Motions CrossFit


Guest DBM
 Share

Recommended Posts

Træningspas # 1:

2-hånds rebklatring: 1 x til top x BW (ca. 18 tag)

Pullups: 6 x 15 x BW (lang pause mellem sæt)

Dips: 20, 18, 15, 12, 12 x BW

Concept 2: 10 min = 2580 meter

Træningspas # 2:

Brazilian Jiu Jitsu (no gi):1,5 time

Takedowns, guardpass og sparring. Hård og varm omgang! Albuer og højre skulder er lidt medtaget....

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Boksning: 1,5 time

Cardio from hell, plethandsker og let sparring. Tror gerne jeg vil igang med lidt mere stående = MMA. Det har jeg vist sagt før....deja vu i loggen! :tongue:

Pullups: 8 x 10 x BW

Regner med at lave pullups igen i morgen og så maxe ud efter et par dages pause til trækkemekanismen!

Link to comment
Share on other sites

Pullups: 8 x 10 x BW

Regner med at lave pullups igen i morgen og så maxe ud efter et par dages pause til trækkemekanismen!

det bliver interessant hvad maxen bliver. Den bør ligge meget højt hos sådan en PullupsNørd :4sport:

Vi kan se på noget bænkopspænd ting i næste uge :smile:

Link to comment
Share on other sites

Funky 'TESTOSTERONE' :devil: friday i fælledparken - feat. Kauf, Candygirl, Maxpower, Musashi, Tinapigen, Rosa Viola.

Træning bestod af kettlebell, clubbel, vægtvest-gejl, evil-wheel, pullups, dips, pistols, sledge hammer, sled dragging, tovtrækning mm.

Kauf prøvede godt nok - uden held - at organisere det lidt! :laugh:

Lidt af det mindeværdige - frit fra hukommelsen:

Sledge hammer VS sandbunke

One arm pushups m. 10 kg vægtvest

Sled dragging m. Tinapigen, KB's og vægtvest som 'læs'

Helvedes masse bodyweight pullups

KB Snatch m. 32kg

Weighted pullups: 1 x 5 x 24kg, 1 x 3 x 32kg, 1 x 1 x 40 kg - Fooooooooorced rep fra Musashi + et par failure forsøg med de 40kg (Tinapigen ownede mig i pullups!!)

Hvis ikke mine albuer var kvæstet inden træningen var de det i hvert fald bagefter! :crazy: Nu sidder jeg med is, og håber de når at blive normale inden min pullups maxtest næste uge! Kan godt mærke, trækkemekanismen har fået bank de sidste mange uger - Kauf tvivlede på, at 3 dages restitution var nok - det må modbevises! :superman:

LÆKKER TRÆNING I GODT SELSKAB!! :smile:

P.s. Min grillfest var aflyst.... det må være straf for at misse de 40kg pullups! :cry:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

YEeeah, tak for godt selskab og træning... Sjovt at møde dig/jer

Du har dog glemt tovtrækkeriet, men det har vel ikke noget med udfaldet at gøre vel?! :innocent:

Edit: Det havde du så ikke, men beskrivelsen var ikke særlig detaljeret :tongue:

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Funky 'TESTOSTERONE' :devil: friday i fælledparken - feat. Kauf, Candygirl, Maxpower, Musashi, Tinapigen, Rosa Viola.

Træning bestod af kettlebell, clubbel, vægtvest-gejl, evil-wheel, pullups, dips, pistols, sledge hammer, sled dragging, tovtrækning mm.

Kauf prøvede godt nok - uden held - at organisere det lidt! :laugh:

Lidt af det mindeværdige - frit fra hukommelsen:

Sledge hammer VS sandbunke

One arm pushups m. 10 kg vægtvest

Sled dragging m. Tinapigen, KB's og vægtvest som 'læs'

Helvedes masse bodyweight pullups

KB Snatch m. 32kg

Weighted pullups: 1 x 5 x 24kg, 1 x 3 x 32kg, 1 x 1 x 40 kg - Fooooooooorced rep fra Musashi + et par failure forsøg med de 40kg (Tinapigen ownede mig i pullups!!)

Hvis ikke mine albuer var kvæstet inden træningen var de det i hvert fald bagefter! :crazy: Nu sidder jeg med is, og håber de når at blive normale inden min pullups maxtest næste uge! Kan godt mærke, trækkemekanismen har fået bank de sidste mange uger - Kauf tvivlede på, at 3 dages restitution var nok - det må modbevises! :superman:

LÆKKER TRÆNING I GODT SELSKAB!! :smile:

P.s. Min grillfest var aflyst.... det må være straf for at misse de 40kg pullups! :cry:

Iiiihhh det lyder vild sjov, jeg vil også prøve!! :tongue::wink::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hej Mr. Pullups

Fedt at træne med jer i går. Det var sgu gd underholdning, selvom tale-mekanismen blev trænet mere end trækkemekanismen for mit vedkommende :blush: .. Og ang. Kaufs vurdering, så en restitution sgu da voldsomt OVERvurderet :devil:

Link to comment
Share on other sites

YEeeah, tak for godt selskab og træning... Sjovt at møde dig/jer

Du har dog glemt tovtrækkeriet, men det har vel ikke noget med udfaldet at gøre vel?! :innocent:

Edit: Det havde du så ikke, men beskrivelsen var ikke særlig detaljeret :tongue:

Lige måde! :smile: Næste gang må du jo invitere os til din hjemmebane - spinningsalen! :w00t:

Hey champ og tak for i dag.

Supergode pullups, godt kæmpet. :tongue:

Lige over, master Yoda - øhhh yoga! :cool:

Iiiihhh det lyder vild sjov, jeg vil også prøve!! :tongue::wink::tongue:

Ingen problemer... jeg har svært ved at forestille mig, at det ikke bliver gentaget. Så er du mere end velkommen. Så skal vi også ha nogle måtter med, så vi kan rulle lidt!!

Lækkert at se der bliver leget igennem :4thumbup:

Inventive traning - i fin overensstemmelse med :clown2: - props!!

Du skal da også med næste gang... du vil være en fin repræsentant for BB :clown2: -træning

Hej Mr. Pullups

Fedt at træne med jer i går. Det var sgu gd underholdning, selvom tale-mekanismen blev trænet mere end trækkemekanismen for mit vedkommende :blush: .. Og ang. Kaufs vurdering, så en restitution sgu da voldsomt OVERvurderet :devil:

Hey chef... Som altid rigtig hyggeligt!! Selvom jeg ik' var mr. Pullup i går (det var Tinapigen :tongue: ), så er jeg sgu lidt kvæstet i korpus i dag. Tips til hurtig restitution modtages gerne!! Vi ses vel til BJJ snart?? Hils kæresten...

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Dagens morgentræning:

Restitutionsløb feat. hunden: ca. 40 min.

- Faktisk var det 2 x ca. 20 min, da der lige var en 10-15 min. pause, hvor han fik lov til at jagte tæver! :4thumbup: Lækker løbetur i regnvejr!

Link to comment
Share on other sites

Dagens morgentræning:

Restitutionsløb feat. hunden: ca. 40 min.

- Faktisk var det 2 x ca. 20 min, da der lige var en 10-15 min. pause, hvor han fik lov til at jagte tæver! :4thumbup: Lækker løbetur i regnvejr!

Det er god stil at slippe hunden løs, så den kan fyre den lidt af.. Vendte du så bare det blinde øje til? :laugh::tongue:

Anyways, god Skt. Hans herfra! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hviledag:

Har været et smut forbi min gode ven - den russiske massør, hvor jeg fik ca. 1,5 times massage. En sjov historie: Han er flygtet fra det tidl. sovjet og fortæller mange spændende historier. Nå, i dag fortalte han så, at han havde problemer med sin (originale) windows version. Han kunne ikke få en opdatering, da han havde glemt sin CD-key. Så nu ville han få en piratkopi af en ven - men det var meget vigtigt, at vi ikke talte om det i telefonen! :laugh:

Jeg har desuden lavet 45 min. 'Relax Into Stretching' med Trentemøller på anlægget. Tror kroppen ville have gavn af lidt mere af den slags 'træning'.... det meste jeg laver er jo ellers altid på 90-100% af max!

Ellers oplever jeg et (for mig) velkendt fænomen. På hviledage - især ved flere i træk og normalt ved rigtig lav BF% - bliver jeg ekstremt sulten og træt. Som om min krop overgiver sig og går i dvale. Jeg har bl.a. fordret mig 70% mørk chokolade og mandler. :4mewantfood: og ellers bare hældt foder i mig hele dagen for at undgå de værste rystelser på hænderne!

---------------------------------------

PatrickGO: Behøver ikke at vende det blinde øje til..... Det er et sted de gerne må løbe løs, og resten har de selv styr på! Håber også du havde en god skt. hans!

Blackmoore: Yup, that's the one! Kauf havde en suuuuper fed home-made sledgehammer! Sådan en MÅ jeg eje! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Lyder fedt! Hvordan foregår det? Hvem har udstyr med osv? :smile:

Træningen var sådan rimelig freestyle / efter lyst, hvor vi havde lavet det som stationer man kørte to og to nogle minutter af gangen og kauf forsøgte at bestemme hvornår man skulle skifte. :tongue:

Det var primært kauf og musashi der havde medbragt grejet.

Link to comment
Share on other sites

Træningspas # 1:

Løb: ca. 20 min.

Pullups: 1 x 22 x BW (ingen PR i denne omgang!)

Gad ikke mere bagefter! :cry:

Lavede egentlig 24 reps, men missede 1 rep hvor hagen ikke kom helt over og 1 rep med for meget 'kip' med kroppen. Jeg eksperimenterede lidt med en ny pullup-stil, hvilket gjorde jeg glemte at trække med lats = dumt. Rigtig skuffende, men jeg er overbevist om, at jeg sagtens nå mit gamle max på 25 - og tror også de 30 er inden for rækkevidde. Recept: Rebklatring og flere arbejdssæt af 20 reps.

Har længe haft lyst til at genoptage KB combo-øvelser, og de sidste 2 artikler på T-nation + Guardens log gav mig blod på tanden!

Træningspas # 2:

Clean --> Frontsquat --> Pushpress:

8 x 5 x 2x24kg

Tabata Swings: (8x 20 sek arbejde / 10 sek pause)

14,13,13,13,13,13,13,14 x 24kg

-Game over lænd og greb! :devil:

Fed træning!!! Så blev dagen god igen - jeg må være endorfin afhængig! :wub: Den combo-øvelse er for fed.... fullbody workout. River i hele skroget! Fik optaget lidt video, og teknikken sad bare lige i skabet!!

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor de stramme krav mht. at kippe med kroppen under pull-ups?

Ellers udmærket med 22 reps, selvom det ikke er tilfredsstillende for en pull-up-freak som dig :wink::superman:

Tja, Pullups med 'kip' kan være en fed øvelse, men meget anderledes end alm. pullups. For en pullup freak, er det vel lidt ligesom at nå godkendt dybde i squat osv. for en SL'er :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Tja, Pullups med 'kip' kan være en fed øvelse, men meget anderledes end alm. pullups. For en pullup freak, er det vel lidt ligesom at nå godkendt dybde i squat osv. for en SL'er :tongue:

Hehe, ok, tak for en analogi, jeg kan forstå :tongue:

Jeg tænker ikke selv så meget over det... Tror ikke jeg kipper ret meget, jeg forsøger da i hvert fald ikke på at "svinge" mig op, men omvendt er jeg sikkert heller ikke så striks med det, som jeg kunne forestille mig du er :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Brazilian Jiu Jitsu (no gi):1,5 time

Butterfly guard, sweeps mm. Kørte nogle riiiiiiiiiiigtig fede sparringsrunder! :4thumbup:

Jeg kan iø. berette om DOMS i lænd, røv, lår og især mave efter gårsdagens KB combo og tabata-swings! :cool:

Link to comment
Share on other sites

Pullups: 1 x 22 x BW (ingen PR i denne omgang!)

Lavede egentlig 24 reps, men missede 1 rep hvor hagen ikke kom helt over og 1 rep med for meget 'kip' med kroppen. Jeg eksperimenterede lidt med en ny pullup-stil, hvilket gjorde jeg glemte at trække med lats = dumt. Rigtig skuffende, men jeg er overbevist om, at jeg sagtens nå mit gamle max på 25 - og tror også de 30 er inden for rækkevidde. Recept: Rebklatring og flere arbejdssæt af 20 reps.

......

Tabata Swings: (8x 20 sek arbejde / 10 sek pause)

14,13,13,13,13,13,13,14 x 24kg

-Game over lænd og greb! :devil:

Fed træning!!! Så blev dagen god igen - jeg må være endorfin afhængig! :wub:

Hey DBM :4thumbup:

Godt du ikke la'r dig slå ud af manglende PR i denne omgang. Er HELT SIKKER på at den nok skal komme! (Husk at have spist et par ordentlige måltider og sovet ordentligt inden)

Kan dog sagtens forstå din skuffelse, da jeg jeg selv har meget svært ved at få bygget de sidste reps på i toppen...

Endorfinafhængighed er en god ting :tongue: En anden god ting ved alsidig træning er flere succesoplevelser :4thumbup: Det er SÅ SKØNT med gode træninger!

Glæder mig til at kunne træne BJJ igen - selvom du stikker af teknikmæssigt :tongue::wink:

Og selvfølgelig - mange tak for sidst!

/Tinapigen

Link to comment
Share on other sites

Hey DBM :4thumbup:

Godt du ikke la'r dig slå ud af manglende PR i denne omgang. Er HELT SIKKER på at den nok skal komme! (Husk at have spist et par ordentlige måltider og sovet ordentligt inden)

Kan dog sagtens forstå din skuffelse, da jeg jeg selv har meget svært ved at få bygget de sidste reps på i toppen...

Endorfinafhængighed er en god ting :tongue: En anden god ting ved alsidig træning er flere succesoplevelser :4thumbup: Det er SÅ SKØNT med gode træninger!

Glæder mig til at kunne træne BJJ igen - selvom du stikker af teknikmæssigt :tongue::wink:

Og selvfølgelig - mange tak for sidst!

/Tinapigen

Ja, det er sjovt med endorfinafhængighed. Hvis jeg har en rigtig lortedag, hvor jeg er træt og uoplagt, er der intet der slår en god træning. Bagefter er jeg et helt andet menneske! :4thumbup: Hvis man endelig skal være afhængig af noget, er træning vist ikke det værste! Og ja....Alsidig træning ROCKS... i går genopfandt jeg fx lige tabata-swings og den super fede kettlebell combo (som du glemte at quote :nonono: ) Godt man ikke er slave af at tage ind i et dødsygt træningscenter og følge et træningsprogram slavisk!

Og selv tak for sidst...... håber snart du er klar til grappling igen!

(Troede forresten først, du skrev: du stinker teknikmæssigt :laugh: )

Link to comment
Share on other sites

Holdt siesta hele dagen i går... var helt kvæstet i kroppen!

Dagens træning:

Let løb: 10 min

Hill sprints: 10 x ca. 130 meter

Afjog: 12 min

En halv liter vand senere......

Klatrebjælke Pullups: 7 x 10 x BW

One Arm Pushups: 7 x 5/5 x BW

Janda Situps: 3 x 10 x BW

Spine! post-67-1183138712.jpg Don't leave home without it! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Flyttede 2 timer for en buddy i formiddags. Super fedt, men jeg fik desværre en reol ned over fingeren, så den er lidt medtaget! :crazy:

Nå, efter et par timer på sofaen & lidt carb-up på hjemmebag blev det til:

Turkish Get ups:

5 x 5/5 x 24kg

Pushups -> Renegade Rows:

5 x 5 x 2x24kg

Pistols:

3 x 10/10 x BW

+ lidt lir med evil wheel!

Har iø. haft god DOMS i lats efter One Arm Pushups i går. Klart en af de fedeste overkropsøvelser!! :4thumbup:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share