeee omgang. Men Leth fik lokket mig til at squatte og lave chinups før bænk, så jeg kunne overhovedet ikke fuldføre mine sæt. Ja det var faktisk ynkeligt, var stendød i patten. Ikke det der lignede kræfter tilbage. Hvis mit bænk er ligeså ynkelig på mandag står den på Pec's deload hele de første 2 dage af næste uge for det holder jo ikke at køre sig helt død i starten af et nyt program.

Men er dog også helt sikker på jeg bare havde brugt alle mine kræfter + kcal underskud. :wacko::dead_banana::nonono::gal::4goodbye::violin::thumb_down::please::blahblah::4pooh:

Opvarmning: 6 min på løbebåndet

Squat HEAVY

1 x 10 @ 52

1 x 10 @ 92

1 x 5 @ 112

1 x 5 @ 122

1 x 5 @ 117

1 x 5 @ 117

1 x 5 @ 117

1 x 5 @ 102

1 x 5 @ 102

Godt med overskud til sidst faktisk, selv om de første sæt føltes lidt tunge. Ville have kørt 5x5 med 122'erne men syntes ikke jeg havde overskudet 100% i dag og som altid er vi i tidspres om fredagen, så havde ikke tid til de pauser mellem sæt som det ville kræve..

Leg Curls

1 x 10 @ 75

1 x 10 @ 75

Chinups

1 x 4 @ BW +5

1 x 4 @ BW +12,5

1 x 4 @ BW +10

1 x 4 @ BW +10

1 x 6 @ BW

1 x 6 @ BW

Bænkpres VOLUME

1 x 10 @ 42

1 x 10 @ 62

1 x 9 @ 72 - Kein power i patten i dag... Døde totalt her faktisk :nonono:

1 x 10 @ 62

1 x 10 @ 57

1 x 10 @ 57

SKOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODDDDDDDDDD! Føj en lorte omgang. PØJ!

Abdominal Crunch

1 x 10 @ 70

1 x 10 @ 70

Side Laterals - Strickt

1 x 10 @ 12

1 x 10 @ 12

Dips

1 x 8 @ BW

1 x 8 @ BW

Nemme nok, selv om jeg frygtede lidt efter den pinlige omgang bænk...

BB Curls

1 x 5 @ 35

1 x 5 @ 35

1 x 5 @ 35

1 x 5 @ 35

1 x 10 @ 30

1 x 10 @ 30

Sikke en omgang. Som altid under totalt tidspres fordi de lukker klokken 19.00 om fredagen. Men bortset fra bænken var der faktisk overskud hele vejen igennem. Skal nok blive til en 5x5 med 122 snart. Min lænd var også temlig ristet fra onsdagens dødløft og det gjorde det heller ikke nemmere.. Men nok undskyldninger for i dag. You talk the talk, but can you walk the walk :wink:

Dagens aftenvægt: 91,00

Edited by Skjold
Link to comment
Share on other sites

Influenza

:wacko::dead_banana::cold::gal::4goodbye::4crutches::ill::ill:

Øv, hård træning, diæt og sove med vindue på klem går ikke hånd i hånd.

Er totalt øm i hele kroppen, doms + influenza øm = ynkeligt syn.

Men har det dog markant bedre i dag. Håber jeg kan ryste den af til imorgen.

Men er nok bedst jeg venter med at træne til onsdag :mad:

Har sikkert haft det på vej siden i fredags hvor jeg døde totalt til træning.

Edit:

Nå men så kom jeg da under 90kg igen, selv om jeg har ædt temlig meget. Håber bare det er væske... :mad::blink:

Edited by Skjold
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share