ANTOs log


ANTO
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hva' fanden er det for en opdatering?! Sæt, reps og vægt, tak!

Ja logbogen har været lidt minimalistisk her på det sidste. Det skyldes at jeg træner lidt ad hoc her i januar indtil workcapacity er oppe igen. Når jeg i begyndelsen af februar starter på WSB skal der nok blive logført præcise kilo og gentagelser :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 29 januar med Peter i Nordland.

Ok træning med fokus på triceps og lockoutstyrke samt diverse disco-øvelser. Tager til Kbh. i weekenden, og derefter starter jeg på et lettere modificeret WSB-program, og så skal der nok komme ordentlig logførsel :smile:

Link to comment
Share on other sites

Aftentræning d. 5. feb. i AUS

Så kører WSB-bussen igen:

WSB uge 1 dag 1

ME floorpress:

1x3x80

1x3x90

1x3x100

1x3x110

1x3x117,5

1x3x125

1x3x130

1x2x135 (fail på nummer 3)

Fint - er ved at blive glad for denne øvelse.

Dips:

1x5x25

1x5x35

2x5x40

1x5x45

Udemærket styrke.

Incline bb med stop:

4x7x80

2x7x70

Ok

Kabel laterals i tungt stativ:

2x10x10

7x10x15

BB

En-arms db extensions:

6x10x15

Godt pump.

Lækkert at være igang igen med et godt program. Jeg vil køre et BB-modificeret WSB-program for bænk og squat, mens dødløft bliver kørt med en TJ-singlecyklus.

Vægten var iøvrigt 98,4

Edited by ANTO
Link to comment
Share on other sites

Tak for videoen Peter :smile: Kan se jeg som sædvanelig kommer for langt forover, det skal der arbejdes med.

WSB uge 1 dag 2

ME frontsquat:

1x3x80

1x3x90

1x3x97,5

1x3x105

1x3x110

1x2x115 (fail på nr. 3)

Ok - næste uge går jeg efter et single max i denne øvelse.

Dynamisk dødløft:

7x1x137,5

8x1x132,5

Pis - jeg ved ikke om det var pga. frontsquatten, men jeg kunne simpelthen ikke få ordentlig fart på løftene. Disse vægte burde jeg godt kunne give ok fart, så næste gang skal dynamisk død ikke køres lige efter ME squat.

Pistol squat:

5x6

Kørte denne alene, da øvelsen er under Peters værdighed :nonono:

Bred pulldown:

6x10x60

Ok

Udemærket omgang i Nordland med Peter.

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 8. februar i AUS

WSB uge 1 dag 3

DE bænk med stop:

8x3x70

Eksplosive og med varierende greb.

Db skulderpres:

1x10x22,5

1x10x25

4x6x30

Uha de føltes tungere end de burde :crazy:

BB crunches:

3x10x70

Ok

Db curls:

3x6x20

3x6x22,5

...

Reverse rope triceps extensions ss U-curls:

1x10x40

1x10x50

3x8x60

Fint

Herefter 2 hånds OH extensions til failure.

Ok disco omgang.

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 10. februar

WSB uge 1 dag 4 og Singlecyklus uge 1 dag 2

Dynamisk dødløft:

15x1x127,5

Har sat vægten ned. Mit maxløft har jeg sat til 195, selvom jeg pt. er god for mere. Dette er gjort, idet jeg ser fart som det essentielle i TJs singlecyklus, og så må tonnage og intensitet komme i anden række. Der var ok fart på de fleste af dagens singler.

DE frontsquat:

8x3x70

Ok eksplosive.

Maskine rows:

8x8x90

Fint

Leg extensions:

2x12x40

1x15x40

1x20x40

1x20x45

God med higrep.

Supersættede leg extensions med leg curls:

2x10x20

1x10x25

1x6x30

1x6x35

Ok - jeg vil til at køre lidt tungere i denne øvelse, da jeg i den grad mangler styrke i baglår til dødløft.

Preacher kabelcurls med v-greb:

5x10x50

Ok

Strakt arm lat-pressdown:

1x10x50

1x10x60

2x10x70

...

Preacher ez-curl:

1x12x27,5

1x10x27,5

1x8x27,5

1x10x27,5

Ok

Til sidst lidt curl-dropsæt i kabelstativet.

Udemærket omgang - lækkert at der var bedre fart på både squat og dødløft :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 11. februar

WSB uge 2 dag 1

Dimitry bænk:

1x3x110

1x2x120 fail på tredje

1x2x120 fail på tredje

1x5x110 fail på sjette

1x8x100

Kunne ikke komme til at træne floorpress som jeg skulle - træls.

Lidt stående skulderpres

Dips:

2x10x0

3x8x0

Stativet er meget anderledes end i AUS - kunne slet ikke få det til at fungere.

Steep incline bb med stop:

5x5x70

Ok

Db laterals:

5x10x15

Ok

Kabel pressdown:

3x10x40

Ok

Dårlig omgang i Nordland. Kan se jeg savner en del redskaber fra AUS, men sådan er det vel at starte i en ny klub... Fik dog også hilst på et par folk deroppe, som virkede flinke. Fik desuden skrevet under på min licens-ansøgning - det bliver sjovt at prøve når den tid kommer.

Edited by ANTO
Link to comment
Share on other sites

Dårlig omgang i Nordland. Kan se jeg savner en del redskaber fra AUS, men sådan er det vel at starte i en ny klub... Fik dog også hilst på et par folk deroppe, som virkede flinke. Fik desuden skrevet under på min licens-ansøgning - det bliver sjovt at prøve når den tid kommer.

Stopper du helt med at træne i aus så?

Link to comment
Share on other sites

Stopper du helt med at træne i aus så?

Nej nej Jesper. Jeg primært vil lægge mine ME dage i Nordland, mens DE dagene bliver lagt i AUS. På den måde får jeg det bedste med fra begge verdener: de gode styrkeløftfaciliteter og stemningen i Nordland, og de mere disko-prægede elementer som tunge håndvægte, et ordenligt dipstativ og en ez-stang der kan få nogle store skiver på i AUS :ilovemuscle:

Link to comment
Share on other sites

Også efter sommerferien?

Jeg kan slet ikke forene mig med at træne i AUS mere, så mit medlemsskab bliver ikke fornyet til sommer, og indtil da tror jeg det bliver meget begrænset, hvor tit jeg vil være at finde i AUS.

EDIT. Tillykke med licens, btw. Glæder mig til vi skal maxe ud til nordlands cup. En kasse øl til den der får flest point i dødløft?

Edited by nskou
Link to comment
Share on other sites

Også efter sommerferien?

Jeg kan slet ikke forene mig med at træne i AUS mere, så mit medlemsskab bliver ikke fornyet til sommer, og indtil da tror jeg det bliver meget begrænset, hvor tit jeg vil være at finde i AUS.

EDIT. Tillykke med licens, btw. Glæder mig til vi skal maxe ud til nordlands cup. En kasse øl til den der får flest point i dødløft?

Jeg har ikke umiddelbart planer om at forny medlemsskab af AUS efter somerferien, men måske et deltidsmedlemsskab kunne komme på tale. Det finder jeg ud af i løbet af foråret.

Og jo tak :smile: det er en aftalem med den kasse øl Nikolaj :4thumbup:

Btw: jeg vidste slet ikke du ville stille op der, men fedt du gør!

Link to comment
Share on other sites

Nej nej Jesper. Jeg primært vil lægge mine ME dage i Nordland, mens DE dagene bliver lagt i AUS. På den måde får jeg det bedste med fra begge verdener: de gode styrkeløftfaciliteter og stemningen i Nordland, og de mere disko-prægede elementer som tunge håndvægte, et ordenligt dipstativ og en ez-stang der kan få nogle store skiver på i AUS :ilovemuscle:
Også efter sommerferien?

Jeg kan slet ikke forene mig med at træne i AUS mere, så mit medlemsskab bliver ikke fornyet til sommer, og indtil da tror jeg det bliver meget begrænset, hvor tit jeg vil være at finde i AUS.

Jeg har ikke umiddelbart planer om at forny medlemsskab af AUS efter somerferien, men måske et deltidsmedlemsskab kunne komme på tale. Det finder jeg ud af i løbet af foråret.

Ja forstår det sgu også godt.. Det var noget andet tidligere, da der var ordentlig musik, kridt og vi allesammen var der for at træne igennem.. Det smitter lidt mere af end sådan som aus er idag..

Hvad er kravene egentlig for at træne i Nordland? Skal man have licens eller hvordan er det?

Link to comment
Share on other sites

@FMJ:

Jeg tror ikke der er nogle specielle krav for at træne i Nordland, andet end at man gerne vil blive bedre i de tre store. Peter og Nikolaj vil dog nok kunne give et helt præcist svar :smile:

@CK

Ja det er sgu gået ned ad bakke med klientellet i AUS i forhold til for 3-4 år siden :unhappy: Dog synes jeg stadig det er et fint sted at træne, og der er også kommet nogle nye som giver den gas. Og de helt gamle er der stadig - der er nu ikke noget som at komme ned ad trappen, og allerede der kunne høre Lars Emil råbe under sine løft, hvorefter han højlydt byder en velkommen med et "Nåh Hr. Toftegaard - så skal der trænes ben i jerntemplet igen" :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 12. februar

WSB uge 2 dag 2 og singelcykuls uge 2 dag 1

ME Frontsquat:

1x1x80

1x1x90

1x1x97,5

1x1x105

1x1x110

1x1x115

1x1x117,5

1x1x120

1x1x122,5

Udemærket - de 122,5 var ikke helt til grænsen, men tæt på. Mener min PR i FSQ er 132,5, så det er vel ok at kunne rive 10 kg mindre end det når jeg for tiden giover den ret meget gas med kondicyklen.

Dynamsik dødløft:

15x1x127,5

Ikke nok fart. Jeg skal simpelthen til at have en pause i form af andre øvelser ind mellem ME squat og dynamisk død, ellers bliver sidstnævnte ikke optimal.

Hammercurls:

3x8x22,5

1x8x20

3x8x17,5

Ok

Lidt kort træning, så jeg nåede desværre kun en hovedøvelse :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hey! Jeg kører med mere i DB hammer curls end dig!! :w00t::tongue:

Dammit - jeg kan leve med du er meget stærkere i dødløft, frontsquat og andre underlødige øvelser Morten, men curls - der sætter jeg grænsen :cry: Curls vil blive (endnu mere) opprioriteret fra nu af!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share