Rall


Rall
 Share

Recommended Posts

Hippo >> Tak skal du. Det er altid rart at få sat ansigter på de folk, man ellers bare kender som et navn og et sjovt profil billede :smile:

Kong Kent >> Jeg skal være knastør, som et stykke knækbrød. Så Damhussøens influenza ramte fugle og syge knallert mænd slipper ikke for mine pw's. Du kan jo lige smutte forbi og gi' et knæ med i jagten på "knallert manden" :laugh::superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Morgencardio

Tirsdag d. 15/8 2006

Op kl. 5.15 og efter lidt glutamin, BCAA og kaffe ud i regnen med mP3 afspilleren på. Dejlig måde at starte dagen. Alt var stille og roligt, ænderne sov, ingen "knallert mand" og kun få morgenglade kondiløbere, og jeg havde mulighed for at samle tankerne om dagens opgaver og lege lidt med planerne for træningen i de kommende måneder :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Morgencardio

Tirsdag d. 15/8 2006

Op kl. 5.15 og efter lidt glutamin, BCAA og kaffe ud i regnen med mP3 afspilleren på. Dejlig måde at starte dagen. Alt var stille og roligt, ænderne sov, ingen "knallert mand" og kun få morgenglade kondiløbere, og jeg havde mulighed for at samle tankerne om dagens opgaver og lege lidt med planerne for træningen i de kommende måneder :superman:

:smile:

Samle tankerne ...

Hvodn i helvede gør du det 5½ uge fra stævnedag, fangede migselv i at vade op i soveværelset for at hente en saftevands flaske ...2 gange i træk vendte jeg tilbage til køkkenet med noget andet i hænderne end saftevands flasken, tror der er det man kalder diet hjerne :laugh::sleeping:

Link to comment
Share on other sites

NANdro >> Ha, ha. Diæthjerne, det kender jeg sgu' godt. Især den der med at skulle hente noget i køkkenet og så komme derud og undre sig over, hvad det egentlig var jeg gik derud efter, for så at komme i tanke om det, når jeg kommer tilbage til stuen og får sat mig ned. Så jeg er også plaget af diæthjerne :laugh: , men om morgenen funger den sgu' fint.

Superhero program

Uge ?, dag 1

Tirsdag d. 15/8 2006. City Fitness

Jeg havde fri kl. 13, så jeg var i City Fitness allerede kl. 14. Træningen var ok, men nogle gode løft i SBDL og siddende millitary press. Jeg kan tydelig mærke at lørdagens genopfyldning af carb depoterne har den ønskede effekt :smile: .

SBDL

8x160

8x160

8x165

8x165

Lidt gener fra lænden i starten af fjerde set, men ok bagefter

1ben legcurl

10x50

10x50

10x55

10x55

Det sidste set var tungt

Siddende millitary press

6x75

6x75

6x77.5

7x77.5

God omgang

Bb shrug

15x135

15x135

15x140

15x140

Superset Db shrug -> upright row

2x19x48 -> 2x12x37.5+EZ-stang

1x19x48 -> 1x12x40+EZ-stang

Sad perfekt

Maskine shrug rest/pause

16+14+13+10x90

Bagskulder maskine

12x65

12x65

12x65

12x65

Reverse crunches

3x20

Front raises

3x12x14

Siddende calf raises 5 sekunder pause i bunden

8x5x65

Sad godt

Db curl

5x26

6x26

6x26

6x26

Cykling 15 minutter på level 10

Posering 3 gange lineup, standard poseringer og fri rutine

Morgencardio

Onsdag d. 16/8 2006

Det stod ned i stænger, da jeg stod op kl. 5.25. Så jeg måtte ha' regntøj på og op på loftet for at finde mine Caterpilar støvler inden jeg var klar til at trods de silende vandmasser. Selve turen gik godt, 60 minutter rundt om Damhussøen og engen, omend baglårerne var lidt stive i det efter træningen i går :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

CJ8000 >> Tak, jeg prøver, for baglårerne skal ha' max gas :smile:

LungBrush >> Ja, jeg glæder mig sgu' også helt vildt. Jeg tror det bliver rigtig sjovt. Mht. farven, har Kollerød noget Nutella på lager? For jeg er så bleg, at jeg ikke tror Pro Tan'en kan dække det hele :tongue:

Morgencardio

Torsdag d. 17/8 2006

En god tur på 60 minutter rundt om Damhussøen og engen. Det var tørvejr, da jeg tog afsted, så jeg tog bare mit almindelige pw-tøj på, men midtvejs begyndte det selvfølgelig at styrt regne. Nå, pyt skidt, måske var det meget godt, at jeg ikke havde taget mine Caterpilar støvler på, for efter jeg pw i dem i går, har jeg fået en hilsen i form af en grum vabel på ydersiden af højre lilletå :dry::crazy: Jeg har købt noget Compeed, så jeg håber lilletåen er klar til pw i morgen kl. 5.15 :wink:

Superhero program

Uge ?, dag 2

Torsdag d. 17/8 2006. City Fitness

En god træning, selvom jeg var godt brændt af over i hovedet inden træningen, men som så mange gange før viste det sig at blive en hæderlig omgang alligevel.

Squat

6x125

6x125

6x125

6x130

Kørte godt

Hacksquat

10x122.5

10x122.5

10x122.5

10x125

Sad godt

Incl BB BP

8x85

8x85

8x85

8x85

Ok

Low incl db BP

10x38

10x38

9x38

Incl db flyes

10x30

10x30

10x30

Hacksquat calf raises 5 sekunder pause i bunden

10x149

10x149

10x149

10x149

10x149

Swissball crunches

3x20

Cykling 15 minutter på level 10

Posering 2 gange lineup, standart poseringer og 3 gange fri rutine. :4flex: Jeg mangler stadig at smide noget på maven og på røven, men på maven er det også et spørgsmål om, at huden skal trække sig sammen, og så tror jeg, at mine ben, røven medregnet, holder en del væske. Jeg er lidt spændt på, at høre min vejleders planer for de sidste 5 uger. Jeg tror jeg kan få ham til at vurdere mig i morgen. Jeg synes selv jeg ser det samme billede i spejlet, hver gang jeg poserer, men når jeg sammenligner med de seneste billeder, kan jeg tydelig se at jeg er blevet mere cut :4flex:

Jeg sidder og læser lidt Bill Starr og håber på nogle gode idéer til efterårets træning. Hvis der er nogen der har erfaring med hypertrofi responset på Bill Starrs skabeloner, så skriv endelig :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Jeg fik ikke lige opdateret loggen med fredagens træning, så den er her sammen med dagens træning:

Morgencardio

Fredag d. 18/8 2006

60 minutter rundt om Damhussøen og engen

Superhero program

Uge ?, dag 3

Fredag d. 18/8 2006. City Fitness

Fredagen var travl på klinikken, som altid :wink: , så diæt hjernen var godt brændt af da jeg fik fri. Jeg præsterede at lave klassikkeren med at glemme hvad jeg skulle, da min computer gav mig besked om, at antivirus programmet skulle opdateres, og at abonnementet skulle fornyes. Jeg ville så gå over i personalerummet, hvor mine chefer sad og spiste frokost, og spørge dem til råds angående antivirus programmet, men da jeg kom derover, måtte jeg stå i døren og granske min diæthjerne for, hvad det nu var jeg skulle spørge om :laugh:

Fredagens træning gik helt fint, og det hele var meget nemmere, da både Lagoon, NANrdo, Mads og Kim også var oppe i City Fitness. Efter træningen poserede jeg lidt og jeg fik en vurdering med på vejen. Min vejleder mente, at det går efter planen. Der er stadig lidt fedt på bagsiden af benene, på røven og på den øvre ryg, men det skal nok komme af inden for de næste fire uger. Fredagens træning:

SBDL

12x135

12x135

12x135

12x140

Kørte godt

Liggende legcurl

10x70

10x70

10x70

10x70

Sad godt

Chins

8x12.5

8x12.5

8x12.5

8x12.5

Ok

Chest supported row

8x120

10x120

9x120

8x120

Jeg skulle lige vænne mig til øvelsen

Db row

12x46

12x46

12x46

Ild i latten

Siddende calf raises 2 sekunder pause i bunden

12x60

12x60

12x60

12x60

12x60

Cykling 15 minutter på level 10

I dag sov jeg længe, til kl. 6.15 :tongue: og så var det tur til en tur på vægten

Vægtupdate

Lørdag d. 19/8 2006

84.8 kg. Det vil sige, at jeg har smidt 0.6 kg siden sidste lørdag.

De sidste par dage er der kommet dybere seperation i mine quads og blodårene dukker frem over alt, i lyske og på maven, på skuldrene og på læggen :smile:

Efter at ha' bundet nogle BCAA'r, noget glutamin og en kop kaffe blev det til en pw rundt om Damhussøen og engen. 60 minutter i solskin :smile:

Da jeg kom hjem slog jeg turboen til og fik lavet 3000 g kyllingfilet, 2000g hakket kyllingekød og vasket fire maskinfulde, inden jeg kørte ud til Bryggen med The Cult "Beyond Good and Evil" på anlægget. Lørdagens træning:

Superhero program

Uge ?, dag 4

Lørdag d. 19/8 2006

Jeg havde selskab af Mads, der også skal stille op, ellers var der nærmest menneske tomt i CF, så Lagoon gabte kæwerne afled bag disken og prot.baren.

Siddende db skulder pres

8x38

9x38

9x38

7x40

Kørte godt

Superset upright row -> lat. raises

12x40+EZ-stang -> 12x10

12x40 -> 12x10

12x40 -> 12x10

Sad godt

Arnold presses

10x22

10x14

9x24

Ok

Incl lat. raises rest/pauses

12+10+8+6x12

Bb shrug

12x135

12x135

12x135

12x135

12x135

Swissball crunches

3x20

Reverse crunches

3x20

Cykling 15 minutter på level 10 :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

jhax >> :smile: Jeg er ikke træt af at svare på træningsrelaterede spørgsmål. Det jeg er træt af, er mere når folk prøver at lave psykoterapi på mig, fordi de ikke forstår, hvorfor jeg træner og er på diæt. De ser straks en mulighed for at give udtryk for deres holdning til store muskler, steroider og manglende hjernekapcaitet, som nogle åbenbart mener, er tre uadskillelige størrelser :nonono: Det bunder jo i uvidenhed, men Bb og fitness har altså bare et dårligt ry for de folk, der ikke kender til miliøet indefra. Tildels kan man jo godt forstå dem, men at generalisere og se alle som analfabeter med et lille selvværd, der kun kan finde ud af at pumpe steroider i sig, er for langt ude.

Nå, en lang parallel :smile: , men tak skal du ha'. Nej, jeg kender ikke til Get shredded. Hvad er det? Jeg startede bare med 15 minutter cykling efter træning for at ha' mulighed for at øge tiden senere på diæten, hvis det bliver nødvendigt. Desuden går jeg 60 minutter hver morgen.

Hvor træner du, når du bor i Vanløse? :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Ja, ok - det den vinkel du tænker på. Det er lidt små belastende i længden. Så sent som igår sagde en kvindelig kollega til mig, at jeg da måtte tro, at hun var godt naiv, nu hvor jeg forleden havde afvist overfor hende, at min røv sku være een stor nålepude. Det må man vel bare leve med. Jeg håber bare at hun ikke spreder hendes overbevisning, til de øvrige kolleger. Men så er det måske mig der i virkeligheden er naiv. Det er ikke noget jeg høre så tit dog, i fitness-regi synes jeg stadig jeg er forholdsvis klejn. Så jeg kunne godt forestille mig, at det kunne bliver 'slemt', hvis jeg får lidt mere kød på rammen - eller måske i virkeligheden bare et ordentligt cut.

Jeg troede kendte til Get Shredded. Det er en Beradi-diæt, som har til formål at bringe een helt ned i den beskidte zone. Han nævner i artiklen at han altid kører 15 minutes low intensity cardio på træningsdage. Så med din signatur in mente, tænkte jeg at det måske var der vi var henne af :smile:

Jeg træner for det meste i Gladiator, men også i IK99. Jeg har været et smut i CF, men jeg er bange for at hurtigt kunne blive grundigt træt af turen tværs gennem city. Men jeg har så sent som idag, faktisk siddet og funderet lidt over en eventuel indmelding i CF. Godt grej og no nonsense :devil:

Ja, jeg har set at du pw'er rundt om Damhussøen. Jeg har en anelse om at jeg måske har spottet dig, før jeg vidste at der var een der hed Rall på mol. Det er sku et godt sted at gå ture :smile:

Link to comment
Share on other sites

jhax >> Jeg har faktisk ikke læst "Get Shredded" artiklen før nu. Som alt, hvad Bererdi skriver, er det velbegrundet og lyder interessant. Jeg har tidligere, læs off-season, planlagt min diæt efter "Massive Eating" og " Massive Eating reloaded" artiklerne, hvilket jeg vil gøre igen.

Mht. køreturerne gennem city ud til CF, så har du ret. Det kan tage op til 30 minutter at komme derud en lørdag formiddag og 40 minutter at komme hjem i hverdagene ved 16-17tiden, men jeg plejer at køre "bagom", altså ud gennem Valby og videre ud gennem Sydhavnen over Sjællandsbroen, hvis jeg skal afsted i de tidsrum. Ellers tager det ikke mere end 15 minutter at køre fra CF til Vanløse uden for myldretiden. Jeg synes faktisk, 15-20 minutters opladning i bilen med noget tung rock er med til at rette fokus ind på træningen :smile:

Du må lige tage fat i mig, hvis du ser mig. Jeg har ofte en hvid og sort ternet kasket på, når jeg pw'r. Desuden må du lige sige til, hvis du vil med en tur ud på Bryggen og træne :weight_lift:

Har du tjecket motionscentret på Bogholder Allé ud? :smile:

Morgencardio

Søndag d. 20/8 2006

60 minutter i øsende regnvejr rundt om Damhussøen og engen :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Superhero program

Uge ?, dag 5

Søndag d. 20/8 2006.

Jeg var lge et smut i Hvidovre hos NANdro og få lavet min musik til den frie rutine. Tak Rune :4thumbup: Bagefter tog jeg i CF og fik kørt en ok træning igennem. Jeg kørte lunges, både for at få lidt variation istedet for at køre hacksquat to gange om ugen, og så for at få røven og baglårerne aktiveret lidt mere. Armene blev også revet gennem maskinen i en hæderlig omgang. Lagoon var i CF i dag, så jeg havde lidt selvskab, også på cyklen til sidst. Søndagens tal:

Squat

10x115

10x115

10x115

Sad godt, men overskudet var dog svært at få øje på

Lunges

12x60

12x70

12x80

10x90

Gik lige om baw i

Pullups

8x12.5

8x12.5

8x12.5

Smal bp

8x82.5

8x82.5

8x85

Lagoon gav lige lidt support på det tredje set, hvor jeg lagde mig klar til at racke stangen ud med bredt greb :crazy: diæt hjerne eller hva'? :tongue:

EZ-curl

8x37.5+EZ-stang

8x37.5

8x40

Overhead db ekstension

10x42

10x42

10x44

Hammer Incl curl

10x20

10x20

10x20

Press down

12x80

10x80

10x80

Benpres calf raises

8x170

8x170

8x170

8x170

8x170

8x170

8x170

Cykling 15 minutter på level 10 :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Morgencardio

Manda d. 21/8 2006

Jeg stod op kl. 5.30, og efter den sædvenlige blanding af kaffe, BCAA og glutamin pw'ede jeg den rundt om Damhussøen og engen. 60 minutter i dejligt tørt vejr med solopgang inde over søen og København :smile:

Posering 3 gange lineup, standard posering og fri rutine :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Morgencardio

Tirsdag d. 22/8 2006

60 minutter rundt om Damhussøen og engen.

Jeg var lidt rundt og bruge penge i går. Bla. var jeg til udsalg i Loaded, hvor de havde Isopure whey protein til 100,- kr. /kg. De havde 11 bøtter tilbage, og prøv at gætte, hvormange jeg købte? :wink: Desuden var jeg ude og hente mine poserings busker. De kostede den nette sum af 450,-. Da jeg kom hjem kunne jeg ikke lade være med at veje dem. De vejde 24 gram, hvilket giver en kilopris på 18750,- kr. :crazy::wink: Jeg fik også poseret lidt i dem i går. Det var sgu' meget sjovt. Ellers synes jeg poseringstræningen kører fint, dog har jeg lidt problemer med back lat. spread. Det skal dog nok blive ok med intensiv træning de sidste 4-5 uger og lidt korrektion fra min vejleder :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Flexipecs >> Velkommen til :bigsmile: Var det Thomas Davidsen, du snakkede med? Hvor træner du? :superman:

:smile:

Ja det er så :smile: (eller "Neger Thomas" som NANdro skriver :laugh: )

Jeg træner nu oppe i Fitness World i Lyongade på Amager og har været der 2-3 måneder. Thomas begyndte deroppe i sidste uge - havde ikke set ham siden Herning sidste år, så det var hyggeligt at se ham igen. Han er sgu altid go for lidt underholdning! :bigsmile: /

Link to comment
Share on other sites

Flexipecs >> Hva', har han meldt sig ud af City Fitness? Du må hilse ham, Thomas aka neger Thomas eller "O.G. (Old Gangster)" :superman:

:smile:

Dog ikke... han trængte bare til "tapet forandring" som han sagde :wink:

Han har stadig sit medlemskab hos CF.

Skal nok hilse O.G. hvis jeg møder ham i dag i centeret :yo:

Link to comment
Share on other sites

Poseringsbukser...De kostede den nette sum af 450,-. Da jeg kom hjem kunne jeg ikke lade være med at veje dem. De vejde 24 gram, hvilket giver en kilopris på 18750,- kr. :crazy::wink::smile:

....

Hmmm så skulle du prøve at købe Aubade undertøj... :laugh:

Ser ud som om det rykker rigtig godt for dig! Ved ikke helt om jeg kommer til Herning endnu. Min veninde -med hus i Italien - har plaget om jeg ikke kommer der ned den week-end, og det er altså MEGET fristende.. Selv om dig i poseringsbukser jo også kan noget :laugh:

Har ikke hørt noget fra CF-tøserne Janniche og Lone - stiller de også op?

Må vist lige catche lidt op på dem.. Hvis knæene ellers gider, kan det være jeg dukker op på Bryggen og siger hej!

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Edited by Long tall sally
Link to comment
Share on other sites

jhax >> Jeg har faktisk ikke læst "Get Shredded" artiklen før nu. Som alt, hvad Bererdi skriver, er det velbegrundet og lyder interessant. Jeg har tidligere, læs off-season, planlagt min diæt efter "Massive Eating" og " Massive Eating reloaded" artiklerne, hvilket jeg vil gøre igen.

Mht. køreturerne gennem city ud til CF, så har du ret. Det kan tage op til 30 minutter at komme derud en lørdag formiddag og 40 minutter at komme hjem i hverdagene ved 16-17tiden, men jeg plejer at køre "bagom", altså ud gennem Valby og videre ud gennem Sydhavnen over Sjællandsbroen, hvis jeg skal afsted i de tidsrum. Ellers tager det ikke mere end 15 minutter at køre fra CF til Vanløse uden for myldretiden. Jeg synes faktisk, 15-20 minutters opladning i bilen med noget tung rock er med til at rette fokus ind på træningen :smile:

Du må lige tage fat i mig, hvis du ser mig. Jeg har ofte en hvid og sort ternet kasket på, når jeg pw'r. Desuden må du lige sige til, hvis du vil med en tur ud på Bryggen og træne :weight_lift:

Har du tjecket motionscentret på Bogholder Allé ud? :smile:

Jeg ved at T har skiftet Precision Nutritrion - som jeg selv har været lidt igen med - ud med Get Shredded, og eftersigende med gode resultater. Massive Eating har jeg stadig ikke fået tjekket ud - med mindre min helt egen variant tæller med :laugh:

Når jeg tænker på AndersL's resultater, har jeg vist ikke mange undskyldninger, for ikke at få det læst snart. Han har en fed tilgang til emnet, ham Beradi.

Bogholdervej - Ja, jeg har lige været inde og kigge hurtigt, kort efter jeg flyttede ind. Det ligger ca 50 meter fra min lejlighed, som også ligger på Bogholdervej sjovt nok. Dengang var det ikke lige mig, men det er vist noget med at de sku have fået noget mere udstyr i mellemtiden!?! Uanset hvad, så er CF nok lidt federe. 15-20 minutter... hmm... Det er måske ikke så galt endda. Jeg har bare aldrig været vant til at skulle tage langt for at træne.

Men jeg tænker da over det, for jeg snart til enten at forlænge i Gladiator, eller skifte til noget andet. Så det kunne da godt være at Bryggen var en god ide. Om ikke andet så for en periode.

Link to comment
Share on other sites

Morgencardio

Tirsdag d. 22/8 2006

60 minutter rundt om Damhussøen og engen.

Jeg var lidt rundt og bruge penge i går. Bla. var jeg til udsalg i Loaded, hvor de havde Isopure whey protein til 100,- kr. /kg. De havde 11 bøtter tilbage, og prøv at gætte, hvormange jeg købte? :wink: Desuden var jeg ude og hente mine poserings busker. De kostede den nette sum af 450,-. Da jeg kom hjem kunne jeg ikke lade være med at veje dem. De vejde 24 gram, hvilket giver en kilopris på 18750,- kr. :crazy::wink: Jeg fik også poseret lidt i dem i går. Det var sgu' meget sjovt. Ellers synes jeg poseringstræningen kører fint, dog har jeg lidt problemer med back lat. spread. Det skal dog nok blive ok med intensiv træning de sidste 4-5 uger og lidt korrektion fra min vejleder :superman:

:smile:

Hey der chefen...

Hvor har du købt dine bukser henne?.. Jeg har selv kigget lidt rundt, ved at de sælger dem i loaded, men hvor, hvordan,størrelse osv.. :crazy:

Big m

Link to comment
Share on other sites

LTS >> Hej Sally. Selvfølgelig rykker det mere, at se mig i et par sorte speedos end at være på ferie i Italien. Tænkt på duften af protan, proteinpulver og protein barer kombineret med synet af læderhud og striber og blodårer under huden. Lne og Janniche skal ikke stille op til Dm, men jeg ved at Lone ihvertfald skal med derover som tilskuer. Hun starter på diæt om 14 dage til forårets konkurrencer :4flex:

jhax >> Motionscentret på Bogholder Allé har købt en del styrkeløfter udstyr. bla. et par ER-squat / BP racks :4thumbup: og en lækker DL platform. Håndvægtene er vist ok, de springer med 2.5 og går til 45-47.5 kg, mener jeg. Jeg skal tjecke det ud til efteråret. Du siger bare til, hvis du vil med ud på Bryggen en dag :smile:

Biiiige Miiiike >> Jeg har købt mine poseringsbukser i Vanløse i Bodil Design. Deres tlf. nummer står i de papirer DBFF har sendt ud omkring deltagelse og tilmelding til Dm :smile:

Superhero program

Uge ?, dag 1

Tirsdag d 22/8 2006. City Fitness

Efter en laaaang dag på klinikken med arbejde fra 8-14 og møde fra 14-17, var jeg godt brændt af oven i roen, men heldigvis var der masser af folk i CF. Godt selskab og masser af kæwe får energien op i top. Jeg fik snakket og lavet lidt posering med Lone, og så fik jeg lige hilst på Rune og Mads, der havde brændt noget ryg, og Lagoon, der var ved at være færdig, da jeg skulle i gang ved 18tiden. Tirsdagens tal:

SBDL

8x165

8x165

8x165

8x165

Sad godt

1ben legcurl

10x55

10x55

10x55

10x55

Tunge, men gik godt om baw i lårene

Siddende millitary press

6x75

6x75

6x77.5

6x77.5

Ok

Bb shrug

15x140

15x140

15x140

15x140

Superset: Db shrug -> Upright row

20x48 -> 12x40+EZ-stang

20x48 -> 12x40

20x48 -> 12x40

Ubeha'li' kombination

Maskine shrug rest/ pause

16+14+12+10x95

Sad godt

Bagskulder maskine

12x70

12x70

12x70

12x70

Reverse crunches

3x20

Siddende calf raises 5 sekunder pause i bunden

5x67.5

5x67.5

5x67.5

5x67.5

Front raises

12x14

12x14

12x14

Db curl

6x26

6x26

6x26

Cykling 15 minutter på level 10

Morgencardio

Onsdag d. 23/8 2006

Jeg var lige kommet ned på gaden, da himlen åbnede sig og gav mig 60 minutters pw rundt om Damhussøen og engen i skybrud og gennemblødt tøj, men det gør ingenting, når jeg har Henrik Hall på mP3afspilleren :superman:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share