Rall


Rall
 Share

Recommended Posts

Lagoon >> Tak skal du ha' min ven :superman: . Jeg skal være så pivtør som et stykke Wäsa knækbrød. Smolov spiller, og som jeg sagde til dig, så skal jeg ha' afprøvet Smolov jr'en i bænken også :devil::smile:

Anders L Holm >> Tak, tak. Jeg har ingen idé om hvorlang tid det tager at tabe de sidste tre-fire kg, så jeg vil hellere være i form to uger før, end stå og mangle to kg med en uge tilbage. Du holder dig da' heller ikke tilbage mht. at blive cut :superman::crazy:

Kong Kent >> 9800 rules :4thumbup: . Jeg ser frem til en masse gode Dm billeder fra dig og dit mester kamera :4thumbup:

Cyriz >> Tak skal du ha'. jeg er også spændt på resultatet. Lad os nu se, vordan kroppen reagerer på at smide endnu tre-fire kg. Forhåbentlig kommer det til at se godt ud :devil::smile:

Morgencardio

Tirsdag d. 1/8 2006

60 minutter rundt om Damhussøe med en smuttur ud til Rødovre centret og tilbage igen

Bagefter surfede min kæreste og jeg lidt på netttet efter bla. et nyt køleskab og lidt information om Malmø, hor vi planlægger en tur på tirsdag. Vi har begge fra i næste uge. Lørdag skal vi på Halvandet, tirsdag til Malmø og onsdag til søndag skal vi til Odense, hvor jeg lige skal forbi OBBC :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Anders L Holm >> Tak, tak. Jeg har ingen idé om hvorlang tid det tager at tabe de sidste tre-fire kg, så jeg vil hellere være i form to uger før, end stå og mangle to kg med en uge tilbage. Du holder dig da' heller ikke tilbage mht. at blive cut :superman::crazy:

Jeg har det på nøjagtig samme måde..! Hellere stå klar 2 uger før, end at skulle kæmpe med det sidste..! :smile:

Jeps, cut skal vi være..! :superman: Det er jo det de unge pi'r vil ha'..! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg har det på nøjagtig samme måde..! Hellere stå klar 2 uger før, end at skulle kæmpe med det sidste..! :smile:

Jeps, cut skal vi være..! :superman: Det er jo det de unge pi'r vil ha'..! :laugh:

Jeg har også bestilt tid ved Frisøren... Skal cuttesssss... :laugh::laugh::laugh:

Ser sgu lee' ud Rasmus - måske skulle man tage et smut til O'ense når giraffen er der??? :wink::superman::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Superhero program

Uge 4, dag 1.

Tirsdag d. 1/8 2006. City Fitness

I går stod den på den første træning i fire uger, hvor der ikke stod squat på programmet. Jeg vil de kommende tre uger træne således:

Tirsdag: Bryst volumen, Biceps heavy, Triceps, læg og abs

Torsdag: Ben heavy, ryg volumen, traps heavy, læg og abs

Fredag: Skulder, bryst heavy, biceps volumen, læg og abs

Søndag: Ben volumen, ryg heavy, traps volumen, læg og abs

I går fik patværket et ordentlig pump og a' guns blev også ramt godt. Godt med folk i City FItness så kæwen fik også lidt motion. Tirsdagens tal:

Incl Bb BP

4x8x87.5

Ok

Low incl Db press non lockout

1x12x34

1x12x36

1x11x38

Kørte godt

Incl flyes

1x12x28

1x12x30

1x11x30

Sad godt

Maskine pat presses dropset

12x70 -> 5x65 -> 6x50 -> 6x40

Lige i a' patværk

Pec deck rest/pause

12+?+?+?x40

Sad faktisk ok efter lidt justeringer af albuestøtten

Ez-curl

3x5x42.5+EZ-stang

3x5x45

Ok

Siddende calf raises m. 5 sek pause i bunden

6x5x65

Scull crushers

2x8x40+EZ-stang

1x7x40

Swissball crunches

3x20

Db overhead ekstension

3x8x44

Pressdown

3x8x85

Ankel dorsifleksion

3x15x24

Cykling 15 minutter på level 10

Morgencardio

Onsdag d. 2/8 2006.

60 minutter rundt om Damhussøen og engen :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Hej Rall

Det ser jo ud til at du nok skal nå at komme ned i det rigtige fedt% leje :4thumbup:

Synes de overall form ser god ud dog har jeg lige et spørgsmål... er du carbflad på billederne for synes godt nok ikke dine baglår synes af så meget (i hvert tilfælde ikke som jeg husker dem fra tidligere!!)

Ellers skal det nok blive spændende at sig dig med de få kg mindre og ikke mindst pump på delt og pat så de matcher dine størrelsen på dine lede forlår :w00t:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Det ser rigtig godt ud Rall! Vild fremgang siden dine første billeder, hvilket man også kunne fornemme under spæklaget til poseringskurset. Proportionaliteten på fronten er bare helt i top og super lee at du har så cuttede stænger 8 uger ude.

Lige lidt konstruktiv kritik. Bagsiden er ikke helt på niveau med fronten (har selv same problem). Dit svageste punkt ser ud til at være bagsiden af lår og læg. Har kigget lidt billederne fra sidste år. På billederne har Tunen havde lidt af det samme problem, men på dagen opdagede man det ikke rigtigt. Så med god posering hvor publikum og dommernes opmærksomhed er på dine stærke sider, så hiver du sku ædelt metal i land!

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Angel >> Tak skal du ha', og som svar på dit spørgsmål, må jeg nok sige: det håber jeg, men mine baglår halter efter mine forlår. Jeg får dog ikke rigtig presset lårerne sammen på sidebillederne, så jeg håber, at jeg kan hente lidt "optisk hypertrofi" ved poseringstræning de sidste 8 uger :wink: . Forhåbentlig kommer der også lidt flere carbs i depoterne på carbloading op til Dm, for billederne er taget på en "low carb dag",som for mig ikke er så "low carb" alligevel :smile:

Saint Pauli >> Tak for den konstruktive kritik. Jeg skal gøre mit til at poseringen bliver så optimal som muligt. Det er sgu' ret svært at få det til at spille helt perfekt, men jeg træner på at forbedre mine poseringer hele tiden :4flex: . Så håber jeg bare ikke, at dommerne læser dit indlæg :tongue: Sjovt, at du nævner de første billeder. Jeg sad netop i går og sammenlignede. Selv om jeg til hverdag ikke kan se forskel, så er det rigtig godt for motivationen, at se de tidligere billeder og sammenligne dem med aktuelle billeder :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Angel >> Tak skal du ha', og som svar på dit spørgsmål, må jeg nok sige: det håber jeg, men mine baglår halter efter mine forlår. Jeg får dog ikke rigtig presset lårerne sammen på sidebillederne, så jeg håber, at jeg kan hente lidt "optisk hypertrofi" ved poseringstræning de sidste 8 uger :wink: . Forhåbentlig kommer der også lidt flere carbs i depoterne på carbloading op til Dm, for billederne er taget på en "low carb dag",som for mig ikke er så "low carb" alligevel :smile:

:smile:

Som Pauli skriver... så skal der bare poseres igennem og så skal du nok få solgt varen :4thumbup:

Ang.low carb ... hvis det er en low carb dag for dig så er du flad i forhold til hvad din krop er vant til på high carb!!!

Synes nu det er ret tydeligt at se du er carbflad... glæder mig som sagt se dig blive fyldt ud.. skal nok blive monster LEEE't at se på :4flex:

... nå Ja - glæder mig også til at se dine cuts med noget farve :wink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Angel >> Farve siger du? :wink::tongue: Jeg har forsøgt at få lidt farve på stranden, men det ender altid med,at jeg kun får smurt solcréme på nogle steder,og så bliver jeg skiftevis rød og hvid :wink: For at få lidt mere "grund kulør" snupper jeg et par gange i solariet, inden jeg skal ha' malet farven på.

Morgencardio

Torsdag d. 3/8 2006

60 minutter rundt om Damhussøenog engen.

Vi havde besøg af nogle af vores venner i går, og jeg skulle lave mad. Jeg lavede pizza med grøn pesto, artiskokbunde og lufttørret skinke og gulerodskage til dessert. Jeg holdt mig i skindet, og spiste min diæt mad. Faktisk var det ikke slemt, at sidde med min egen mad, for øjnene var blevet mætte af at lave maden :innocent: Vi fik også kigget på nogle køle/fryse-skabe med nok frys til alle mine frosne kyllinger. Jeg håber, at vi får tid til at købe et køle/fryseskab i næste uge :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Vægtupdate

Lørdag d. 5/8 2006

86.0 kg. Det vil sige, jeg har tabt 0.6kg den sidste uge.

Morgencardio

Lørdag d.5/8 2006

60 minutter rundt om Damhussøen og engen

Jeg har ikke fået opdateret loggen med træningerne fra i torsdags og fra i går. Torsdag stod den på en marathon træning med ben og ryg, hvor jeg blandt andet kørte squat 4x8x125. De var tunge, så jeg var glad for at Lagoon spottede mig. Tak min ven :smile: . Ifølge Lagoon kørte jeg kun 7 reps på tredje set. Jeg fik det til 8 reps. Hvem sagde diæthjeren? :tongue:

Jeg var godt brændt af efter bentræningen, så der var ikke meget at skyde med, da jeg skulle brænde ryggen, hvilket fik mig til at omstrukturere min træning. Jeg vil nu træne fem dage om ugen istedet for fire dage,som jeg gør nu. Jeg vil fortsat prioritere skulder og ben,men træningerne bliver en del kortere. Det bliver nogenlunde sådan:

Tirsdag: Bagside lår, Skulder Tung, Traps Volumen

Torsdag: Forside lår Volumen, Bryst

Fredag: Bagside lår, Ryg

Lørdag: Skulder Volumen, Traps Tung

Søndag: Forside lår Tung, Arme

Jeg glæder mig til, at få kortere træninger. Forhåbentlig betyder det at jeg kan holde på muskelmassen her de sidste 7 uger :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Torsdag stod den på en marathon træning med ben og ryg, hvor jeg blandt andet kørte squat 4x8x125. De var tunge, så jeg var glad for at Lagoon spottede mig. Tak min ven :smile: . Ifølge Lagoon kørte jeg kun 7 reps på tredje set. Jeg fik det til 8 reps. Hvem sagde diæthjeren? :tongue:

Ja, det var sgu kønt. Jeg står lige bag dig og spotter, siger "3 mere" og så laver du 2 og racker lortet... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Morgencardio

Søndag d. 6/8 2006

60 minutter rundt om Damhussøen i et godt tempo. Benene føltes meget friske efter jeg fik lidt flere carbs i går. Jeg har ellers følt mig godt brændt af de sidste par dage, hvilket kom tilbage i løbet af formiddagen. Vi havde tænkt på at tage til stranden, men for at gi' mig krop lidt ro, blev vi hjemme og jeg fik lejlighed for at få planlagt mit nye træningsprogram. Det hjalp, for træningen i dag gik ok, selv om squatten med vilje ikke var tung. Jeg fik også trænet lidt bryst, men ikke så meget, da det er en slags break-in træning. Jeg skal allerede træne bryst igen på onsdag i OBBC. Træningen tog 1 time og 20 minutter. Det var en helt dejlig fornemelse at stimulere og ikke udmatte kroppen totalt. Nu står den på OB-Randers på sofaen og så lidt poseringstræning senere. Søndagens tal:

Squat

10x115

10x115

11x115

Hacksquat

3x12x115

Low incl db BP

6x42

6x44

6x44

6x44

Pat press maskine

12x65

12x70

12x70

Pec deck

3x12x50

Siddende calf raises

3x12x60 med 2 sekunder pause i bunden

Ab bench crunches

20x

20x

20x

Cykling 15 minutter på level 10 :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Morgencardio

Mandag d. 7/8 2006

60 minutter rundt om Damhussøen og engen

Jeg har ferie i denne uge, lækkert at kunne sove lidt længere, selvom morgencardioen skal passes. Jeg sidder lige og surfer lidt og faldt over historien om Chris Cormiers' ryginfektion, en diskit, som normalt oftest rammer narkomaner og lignende iv-misbrugere :dry:

Well, nu skal jeg lige et smut i metro, og bagefter skal jeg ha' bestilt et par poserings bukser :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Morgencardio

Mandag d. 7/8 2006

60 minutter rundt om Damhussøen og engen

Jeg har ferie i denne uge, lækkert at kunne sove lidt længere, selvom morgencardioen skal passes. Jeg sidder lige og surfer lidt og faldt over historien om Chris Cormiers' ryginfektion, en diskit, som normalt oftest rammer narkomaner og lignende iv-misbrugere :dry:

Well, nu skal jeg lige et smut i metro, og bagefter skal jeg ha' bestilt et par poserings bukser :superman:

:smile:

Hvis jeg ikke tager helt fejl, så er det vist rimelig kendt, at Cormier er noget af en party-abe, og Squatfather har også nævnt noget om noget Nubain...?

Link to comment
Share on other sites

Superhero program

Uge 5, dag 1

Mandag d. 7/8 2006. City Fitness

En ok træning, hvor der blev tændt godt op under hams og traps med nogle ok løft. Rune aka NANdro og Mads var i City Fitness, så kæwen fik lidt motion. Senere kom Martin, der skal stille op i Classic BB også, heldigvis for mig skal han stille op i -178 cm :wink: . Desuden dukkede Mahdi op, da jeg var helvejs i min træning, så der blev generelt kæwet lidt om diæt :smile: . Det er dejligt at ha' ferie. I dag har jeg haft id til at tage i parken med min kæreste. Jeg har også haft tid til at få taget mål til mine poseringsbukser. Det bliver et par lyseblå velur speedo's med supermans logoet foran

:tongue: , nej pjat, men det bliver ellers nogle små frække drenge, der kræver at "bikini linien" er trimmet :wink: Tilbage til dagens træning:

SBDL

8x160

8x160

8x160

8x160

Sad godt

1ben leg curl

10x45

10x50

10x50

10x50

Kørte godt

Siddende millitary pres

6x72.5

6x72.5

7x72.5

6x72.5

Ok, selv om jeg godt kunne mærke på poweren at jeg trænede patværket i går og skulder i fredags

Bb shrug

15x130

15x130

15x135

15x135

Superset Db shrug -> upright row

3x18x48 -> 3x12x37.5+EZ-stang

Maskine shrug rest/pause

16+14+12+10x85

Bagskulder maskine

12x60

12x60

12x60

12x65

Front raises

12x12

12x14

12x12

Siddende calf raises m. 5 sekunder pause i bunden

5x65

5x65

5x65

5x65

5x65

5x65

5x65

Reverse crunches

3x20

Cykling 15 minutter på level 10 :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Long Tall Sally >> Hej, velkommen tilbage. Pisang Ambong og lidt engels vingummi? Det må blive efter Dm. Kommer du til Herning d. 23. september til Dm?

Morgencardio

Tirsdag d. 8/8 2006

60 minutter rundt om Damhussøen og engen.

I dag har vi været i Malmø. Vi fik gået en del og bagt en del i solen på caféer og i en båd på kanalrundfart. Jeg havde min mad med, men al den gåen rundt brændte mig nu af alligevel, så nu skal jeg over på sofaen med benene op :wink: . Jeg kan godt mærke, at energien er lav, og jeg var lidt ugidelig hele turen, heldigvis havde vi nogle af vores gode venner med, så det blev en rigtig god tur alligevel.

Poserings træning 15 minutter standardposering og to gange fri rutine :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Morgencardio

Onsdag d. 9/8 2006

60 minutter rundt om Damhussøen og engen til "Go' morgen P3". Jeg var på udkig efter "Knallert manden", der kører rundt på sin latterlige knallert med sine køkkenkniv i hånden og stikker folk ned :mad: . Jeg havde udtænkt en plan med et cirkelspark og efterfølgende et knæ i nosserne :devil: , men svinet er åbenbart ikke på stierne om morgenen. :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Morgencardio

Onsdag d. 9/8 2006

60 minutter rundt om Damhussøen og engen til "Go' morgen P3". Jeg var på udkig efter "Knallert manden", der kører rundt på sin latterlige knallert med sine køkkenkniv i hånden og stikker folk ned :mad: . Jeg havde udtænkt en plan med et cirkelspark og efterfølgende et knæ i nosserne :devil: , men svinet er åbenbart ikke på stierne om morgenen. :superman:

:smile:

Lyder som en fornuftig plan Rall..! Smid lige et ekstra knæ ind i den fra mig..! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Long Tall Sally >> Hej, velkommen tilbage. Pisang Ambong og lidt engels vingummi? Det må blive efter Dm. Kommer du til Herning d. 23. september til Dm?

Jeg har gået rundt og luret efter lidt datoer å sår'n - men det vil jeg da satse på!

Kan være man skal se at få drømmesengen ud af ørerne og få bestilt billetter eller hva' tro du?

Vil skrige mig hæs og top-heppe på dig - så skal du nok få Pisang Ambong og det der er værre (øhh hvad er egentlig værre... :tongue: ) bawætter!

Øhh hvordan går det så... ??? Bli'r du lækker?

Kærligste hilsner og go' knaller-jagt!

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Anders L Holm >> Jeg smider lige et ekstra knæ ind :laugh:

LTS >> Tak, tak. Jeg har desværre ikke set han endnu, men han skal bare ned med nakken, ham "Knallert manden". Angående Dm så starter billet salget i dag, og jeg skal gøre mit for at blive lækker :4flex:

Vægtupdate

Lørdag d. 12/8 2006

85.4 kg. Dvs. jeg har smidt 0.6 kg siden sidste lørdag.

Morgencardio

Mandag d. 14/8 2006

60 minutter rundt om Damhussøen og engen til "Go' morgen P3" og ingen "Knallert mand" i dag.

Vi har været på ferie i Odense, hvor jeg har fået trænet i OBBCs gudehaller. Det er bare pis.. ærgerligt, at de spiller The Voice hele tiden :mad: Jeg fik hilst på en masse MOL'ere og ikke-mol'ere, bla. Big J aka Dr. Delt, Bamzefar, Henning, Moss, Hippo og Viper, som jeg trænede med lørdag. Jeg fik også hilst på en af mine konkurrenter til Dm i Classic BB, Christian tror jeg han hedder, og han så ud til at være i rigtig god form. Han lå lige omkring 178 cm, så han virkede lidt usikker på, hvilken højde klasse han kommer i. Jeg fik også hilst på hans kæreste, Karen Louise, der stillede op sidste år i Body Fitness. De var begge meget sympatiske og i rigtig god form. Træningerne kørte fint, og jeg fik gået og passet min diæt samtisig med at vi fik besøgt vores gode venner og fejret min mormors 80 års fødselsdag. Jeg kan dog godt mærke, at jeg er ved at blive lidt træt. Energien er ikke, hvad den har været, og det begynder at blive lidt belastende at skulle svare på de samme spørgsmål omkring hvorfor jeg gør som jeg gør. Spørgsmålene om hvordan jeg træner og spiser er ikke så slemme at svare på, men når jeg møder gamle bekendte og venner, skal jeg ofte svare på, hvorfor jeg vil stille op og hvordan det påvirker mit sociale liv og høre på folks fordomme omkring Bodybuilding og Fitness. Heldigvis er de fleste positivt interesserede og kommenterer min form og støtter mig :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Angående Dm så starter billet salget i dag, og jeg skal gøre mit for at blive lækker :4flex:

U better. :devil: Vi er en flok fra 9000 der mødes i Herning (dvs. de er fem fra 9000, og jeg kommer så driblende fra Taastrup som den emigrant jeg er :laugh: ) og har sikret os sæder på 6. række midtfor. Håber at se en knastør ex-9800'er på scenen! :superman::wink:

Følger jo din log fra siden. Så fortsæt du hellere med at smutte rundt om Damhussøen og træne. Ellers kommer den langhårede hippie-metaller efter dig. Bor jo ikke længere væk end at jeg relativt ofte kører forbi søen med de mange ænder, duer etc. :devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share