Motions CrossFit


Guest DBM
 Share

Recommended Posts

Lagde dagen ud med en tur på stranden med hunden. Fik også løbet et par sprints i sandet med ham. Det er super god træning at løbe barfodet i sand!

Stemningsbillede:

post-67-1183318127_thumb.jpg

Aftentræning:

Løb: 25:56 min. (ingen distance - bare jævnt tempo gennem Vester kirkegård)

Tabata Swings: (8x 20 sek arbejde / 10 sek pause - så kom pulsen op! :superman: )

14,13,14,13,13,13,14,14 x 24kg

Kan se i loggen, at det er længe siden, jeg har dødløftet. Vil prøve at se om jeg kan smide en omgang ind i løbet af ugen.

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

:superman: Jeg går ud fra dine Tabataswings er 2h?

Yup! Jeg har aldrig rigtig været den store fan af 1-hånds swings. Det er også en god udfordring for grebet, selvom det er 2-hånds swings.

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Alt for fed fridag! :cool: Har cruiset byen tynd på MTB og købt en masse cool stuff... bl.a. et par bøger OG en ny køjesæk så jeg igen kan komme igang med sandsæktræning!!! :superman:

Der er selvfølgelig også blevet trænet.

Dagens træning:

Brazilian Jiu Jitsu (no gi):1 time

Fed træning med en masse sparring... mit game kørte faktisk helt fornuftigt i dag!

MMA: 1 time

Lidt MMA-boksning og bodylock takedowns. Sluttede af med et par lette sparringsrunder - Great stuff!!

Fatter simpelthen ikke folk, som siger de ville kede sig, hvis de gik hjemme hver dag!! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Alt for fed fridag! :cool: Har cruiset byen tynd på MTB og købt en masse cool stuff... bl.a. et par bøger OG en ny køjesæk så jeg igen kan komme igang med sandsæktræning!!! :superman:

Der er selvfølgelig også blevet trænet.

Dagens træning:

Brazilian Jiu Jitsu (no gi):1 time

Fed træning med en masse sparring... mit game kørte faktisk helt fornuftigt i dag!

MMA: 1 time

Lidt MMA-boksning og bodylock takedowns. Sluttede af med et par lette sparringsrunder - Great stuff!!

Fatter simpelthen ikke folk, som siger de ville kede sig, hvis de gik hjemme hver dag!! :blink:

Altså hvis jeg fattede hvad det var du lavede, ville jeg sikkert sige det lød fedt :tongue::superman:

Tror det eneste problem med at gå hjemme hver dag er, at det ville blive lidt dyrt i længden. Med alt den tid man har til at bruge penge og finde ting og sager, der ville være fede at have :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Altså hvis jeg fattede hvad det var du lavede, ville jeg sikkert sige det lød fedt :tongue::superman:

Tror det eneste problem med at gå hjemme hver dag er, at det ville blive lidt dyrt i længden. Med alt den tid man har til at bruge penge og finde ting og sager, der ville være fede at have :innocent:

Hmmm groft oversat: Lidt MMA-boksning og bodylock takedowns = boksning med MMA-handsker, undgå slagene, klamre dig fast til modstanderen, vælte ham, sæt dig oven på ham og slå lidt på ham. Festligt!

Link to comment
Share on other sites

Hmmm groft oversat: Lidt MMA-boksning og bodylock takedowns = boksning med MMA-handsker, undgå slagene, klamre dig fast til modstanderen, vælte ham, sæt dig oven på ham og slå lidt på ham. Festligt!

Nårh, MMA-handsker?! :tongue:

Tror det kunne være meget festligt med en af det modsatte køn... men det er nok bare mig, der er til den slags :tongue:

:blush:

Link to comment
Share on other sites

Fik fixet min sandsæk i dag. Jeg gjorde den 5 kg. lettere, da jeg nok må erkende, at det pt. passer bedre til styrken. 51 kg er rigtigt tungt, når den er så uhåndterbar. Jeg kan jo heldigvis fylde mere sand i, når jeg igen bliver stærk som en stilladsarbejder :superman:

Dagens træning:

Sandsæk Clean & press: 5 x 5 x 45kg

Alle reps udført med greb svarende til, at man holder en skurk i kraven/fast i en gi - Super grebstræning!

Boksning: 1,5 time

Hård træning. Kørte en masse sparring med min træner. Sluttede af med mave-/armbøjninger fra helvede!

Pullups: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 x BW

--------------------------------------

Candygirl: MMA handsker er sådan nogle små boksehandsker, hvor man har frie fingre, så man også kan holde fast i sin modstander. Jeg har godt hørt om piger, der tænder på at få en ordentlig gang prygl, men det er ikke lige min kop the. Så ja - det er nok bare dig, der er til den slags :wink::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning feat. Loonie:

Har ikke helt styr på vægt, sæt og reps, men det var noget ala:

Bænkpres:

5 x 5 x 80kg

OH-Squat:

5 x 5 x 40 kg

Kørte ikke så godt som tidligere. Mangler smidighed og et par ordentlige sko. Lidt irriterende når det er den begrænsende faktor.

Frivend:

5 x 5 x 40kg

? x 3-5 x 50kg

Længe siden! Legede lidt med teknikken. Lidt anderledes end med KB og sandsæk. Blev ok til sidst!

Pullups:

5 x 5 x 15kg

1 x 15 x BW

Desuden legede vi lidt med 'Loonie-chins' og enkelte negativer med one arm chinups.

Kroppen er kørt lidt ned for tiden med træthed, DOMS og småskader fra BJJ/MMA. På trods af det var det super hyggelig træning med Loonie - og jeg fik da alligevel lavet en lille smule.

I morgen tager jeg på 7 dages træningslejer på Cypern :cool: Ved ikke om jeg når træning i aften, da jeg i vanlig stil ikke har styr på en skid inden afrejse! :laugh:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

En update fra traeningslejeren, hvor der er ca. 35 grader :sun:

I gaar blev det til:

One Arm Pushups: 10 x 5/5 x BW

Pistols: 10 x 5/5 x BW

Janda Sit Ups: 3 x 10 x BW

Udfoert indendoers i lejligheden. Foerste nat fattede jeg ikke hvordan aircon. virkede, men havde faaet styr paa det inden traeningen. Alligevel haglede sveden af mig!

I morges stod jeg op kl. 0730 og loeb en lang tur langs vandet. Undervejs fandt jeg en anordning, som lignede noget, der skulle bruges til dips og pullups. Jeg spurgte nogle lokale om det var ok jeg lige laanet det! :smile:

Dagens traening:

Loeb: Ca. 40 min - inkl.

Supersaet:

A) Pullups: 5 x 10 x BW

B) Dips: 5 x 10 x BW

Styrken led under varmen og den manglende morgenmad! Herefter var det allerede ved at vaere for varmt, saa jeg luntede hjem til morgenmad. Vil forsoege at tage et billede af det super old-school pullup/dip stativ :shades:

Mandag skal jeg klippe-klatre. Yiiir! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hvad er det for en træningslejr? Rocky style? :superman:

Ang. folk der keder sig.. Havde du ikke selv cyklet byen tynd selv samme dag? :laugh: Jeg syns mest det er dét med at komme ud og møde mennesker og sådan - kan dog godt være man bliver lidt træt af det i hovedstaden. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

En update fra traeningslejeren, hvor der er ca. 35 grader :sun:

I gaar blev det til:

One Arm Pushups: 10 x 5/5 x BW

Pistols: 10 x 5/5 x BW

Janda Sit Ups: 3 x 10 x BW

Udfoert indendoers i lejligheden. Foerste nat fattede jeg ikke hvordan aircon. virkede, men havde faaet styr paa det inden traeningen. Alligevel haglede sveden af mig!

I morges stod jeg op kl. 0730 og loeb en lang tur langs vandet. Undervejs fandt jeg en anordning, som lignede noget, der skulle bruges til dips og pullups. Jeg spurgte nogle lokale om det var ok jeg lige laanet det! :smile:

Dagens traening:

Loeb: Ca. 40 min - inkl.

Supersaet:

A) Pullups: 5 x 10 x BW

B) Dips: 5 x 10 x BW

Styrken led under varmen og den manglende morgenmad! Herefter var det allerede ved at vaere for varmt, saa jeg luntede hjem til morgenmad. Vil forsoege at tage et billede af det super old-school pullup/dip stativ :shades:

Mandag skal jeg klippe-klatre. Yiiir! :4thumbup:

:superman: :superman: :superman: :superman: :superman:

Link to comment
Share on other sites

Træningslejer part II:

Søndag fandt jeg et fedt sted ved havnen, hvor nogle lokale old-dudes lavede GTG pullups og svømmede/snorklede. Jeg skulle selvfølgelig være med:

Pullups: 3 x 12 x BW

Monkey Pullups: 3 x 6-8 x BW

Fik optaget lidt video

Træning tirsdag morgen kl. 0700:

Let løb: 10 min

Intervalløb: 5 x 3 min (3 min pause)

Pullups: 3 x 12 x BW

Dips: 3 x 20 x BW

Træningen foregik her:

post-67-1184265438_thumb.jpg :4thumbup:

Træning Onsdag:

Dive Bomber Pushups: 8 x 15 x BW

Pistols: 3 x 10/10 x BW

Spiderman Walkouts: 5 x 5 x BW

Jeg fik faktisk også holdt ferie under min 'træningslejer' :tongue: Her er jeg en tur i bjergene, hvor det var omkring 40 grader, hvorfor jeg var iført nik&jay outfit :laugh: :

post-67-1184265687_thumb.jpg

Hjemme igen - udhvilet - og klar til at skrue lidt op for blusset!! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Træningslejer part II:

Søndag fandt jeg et fedt sted ved havnen, hvor nogle lokale old-dudes lavede GTG pullups og svømmede/snorklede. Jeg skulle selvfølgelig være med:

Pullups: 3 x 12 x BW

Monkey Pullups: 3 x 6-8 x BW

Fik optaget lidt video

Træning tirsdag morgen kl. 0700:

Let løb: 10 min

Intervalløb: 5 x 3 min (3 min pause)

Pullups: 3 x 12 x BW

Dips: 3 x 20 x BW

Træningen foregik her:

post-67-1184265438_thumb.jpg :4thumbup:

Træning Onsdag:

Dive Bomber Pushups: 8 x 15 x BW

Pistols: 3 x 10/10 x BW

Spiderman Walkouts: 5 x 5 x BW

Jeg fik faktisk også holdt ferie under min 'træningslejer' :tongue: Her er jeg en tur i bjergene, hvor det var omkring 40 grader, hvorfor jeg var iført nik&jay outfit :laugh: :

post-67-1184265687_thumb.jpg

Hjemme igen - udhvilet - og klar til at skrue lidt op for blusset!! :superman:

Grrrrrrrrrr, en dansk beduin skåret i granit :devil:

Ser fedt ud med dit træningsspot kriger :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Træningspas # 1:

Let løb: 10 min

Hill sprints: 15 x ca. 130 meter

Afjog: 12 min

Soundtrack: Aberne i ZOO ved siden af bakken, der larmede som sindssyge! Da jeg var færdig skreg jeg lidt tilbage til dem.... så gik de helt agurk! :laugh: Seje dyr, der laver pullup-variationer dagen lang! :4thumbup:

Træningspas # 2:

Klatrebjælke Pullups:

5 x 5 x 24kg

KB Snatch:

5 x 15/15 x 24kg

Evil Wheel:

5 x 5 x BW

Dips (udført i 90° knækket på køkkenbordet):

4 x 20 x BW

Lækkert at være hjemme igen til fyldt køleskab inden for rækkevidde. Jeg gik lidt sukkerkold i går på vej hjem. Fik en kedelig sandwich i lufthavnen kl. 1030 og et par æbler i flyvet. (gad ikke spise deres lortemad!). Da jeg nåede til KBH var jeg godt sulten, men tænkte at jeg kunne nå hjem med toget og forbi Netto. I toget er der en heorin-påvirket narkoman, som stikker armen ind i døren, idet den lukker (han forvekslede regionaltoget med S-toget) og toget begynder at køre. Halvdelen af personerne på perronen/kupeen råber, og den anden halvdel opdager intet. Narkomanen forsøger bare at løbe med toget, men har allerede problemer med at følge med. Jeg kan ikke lige umiddelbart finde en måde at åbne døren, så jeg trækker nødbremsen! Fyren mumler i sin tåge, at jeg har reddet hans liv mens en DSB ansat skælder ham ud! Jeg beder ham sætte sig ind, så vi kan komme afsted (og jeg kan få noget MAD!). Så vil togføreren ikke køre, da der jo åbenbart er en, som har trukket nødbremsen!? Hun kommer så ned og ser forvirret ud. Jeg forklarer, at der er mig, der har trukket den. Hun lægger an til at skælde mig ud, hvilket jeg slet ikke er i humør til (sulten, træt og vil hjem), så jeg afbryder hende og forklare, at hun var ved at køre til Tårnby med en fyr i klemme i døren. Så kommer fyren tilbage og vil på en gang diskutere og (igen) takke mig! Jeg beder ham igen (denne gang mindre pædagogisk) om at sætte sig ind. Til slut står der 2 DSB folk, som ikke magter at sætte nødbremsen på plads... hvilket jeg så gør for dem. Med en meget træt stemme spørger jeg, om vi ikke kan komme afsted.... Typsik sådan noget sker for mig - og så på en fridag!! :mad:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Læææækert sted du trænede på Cypern :4thumbup: Det vejr kunne jeg godt bruge lidt af nu, jeg har sgu lyst til at rejse fra DK igen allerede - det vejr her holder slet ikke! I øvrigt en fed form på billedet :superman: Det er mig en gåde hvordan du holder dig et så nasty patværk på trods af du ikke træner patter særlig ofte.

Link to comment
Share on other sites

Guarden: Yup, skal jo kunne overleve i alt slags klima. Grrrrrr! :devil:

Candygirl: Tarrk... det var for at holde dig som fast læser :laugh: !

No6bach: Et blegansigt som mig brugte 2 x faktor 15. Havde jo en masse ting jeg sku' opleve - og gad ikke ende som nogle af de englændere jeg mødte. FUCK de var KNALDrøde...Og så er hudkræft heller ikke at spøge med! Blev dog selv lidt rød... plejer ellers mest at blive brun, men fuck solen var skarp.

Onkel Troels: It takes one to know one! :superman:

SimonHP: Det var også hårdt...kunne især mærke det i pullups, hvor min styrke var helt væk! Selvom jeg godt kan lide at træne i ekstremt vejr: regn, sne, hedebølge var det nu lækkert at træne hjemme i DK igen idag!

essensen: Bare rolig... vi får godt vejr om 2 uger, når min ferie er slut!! Hvad mener du?? Jeg træner da bænk ca. hver 3. måned, hvis det kan gøre det - har også haft flere år hvor den var helt droppet! Det er kun hvis jeg træner med andre, som skal bænke :smile: Nææh du one arm pushups, statiske hold og forskellige dips-variationer er alt man behøver! I kampsport er det faktisk en ulempe med veludviklede pecs, da man skal holde armene tæt ind til kroppen!

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Sandsæk Clean & Press:

10 x 5 x 45kg (30-45 sek. mellem sæt)

One Arm Pushups:

5 x 5/5 x BW

One Arm Rows:

4 x 10/10 x 32kg (ingen pause mellem sæt)

Power Overs: 'plyometric pushup'

4 x 12 x BW

Trillebør:

1 x 500 meter x 110kg (læsset med sandsæk og kettlebells).

Rev godt i trapez og underarme. Skal ha' fundet en passende bakke til formålet!

Hård :surrender: ..... men fed :devil: træning. Skal lige overveje om kroppen er klar til intervalløb senere. Er egentlig ikke så mærket af gårsdagens hill sprints. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Havde det som om, jeg var blevet ramt af en lastbil, da jeg vågnede i morges. Gode solide DOMS! Især pev maven.

Efter et morgenmad og en time ekstra i sengen, kom jeg afsted:

Let løb: ca. 10 min

Intervalløb: 6 x 3 min (2 min. pauser)

Afjog: ca. 8-10 min

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share