Motions CrossFit


Guest DBM
 Share

Recommended Posts

Hej DBM god træning du som altid for trykket af. Fedt.

Med "alt" det bænk skulle man jo næsten tro du prøver at blive disco :4thumbup: Solide sæt du kæmper gennem.

Har du egentlig hørt mere ang den rygsæk vi skrev om tidligere??

Junker

Link to comment
Share on other sites

Hurtig formiddagstræning:

Sandsæk Clean & Press:

8 x 5 x 45kg

Turkish Get Ups:

1 x 5/5 x 24kg

1 x 3/3 x 32kg

1 x 1/1 x 40kg (32+8kg)

2 Hands Anyhow:

5 x 1/1 x 32+24kg

Janda Sit ups:

3 x 10 x BW

Aftenhalløj:

Mobilitets + McKenzie øvelser: 20 min

Så OpenMat i går. Super fedt! ked af jeg ikke deltog alligvel. Tror jeg ku' have klaret mig ok.... men fik i hvert fald rigtig god træningsmotivation. Er derimod ikke så logbogsmotiveret for tiden!

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Træningspas #1:

Løb: ca. 3000 meter (fuld skrue).

Pullups:

1 x 25 x BW

1 x 10 x BW

1 x 8 x BW

Træningspas #2 feat. øvelser jeg ikke har lavet læææænge:

Front Squat (VL-greb):

1 x 5 x 60kg

5 x 8 x 70kg

Military Press:

5 x 5 x 50kg

B-O Rows:

1 x 5 x 70kg

5 x 5 x 80kg

Dragon Flags:

7 x 5 x BW

God overskud. Min hofte låser desværre stadigvæk i Front squat. Planen var at køre nogle tunge sæt af 3-5 reps, men det blev det så ikke til. 8 reps er ikke optimalt i den øvelse. Pistols er heldigvis også meget mere :devil: !

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Træningspas #1:

Løb: ca. 3000 meter (fuld skrue).

Pullups:

1 x 25 x BW

1 x 10 x BW

1 x 8 x BW

Træningspas #2 feat. øvelser jeg ikke har lavet læææænge:

Front Squat (VL-greb):

1 x 5 x 60kg

5 x 8 x 70kg

Military Press:

5 x 5 x 50kg

B-O Rows:

1 x 5 x 70kg

5 x 5 x 80kg

Dragon Flags:

7 x 5 x BW

God overskud. Min hofte låser desværre stadigvæk i Front squat. Planen var at køre nogle tunge sæt af 3-5 reps, men det blev det så ikke til. 8 reps er ikke optimalt i den øvelse. Pistols er heldigvis også meget mere :devil: !

evil evil pullups master :smilerock:

Link to comment
Share on other sites

Svedig trænings kriger! Mås man spørge hvorn i syv søren du har fået dit rep max så højt op ??

Tja, jeg har jo tidl. ligget fast på omkring de 22-25, så det er nu ikke PR. De kørte godt i dag, så måske en PR i nærmeste fremtid! Har efter en periode med meget fokus på pullups droslet lidt ned og bare lavet hvad jeg plejer - det meste står i loggen. Kombination af reps med/uden vægt. Intet fancy!

evil evil pullups master :smilerock:

Transformer power!!! :devil:

Link to comment
Share on other sites

God gang pull-up! Havde du bestemt dig for at "maxe", eller valgte du bare tilfældigt lige "at tage mange"?

Og ond wrestling, du havde fundet frem til guardens log :devil:

Thanx, det var planlagt max. Jeg vil i fremtiden forsøge at maxe ca. hver 2-3 uge! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag:

Brazilian Jiu Jitsu/no gi grappling: 1,5 time.

Kørte lidt basic anaconda choke og overgange til brabo choke samt en-arms choke. Blev lige lovligt teknisk til sidst! :4smartass: Der var desværre kun tid til 2 sparringsrunder.

Dagens træning feat. torsdags-løbeklubben:

Teamede ligesom sidste torsdag op med 4 kollegaer til en gang ond intervalløb! :devil:

Opvarmning: let løb 10 min.

Interval: 8 x ca. 700 meter med 1,5 min pause. (ruten var udvalgt så den sluttede på en ond stigning)

Afjog: let løb (slæben hjem) 10 min.

Pulssnit: 160 bpm

Maxpuls: 182 bpm

post-67-1186685274_thumb.jpg

Sluttede af med at ramme 182, der er et slag under min all time højeste (målte) maxpuls. Fed løbetur - og igen i dag en succesoplevelse at kunne sætte alle de andre på stigningerne! :superman: Var godt nok også helt sukkerkold, da jeg kom hjem. Tror mit afterburn varer en uges tid eller 2!!

Generelt synes jeg min form er ved at være rigtig fornuftig. Løber nogle (for mig) hurtige tider. Næsten nede omkring tider, jeg løb, da jeg vejede ca. 8kg mindre og i god løbeform. Min puls falder utroligt hurtigt efter hårdt arbejde, og jeg kan arbejde længe med høj intensitet. Ingen tvivl om, at min VO2 max er steget.

Desuden er styrken også rigtig fornuftig. Får god 'bang for the buck' med øvelser som '2 hands anyhow', sandsæk C&P, pullups mm. Det bedste er dog, at jeg (selvom træningsmængden er hård) kan mærke at jeg restituerer hurtigt og er smidig og bevægelig.... og stort set ingen ledsmerter mm.

Det går i den rigtige retning!! Nå, så har jeg vist også rost mig selv nok!! :laugh::blahblah:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Liiidt træt i kroppen i dag!

Dagens træning:

Brazilian Jiu Jitsu/no gi grappling: 45 min. sparring.

Herefter lidt GPP (bænkpres) og styrketræning:

Bænkpres:

5,4,3,2,1 x 85kg (10-15 sek. pause mellem sæt)

Pullups i 2 reb:

10 x 5 x BW

Full Contact Twist:

4 x 8 x 40kg

Renegade Rows:

5 x 10 x 2x24kg

Styrken var ikke helt i top. 45 min sparring kunne mærkes. Ikke optimalt, men sådan er vilkårene, når der skal trænes så meget (forskelligt)!

pugilist: Troede aldrig du ville spørge! :smile: Jeg lå på tider omkring 02:40 - lidt under på halvdelen og en svipser på 02:50. Distancen svingede lidt på GPS'en, men gsn. på ca. 660 meter. Som sagt var sidste halvdel af ruten en ond stigning.

post-67-1186767844_thumb.jpg

(Der gik lige lidt rod i teknikken, hvorfor første pause og andet løb er i samme søjle).

Link to comment
Share on other sites

Tja, stadig lidt overall træthed i kroppen. Målte min hvilepuls i morges. lå på 40-45. En lille smule højere end forventet, men måske bare et tilfælde. Overvejede lidt at droppe træning, meeeen kom afsted alligevel.

Dagens træning:

Brazilian Jiu Jitsu/no gi grappling: 2 timer.

Rigtig fed træning, men en masse god teknik+sparring. Første time var ren takedown party. Vi kørte 2 og 2 sammen, og min makker og jeg gav den ok gas på trods af varmen. En times takedown træning i sauna-agtige temp. er sgu hårdt :crazy::devil: Sluttede første time af med god sparring. 2 time var underhook setups fra guarden til forskellige submissions. Sluttede også af med sparring! Game over. Selvom jeg drak 1,5 liter vand tabte jeg ca. det samme på de 2 timer!

Jhax: Skal se om jeg ikke kan finde på lidt lir ved lejlighed!

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Sandsæk Clean & Press:

8 x 5 x 45kg

2 Hands Anyhow:

3 x 5/5 x 24+24kg

2 x 3/3 x 32+24kg

One Arm Pushups:

8 x 5/5 x BW

God omgang!

Planen var egentlig grappling i dag, men prioriterede en udendørs træning. Vejret skal jo nydes mens man ka' :smile: Det går ellers ok med BJJ/Grappling for tiden med fremgang på et par vigtige områder.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Sandsæk Clean & Press:

8 x 5 x 45kg

2 Hands Anyhow:

3 x 5/5 x 24+24kg

2 x 3/3 x 32+24kg

One Arm Pushups:

8 x 5/5 x BW

God omgang!

Planen var egentlig grappling i dag, men prioriterede en udendørs træning. Vejret skal jo nydes mens man ka' :smile: Det går ellers ok med BJJ/Grappling for tiden med fremgang på et par vigtige områder.

Damn du er on the edge med træning kaptajn. Du kaster jo rundt med heavy ass vægte og BJJ dagligt.

Sejt :devil:

Link to comment
Share on other sites

Træningspas # 1:

Let løb: 10 min.

Intervalløb: 4 x 700 meter (2:1)

5 min pause.

Intervalløb: 10 x 300 meter (1:1)

Afjog/gang: ca. 10-15 min.

"Træningspas" # 2:

Mobilitets + McKenzie øvelser: 30 min

Damn du er on the edge med træning kaptajn. Du kaster jo rundt med heavy ass vægte og BJJ dagligt.

Sejt :devil:

Der skal jo fyres lidt op under kedlerne! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Træningspas # 1:

Let løb: 10 min.

Intervalløb: 4 x 700 meter (2:1)

5 min pause.

Intervalløb: 10 x 300 meter (1:1)

Afjog/gang: ca. 10-15 min.

"Træningspas" # 2:

Mobilitets + McKenzie øvelser: 30 min

Der skal jo fyres lidt op under kedlerne! :devil:

Det er jo ikke menneskeligt at være så stærk som dig Danosaurus Rex :devil:

Link to comment
Share on other sites

Vågnede med DOMS i mine baglår og ondt i venstre skulder. DOMS'en var forventet, men ondt i skulderen?!? :blink:

Træningspas #1:

Let løb: 20 min

Rebklatring i 2 tove: 5 x top x BW

Træningspas #1:

Brazilian Jiu Jitsu/no gi grappling: 1,5 time.

Lidt forskellige triangle setups. Min skulder brokkede sig, og jeg var lidt træt og uoplagt. Blev ikke bedre af, at jeg klappede for sent ud på en skulderlås, så jeg droppede den afsluttende sparring og fik is på den dårlige skulder.

Guarden & Hebnes: Tak buddy's. Nu ligger I jo heller ikke selv på den lade side :wink::devil:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Vågnede med DOMS i mine baglår og ondt i venstre skulder. DOMS'en var forventet, men ondt i skulderen?!? :blink:

Træningspas #1:

Let løb: 20 min

Rebklatring i 2 tove: 5 x top x BW

Træningspas #1:

Brazilian Jiu Jitsu/no gi grappling: 1,5 time.

Lidt forskellige triangle setups. Min skulder brokkede sig, og jeg var lidt træt og uoplagt. Blev ikke bedre af, at jeg klappede for sent ud på en skulderlås, så jeg droppede den afsluttende sparring og fik is på den dårlige skulder.

Guarden & Hebnes: Tak buddy's. Nu ligger I jo heller ikke selv på den lade side :wink::devil:

Arg, håber sku ikke det er noget alvorligt :unhappy:

Hvornår skal vi battle?? :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hephep...

Surt med skuldren. Jeg er jo den skyldige. :blush:

Det må de dælme undskylde. Men jeg tænkte mere over hvordan jeg skule for brudt Mr 40kg turkish getup's base end at jeg pludselig var ved at rykke din skuldre i stykker.

Det ser ellers ud til at være rimelig seriøst med de der keddelkugler! :superman: <- DBM på vej til sine kettlebells

Link to comment
Share on other sites

Hephep...

Surt med skuldren. Jeg er jo den skyldige. :blush:

Det må de dælme undskylde. Men jeg tænkte mere over hvordan jeg skule for brudt Mr 40kg turkish getup's base end at jeg pludselig var ved at rykke din skuldre i stykker.

Det ser ellers ud til at være rimelig seriøst med de der keddelkugler! :superman: <- DBM på vej til sine kettlebells

Frank, no worries! Det var jo en ganske uskyldig submission, du lavede.... Det var mere fordi jeg blev overrasket over, at du overhovedet kunne kunne fange mig i den :tongue: Ej, tror ikke det blev meget værre af den grund og jeg kan jo bare lade være med at ekspermintere med nye escapes, når jeg har dårlig skulder. :nonono:

Godt at du er back on track igen!! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Bænkpres:

2 x 5,4,3,2,1 x 80kg (10 sek. mellem sæt)

Chinups:

4 x 6 x 20kg

1 x 8 x 10kg

Dips:

5 x 20 x BW

Dragon Flags:

4 x 8 x BW

Concept 2:

1 x 10 min - 2500 meter

3 x 500 meter (01:37, 01:41, 01:42)

Baaaah! :newtongue: Stadig ingen energi/styrke på trods af en hviledag i går. Efter rigtig gode træningspas lør, man & tir er det gået lidt ned ad bakke. Trænede med en god buddy, hvilket var den eneste grund til jeg gad 'alm.' gym træning. Synes det er røvkedeligt! (bortset fra C2).

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share