Motions CrossFit


Guest DBM
 Share

Recommended Posts

Guest DBM

Fik ik' banket interval af i aftes, men lavede i stedet en masse foamroll-rehab gøgl... dette er blevet yderst relevant, da jeg d.d. runder et skarpt hjørne. 30 år .... 24 af dem med træning! smile.gif Så det ville vel ikke være rigtigt, hvis jeg ikke trænede på min fødselsdag??

Opvarmning:

Same ol' same ol'

Dødløft:

1 x 5 x 60kg

1 x 5 x 60kg

1 x 3 x 100kg

1 x 3 x 110kg

1 x 10 x 130kg

Stadigvæk fantastisk at kunne trække uden smerte. Der var en lille snert under sidste 2 reps, men nutin' big smile.gif

BB. Rows:

1 x 10 x 100kg

1 x 10 x 100kg

1 x 10 x 100kg

1 x 10 x 100kg

1 x 10 x 100kg

Pullups:

1 x 20 x BW

1 x 15 x BW

1 x 12 x BW

Incline db. Curls:

1 x 10/10 x 18,5kg

1 x 10/10 x 18,5kg

1 x 10/10 x 18,5kg

1 x 10/10 x 18,5kg

---------------------------

Humseper: Tak! Normalt er det den tid, det tager at lunte/gå ned igen!

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

I dag er det DBM's fødselsdag, HURRA HURRA HURRA :4mewantfood: :hippy:

Må du fejres med pump i biceps og masser af peber! Husk at bulk godt med kage!

Link to comment
Share on other sites

Guest DBM

Var ikke liiiiiige i gear til at træne her til formiddag, men hvis jeg, jf. Los, skal tage alderdommen ved næsen, er det bare om at komme i sving - skal jo peake @ 42!

SPRINT:

Jog:

400 meter

Sprint:

10 x 100 meter

Afjog:

400 meter

Smed også lidt grebstræning i puljen smile.gif

CoC#1:

10 x 5/5

Min grebsstyrke er ik specielt imponerende pt., men fin vol.

---------------------

Los: Tak...Mixin' it up since 1980!

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Endnu engang tillykke !!

Fedt med grebsgejl iøvrigt :4thumbup: .. Nu har jeg læst det der 5/3/1 igennem, og det er vel kort og godt en omgang "split" med fornuftig progression og allout i sidste sæt? Responderer du bedre på at dele det op fremfor en old school omgang fullbody !? Har overvejet at forsøge en tillempet 5/3/1 template så min tøse-ryg også kan være med....

Link to comment
Share on other sites

Guest DBM

Endnu engang tillykke !!

Fedt med grebsgejl iøvrigt :4thumbup: .. Nu har jeg læst det der 5/3/1 igennem, og det er vel kort og godt en omgang "split" med fornuftig progression og allout i sidste sæt? Responderer du bedre på at dele det op fremfor en old school omgang fullbody !? Har overvejet at forsøge en tillempet 5/3/1 template så min tøse-ryg også kan være med....

Tak igen! Jeg må arbejde lidt med mit greb - især efter den uheldige oplevelse med det gule søm, som jeg ikke kunne gøre ret meget skade på! nonono.gif

Har du læst hele 5-3-1 bogen? Der er jo mange forskellige variationer af programmet: Fullbody, split, bodyweight osv. Pt. Kører jeg med upper og lower body split - og det synes jeg virker fint. I går var bare en undtagelse, hvor jeg kun kørte en øvelse for ben (dødløft), da jeg havde planlagt sprint i dag. Giv det et forsøg... det er et fedt no-nonsens program!

Link to comment
Share on other sites

Guest DBM

Lørdags-lingo!

Opvarmning:

Z-health + upper body mobility.

Bænkpres:

1 x 5 x 60kg

1 x 5 x 60kg

1 x 3 x 70kg

1 x 3 x 80kg

1 x 13 x 90kg - miss på den 14. rep! unhappy.gif

Så gik der lørdags BB! DISCO i den... Chest-tri-set!

A1) DB. Bænkpres:

1 x 6 x 41kg

1 x 6 x 36kg

1 x 6 x 31kg

A2) DB High inc. bænk:

1 x 12 x 31kg

1 x 12 x 23,5kg

1 x 12 x 23,5kg

A3) Dips:

1 x 15 x BW

1 x 15 x BW

1 x 15 x BW

Hård runde for pressemekanismen!

DB. Rows:

1 x 20/20 x 52kg

1 x 20/20 x 52kg

1 x 20/20 x 52kg

Band Pull-aparts:

1 x 20 x Red Band

1 x 20 x Red Band

1 x 20 x Red Band

30 sek. pause ml. sæt.

Hanging Leg Raises:

1 x 12 x BW

1 x 12 x BW

1 x 12 x BW

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med din gamle mugne krigerrøv! :4thumbup: :banana: :banana3:

Håber den blev fejret med masser af booze og :boobs: og :slut: og :devil:

Du er fandenme en stærk mand! Vi skal snart træne igen!! Jeg foreslår på onsdag eller efter d. 23.ende... smid lige en sms, hvis det lyder godt i dine ører!

See you soon, spartanman!

- og jo, din træning er som altid planlagt til punkt og prikke, din maskine!! :wub:

Link to comment
Share on other sites

See that look in their eyes, Rock? You gotta get that look back, Rock. Eye of the tiger, man

Opvarmning:

Z-health + mobilitetsøvelser

Squat:

1 x 5 x 60kg

1 x 5 x 60kg

1 x 5 x 80kg

1 x 5 x 100kg

1 x 3 x 110kg

1 x 6 x 125kg

Var OFF i squat i dag, men sku' også bare ha' en single på 125, så ok-ish alligevel!

Snatch Grip Deadlift:

1 x 10 x 100kg

1 x 10 x 100kg

1 x 10 x 100kg

1 x 10 x 100kg

1 x 10 x 100kg

1 x 10 x 100kg

1 x 10 x 100kg

1 x 10 x 100kg

1 x 10 x 100kg

1 x 10 x 100kg

Vol. = growth!

Walking Lunges:

1 x 16 x 2x21kg

1 x 16 x 2x21kg

1 x 16 x 2x21kg

1 x 16 x 2x21kg

Sluttede af med en ekstra omgang z-health ankeløvelser!

------------------------------------------

Junker: Det hjælper, at man begynder at træne bænk! wink.gif

Kauf: Det kan jeg love for, at den blev fejret i stor stil....... Hva' tid havde du tænkt dig onsdag??

Link to comment
Share on other sites

Morgenstund har BB i mund smile.gif

Formiddag.... ZZZzzzzzzZZz feat. Jhax

Opvarmning:

Z-health + mobilitetslir

Military Press:

1 x 5 x 40kg

1 x 5 x 40kg

1 x 5 x 50kg

1 x 3 x 55kg

1 x 6 x 65kg

Chinups:

1 x 10 x BW

1 x 8 x 20kg

1 x 8 x 20kg

1 x 8 x 20kg

1 x 8 x 20kg

1 x 8 x 20kg

For back width!

Close Grip Bænkpres:

1 x 10 x 60kg

1 x 8 x 80kg

1 x 8 x 80kg

1 x 8 x 80kg

1 x 8 x 80kg

Så gad jeg ik mere, men Jhax lokkede med facepulls... nye tider! laugh.gif

Face Pulls:

1 x 20 x ??

1 x 20 x ??

1 x 20 x ??

1 x 20 x ??

Et par timers pause...... og så TADADADAAAAAAAAAAA

MMA: 1,5 time (sparringshold)

Hårdt, men bedre 'cardio' form end frygtet. Til gengæld var der MASSE ring rust .... oh, my god! laugh.gif Sluttede af med en omgang sprawl-burpees/shoot tabata. Great fun!

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Mine planer om træning i The Gym og foredrag med Guarden i Nyhavn gik i vasken pga. mega dårlig søvnrytme efter graveyard shift! nonono.gifSkulle lave "lidt" så kom i løbetøjet.

SPRIIIIIIIIIIIIIIIINTIN' TIME!!

Let løb: 10-12 min

Hill Sprints: 12 x 120 meter

Afjog: 6-8 min.

+ 1 BONUS!!!!!!!! (straf) hill sprint!

Jeg har spist en ananas i dag! smile.gif

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Hej DBBM :smile:

Er ovenstående blot en prøvetime eller går du til MMA?

/Nick

Hej Nick,

Onde tunger vil påstå, at det var en 'prøvetime', da jeg ik har været ret aktiv på den front de sidste 6 mdr. Men hvis du kigger tilbage i loggen, vil du kunne se, at jeg har trænet meget MMA (haft 2 amatørkampe, der ligeledes er linket til), boksning, SW, BJJ, lidt thai + det løse! Pt. er jeg vel bare en sølle motionist med BB-tendenser laugh.gif

Link to comment
Share on other sites

Mine planer om træning i The Gym og foredrag med Guarden i Nyhavn gik i vasken pga. mega dårlig søvnrytme efter graveyard shift! nonono.gifSkulle lave "lidt" så kom i løbetøjet.

SPRIIIIIIIIIIIIIIIINTIN' TIME!!

Let løb: 10-12 min

Hill Sprints: 12 x 120 meter

Afjog: 6-8 min.

+ 1 BONUS!!!!!!!! (straf) hill sprint!

Jeg har spist en ananas i dag! smile.gif

Godt at høre at du holder den slanke linie!

OG :wub: :wub: I lååååve your BONUS system :wub: :wub:

Link to comment
Share on other sites

Hej Nick,

Onde tunger vil påstå, at det var en 'prøvetime', da jeg ik har været ret aktiv på den front de sidste 6 mdr. Men hvis du kigger tilbage i loggen, vil du kunne se, at jeg har trænet meget MMA (haft 2 amatørkampe, der ligeledes er linket til), boksning, SW, BJJ, lidt thai + det løse! Pt. er jeg vel bare en sølle motionist med BB-tendenser laugh.gif

Jeg har kigget tilbage til og med s. 175, men fandt intet link eller andet MMA-revelant materiale. Orkede ikke at kigge længere tilbage :blush:

Hvad synes du om sporten? Og hvor gik/går du?

Link to comment
Share on other sites

Godt at høre at du holder den slanke linie!

OG :wub: :wub: I lååååve your BONUS system :wub: :wub:

Jeg holder mig kun hakket for din skyld, søde.... og ang. bonussystemet har jeg lært det fra den bedste! wub.gif

Jeg har kigget tilbage til og med s. 175, men fandt intet link eller andet MMA-revelant materiale. Orkede ikke at kigge længere tilbage :blush:

Hvad synes du om sporten? Og hvor gik/går du?

Jeg sagde jo, at jeg ik' har været SÅ flittig! blush.gif Her er der lidt fra min 2. kamp Link

Jeg synes det er en super fed sport fordi den er så fysisk krævende og på samme tid kræver, at du kan mestre alle afstande - stående, på gulvet og brydning. Desuden får man virkelig rykket nogle mentale/fysiske grænser..... Og så er det super sjovt. I modsætning til hvad mange tror, er det en meget intelligent sport og der er et rigtig godt sammenhold i sporten. Jeg træner i CSA, som er et rigtig godt sted - især hvis man er nybegynder. Jeg har også trænet lidt med gutterne fra Fightcraft, som også har et rigtig godt træner-team. Hvis du overvejer at begynde, synes jeg du skal prøve lidt forskellige steder.

Kan ikke anbefale det nok smile.gif Ellers hiv fat i mig i The Gym, hvis du vil vide lidt mere.

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Jeg sagde jo, at jeg ik' har været SÅ flittig! blush.gif Her er der lidt fra min 2. kamp Link

Jeg synes det er en super fed sport fordi den er så fysisk krævende og på samme tid kræver, at du kan mestre alle afstande - stående, på gulvet og brydning. Desuden får man virkelig rykket nogle mentale/fysiske grænser..... Og så er det super sjovt. I modsætning til hvad mange tror, er det en meget intelligent sport og der er et rigtig godt sammenhold i sporten. Jeg træner i CSA, som er et rigtig godt sted - især hvis man er nybegynder. Jeg har også trænet lidt med gutterne fra Fightcraft, som også har et rigtig godt træner-team. Hvis du overvejer at begynde, synes jeg du skal prøve lidt forskellige steder.

Kan ikke anbefale det nok smile.gif Ellers hiv fat i mig i The Gym, hvis du vil vide lidt mere.

Fed kamp - tillykke med sejren :cool:

Det er netop det med mentale/fysiske grænser, jeg synes lyder fedt.

Jeg overvejer stærkt at begynde, når jeg er færdig med gymnasiet(om ca. 2 mdr.), hvor meget betalte du i kontigent, de steder du har været medlem?

Jeg vil helt sikkert hive fat i dig, når tiden nærmer sig yderligere. Tak! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg var helt fuc't i dag (som i helt, helt fuc't), da jeg vågnede efter alt for lidt søvn! Så tog jeg i The gym og kiggede lidt ud i luften, mens jeg ventede på, at min SuperPump sku' sparke ind.

UNDERKROPSTRÆNING!

Opvarmning:

Z-health + mobiitetsøvelse

Så blev der sat noget Infernal lorte-musik på, så jeg overvejede at tage strikken....men istedet dødløftede jeg!

Dødløft:

2 x 5 x 60kg

1 x 5 x 100kg

1 x 3 x 120kg

1 x 6 x 135kg - så blev der skiftet musik igen. tak.

1 x 1 x 150kg

1 x 1 x 160kg

1 x 1 x 165kg

Jeg har ik været flittig nok med mine øvelser og der var liiidt irritation. Desuden var der rigtig dårlig kropsfornemmelse! Sku' reppe ud på 135, men valgte lige at se, om jeg efter alt det skades halløj stadigvæk ku trække over 2 x BW. Kan tydeligt mærke, at jeg slet ikke er van til at trække tugt fra bunden. Mister lidt opspænd osv, men nu har jeg et lidt bedre udgangspunkt, hvis jeg fortsætter 5-3-1, hvilket jo meget passende er med submax vægte!

Rack Pulls (4. hul):

1 x 10 x 110kg

1 x 15 x 150kg

1 x 15 x 150kg

1 x 15 x 150kg

1 x 15 x 150kg

1 x 15 x 150kg

1 x 15 x 150kg

6 x 15 er et lækkert sæt/rep range! Ku tydeligt mærke den naturlige GH skyde gennem kroppen!

Depth Jumps:

1 x 3 x BW

1 x 3 x BW

1 x 3 x BW

1 x 3 x BW

1 x 3 x BW

1 x 3 x BW

Front Squat:

1 x 5 x 60kg

1 x 5 x 80kg

1 x 5 x 90kg

1 x 5 x 100kg

1 x 3 x 110kg

Rigtig god overskud i teh legs - måske der snart er til at slå min PR på 130!

Evil Wheel:

1 x 10 x BW + Red Band

1 x 10 x BW + Red Band

1 x 10 x BW + Red Band

På trods af det startede som en lorte-træning, blev det alligevel ok-ish taget gårsdagens hill sprints taget i betragtning! Godt selskab af Jhax og Karl Æg-Zors + Femina.

---------------------------------------

NickBB: No problem. Ang. priser så tjek csa.dk

Kauf: Jeg ved hvad, der tænder dig wub.gif

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Hviledag i går - tiltrængt efter 3 dages lower body wo + hill sprint i kombination med for lidt søvn. Desuden var det fredag og: "I told that kraut a fucking thousand times that I don't roll on Shabbos!!!"

Overkropstræning med liggestem!

Bænkpres:

2 x 5 x 60kg

1 x 5 x 75kg

1 x 3 x 90kg

1 x 8 x 95kg

1 x 10 x 80kg

1 x 10 x 80kg

1 x 10 x 80kg

1 x 10 x 80kg

1 x 10 x 80kg

BB. Rows: (feat. Jhax - You go, I go)

1 x 10 x 60kg

1 x 10 x 90kg

1 x 10 x 90kg

1 x 10 x 90kg

1 x 10 x 90kg

1 x 10 x 90kg

A1) Blast Strap Pushups:

1 x 12 x BW

1 x 12 x BW

1 x 12 x BW

1 x 12 x BW

A2) Pullups:

1 x 12 x BW

1 x 12 x BW

1 x 12 x BW

1 x 12 x BW

Seated DB: Press:

1 x 15 x 21kg

1 x 12 x 21kg

1 x 9 x 21kg - Ville ha' haft 10, men delts var OFF efter bænk/pushups.

Incline Curls:

1 x 12/12 x 16kg

1 x 12/12 x 16kg

1 x 12/12 x 16kg

1 x 12/12 x 16kg

Efterfølgende fik jeg lavet en 4 punkts-måling med prof. fedttang. Den sagde 10% @ 80kg. Det er lige som en funktionel lumberjack fysik skal være - har og en del væske i underhuden pga. kreatin så ved ikke om den måske er lidt lavere? Måske jeg lave et beach/lumberjack forlig og få den ned på 6-8% - så længe "the show ikke kommer i vejen for the go".

Jhax blev iø. også målt og han er jo ret beskeden, så derfor vil jeg sige: BOOOOM!! 16-17% @ 108kg med 47 cm guns (uden pump).... der er virkelig sket fremskridt, der tydeligt ses på maven! You go girl wub.gif

Efterfølgende lavede jeg en masse ekstra Z-helth ankeløvelser supersættet med kæbetræning! Good times!

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Denne uge står programmet på deload fra de tunge BB løft, men heldigvis kan man jo gi' den fuld æde med så meget andet!

5 øvelser, 5 runder (1 min pause mellem hver runde):

Kettlebell Clean 'n' Press:

10 x 2x24kg

Med. Ball Slams:

15 x 5kg

Kettlebell Snatch:

10/10 x 24kg

Med. Ball Power-Overs:

12 x BW

Kettlebell Front Squat:

10 x 2x24kg

Fy for fuck sake hvor var det modbydeligt! crazy.gif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share