Rall


Rall
 Share

Recommended Posts

Har først set dine nye pics nu Rall - er offline pga. vores nylige flytning men snapper lige en biblo opdate :wink:

Ser dælme godt u' med flere kilo aw og væske væk bliver du da noget nær optimalt cut :crazy: er sikker på at striverne nok skal komme på måsen :cool: Glæder mig til at se det lige, hvis jeg altså fatter noget som helst på det tidspunkt :laugh:

Link to comment
Share on other sites

LungBrush >> Tak skal du ha'. Der skal 3-4 kg mere af, og så bliver det spændende, at se hvordan det ser ud.

Jeg kender udemærket det med at opdatere fra biblio. Det er ikke spor sjovt at være offline.

Det bliver sgu' også sjovt, at se dig i "stribet" udgave :wink: . Jeg håber, at vi får tid til at kæwe den lidt om aftenen efter Dm :smile:

Superhero program

Tirsdag d. 25/7 2006. City Fitness

Smolov jr'en er færdig, men jeg mangler lige en uge af den første runde i mit Superhero program, så jeg kører lidt hacksquat tirsdag og fredag og lidt squat torsdag og søndag, og så kommer det til at passe med den nye runde fra næste uge, hvor jeg vil træne hjul to gange om ugen. Ryg og bryst kørte godt i går. Jeg havde fri kl. 15, i modsætning til kl. 17 normalt, og det kunne tydelig mærkes på energien. Min arbejds tider bliver heldigvis bedre efter ferie, hvor jeg har fri allerede kl. 13 både tirsdag og torsdag. Så kan jeg træne ved 14tiden, hvor energien er høj og hvor centret ikke er fyldt op. Tirsdagens tal:

Hack squat

2x8x125

2x10x125

1ben legcurl

4x10x60

Incl BB BP

3x6x92.5

De to sidste set var de bedste

Cg neutral pullup

3x8x17.5

Sad godt

Db BP

3x8x42

Chest supported row

3x10x130

Incl DB flyes

1x10x32

1x10x34

1x8x34

Kørte godt

Db row

3x10x50

Stående calf raises

6x5x100

Gym 80 ab bench crunches

3x20

Cykling 15 minutter på level 10

Morgencardio

Onsdag d. 26/7 2006

60 minutter rundt om Damhussøen og engen

Jeg har fri i dag, og jeg planlæger en tur på stranden, Amager Strandpark, og i aften står den på Champions League og grillet kyllingebryst hos nogle af vores venner :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Morgencardio

Torsdag d. 27/7 2006

60 minutter rundt om Damhussøen og engen

Superhero program

Uge 4, dag 2.

Torsdag d. 27/7 2006. City Fitness

Efter en hektisk dag på arbejdet var det dejligt befriende at komme op og træne, og da Thomas Davidsen samtidig underholdte, så blev humøret straks bedre. Fik også lige kæwet det lidt med Mahdi om diæt. Squatten kørte godt, og der var også godt gang i skuldertræningen. Torsdagens tal:

Squat

4x8x122.5

Kørte godt. Jeg havde en til at spotte mig, og det giver lige 5-10% ekstra koncentration

Siddende db skulder pres

4x6x42

Tæt på tangering af pr. Jeg fik hjælp til at få den første rep op på de sidste tre set, og derefter var der god power i skuldrene

Superset Upright row -> lat. raises

10x45+EZ-stang -> 8x12

10x45 -> 8x12

10x45 -> 8x12

Lee'

Arnold presses

4x8x26

Jeg kom til at køre et sæt mere end jeg skulle

Incl lat. raises rest/pause

10x14+10x12+9x12

Det blev for tungt med 14 kg, så jeg kørte med 12 kg på de to sidste set, og de sad perfekt i delten

Hacksquat calf raise

3x10x167

Reverse crunches

3x20

Bb shrug

5x10x150

Cykling 15 minutter på level 10

Morgencardio

Fredag d. 28/7 2006

60 minutter rundt om Damhussøen og engen :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Har sagt det til dig ralle ...Når DM er overstået, ska du og jeg være squat buddies :tongue:

Aj ...Til alle folkens der følger ralle`s fremgang her i loggen, kan jeg fortælle fra sidelinien det ser rigtigt godt ud, ser ham jævnligt rive sine hjul i stykker oppe i CF :1356: :superman:

Link to comment
Share on other sites

NANdro>> Hej, badejern nummero uno :devil: Tak, og lige over. Jeg glæder mig til, at se dig cut too the bone. Det er for fedt, at træne i City Fitness, når der er så mange, der stiller op.

Squat buddies? Det er en aftale :tongue:

Jeg regner med, at se jer i eftermiddag til lidt afbrænding og kæwe :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Superhero program

Uge 2, dag 3

Fredag d. 28/7 2006. City Fitness

Der var god power i hjulene i dag og ditto i guns'ne. Jeg gik dog lidt ned i tempo midtvejs, men lidt ekstra luft og væske og lidt kæwe fik tempoet op igen. NANdro og Mads kværnede hjul og Lagoon legede DJ. Fredagens tal:

Hack Squat

3x12x120

God power

SBDL

4x8x160

Sad godt

Liggende leg curl

2x8x85 bev godt tung, men sad godt i hams'ne

2x7x85

Pullups

3x6x20

Tung, men gik godt i a' gunz

Smal BP

1x6x92.5

1x5x92.5

1x6x90

Superset EZ-curl -> Overhead DB tricepsekstension

3x6x45+EZ-stang -> 3x8x48

Superset Incl Hammercurl -> pressdown

1x7x26 -> 1x8x95

2x8x24 -> 2x8x95

Siddende calf raises

3x12x65

Swissball crunches

3x20

Cykling 15 minutter på level 10 :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Vægtupdate

Lørdag d. 28/7 2006

86.6kg. Det vil sige, at jeg har smidt 1.0 kg siden sidste lørdag. Reduktionen i kcal fra 4000 kcal til 3700 kcal har altså haft den ønskede effekt. 1.0 kg er lidt for meget, så den står på spisedag i dag. BagelCorner Here I come :4mewantfood:

Morgencardio

Lørdag d. 29/7 2006

60 minutter rundt om Damhussøen og engen :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

For dælen du ligger højt i kcal indtag ja..! :blink: Snyd.! :tongue:

Du ligger satme også højt i dine kcal's.... :blink: 1kg siden sidste Lørdag er sq da fint, kan ikke forstå hvorfor du syntes det er for meget...

Styrken ser fin ud ellers... :smile:

Nu mangler Rall jo ikke super meget (4 kg..?) Så hvis han skræller et kg om ugen, kommer han for hurtigt i form vel..

Link to comment
Share on other sites

Masskinen og Anders L Holm Anders har svaret. Jeg skal helst ikke tabe mig mere end 500 gram om ugen. Jeg har snakket med min vejleder i dag, og han var enig. Jeg havde sænket mine kulhydrater med 50 gram og fedt med 10 gram. Min vejleder anbefalede mig at gå 25 gram kulhydrater og 10 gram fedt op, og så réevluere på lørdag. I dag har jeg spisedag.

Jeg fik forøvrigt også fremlagt musikken til min frie rutine for min vejleder, og han var heldigvis enig med mig i, at det godt kan bruges. Så nu skal der øves fri rutine

Poserings træning

3x line up og standard poseringer

2x fri rutine

Sveden røg af mig, så nu skal jeg ha' et hurtigt bad inden hjulene skal op og tv'et indstillet på OB-EFB. OB forover :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Morgencardio

Søndag d. 30/7 2006

60 minutter rundt om Damhussøen og engen.

Fuck OB. Nej, hvor spillede de elendigt i går :mad: . De mangler 11 nye spillere. Hvad laver Tobias Grahn på mit elskede OB hold? Den mand er en primadonna og "selvtrækker", som vi kaldte det, da jeg gik i folkeskole. Man skulle tro' han var italiener, sådan som han falder :dry: Nå, jeg tror jeg skal ha' solgt de OB spillere, jeg har på mit drommehold. Jeg giver dem dog lige en sidste chance mod Vejle for at hente nogle point til mit hold.

Jeg så "Kiss, kiss, bang, bang" i går. Faktisk en ok, film-noir, med Val Kilmer i en spøjs rolle som privat-I og bøsse, Gay Perry. Desuden spillede Robert Downing Jr. fedt, i en lidt ynkelig rolle, hvor han mander sig op til sidst, hvor han med en kugle i brystet plykker 4 mand og redder chicken :tongue: Nu vil jeg på stranden et par timer inden jeg skal i City Fitness og brænde lidt med Lagoon :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Morgencardio

Søndag d. 30/7 2006

60 minutter rundt om Damhussøen og engen.

Fuck OB. Nej, hvor spillede de elendigt i går :mad: . De mangler 11 nye spillere. Hvad laver Tobias Grahn på mit elskede OB hold? Den mand er en primadonna og "selvtrækker", som vi kaldte det, da jeg gik i folkeskole. Man skulle tro' han var italiener, sådan som han falder :dry:

Satme godt vi kom af med ham ja! Større smart ass skal man lede længe efter da :laugh: Men vi regner da stadig med i køber ham for de 4-5 mill han er værd :laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Rall cutter vel lige så godt på 4000 som jeg cutter på 3000 de første 1½-2 måned af min diæt :tongue:

At cutte på de større kalorie tal viser vel bare noget om ens størrelse og ikke mindst den træning man ligger for dagen Pauli :wink::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Morgencardio

Søndag d. 30/7 2006

60 minutter rundt om Damhussøen og engen.

Fuck OB. Nej, hvor spillede de elendigt i går :mad: . De mangler 11 nye spillere. Hvad laver Tobias Grahn på mit elskede OB hold? Den mand er en primadonna og "selvtrækker", som vi kaldte det, da jeg gik i folkeskole. Man skulle tro' han var italiener, sådan som han falder :dry: Nå, jeg tror jeg skal ha' solgt de OB spillere, jeg har på mit drommehold. Jeg giver dem dog lige en sidste chance mod Vejle for at hente nogle point til mit hold.

Jeg så "Kiss, kiss, bang, bang" i går. Faktisk en ok, film-noir, med Val Kilmer i en spøjs rolle som privat-I og bøsse, Gay Perry. Desuden spillede Robert Downing Jr. fedt, i en lidt ynkelig rolle, hvor han mander sig op til sidst, hvor han med en kugle i brystet plykker 4 mand og redder chicken :tongue: Nu vil jeg på stranden et par timer inden jeg skal i City Fitness og brænde lidt med Lagoon :superman:

:smile:

Fandme skidt af OB :dry: Jeg håber inderligt på, at de snart finder en tilfredsstillende angriber så de kan stoppe med at pibe og spille en gang bold :mad: Og magen til talentløs opstillling har jeg ikke set længe - få de folk ind som rent faktisk er farlige. Venter spændt på at Nymann bliver klar, Absalonsen bliver købt og vi får den fucking angriber! :sneaky2:

Nå undskyld for OB spammet men kunne sgu ikke lade være :laugh: Det ser sgu godt ud træningen Rall. Det bliver sgu fedt at se dig i topform i Herning :devil::superman:

Link to comment
Share on other sites

CJ8000 >> Ja, hvad sker der for OB :blink: . Jeg kan godt forstå, at AGF sagde ja til at leje ham ud. Han er ikke en bønne værd. Det kan godt være, han kan afdrible et par mand, men når han så lige forsøger at runde den tredje og fjerde mand også og så taber bolden, istedet for at spille sin hold kammerat fri, så kan jeg kun ryste på hovedet :nonono: .

Saint Pauli >> Jeg spiste 5500 kcal offseason, hvor jeg lå på 98-100 kg. Jeg tror sgu' bare jeg omsætter meget energi i løbet af dagen. Jeg har altid haft et højt stofskifte. Hvis jeg ikke sørger for at få et minimum af kcalorier hver dag, så ligner jeg en lygtepæl i løbet af få uger. Mit arbejde som kiropraktor kræver også en del energi, og som Angel siger, så ryger der også lidt energi i forbindelse med træningen. Jeg tror, at jeg får et bedre resultat ved at spise meget og lave endnu mere, istedet for kun at cutte ved at reducere kcalorierne :4mewantfood: .

Min vejleder er Kim Kold :smile:

Angel >> Lige mine ord :smile::tongue::wink:

Viper >> Log spam med OB er heeeelt i orden. Jeg tror sgu', vi skal ha' ringet til Gregor Andriejvski. Han må da kunne tilføre OB lidt målfarlighed :tongue: Hvem er Nymann? Kommer I til Herning? DU kan forresten stadig oprette et drommehold :smile:

Superhero program

Uge 4, dag 4

Søndag d. 30/7 2006. City Fitness

Jeg tilbragte formiddagen på Amager Strandpark med HolmP, fruen og Noah. Det var rigtig hyggeligt, og vi fik endnu en gang lige vendt OB situationen. Ved halvt to tiden tøffede jeg ind til Kigkurren, hvor der ventede et næsten helt menneske tomt City Fitness. Lagoon var der dog, og det var jeg glad or, for squatten var lækker lee' i dag. De to første set klarede jeg selv, men jeg var lidt i tvivl indne tredje set, da mine knæ føltes som gelé. Heldigvis råbte Lagoon mig igennem alle tolv reps uden behov for hjælp, men bagfeter var der et godt pump i hjulene. Skuldrene blev tæsket godt igennem med fokus på traps. Søndagens tal:

Squat

3x12x112.5

Siddende millitary pres

5x5x80

Tangering af pr

Bb shrug

4x12x150

Superset Db shrug -> upright row

3x18x50 -> 3x10x45+EZ-stang

Maskine shrug rest/pause

15+12+10+8x95

Front raises

3x10x16

Benpress calf raises m. 5 sekunder pause i bunden

2x8x175

3x8x170

De 170 passede bedre

Bagskulder kabel

3x10x20

Reverse crunches

3x20

Ankel dorsifleksion

1x10x12

1x10x16

1x10x20

Cykling 15 minutter på level 10 :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Viper >> Log spam med OB er heeeelt i orden. Jeg tror sgu', vi skal ha' ringet til Gregor Andriejvski. Han må da kunne tilføre OB lidt målfarlighed :tongue: Hvem er Nymann? Kommer I til Herning? DU kan forresten stadig oprette et drommehold :smile:

Haha ja gode gamle Gregor kan da tilføje mere farlighed i angrebet end vi har lige nu :blink: Peter Nymann er højrefløj som vi fik på fri transfer, men er ved at genoptræne sit knæ. Skulle være klar om 3-4 uger og så siger det "Miiiib miiiiib" :wink: Ja planen er da at tage til Herning og drømmehold tjaaa jeg burde vel få det gjort, men fandme røven ud bukserne lige i øjeblikket - 60 timer denne uge excl. transport :dry:

Link to comment
Share on other sites

Viper >> Er han dansker, Nymann? Hvor kommer han fra?

Morgencardio

Mandag d. 31/7 2006

60 minutter i silende regnvejr ind ad Peter Bangsvej, forbi K.B Hallen og F.C. K.'s anlæg, videre ind til Frederiksberg Have og hjem igen ad Peter Bangs vej :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share