Motions CrossFit


Guest DBM
 Share

Recommended Posts

Der er kun en vej til rigtig kriger status, og det er interval vejen... Velkommen i klubben, knægt :laugh:

Fedt link til Chris... Jeg havde 90 minutter med Kenneth og var totalt smadret, gad vide hvad 4 timer ville gøre ved én? :confused: :crybaby::4whip:

Link to comment
Share on other sites

Morgentræning:

1,5 times selvforsvar. bl.a. Maga-teknikker mod kniv+pistol og nogle judo-kast.

Formiddagstræning:

KB Swings:

3x20 x 24kg

KB Clean&Jerk:

5x5 x 2x24kg

KB Snatch:

12,5,11,6,10,7,9,8 x 2x16kg (ca. 1 min. mellem sæt)

Dragon flags:

3x10

Body v's:

3x12

Aftentræning:

1,5 times BJJ. Legede bl.a med lidt bear hug med Graugart og Frank L (blev taget lidt i skole) :4thumbup:

Note til mig selv: smidigheden kunne godt være bedre. Få så læst Pavels RIS!

I'VE NEVER LOST (I've Just Been A Little Behind When time Ran Out)
Link to comment
Share on other sites

Der er kun en vej til rigtig kriger status, og det er interval vejen... Velkommen i klubben, knægt  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak! Den klub har jeg været medlem af et godt stykke tid :wink: Den er ik' lutter lagkage! :devil:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Michael Hebnes: Ups, you got me! Det er en tastefejl. Opdagede det faktisk nogen dage efter jeg skrev det, men tænkte at ingen sikkert kiggede tilbage, så jeg gad ikke bruge tid på at rette det. Det er bare alm. 2-hand-swings. Desværre! Jeg har prøvet at snatche 2x24kg, men de kom ikke op  :mad: I øvrigt har Kenneth har skrevet et par gode tips i sin log til at dobbelt snatche tungere kettlebells!

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har lige læst Kenneth's råd.. og det passer meget godt overens med min "plan of attack", nemlig at swinge 2x24kg. indtil jeg kan snatche dem.  :4thumbup:

Men de er uhyggeligt tunge at få op i hovedhøjde.. og det bliver ikke bedre når de er på vej ned igen. Jeg skal koncentrere mig meget, da jeg ellers bliver rykket på røven.  :tongue:

Fed øvelse.

/Michael

Edited by Michael Hebnes
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning: Ca. 7,5 km intervalløb. :devil:(bed sgu fra sig)

Jhax:

Hjælper det på fedt%'en med 3 pas om dagen ? Du må da snart være i First Blood II form
Både ja og nej. Selvfølgelig hjælper det, men min LBM er bestemt ikke hvad den har været, og skulderskaden mm. har bestemt ikke gjort det bedre! Desuden synes jeg personligt, at det er svært at sænke BF%, når man træner meget. Der skal jo nogen kcal. indenbors for at kunne holde til det hele - især når man træner noget, hvor man ikke selv bestemmer tempoet. Fx i boksning/BJJ hvor din modstander er pænt ligeglad med om du er flad pga. diæt! :w00t:

Så når man ikke fra naturens side har en ultra lav fedt%, kræver det lidt mere arbejde. Skulle jeg helt ned, hvor jeg før har været, er jeg ikke sikker på, at jeg kunne passe job/træning ordentligt. Nu er det jo heller ikke en målsætning pt. da jeg tvivler på om et par % lavere ville optimere min træning (tværtimod!) Det skulle da lige være løb.

Tror nu, at den er meget i stil med det billede jeg har postet et tidspunkt tilbage i loggen, så det er ikke fordi den er helt gal :wink:

Michael

Jeg har lige læst Kenneth's råd.. og det passer meget godt overens med min "plan of attack", nemlig at swinge 2x24kg. indtil jeg kan snatche dem.  

Men de er uhyggeligt tunge at få op i hovedhøjde.. og det bliver ikke bedre når de er på vej ned igen. Jeg skal koncentrere mig meget, da jeg ellers bliver rykket på røven.  

Fed øvelse.

/Michael

Ja, det lyder som en god plan! Jeg kunne sgu godt tænke mig at dobbelt snatche 24'erne... :devil: Jeg tror snart jeg vil prøve med dobbelt swings og se hvor meget jeg mangler. Failede jo sidst jeg prøvede db-snatch :mad:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Formiddagstræning:

Selvforsvar 1,5 time. bl.a. Maga-teknikker mod kniv+pistol og nogle judo-kast. Jeg fik et hårdt slag i struben af en lidt for ivrig "overfaldsmand"! :blink:

Eftermiddagstræning:

Bænkpres:

5x5xBW

Pullups:

1x10

3x8

Dips:

3x15

Hanging leg raises:

3x10

Forhindringsbane:

1 runde.

The harder you work … the luckier you get.
Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

I dag står den på 5-8 km. restitutionsløb og så regner jeg med hviledage søndag/mandag (evt. noget aktiv restitution)

skulderen brokkede sig hele natten, så den har også godt af noget hvile!

Link to comment
Share on other sites

I dag står den på 5-8 km. restitutionsløb og så regner jeg med hviledage søndag/mandag (evt. noget aktiv restitution)

skulderen brokkede sig hele natten, så den har også godt af noget hvile!

<{POST_SNAPBACK}>

Hi there Dan :bigsmile:

Se.... jeg synes jo nok, at det var noget tid siden, jeg var stødt på din log... :raisebrow::innocent: Jeg håber at det går bedre med skulderen!!!

Iøvrigt: De der KB der... hvor lang tid går der, før min ryg er blevet normal?? :laugh:

:4heart: Tania

Link to comment
Share on other sites

Dobbelte swings som vej mod dobbelte snatches med 32'erne?! Det kunne godt være det bare var det man skulle prøve? Og du må også i gang, når din skulder er blevet bedre. Så du kan blive rigtigt led :smile:

Så vi kan inkoorperere dobbelte mega-snatches i diverse laddertortur når vi har fællestræning :devil::w00t:

Prøv evt at spise noget Ibuprofen i en 8 dage. Noget i retning af 400 mg x 3. Og sov konsekvent på din gode side i den næste tid. Det kan være rigtig hårdt for skulderen at blive sovet på.

Ibuprofen er primært for den antiinflammatoriske effekts skyld. Kan de ikke klare smerterne kan man supplere med Pamol 1 g maks x 4 :smile:

Man dør ikke af en uges behandling med smertestillende og det er dumt at rende rundt og have ondt, så længe man ikke bruger den nyvundne smertefrihed til at træne hårdere.

Link to comment
Share on other sites

Der ER blevet trænet. Meget hårdt endda :devil::devil: Skulderen har det fint og i dag blev der sat PR på forhindringsbanen (som er en KILLER :devil: ) sammen med noget.... skal vi kalde det "Full contact fighting" i ca. 20 min! FUCK, jeg var smadret.

Tania: Din ryg bliver aldrig "normal" igen... faktisk bliver den mere unormal - unormal STÆRK og UDHOLDENDE!! :cooldance:

jsc: Pt. tror jeg ikke det er nødvendigt med smertestillende behandling, men hvis den brokker sig igen, lyder det som en god plan!! :4smartass: Jeg har haft næsten en uges KB pause, og den går sgu ikke, hvis jeg skal overleve næste fælles træning!! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag:

DHL-Stafet. Jeg løb på ca. 22 min. hvilket var dårligere end forventet. Min krop var dog godt presset allerede inden start, så tager man det og manglende opvarmning, zig-zag løb mellem folk mm. i betragtning er det nogenlunde. Jeg ER ikke en løber og tror også det bliver sat lidt på stand-by i nærmeste fremtid!

Link to comment
Share on other sites

Fanme fedt at se at du river så mange Dragonflags. Bliver jo helt misundelig :cooldance: , så må hellere se at komme igang med den (sammen med alt det andet jeg gerne vil  :blush:  :cooldance:  :blush: )

Du siger bare til en mandag eftermiddag, hvor du har tid til et redevouz  :smile:

-Hulken.

<{POST_SNAPBACK}>

Ohøj sheriff!

Det kunen da være cool med lidt træning! Er det kun mandag du er til rådighed?

Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag:

DHL-Stafet. Jeg løb på ca. 22 min. hvilket var dårligere end forventet. Min krop var dog godt presset allerede inden start, så tager man det og manglende opvarmning, zig-zag løb mellem folk mm. i betragtning er det nogenlunde. Jeg ER ikke en løber og tror også det bliver sat lidt på stand-by i nærmeste fremtid!

<{POST_SNAPBACK}>

Tillykke med det. Det synes jeg faktisk er en ret god tid :4thumbup: Der ryger altid meget tid ekstra på når man løber løb, da man jo som du skriver skal zig-zagge. Så i mine øjne skal du da være ovenud tilfreds.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Boksning 1,5 time. :4boxing: FUCK, hvor var jeg dårlig. Men har jo heller ikke været til træning i over 6 mdr. Min skulder brokkede sig desværre! :mad:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag:

DHL-Stafet. Jeg løb på ca. 22 min. hvilket var dårligere end forventet. Min krop var dog godt presset allerede inden start, så tager man det og manglende opvarmning, zig-zag løb mellem folk mm. i betragtning er det nogenlunde. Jeg ER ikke en løber og tror også det bliver sat lidt på stand-by i nærmeste fremtid!

<{POST_SNAPBACK}>

Tillykke med det. Det synes jeg faktisk er en ret god tid :4thumbup: Der ryger altid meget tid ekstra på når man løber løb, da man jo som du skriver skal zig-zagge. Så i mine øjne skal du da være ovenud tilfreds.

<{POST_SNAPBACK}>

Tak! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Boksning 1,5 time.  :4boxing: FUCK, hvor var jeg dårlig. Men har jo heller ikke været til træning i over 6 mdr. Min skulder brokkede sig desværre!  :mad:

<{POST_SNAPBACK}>

Ærgerligt at høre med skulderen! :sneaky2: Hvilke øvelser var det du fik ondt i skulderen af?

<{POST_SNAPBACK}>

Det værste var klart at hooke med venstre hånd, men også bare at holde den oppe under sparring. ØV! Ej, det værste var sgu, at jeg var så dårlig :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Boksning 1,5 time.  :4boxing: FUCK, hvor var jeg dårlig. Men har jo heller ikke været til træning i over 6 mdr. Min skulder brokkede sig desværre!  :mad:

<{POST_SNAPBACK}>

Ærgerligt at høre med skulderen! :sneaky2: Hvilke øvelser var det du fik ondt i skulderen af?

<{POST_SNAPBACK}>

Det værste var klart at hooke med venstre hånd, men også bare at holde den oppe under sparring. ØV! Ej, det værste var sgu, at jeg var så dårlig :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Practice my friend.... practice :4smartass:

Siger jeg... der skal til det på tirsdag i vores nye lokaler.... weiiiiiiiiiiiiiiiiiii *host* er nu også spændt på hvad *post-korea-formen* siger... :blush:

:4heart: Tania

Link to comment
Share on other sites

Det værste var klart at hooke med venstre hånd, men også bare at holde den oppe under sparring. ØV! Ej, det værste var sgu, at jeg var så dårlig  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Okay.. Det lyder godt nok mærkeligt :blink: må håbe det går bedre med den næste gang!

Har fundet ud af, at om det går godt eller dårligt, i høj grad ændrer sig fra gang til gang.. Hvis jeg har holdt en pause går det altid totalt dårligt 1. gang jeg er der.. Men 2. eller 3. gang plejer det som regel at køre flyvende!

bare hæng på, makker!

Practice my friend.... practice  :4smartass:

Siger jeg... der skal til det på tirsdag i vores nye lokaler.... weiiiiiiiiiiiiiiiiiii *host* er nu også spændt på hvad *post-korea-formen* siger... :blush:

:4heart: Tania

<{POST_SNAPBACK}>

Formen kommer nok hurtigt igen.. Du skal jo bare lige i gang igen! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Fanme fedt at se at du river så mange Dragonflags. Bliver jo helt misundelig :cooldance: , så må hellere se at komme igang med den (sammen med alt det andet jeg gerne vil  :blush:  :cooldance:  :blush: )

Du siger bare til en mandag eftermiddag, hvor du har tid til et redevouz  :smile:

-Hulken.

<{POST_SNAPBACK}>

Ohøj sheriff!

Det kunen da være cool med lidt træning! Er det kun mandag du er til rådighed?

<{POST_SNAPBACK}>

Halløj i fyret fyrbøder :tongue:

Som udgangspunkt ja. Har dog ikke lige tid de første par uger, da vores undervisere ikke tror vi har andet i livet end at læse. :mad:

Vi skrives ved Dan. :4thumbup:

-Og tillykke med tiden. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Igang med kettlebells igen!

KB Swings:

3x20 x 24kg

KB Snatch:

10,9,8,7,6,5,4,3 x 24kg

3,4,5,6,7,8,9,10 x 2x16kg

Circuit: 60-90 sek. mellem sets - 3 runder.

KB Military press:

3x5

KB Renegade Rows:

3x10

KB Hack Squat:

3x5

Sluttede af med

Dragon flags:

3x10

Ikke særlig god træning! :mad: Der var ikke rigtig noget power. Har haft en hård uge og været vildt træt de sidste par dage. Oven i købet rev jeg en luns hud af højre hånd under dobbelt snatch. Normalt plejer jeg godt at kunne træne alligevel, men denne gang måtte jeg have et par handsker på - det blødte og sved af H****** til :blink:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Oven i købet rev jeg en luns hud af højre hånd under dobbelt snatch. Normalt plejer jeg godt at kunne træne alligevel, men denne gang måtte jeg have et par handsker på - det blødte og sved af H****** til

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

THIS IS NOT WORTHY OF A GRIZZLY!!!!!

I hate it when that happens...

/Kapt. Kettlebell

Link to comment
Share on other sites

Oven i købet rev jeg en luns hud af højre hånd under dobbelt snatch. Normalt plejer jeg godt at kunne træne alligevel, men denne gang måtte jeg have et par handsker på - det blødte og sved af H****** til :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Røvtur... sidder selv med et par store blodvabler. :dry:

Bruger du kalk/magnesium eller andet..?

Jeg skal have fat i et eller andet som kan tage fugten i hænderne ved snatch.. Det er pisseærgeligt at en så fed øvelse skal nedprioteres i en periode pga. håndskader.

Hvordan er dobbelt snatch med 2x16kg. i forhold til 24kg....?

/Michael

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share