Motions CrossFit


Guest DBM
 Share

Recommended Posts

Der er som altid dømt stjerneunderholdning når I to er på banen sammen :4thumbup:

Fed opvarmning, fed workout og rigtig fed finisher! :superman:

"Opfinderen" af Fit as Fuck workouten nåede for resten selv op på 6 runder, da han lavede den forleden dag. Så jeg tror helt sikkert, at I kan sætte lidt mere fart på ... :devil:

Ah hva? :raisebrow:

Der kan sagtens sættes mere fart på. Vi lavede den som dessert og gav absolut ikke all-out. Vi laver den igen på fredag og ser hvad resultatet bliver.

- Jaaa, der er bad på Svanemøllen, men det er KUN for mænd! OG det tager lang tid og en masse energi, måbende at kigge på så flot en krop, som maskinens! Det skal du nok sande, den dag du møder ham! :4george:

@Maskine:

F5, BRO, F5!!!!

Link to comment
Share on other sites

kauf13.jpg

dbm12.jpg

kauf14.jpg

---------------------------------

Daisygirl: Det er true BROmance!

:smile:

Kauf: Roooolig boy......Troede ik' du gad bruge tid foran PC'en :wink:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Bro! Jeg har F5'et den af hele natten! A true workout is not over until the pics are posted!

Bro, like seriously.... F5'et den hele natten.... Jeg gider ik høre om dit sexliv! Bring all of your five cams tomorrow, bro. Stay Paleo.

Link to comment
Share on other sites

En hurtig omgang junkyard til pressemekanismen!

Kettlebell Military Press:

1 x 10 x 2x24kg

1 x 10 x 2x24kg

1 x 10 x 2x24kg

1 x 10 x 2x24kg

1 x 10 x 2x24kg

1 x 10 x 2x24kg

Plyo Pushups + medball chestpass:

1 x 20 x BW + 5kg medball

1 x 20 x BW + 5kg medball

1 x 20 x BW + 5kg medball

Max antal reps på 5 min af:

Medball chestpass for distance:

1 x 35 x 5kg medball.

Chestpass -> løb -> samle op -> forfra. Lidt et valg mellem at lave flere reps eller kaste max eksplosivt. Jeg valgte det sidste. Fik dog alligevel pulsen lidt op!

Pushups på greb:

1 x 20 x BW

1 x 20 x BW

1 x 15 x BW

1 x 10 x BW

1 x 10 x BW

1 x 8 x BW

15 sek. pause ml. sæt. Jane Fonda ville være stolt!

Ok hurtig omgang. Får slet ik' bodybuildet nok for tiden......

Link to comment
Share on other sites

Træning feat. The Bros aka. Daisygrrrrrril & Grrrraaauf .... Hot as HELL! (begge to og vejret ):tongue:

Opvarmning:

Stå lidt i solen og nørde med træningssnak!

Max antal runder på 10 min.

A1) Kettlebell Snatch: 10 rep x 32kg (5 pr. arm)

A2) 200 meter løb:m. sandsæk: 40kg sandsæk

A3) Burpees: 10 x BW

5 runder + 5 snatch. NOT APPROVED! Jeg havde på forhånd tænkt mig at slå hovedet fra, men det virkede bare ikke på dagen... sidste gear udblev. Daisygrrrrrril & Grrrraaauf var vist heller ikke helt tilfredse med deres resultater, så mon ik der snart er revanche - måske på et tidspunkt når det er under de 30 grader!:blink:

Sluttede af med en lille omgang:

Shouldering the sandbag + squat:

10 x 3 x 40kg

1 rep højre, 1 rep venstre og 1 rep bearhug.

- Er lidt i tvivl om de 10 runder... for da Kauf sagde 8 runder er jeg ret sikker på, at vi havde lavet liiidt mere! Resten anses bare som strafrunder....

Så brød vi op, da Kauf ikke gad lege mere! Daisygirl drak en cacaomælk, hvilket jeg prøvede at forklare ikke var Paleo. Not cool, bro .... :laugh:

Jeg havde lidt mere tid at slå ihjel, så på grund af den sløve indsats på workouten, gav jeg mig selv lidt straf pullups og dips!

Pullups:

1 x 20 x BW

1 x 12 x BW

1 x 10 x BW

1 x 10 x BW

1 x 10 x BW

1 x 10 x BW

1 x 10 x BW

1 x 10 x BW

Epic dårlig pullup-bar....

Dips:

1 x 20 x BW

1 x 20 x BW

1 x 20 x BW

1 x 20 x BW

1 x 20 x BW

I dag blev jeg spurgt om jeg "tog noget" ifm. træning.... Jeg blev desværre så befippet, at det først bagefter faldt mig ind, at jeg sku ha sagt: (med amerikansk computer accent) "No, bro... I'm doin' Crossfit ... I'm fuckin elite, bro"

I morgen: BODYBUILDNING!

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

:rofl2: :rofl2: :rofl2:

For helvede, den comeback havde været fantastisk!!! :laugh: :laugh:

Lavede du chins og dips i det udendørs stativ ved forhindringsbanen?

Nope @ work...

Det var sådan en "fitness-ghey"pullupbar med gummibeskyttelse, der var stort set umulig at holde fast på med svedige hænder!

Link to comment
Share on other sites

Nope @ work...

Det var sådan en "fitness-ghey"pullupbar med gummibeskyttelse, der var stort set umulig at holde fast på med svedige hænder!

Not very elite, bro! Elite though, to do 20xBW without kipping, bro.. on a shitty bar, bro! FUCKING Elite, bro!!

Link to comment
Share on other sites

Træning feat. The Bros aka. Daisygrrrrrril & Grrrraaauf .... Hot as HELL! (begge to og vejret ):tongue:

So hot in fact that we sizzle for shizzle (alle tre) :tongue:

Daisygrrrrrril & Grrrraaauf var vist heller ikke helt tilfredse med deres resultater, så mon ik der snart er revanche - måske på et tidspunkt når det er under de 30 grader!:blink:

Jep jep - og så owner vi den workout :banana3:

Så brød vi op, da Kauf ikke gad lege mere! Daisygirl drak en cacaomælk, hvilket jeg prøvede at forklare ikke var Paleo. Not cool, bro .... :laugh:

Men den smagte nu meget godt. Og mine guns er glade for den også :cheer:

Jeg havde lidt mere tid at slå ihjel, så på grund af den sløve indsats på workouten, gav jeg mig selv lidt straf pullups og dips!

Psycho :wacko: Jeg håber virkelig ikke jeg bliver smittet med jeres straf nonsens. Ellers ender det med, at jeg bliver f***ing elite

I dag blev jeg spurgt om jeg "tog noget" ifm. træning.... Jeg blev desværre så befippet, at det først bagefter faldt mig ind, at jeg sku ha sagt: (med amerikansk computer accent) "No, bro... I'm doin' Crossfit ... I'm fuckin elite, bro"

Haha, den skal du da så meget huske til en anden god gang :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Kom i seng kl. lort og stod op kl. endnu mere lort hvilket - i kombination med ugens junkyard-træninger - gjorde, at energiniveauet og styrken ikke var helt i top!

Opvarmning:

Z-health ankeløvelser + Mobilitetstræning.

Squat:

1 x 5 x 60kg

1 x 5 x 90kg

1 x 5 x 110kg

1 x 5 x 120kg

1 x 5 x 125kg

1 x 5 x 125kg

Ik' specielt tunge, men mangler 'pop' i bunden, når jeg vender. Går lidt i stå - i modsætning til FSQ, hvilket nok også er forklaringen på, at jeg er uforholdsmæssigt stærk i FSQ ift. back squat.

Bænkpres:

1 x 10 x 60kg

1 x 8 x 70kg

1 x 6 x 90kg

1 x 6 x 90kg

1 x 6 x 90kg

1 x 6 x 90kg

Blød opstart efter et par ugers pause i mit (complicated) forhold til bænkpres!

High inc. db. bænk:

1 x 12 x 31kg

1 x 12 x 31kg

1 x 12 x 31kg

1 x 12 x 31kg

1 x 12 x 31kg

Bb. Curls m. Fatgripz:

1 x 10 x 40kg

1 x 10 x 40kg

1 x 10 x 40kg

1 x 10 x 40kg

1 x 10 x 40kg

Der var en prof fotograf i The Gym, der lokkede mig til at lave en spontan "armene over kors-pose" og sagde jeg lignede en ung Arnold. Det må være et kompliment..... eller et diss af Arnold :laugh:(jeg var nu også bare glad for at blive kaldt ung)

Bagefter røg jeg lige et smut på standen med Jhax..... efterfulgt af en laksesandwich. Spurgte selvfølgelig først, om de havde almonds.

------------------------

Uncle Cracker: Cool, bro.. really appreciate you diggin' my pic's, bro. Måske jeg lige skal høre Q og flotmandscrewet, om det er muligt af lave en underafdeling med funktionelflotmandsmuskeltræning™? Flotmandstræning er i øvrigt funktionelt i sig selv, da det er med til at sikre artens overlevelse i form af forøget scorechance! :cool:

Daisygirl: Lidt straf er godt engang imellem :tongue: Vi river den wo fra hinanden næste gang!

TRS: Du kommer bar'. Det er desværre kun Kauf og mig der er comando. Y er desværre lidt blufærdig!

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Måske jeg lige skal høre Q og flotmandscrewet, om det er muligt af lave en underafdeling med funktionelflotmandsmuskeltræning™? Flotmandstræning er i øvrigt funktionelt i sig selv, da det er med til at sikre artens overlevelse i form af forøget scorechance! :cool:

Hvis du kalder det Flotmandsfunktionsmandstræning, ser jeg ingen problemer.

Link to comment
Share on other sites

I dag var egentlig planlagt hviledag, men da jeg vågnede var min krop simpelthen så mørbanket, at jeg var nødt til at sparke den lidt igang med lidt "lette" øvelser. Havde bl.a. doms i lats, hvilket jeg tror stammer fra gårsdagens bænkpres.

3 runde af:

Burpees:

12 x BW

Pushups på greb:

20 x BW

Med. ball slams:

20 x 5kg

Med. ball Crunches (DBM Style):

15 x 5 kg

Løb:

500 meter (VFF)

Tid: 18:19 min.

Måtte afse lidt tid til at drikke mellem runderne - og enkelte gange mellem øvelser, da sveden haglede af mig! Sluttede af med lidt til poterne:

Coc # 1 + CoC #T:

1 x 5 + 15

1 x 5 + 15

1 x 5 + 10

1 x 5 + 5

En let omgang så grebet er klar til lidt dobbelt overhånds-dødløft i morgen!

-------------------------------------

Quantanamo: Flotmandsfunktionsmandstræning it is! :smile: Selvklart, at "Flotmands" skal stå først....

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win. - Ed Macauley.

Opvarmning:

Z-health + mobilitetsøvelser

OL Squat:

1 x 3 x 60kg

1 x 3 x 60kg

1 x 3 x 90kg

1 x 3 x 100kg

1 x 3 x 120kg

1 x 3 x 120kg

1 x 3 x 120kg

1 x 3 x 120kg

1 x 3 x 120kg

1 x 3 x 120kg

1 x 3 x 120kg

1 x 3 x 120kg

Fokus på eksplosiv- og hurtig vending i bunden! God power og speed - hvilket der også burde være med 3'ere på 120. Som nævt føler jeg, at jeg har mistet lidt på den konto, og tror faktisk det er fordi jeg ikke længere laver box-jumps (som der desværre ikke er mulighed for i The Gym)

Dødløft:

1 x 6 x 70kg

1 x 6 x 100kg

1 x 6 x 120kg

1 x 6 x 130kg

1 x 6 x 140kg

Alle udført med dobbelt overhåndsgreb. Måtte dog bruge hook-grip på sidste sæt :blush:

Pullups:

1 x 20 x BW

1 x 10 x BW

1 x 10 x BW

1 x 10 x BW

1 x 10 x BW

1 x 10 x BW

1 x 10 x BW

1 x 10 x BW

1 x 10 x BW

En lille tribute til TRS og hans 100 reps a day challenge! Næste gang (i morgen?) bliver det 100 reps med + 25kg, da jeg skal hænge på med de store drenge (Guarden og TRS) som banker dem af i ringe og hva' ved jeg.

Band Resisted Sprints - 10 runder af:

30 - 40 meter + blue band.

Udført ved at en makker holder elastikken dobbelt omkring livet og giver modstand de første ca. 15-20 meter, hvorefter han slipper så resten af distancen bliver gennemført uden modstand. Mine ben syrede big time til halvvejs! Weee :smile:

Dips:

1 x 15 x BW + red band

1 x 14 x BW + red band

1 x 13 x BW + red band

1 x 12 x BW + red band

1 x 11 x BW + red band

1 x 10 x BW + red band

Ok, indrømmet... Jeg lavede KUN ovenstående fordi jeg efterfølgende tog på stranden og reapede the benifits of Flotmandsfunktionsmandstræning™. Daisygirl var igen idag iført sin undercover skin-camouflage bikini og blå briller, så hun blev desværre ikke spottet! :tongue:

Super lækker trænings/strand dag, der blev afsluttet med en et par store bøffer mm. på grillen ..... og friske jordbær til dessert!

------------------

Lundique: Thanx bro.... You goit - VFF = Vibram FiveFingers

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Vild omgang pullups. At du så vil gøre det med +25 kg i morgen er jo hjernedødt. Har du fået solstik, mens du førte dig frem som strandløve??? :tongue:

Har oprettet en lille tråd om bulletproof knees. Er det en bog du kender til? Overvejer at købe den afhængig af mit lægebesøg torsdag.

Kom ind i skyggen maskine. Du er helt fra den med de gale ideer.

Link to comment
Share on other sites

Som nævt føler jeg, at jeg har mistet lidt på den konto, og tror faktisk det er fordi jeg ikke længere laver box-jumps (som der desværre ikke er mulighed for i The Gym)

Må jeg foreslå et medlemskab hos CrossFit Østerbro, hvor der er rigelig mulighed for at box jumpe. Og for at lære kipping pull-ups for den sags skyld :wink:

Ok, indrømmet... Jeg lavede KUN ovenstående fordi jeg efterfølgende tog på stranden og reapede the benifits of Flotmandsfunktionsmandstræning™. Daisygirl var igen idag iført sin undercover skin-camouflage bikini og blå briller, så hun blev desværre ikke spottet! :tongue:

Super lækker trænings/strand dag, der blev afsluttet med en et par store bøffer mm. på grillen ..... og friske jordbær til dessert!

Du burde have nævnt det med bøfferne .. så havde jeg helt sikkert smidt, well, i hvert fald brillerne :blush: Ellers lækker aftensmad :4mewantfood: Du er så paleo, bro ! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Vild omgang pullups. At du så vil gøre det med +25 kg i morgen er jo hjernedødt. Har du fået solstik, mens du førte dig frem som strandløve??? :tongue:

Lige præcis det jeg tænkte! Jeg er glad for, at du kom mig i forkøbet så jeg slipper for selv at skulle sige det :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Vild omgang pullups. At du så vil gøre det med +25 kg i morgen er jo hjernedødt. Har du fået solstik, mens du førte dig frem som strandløve??? :tongue:

Har oprettet en lille tråd om bulletproof knees. Er det en bog du kender til? Overvejer at købe den afhængig af mit lægebesøg torsdag.

Kom ind i skyggen maskine. Du er helt fra den med de gale ideer.

Jeg tænker, jeg vil lave dem af 20 x 5 reps. Monik' det går - selv med solstik? Jeg kan desværre ikke være helt med på challenge og lave det hver dag, da jeg ikke altid har mulighed for pullups til træning. Har ikke længere min klatrebjælke til rådighed!

:unhappy:

Kender desværre ikke bogen. God bedring med dine knæ!

Må jeg foreslå et medlemskab hos CrossFit Østerbro, hvor der er rigelig mulighed for at box jumpe. Og for at lære kipping pull-ups for den sags skyld :wink:

Du burde have nævnt det med bøfferne .. så havde jeg helt sikkert smidt, well, i hvert fald brillerne :blush: Ellers lækker aftensmad :4mewantfood: Du er så paleo, bro ! :4thumbup:

Hmmm, af 'politiske' grunde, er jeg jo ikke meget for at joine et Crossfit gym - og er vist også meget tæt på at ha' opbrugt min kvote af gym-medlemsskaber! På den anden side savner jeg virkelig box-jumps....

Det var nu ikke på stranden, men det var faktisk ret paleo...... hvis fetaost kan gå for at være paleo? Selvom du smed brillerne, kunne jeg nok alligevel ikke kende dig - rygtene siger jo, at du var i shorts.... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Opvarmning:

Hurtig omgang mobilitetsøvelser

5 Runder af:

A1) Shouldering the Sandbag:

10/10 x 45-50kg

A2) Burpees:

10 x BW

A3) Kettlebell Snatch:

10/10 x 24kg

Tid: 25:15

Da jeg udtænkte den wo, virkede den umiddelbart som let lille omgang, men yiiiks hvor var det ondt i den bagende sol. Måtte holde flere pauser mellem runder og øvelser - ja selv ved side/håndskift. Var tæt på at stoppe efter 3 runder, men fik hevet mig selv igennem de sidste 2.

Edit: fandt også lige ud af, at min sandsæk vejer 45-50kg. Og det er altså ikke sådan en "købe-comfort sandsæk" - det er en køjesæk, hvis bedste egenskab er at være uhåndterbar like a motherf***** - just the way we like 'em. superman.gif

Lidt ekstra lir til rillerne på sækken smile.gif

3 Runder af:

B1) Med. Ball sit-ups: (DBM style)

20 x 5kg med.ball

B2) Med. Ball Slams:

20 x 5kg med.ball

-------------------------

TRS: Som Arnold siger: Pump is like cumming laugh.gif Eller hva' fuck, det nu er han si'r!?

West: Altid Crazy... godt du er kommet med på log-vognen igen! smile.gif

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share