Mission 88 - The (video) log of Skjold


Skjold
 Share

Recommended Posts

Harghhh Leeee´ curls.. :devil:

Dine guns er jo snart unreal.. Har du fået veins og tværstriber over det hele eller hvad.. Det er alt det krudt du sidder og skyder nede i baren..fight002.gif

Edited by Leth
Link to comment
Share on other sites

Harghhh Leeee´ curls.. :devil:

Dine guns er jo snart unreal.. Har du fået veins og tværstriber over det hele eller hvad.. Det er alt det krudt du sidder og skyder nede i baren..fight002.gif

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det er det vilde krudt de har hernede.. Havegryn med mælk og masser af jordbærmælk! Jordærmælk har ca 25gram prots i halv liter og koster kun 4kr.. :4thumbup:

Protein pulver koster en formue hernede desværre, det samme gør kreatin. Fatter det ikke. Men det nok fordi kosttilskud og træning endnu ikke er så populært som derhjemme.

Link to comment
Share on other sites

Surt med lænden...

Ellers en heftig omgang du fik fyret af... Føles din bænk lige så Leee'

som vores? :tongue: Jeg var helt omtåget efter det bænkset idag :4thumbup:

Hils omkring dig...

<{POST_SNAPBACK}>

Nej jeg har ikke spiked den så meget som jeres endnu hehe... Har jo desværre ikke nogen til at stå bagved så det bliver ikke helt så vildt som derhjemme.

Men hold da også kæft hvor jeg træner en træningsmakker...

Min lænd er HELT gal. Gør ondt bare når jeg sidder ned. Jeg kan næsten ikke bukke mig ned og samle noget op og skal sidde på gulvet for at tage sko på :raisebrow: Tegner ikke godt... Håber fandme bare det er midlertidigt...

Link to comment
Share on other sites

Husk hvad skademesteren siger: Når lænden er ude så tager man en pause!!!!

Trust me, du ved hvor god jeg er til at lave skader, og det er sjovere med 2-3 ugers pause end 3-4 måneder fordi man pressede for hårdt for tidligt efter skaden.

Men den skal nok komme i orden :wink:

Tag lige et pic af de der 12 kantede skiver en dag

Link to comment
Share on other sites

Skidt at læse det med lænden. Da jeg sidst "voldede" min lænd med et fejlløft havde jeg god gavn af regelmæssig massage til at få nulret infiltrationerne ud.

<{POST_SNAPBACK}>

Takker, det vil jeg prøve idag. Det er det gode ved at være hernede. 1 times massage koster kun omkring 20kr...

Det gør specialt ondt lige over halebenet pa venstre af erectoren...

Link to comment
Share on other sites

Lige lidt billeder af min ydmyg bolig her i Bangkok og specialt udsigten derfra...

Så lige et enkelt af min kone så fortæller jeg ikke skal tage billeder af hende. :tongue:

Er dog stadig lige flyttet ind så der skal lige ordnes nogle ting, købes planter, billeder osv.

post-5621-1123224657_thumb.jpg

post-5621-1123224676_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Squeeling Pig vs Sheiko part 3 : Bangkok Burning

Dag 3, Uge 2

Rigtig godt overskud idag faktisk. Desværre er min lænd ristet og meget øm, men jeg forsøgte og squatte og mærkede underligt nok INTET til den...

Håber den er meget bedre på mandag...

Opvarmning: 5 min gang

Seated DB Shoulderpresses

1 x 10 @ 30lbs

1 x 10 @ 45lbs

1 x 8 @ 60lbs

1 x 6 @ 60lbs

1 x 6 @ 60lbs

1 x 5 @ 65lbs - Rep PR

1 x 10 @ 50lbs

Abdominal Crunch

1 x 10 @ 63

1 x 10 @ 77

Seated Calf-Raises

1 x 10 @ 60

1 x 10 @ 70

1 x 10 @ 70

1 x 10 @ 70

Wounded Squat

1 x 10 @ 60

1 x 10 @ 100

1 x 10 @ 100

1 x 10 @ 100

Nemme og uden smerter!

Sheiko Bænkpres

1 x 10 @ 40

1 x 5 @ 50

1 x 4 @ 60

2 x 3 @ 70

5 x 2 @ 84

Leg Curls

1 x 10 @ 72

1 x 10 @ 83

1 x 10 @ 83

Yates Rows

1 x 10 @ 60

1 x 10 @ 70

1 x 10 @ 80

1 x 10 @ 80

1 x 10 @ 70

Side Laterals

1 x 12 @ 25lbs

1 x 10 @ 25lbs

Sheiko Bænkpres

1 x 5 @ 60

1 x 4 @ 65

1 x 2 @ 70

1 x 2 @ 70

1 x 2 @ 75

1 x 2 @ 80

1 x 2 @ 85

1 x 2 @ 70

Jeg blev lokket til at putte mere på da min krudtugle af en"makker" mente det så for let ud og kiggede totalt underligt på mig da jeg sagde eksplosivt og light og prøvede at forklare om sheiko... Men nu har jeg set en mand med en gun på 54cm! Hold kæft det er grimt når man ligner en der ALDRIG har trænet lats... Ser helt galt ud, kroppen virker alt, ALT for lille...

Tricep Dips

1 x 10 @ BW -10

1 x 10 @ BW -10

BB Curls

1 x 10 @ 70lbs

1 x 5 @ 80lbs

1 x 6 @ 90lbs

1 x 6 @ 90lbs

1 x 8 @ 90lbs- Rep PR, med overskud.. Bliver fedt at curle de 100 :cooldance:

1 x 10 @ 70lbs

God omgang, men er godt nok plaget af min overbelastede lænd.

Men jeg mødte 2 nye personer i dag som begge vil træne med mig fremover.

En KÆMPE italiener (tror jeg nok) som har krudtet den max men er sjov at brænde med og en dansker som snart skal hjem. Danskerns mål var at hans arme skulle være større og stærkere end sine ben. Lol, sprugte hvorfor han ikke trænede ben. Han mente de var så puny at de aldrig ville kunne blive leee... :laugh:

Edited by Skjold
Link to comment
Share on other sites

Det ser sgu da fedt ud!!!

På når lige en ting: Grå lædersofa?????  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Den kom med lejligheden, og af en eller anden bizar grund er mit køkken 3 gange så stor som min stue... Ja badeværelset er større en stuen :blink:

Men udover det så er den fandme fed! Udsigten om natten når alle de skyskrabere er oplyst og lyste fra bilerne danner lange kæder ude i horisonten, det er bare for flot.. Specialt når man kommer fra lolland :wink:

Link to comment
Share on other sites

Men jeg mødte 2 nye personer i dag som begge vil træne med mig fremover.

<{POST_SNAPBACK}>

Sådan er det at være så lee...

så er du respekteret i den store verden, sejt :4thumbup:

Det ser sgu da fedt ud!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Men udover det så er den fandme fed! Udsigten om natten når alle de skyskrabere er oplyst og lyste fra bilerne danner lange kæder ude i horisonten, det er bare for flot.. Specialt når man kommer fra lolland :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det må være en kæmpe oplevelse at bo der,

og rigtig flotte billeder du har postet.

Det er vel også rigtig sommer der ?

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Squeeling Pig vs Sheiko part 3 : Bangkok Burning

Dag 1, Uge 3

Ikke det bedste omgang. Syntes ikke rigtig der var nogen energi.

Men det munder nok ud i at jeg ikke kan squatte rigtigt pga min skod-lænd...

Jeg prøvede dog idag og det hele var nemt nok, men stoppede så snart jeg kunne mærke lænden brokke sig...

Det er "næsten" væk, så jeg prøver igen på fredag....

Opvarmning: 10 min gang

Sheiko Bænkpres

1 x 20 @ 20

1 x 10 @ 40

1 x 5 @ 50

1 x 5 @ 60

2 x 4 @ 70

3 x 3 @ 84

1 x 3 @ 86,5

2 x 3 @ 84

Abdominal Crunch

1 x 10 @ 73

1 x 10 @ 77

Chinups

1 x 8 @ BW

1 x 8 @ BW

1 x 10 @ BW

1 x 8 @ BW

1 x 6 @ BW

Seated DB Shoulderpres

1 x 10 @ 35lbs

1 x 10 @ 45lbs

1 x 6 @ 60lbs

1 x 6 @ 60lbs

1 x 10 @ 50lbs

Wounded Squat

1 x 10 @ 60

1 x 5 @ 90

1 x 6 @ 110

:4crutches:

Seated Calfraises

1 x 10 @ 70

1 x 10 @ 70

1 x 10 @ 70

1 x 10 @ 70

Leg Curls

1 x 10 @ 73

1 x 10 @ 82

1 x 10 @ 82

Leg Extensions

1 x 10 @ 50

1 x 10 @ 60

1 x 10 @ 70

1 x 10 @ 80

Skod øvelse... Men skulle ramme quads, så nemt slipper de ikke..

Sheiko Bænkpres

1 x 5 @ 50

2 x 5 @ 60

4 x 4 @ 70

Side Laterals

1 x 10 @ 25lbs

1 x 10 @ 25lbs

Dips

1 x 10 @ BW -10

1 x 10 @ BW

BB Curls

1 x 10 @ 70lbs

1 x 5 @ 80lbs

1 x 5 @ 90lbs

1 x 5 @ 90lbs

1 x 5 @ 90lbs

1 x 10 @ 80lbs

JEG VIL SQUATTE! Hvorfor bliver man altid skadet når det kører bedst. Min squat har aldrig været bedre så sker det lort! :annoyed: :annoyed:

Fremover er Dødløft skiftet ud med DB Rows, så håber jeg min lænd for tæsk nok gennem squat. Og så kommer der flere Leg Curls på til hammies...

Det min plan, da jeg er så træt af dødløft og det faktum at så kan jeg køre tung squat oftere :devil: ...

Link to comment
Share on other sites

Lyder som en go plan med det dødløft.. :smile:

Har selv overvejet det samme.. Har heller ik dødløftet i lang tid nu..

Men ellers ser det jo fornuftigt ud.. :4thumbup:

Arghh Hvor jeg glæder mig til at træne sammen med dig igen.. :wub::bowdown:

Link to comment
Share on other sites

Hvad snakker i om drenge. Dødløft er da et gudeløft.

Det er da for fedt at stå der og forberede sig mentalt, for derefter at smaske vægten i luften. Ikke noget med at mærke vægten først, næh nej, 100% vægt lige fra første sekund.

JEG VIL HAVE 200 INDEN JUL!!!!!!!!!!!!!!!!

I øvrigt kommer jeg ned og træner på Lolland en af dagene, hvis ellers Skipper kan finde ud af hvad jeg skal give for en gang træning.

Edited by Baloo
Link to comment
Share on other sites

Hvad snakker i om drenge. Dødløft er da et gudeløft.

Det er da for fedt at stå der og forberede sig mentalt, for derefter at smaske vægten i luften. Ikke noget med at mærke vægten først, næh nej, 100% vægt lige fra første sekund.

JEG VIL HAVE 200 INDEN JUL!!!!!!!!!!!!!!!!

I øvrigt kommer jeg ned og træner på Lolland en af dagene, hvis ellers Skipper kan finde ud af hvad jeg skal give for en gang træning.

<{POST_SNAPBACK}>

Kan godt være dødløft er et gudeløft.. Men squat er bare så meget federe...

Der er intet som når man står med noget mother tungt på nakken og ved der kun er 1 vej, ned og op.. Ikke noget med at slippe stangen hvis det er for tungt.. :devil:

Og med hensyn til træning hos skipper har mig og mads kort så du ka træne 1 uge gratis :smile: Kommer du en fredag eller hvad?? Der lukker de allerede kl. 19.00 :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

[Dødløft

1 x 10 @ 52

1 x 5 @ 92

1 x 5 @ 112

1 x 3 @ 132 - Super strickt!

1 x 1 @ 152

1 x 1 @ 152

1 x 1 @ 157 - Uhyggelig grim... Kunne ikke blive grimmere faktisk! Men nem nok.

1 x 1 @ 132

1 x 5 @ 112

Her når jeg begynder på mit nye program i næste uge vil jeg ikke de næste 2 måneder køre over 142 i DL, fordi efter det falder min teknik og holdning i ryggen totalt sammen selv om jeg sagtens kan løfte meget mere. Jeg er god for 182-187 nu helt sikkert. Men vil gerne have teknikken på plads.

For lige at være en irriterende smartass vil jeg lige huske dig på noget du sagde i forået. Kan huske at jeg tænkte "Pis, nu må jeg lige give den gas i DL så Skjold ikke overhaler mig"

Du kan da ikke mene at du lader den ligge uden videre kamp??????

Kom så Skjold, du må lige kæmpe lidt her :wink:

Hvad er din squat PR i øvrigt? 152? Jeg er jo startet i det løft, så jeg må jo vide hvad jeg har at skulle slå :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

[Dødløft

1 x 10 @ 52

1 x 5 @ 92

1 x 5 @ 112

1 x 3 @ 132 - Super strickt!

1 x 1 @ 152

1 x 1 @ 152

1 x 1 @ 157 - Uhyggelig grim... Kunne ikke blive grimmere faktisk! Men nem nok.

1 x 1 @ 132

1 x 5 @ 112

Her når jeg begynder på mit nye program i næste uge vil jeg ikke de næste 2 måneder køre over 142 i DL, fordi efter det falder min teknik og holdning i ryggen totalt sammen selv om jeg sagtens kan løfte meget mere. Jeg er god for 182-187 nu helt sikkert. Men vil gerne have teknikken på plads.

For lige at være en irriterende smartass vil jeg lige huske dig på noget du sagde i forået. Kan huske at jeg tænkte "Pis, nu må jeg lige give den gas i DL så Skjold ikke overhaler mig"

Du kan da ikke mene at du lader den ligge uden videre kamp??????

Kom så Skjold, du må lige kæmpe lidt her :wink:

Hvad er din squat PR i øvrigt? 152? Jeg er jo startet i det løft, så jeg må jo vide hvad jeg har at skulle slå :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Giver op uden kamp? Jeg har været foran i DL siden sheiko januar og HAR trukket 182 i februar, manglede kun lige en CM... :4smartass:

Men så har jeg ikke haft skyggen af fremgang siden pga jeg har arbejdet med teknikken da jeg rundede alt for meget i ryggen og det har ligesom ødelagt motivationen + squat er bare 1000 gange federe og givet nogle solide wheels.

Men jo, 152 i squat. Jeg ville også MEGET gerne trække 200kg i DL, det et vildt tal for mig. Men lige pt. squatter eller DL'er jeg ikke en skid pga en nerve der sidder i klemme i min lænd :crybaby:

Skal nok også komme igang med DL igen. Men det bilver ikke før min lænd er 100% og så det faktum at jeg aldrig har fået nogen vidre vækst af den øvelse udover en dyb lænd. Men der tror jeg squatten har givet ligeså meget som DL'en og så dybt som jeg går i squat nu tror jeg faktisk at DL er overflødig. Så hellere nogle flere rows så jeg kan få noget mere dybde i øvre ryg.

Link to comment
Share on other sites

Update;

Træningen udgik idag pga utrolige tømmermænd efter en fødselsdags-fest igår.

Måtte følge min far hjem hehe. Det sku aldrig sket før, plejer altid at være mig der vælter. Men det er fordelen ved bulk. Når man konstant æder kan man drikke som et svin og blive stående :cooldance:

Men udover det vil jeg bare sige noget før Leth gør det:

No Discipline

No morality

No Respekt

Edited by Skjold
Link to comment
Share on other sites

He he he. Jeg kender udemærket det med at træne uden makker. Har jo selv gjort det i 1½ år, og min fremgang de sidste 2 mdr viser jo også hvor meget forskel der så er når man får en makker på.

Der er ikke andet at gøre end at bide i det sure æble og sparke sig selv derned.

Som sagt må du jo lige til at presse dig selv i squatten så du kan holde dit forspring der... Du har jo stadig et meget stort forspring i forhold til mig.

Link to comment
Share on other sites

He he he. Jeg kender udemærket det med at træne uden makker. Har jo selv gjort det i 1½ år, og min fremgang de sidste 2 mdr viser jo også hvor meget forskel der så er når man får en makker på.

Der er ikke andet at gøre end at bide i det sure æble og sparke sig selv derned.

Som sagt må du jo lige til at presse dig selv i squatten så du kan holde dit forspring der... Du har jo stadig et meget stort forspring i forhold til mig.

<{POST_SNAPBACK}>

Det er skam ikke fordi jeg ikke træner. Jeg er går aldrig glip af et pas, eller feder den når jeg er der.

Det er bare 200% mere motiverende at have nogle at træne med/mod.

Nu skal jeg bare lige have min lænd igang igen. Glæden ved træning er 50% uden squat.

Link to comment
Share on other sites

Squeeling Pig vs Sheiko part 3 : Bangkok Burning

Dag 2, Uge 3

Gårdagens træning.

Trænede 100% uden om min lænd i dag i håb om jeg kan begyndte at squatte så småt igen i næste uge. Jeg starter self stille op. Havde ellers regnet med de 160 var lige om hjørnet men der går nok en måned før jeg prøver på den.

Syntes allerede mine wheels er skrumpet :crybaby:

Opvarmning: 10 min gang + 5 min løb

Seated DB Shoulderpresses

1 x 10 @ 35lbs

1 x 10 @ 45lbs

1 x 6 @ 60lbs

1 x 6 @ 60lbs

1 x 5 @ 60lbs

1 x 10 @ 50lbs

Godt pump, korte pauser og alle reps nede og røre siden af skulderen :cooldance:

Leg Curls

1 x 10 @ 77

1 x 10 @ 83

1 x 10 @ 83

1 x 10 @ 83

1 x 10 @ 93

Seated Calf-raises

1 x 10 @ 60

1 x 10 @ 70

1 x 10 @ 70

1 x 10 @ 70

Sad og lurede hvorfor jeg ikke kunne tage mere i denne øvelse, men så kiggede jeg nærmere på maskinen og så jeg også løftede egen kropsvægt.

Sheiko Bænkpres

1 x 10 @ 30

1 x 10 @ 40

1 x 6 @ 50

1 x 5 @ 60

2 x 4 @ 70

2 x 3 @ 75

2 x 2 @ 80

1 x 1 @ 85

1 x 1 @ 90

1 x 1 @ 92,5

1 x 1 @ 95

2 x 3 @ 75

1 x 5 @ 70

1 x 7 @ 65

1 x 9 @ 60

1 x 11 @ 55

1 x 13 @ 50

Det var sku noget der brændte idag.

Leg Extensions

1 x 10 @ 60

1 x 10 @ 85

1 x 10 @ 100

1 x 10 @ 100

1 x 10 @ 90

Skod øvelse. Men den eneste quad øvelse jeg kan finde der ikke rører lænden rigtigt.

Chinups

1 x 8 @ BW

1 x 6 @ BW

1 x 6 @ BW

En eller anden havde bundet en blå-hval på mig. Damn jeg var tung. :laugh:

DB Rows -ny-

1 x 10 @ 55lbs

1 x 10 @ 65lbs

1 x 10 @ 70lbs

1 x 10 @ 80lbs

Wow. Super øvelse og super pump. Har godt nok også doms i ryggen i dag! Kommer hurtigt op på nogle tunde DB's her hurtigt...

Side Laterals

1 x 10 @ 25lbs

1 x 10 @ 25lbs

Tricep Dips

1 x 10 @ BW

1 x 10 @ BW

BB Curls

1 x 10 @ 70lbs

1 x 5 @ 80lbs

1 x 5 @ 90lbs

1 x 5 @ 90lbs

1 x 3 @ 90lbs - Knæk sagde mit håndled :raisebrow:

1 x 5 @ 80lbs - Av av av, stoppede her.

Men skal snart have målet min guns, er sikker på de er kommet over 41, og det er det eneste i verden der betyder noget, ja det og lede wheels!

Faktisk ok omgang. Men Damn hvor det bare ikke er det samme uden squat.

Nu køber jeg de piller Viper anbefalede idag og så håber jeg at squatte 250kg for 20 reps her i næste uge :laugh:

Edited by Skjold
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share