ANTOs log


ANTO
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

WSB uge 10 dag 1

Bænk:

1x6x60

1x4x100

1x1x120

1x1x132,5

1x1x142,5

1x5x120

3x2x120

1x3x120

Ikke tilfreds - de 142,5 var alt for tunge.

Siddende kabel rows:

1x12x50

1x12x60

3x12x70

Ok

Incline db med stop:

5x12x25

CG bænk:

1x12x60

4x12x70

Kabel laterals i let stativ:

4x12x15

1x12x20

Link to comment
Share on other sites

(ANTO @ 28. Oct 2007, 19:58) Tak skal I ha´ drenge smile.gif

Jeg glæder mig til at se, hvordan det ser ud, når der kommer noget spæk væk til foråret . Jeg skal nok smide et par billeder af hjulene, ryggen og fødderne op engang i den nærmeste fremtid.

/igen... :wub:

Du må lige holde din fetich udenfor mester :laugh:

Anto: Hvornår træner du/i egentlig?

Link to comment
Share on other sites

Anto: Hvornår træner du/i egentlig?

Det er lidt forskelligt, alt efter hvor meget der er at lave på studiet, men som hovedregel omkring 16-17 i hverdagene. kunne være fedt hvis du kom med, Per og jeg får efterhånden flytttet en del kilo når vi træner sammen :smile:

Link to comment
Share on other sites

WB uge 12 dag 1

Dimitry bænk:

1x3x90

1x2x100

1x1x115

1x1x125

1x1x135

Ox1x137,5

OK, bedre end sidste gang. Skla til at arbejde meget mere med at få albuerne op mod 90 grader ud fra kroppen i slutningen af løftet - jeg tror der er meget at hente der.

Kabel rows:

5x12x70

Godt sqeeze.

Nåede ikke mere, da jeg skulle videre og se FC Menneskehandel mod de Sjæl-løse. Tager resten på dag 2 i WSBen.

Link to comment
Share on other sites

Det er lidt forskelligt, alt efter hvor meget der er at lave på studiet, men som hovedregel omkring 16-17 i hverdagene. kunne være fedt hvis du kom med, Per og jeg får efterhånden flytttet en del kilo når vi træner sammen :smile:

Vi træner for det meste mandag, onsdag, fredag og så lørdag eller søndag.. Normalt ved 14-15 tiden.. Så vi må liiiige have misset hinanden en del gange..

Link to comment
Share on other sites

Vi træner for det meste mandag, onsdag, fredag og så lørdag eller søndag.. Normalt ved 14-15 tiden.. Så vi må liiiige have misset hinanden en del gange..

Ok, der lige lidt tidligere end jeg plejer, men jeg skal se om jeg kan ramme det nogle gange :smile:

WSB uge 12 dag 2:

TJ Singlecyklus uge 3 dag 1:

Dødløft:

5x1x170

Ok fart synes jeg.

Db curls:

6x15x15

Ok

Og så de ting jeg manglede fra sidste gang.

Incline bb med stop:

5x8x80

Godt pump.

Kabel laterals (tungt stativ):

5x10x15

Ok

Kabel reb triceps:

5x10x80

Godt pump.

Link to comment
Share on other sites

WSB uge 13 dag 1

d. 16 november

ME incline bænk:

1x5x60

1x3x90

1x2x110

1x1x120

1x1x135

Lækkert, det var ikke all out, så mere på i næste uge.

Bænk med stop og fokus på at få armene ud fra kroppen i toppen af løftet:

6x8x90

Hmmm.. - det skal der arbejdes mere med. Har svært ved at få et ordentligt opspænd og legfrive, når der også skal fokuseres på armene.

Spadegrebs pulldown:

1x10x65

5x10x70

Ramte lats perfekt.

Triceps reb pressdown:

6x10x80

Ok

Kørte 3 sæt horisontal rotator istedet for lateral raises, da skuldrene har fået meget smæk i den sidste tid.

God omgang.

Link to comment
Share on other sites

De fleste gange når vægten føles tungest midt på, er det fordi at din albueposition ikke er optimalt. Vægten er for tung til, at du er i stand til at få armene anbragt i den optimale vinkel. Dette afhjælpes bedst af at træne styrke og fart fra bunden. Når du træne det som du mener er dit weakpoint, f.eks med boardpresses vil du holde armene optimalt vinklet og effekten på dit faktiske problem vil være dårlig.

Ud fra dette råd fra Stærkjær, kan jeg se at der skal lægges endnu mere fokus på bundstyrken, i form af bænk med stop og dimitry bænk.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share