Motions CrossFit


Guest DBM
 Share

Recommended Posts

Gode planer kaptajn. Iltoptagelsestræning styrer, eftersom en høj VO2-max er overførbare imellem mange forskellige sportsgrene. Dette gør den brugbar til når, og ikke hvis civilizationen bryder sammen :devil:

Go Tiger!!

Fedt at se at der er nogen der skyder efter stjernerne, når man selv ligge og lugter på møddingen ;-)

<{POST_SNAPBACK}>

-->Frank L: Man skal sigte efter månen. Rammer man ved siden af, ender man ude blandt stjernerne :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hjemme igen efter en lækker ferie i Paris! :4thumbup: Fuck, hvor var det dog svært at opdrive noget ordentlig mad! De har fx ingen skummemælk... :blink: Jeg fandt dog noget ok brød og noget kylling! Mine smagsløg er dog lidt overreached og jeg har nok ikke fået den bedste træningskost, men ferien skal jo også nydes! I øvrigt var det lækkert at jeg havde personlig tolk med, (kærsten har boet i Paris og taler flydende fransk) så jeg slap for at tale engelsk franskmændene!

Det blev ikke til noget træning, men dog alligevel:

Shopping feat. kæreste: Til failure

Gå rundt i Paris feat. kæresten: Mange forced reps. Fuck interval træning... jeg fik næsten krampe i mine lægmuskler til sidst! :laugh:

ENDELIG TILBAGE TIL TRÆNINGEN! :devil:

Dagens træning:

KB-swings:

5x20x16

DARC swings:

2x10x16

KB-snatch:

5x10x16

3x5x26

Supersæt:

A) KB military-press:

3x5x24

B) KB-renegade row:

3x8x24

Janda sit ups:

4x8

Fedt at være i gang igen!! Fik sgu laavet snatch med 24'eren!! Ikke mange, men det tegner godt. Lænden er lidt mærket, men kun på den gode måde!

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Hej DBM.. Har du droppet boksning?

<{POST_SNAPBACK}>

Nope, den er ikke droppet. Nærmere sat lidt ufrivilligt på stand by! Det er dog ikke så længe siden jeg fik et ondt leverhug, som jeg stadig kan mærke :w00t: Det er et par sider tilbage i loggen! Regner bestemt med at tage det op igen efter sommerferien! Der SKAL dog også være tid til BJJ - Jeg har hørt, at der ligger en Kimura og venter på mig i klubben! Tror snart min skulder er klar til begge dele igen....

NB! Jeg er lidt bagud med at svare på diverse mails og PM! (og evt. underlige tråde jeg har postet i på MOL)

Link to comment
Share on other sites

Hej DBM.. Har du droppet boksning?

<{POST_SNAPBACK}>

Nope, den er ikke droppet. Nærmere sat lidt ufrivilligt på stand by! Det er dog ikke så længe siden jeg fik et ondt leverhug, som jeg stadig kan mærke :w00t: Det er et par sider tilbage i loggen! Regner bestemt med at tage det op igen efter sommerferien! Der SKAL dog også være tid til BJJ - Jeg har hørt, at der ligger en Kimura og venter på mig i klubben! Tror snart min skulder er klar til begge dele igen....

NB! Jeg er lidt bagud med at svare på diverse mails og PM! (og evt. underlige tråde jeg har postet i på MOL)

<{POST_SNAPBACK}>

Det lyder godt.. dog ikke så rart med et leverhug :crazy:

Har også en masse dårlige vaner jeg skal af med i boksning.. :dry:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Dips:4x10

Forhindringsbane:3 runder.

Selvforsvar:Diverse (45 min)

Her til eftermiddag var jeg lige nede og hilse på Kenneth og Tommy, som holdt kettlebell workshop. Altid hyggeligt at møde The Grizzly, og jeg fik lige tjekket min teknik i diverse KB-øvelser. Det var vist ikke helt galt! :smile:

Jeg kunne ikke bestemme mig om jeg skulle ha' endnu en 16'er eller 24'er, så jeg nuppede sgu dem begge! :devil: Nu håber jeg bare, at kroppe vil lege med på db-KB øvelser! Det bliver super!

Fuck de var tunge at farmer-walke hjem!! :blink: Der kom en ældre mand med en hund forbi, som sagde jeg skulle spise flere havregryn - så prøvede han at løfte dem, og sagde så, at det havde jeg vist allerede gjort :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Dips:4x10

Forhindringsbane:3 runder.

Selvforsvar:Diverse (45 min)

Her til eftermiddag var jeg lige nede og hilse på Kenneth og Tommy, som holdt kettlebell workshop. Altid hyggeligt at møde The Grizzly, og jeg fik lige tjekket min teknik i diverse KB-øvelser. Det var vist ikke helt galt!  :smile:

Jeg kunne ikke bestemme mig om jeg skulle ha' endnu en 16'er eller 24'er, så jeg nuppede sgu dem begge!  :devil: Nu håber jeg bare, at kroppe vil lege med på db-KB øvelser! Det bliver super!

Fuck de var tunge at farmer-walke hjem!!  :blink: Der kom en ældre mand med en hund forbi, som sagde jeg skulle spise flere havregryn - så prøvede han at løfte dem, og sagde så, at det havde jeg vist allerede gjort  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::laugh::laugh:

Tillykke med de kære små.

Hvor løber de forhindringsbane? :wub:

Godt at se at du rigtig giver den gas igen

Link to comment
Share on other sites

Der kom en ældre mand med en hund forbi, som sagde jeg skulle spise flere havregryn - så prøvede han at løfte dem, og sagde så, at det havde jeg vist allerede gjort  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh:

Skal du ikke have en 32-34 kg KB snart ? :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Fuck, det glemte jeg helt at skrive! Jeg prøvede at presse en 32'er en enkelt gang! :devil: Jeg har aldrig prøvet den før, og den er sgu OND! Ved dog ikke lige hvornår der bliver købt en til samlingen. Nu står den forløbig på db-løft. Der er masser af udfordring der!!

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Dips:4x10

Forhindringsbane:3 runder.

Selvforsvar:Diverse (45 min)

Her til eftermiddag var jeg lige nede og hilse på Kenneth og Tommy, som holdt kettlebell workshop. Altid hyggeligt at møde The Grizzly, og jeg fik lige tjekket min teknik i diverse KB-øvelser. Det var vist ikke helt galt!  :smile:

Jeg kunne ikke bestemme mig om jeg skulle ha' endnu en 16'er eller 24'er, så jeg nuppede sgu dem begge!  :devil: Nu håber jeg bare, at kroppe vil lege med på db-KB øvelser! Det bliver super!

Fuck de var tunge at farmer-walke hjem!!  :blink: Der kom en ældre mand med en hund forbi, som sagde jeg skulle spise flere havregryn - så prøvede han at løfte dem, og sagde så, at det havde jeg vist allerede gjort  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Ihh..... håber det var det en fed dag :bigsmile: ... Opdagede det, desværre alt for sent, mens jeg sad hos min specialemakker og nørklede (og havde heller ikke træningstøj med..) Ville rigtig gerne have været der *ævs x 10* :dry:

Kom der mange??

He he *griner* med den ældre mand...

& velkommen hjem fra Paris (igen). Er lidt misundelig på din kæreste - lyder som om hun fik shoppet en del... Jeg ved simpelthen ikke, hvor mit feminine gen har gemt sig for tiden... 2 gange i Paris i foråret/ sommer uden en eneste succesfuld shoppetur... :blink::blink::blink:

Ligner mig slet ikke!!!!

Omvendt har jeg fået gået adskillelige kilometer PW iført stilletter i Paris gader, så noget har jeg da bedrevet... :wink:

God fornøjelse med KBérne!!!

Og du må meget gerne praje mig, hvis de laver noget lign. en anden dag!!

Kh,

:4heart: Tania

Link to comment
Share on other sites

Fuck de var tunge at farmer-walke hjem!!  :blink: Der kom en ældre mand med en hund forbi, som sagde jeg skulle spise flere havregryn - så prøvede han at løfte dem, og sagde så, at det havde jeg vist allerede gjort  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Haha, hvor fedt!! :4thumbup:

Forstår jeg ellers ret, at du pressede en 32 kgs kb over hovedet?? Det er i så fald fandme stærkt gået!

Link to comment
Share on other sites

Harhar - de mange har knækket deres stotlhed på de små sorte satan-kugler.

Argggh - jeg ville ellers godt havde været med. Men synes det var lidt plat bare at møde op og ose, når man nu ikke har adgang til nogle Kettlebells.

Men nu har jeg fået gang i sækkeløftne... grrrrr!!!

Link to comment
Share on other sites

Jørgen L:

Den form for træning kan man også ryge i her i DK
Ja, man skal sgu passe på. Jeg overtræner MEGET let i den diciplin! :laugh:

Blackmoore:

hrmm..når jeg en gang kommer til fastlandet må jeg snart have prøvet de der "bowlingkugler med håndtag" som i er så pokkers glade for

Det er en oplevelse du ikke vil fortryde! :devil: Du må sige til næste gang du kommer til fastlandet, så må du prøve lidt kettlebell træning. Men jeg tager ikke ansvaret, hvis du ender op med at købe et par stykker med hjem! :wink:

Tanija:

Ihh..... håber det var det en fed dag  ... Opdagede det, desværre alt for sent, mens jeg sad hos min specialemakker og nørklede (og havde heller ikke træningstøj med..) Ville rigtig gerne have været der *ævs x 10* 

Kom der mange??

He he *griner* med den ældre mand...

& velkommen hjem fra Paris (igen). Er lidt misundelig på din kæreste - lyder som om hun fik shoppet en del... Jeg ved simpelthen ikke, hvor mit feminine gen har gemt sig for tiden... 2 gange i Paris i foråret/ sommer uden en eneste succesfuld shoppetur...   

Ligner mig slet ikke!!!!

Omvendt har jeg fået gået adskillelige kilometer PW iført stilletter i Paris gader, så noget har jeg da bedrevet... 

God fornøjelse med KBérne!!!

Og du må meget gerne praje mig, hvis de laver noget lign. en anden dag!!

Hvis jeg forstod det rigtigt på Kenneth og Tommy, laver de noget i samme stil i slutningen af august, så hvis der er styr på specialet og du ikke skal dele TKD røvfuld ud, må du troppe op! :4thumbup:

Mht min kæresten var jeg nok liiiige lidt hård ved hende. Hun shoppede faktisk heller ikke ret meget, så du skal ikke være misundelig! Men som du selv skriver, blev der gået en del.

Blanco:

Haha, hvor fedt!! 

Forstår jeg ellers ret, at du pressede en 32 kgs kb over hovedet?? Det er i så fald fandme stærkt gået!

Det var nu noget push-press - den ville ikke op (kettlebellen altså :laugh:) military style. Havde jeg været min skadesperiode foruden kunne jeg nok godt!

Du må da også snart tage Kenneth på ordet og tage en KB workout med ham?

Harhar - de mange har knækket deres stotlhed på de små sorte satan-kugler.

Argggh - jeg ville ellers godt havde været med. Men synes det var lidt plat bare at møde op og ose, når man nu ikke har adgang til nogle Kettlebells.

Men nu har jeg fået gang i sækkeløftne... grrrrr!!!

Ja, man skal lægge sit ego derhjemme, når man begynder KB træningen. Du kunne bare været troppet op - det var jo lige i nærheden! Du behøver ikke selv have kettlebells med... der er nok til alle! :smile: Og du kan jo altid træne i CSA, når de engang får jernhulen på plads igen!

Link to comment
Share on other sites

Morgen:75 min massage hos min russiske massør. Det var noget min DOMS-plagede krop kunne bruge!! :4thumbup:

Og så var jeg klar til en gang formiddags kettlebell træning! :devil:

2 hands KB Swings:

3x20 x 16kg

1 hand KB Swings:

1x10 x 16kg h/v

KB Snatch:

1x10 x 16kg h/v

5x5 x 2x16

1x5 x 24kg h/v

KB Renegade rows:

3x5 x 24kg h/v

KB Military press:

5x5 x 24kg h/v

KB Hack squat:

3x5 x 16kg

Walking KB lunges:

3x10 x 2x16kg

KB Janda sit ups:

3x8

KB Dragonflags:

3x5

Fingertip-pullups:

1-2-3-4-5

Det var en fed træning. Jeg holdt lidt igen for ikke at lave for meget her i starten! Træningen foregik i mine forældres have og trofaste læsere af loggen ved jo, at det betyder lækkert post workout meal. I dag stod den på hjemmebagt rugbrød, røget makrel, kalkunbryst, grøntsager og frugt!! :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Det var nu noget push-press - den ville ikke op (kettlebellen altså ) military style. Havde jeg været min skadesperiode foruden kunne jeg nok godt!

Du må da også snart tage Kenneth på ordet og tage en KB workout med ham?

Du er sgu stærk over hovedet så, især din kropsvægt taget i betragtning. Jeg har vist løftet 30 kg's håndvægte over hovedet, men går ud fra, at det eogså bliver lidt sværere med kb, selvom det er et ret enkelt løft (?).

Og ja, jeg vil da godt tage ham på ordet, men nu ligger det ikke sådan lige for med en Sjællandstur, så jeg venter pænt til, hvis/når der kommer en work shop i Århus. Noget jeg selvf. håber meget på, men som det ser ud nu, er der vist igen lokationmuligheder.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Dips:4x10

Forhindringsbane:3 runder.

Selvforsvar:Diverse (45 min)

Her til eftermiddag var jeg lige nede og hilse på Kenneth og Tommy, som holdt kettlebell workshop. Altid hyggeligt at møde The Grizzly, og jeg fik lige tjekket min teknik i diverse KB-øvelser. Det var vist ikke helt galt!  :smile:

Jeg kunne ikke bestemme mig om jeg skulle ha' endnu en 16'er eller 24'er, så jeg nuppede sgu dem begge!  :devil: Nu håber jeg bare, at kroppe vil lege med på db-KB øvelser! Det bliver super!

Fuck de var tunge at farmer-walke hjem!!  :blink: Der kom en ældre mand med en hund forbi, som sagde jeg skulle spise flere havregryn - så prøvede han at løfte dem, og sagde så, at det havde jeg vist allerede gjort  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Hahahahahaha genialt!!!! :laugh::laugh:

Dagens træning:

Dips:4x10

Forhindringsbane:3 runder.

Selvforsvar:Diverse (45 min)

Her til eftermiddag var jeg lige nede og hilse på Kenneth og Tommy, som holdt kettlebell workshop. Altid hyggeligt at møde The Grizzly, og jeg fik lige tjekket min teknik i diverse KB-øvelser. Det var vist ikke helt galt!  :smile:

Jeg kunne ikke bestemme mig om jeg skulle ha' endnu en 16'er eller 24'er, så jeg nuppede sgu dem begge!  :devil: Nu håber jeg bare, at kroppe vil lege med på db-KB øvelser! Det bliver super!

Fuck de var tunge at farmer-walke hjem!!  :blink: Der kom en ældre mand med en hund forbi, som sagde jeg skulle spise flere havregryn - så prøvede han at løfte dem, og sagde så, at det havde jeg vist allerede gjort  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Ihh..... håber det var det en fed dag :bigsmile: ... Opdagede det, desværre alt for sent, mens jeg sad hos min specialemakker og nørklede (og havde heller ikke træningstøj med..) Ville rigtig gerne have været der *ævs x 10* :dry:

Kom der mange??

He he *griner* med den ældre mand...

& velkommen hjem fra Paris (igen). Er lidt misundelig på din kæreste - lyder som om hun fik shoppet en del... Jeg ved simpelthen ikke, hvor mit feminine gen har gemt sig for tiden... 2 gange i Paris i foråret/ sommer uden en eneste succesfuld shoppetur... :blink::blink::blink:

Ligner mig slet ikke!!!!

Omvendt har jeg fået gået adskillelige kilometer PW iført stilletter i Paris gader, så noget har jeg da bedrevet... :wink:

God fornøjelse med KBérne!!!

Og du må meget gerne praje mig, hvis de laver noget lign. en anden dag!!

Kh,

:4heart: Tania

<{POST_SNAPBACK}>

Tania, du kan altid holde øje med Kettlebells.Dk. Alle kettlebell arrangementer vil stå i kalenderen.....

Morgen:75 min massage hos min russiske massør. Det var noget min DOMS-plagede krop kunne bruge!!  :4thumbup:

Og så var jeg klar til en gang formiddags kettlebell træning!  :devil:

2 hands KB Swings:

3x20 x 16kg

1 hand KB Swings:

1x10 x 16kg h/v

KB Snatch:

1x10 x 16kg h/v

5x5 x 2x16

1x5 x 24kg h/v

KB Renegade rows:

3x5 x 24kg h/v

KB Military press:

5x5 x 24kg h/v

KB Hack squat:

3x5 x 16kg

Walking KB lunges:

3x10 x 2x16kg

KB Janda sit ups:

3x8

KB Dragonflags:

3x5

Fingertip-pullups:

1-2-3-4-5

Det var en fed træning. Jeg holdt lidt igen for ikke at lave for meget her i starten! Træningen foregik i mine forældres have og trofaste læsere af loggen ved jo, at det betyder lækkert post workout meal. I dag stod den på hjemmebagt rugbrød, røget makrel, kalkunbryst, grøntsager og frugt!!  :4mewantfood:

<{POST_SNAPBACK}>

OUTSTANDING!!!!!

True Grizzly training!!!!

og iøvrigt tak for billedet i min log... den bjørn har den helt rigtige indstilling!!! :4thumbup:

/KJ

Link to comment
Share on other sites

Blanco:

Du er sgu stærk over hovedet så, især din kropsvægt taget i betragtning. Jeg har vist løftet 30 kg's håndvægte over hovedet, men går ud fra, at det eogså bliver lidt sværere med kb, selvom det er et ret enkelt løft (?).

Og ja, jeg vil da godt tage ham på ordet, men nu ligger det ikke sådan lige for med en Sjællandstur, så jeg venter pænt til, hvis/når der kommer en work shop i Århus. Noget jeg selvf. håber meget på, men som det ser ud nu, er der vist igen lokationmuligheder.

Jeg vil ikke sige, at jeg er specielt stærk OH, men jeg har et godt bund-niveau i den øvelse. Jeg mener, at jeg har lavet 10-15 reps med 24'eren, (kan ikke huske det præcist) så på et tidspunkt ville jeg da i krig med 32'eren. Det er noget sværere med KB pga. det tykke håndtag.

Jeg kommer ikke så meget til Århus mere, men ellers kunne jeg måske godt fragte en KB med en dag. Ellers har jsc vist KB's udstationeret forskellige steder i landet :laugh: måske han en dag kommer forbi? Ellers må du bare til hovedstaden!!

KJ:

OUTSTANDING!!!!!

True Grizzly training!!!!

og iøvrigt tak for billedet i min log... den bjørn har den helt rigtige indstilling!!!

Tænkte nok, at det var en bjørn efter dit hoved! :laugh:

Jhax:

Så er du vist ved at være igang igen  fedt pas 

Skal man så have noget honning el hva 

Jeg er ved at have overblik over planerne for næste uge, så jeg er klar til at aftale en gang KB-punishment!

Ja, det begynder da at ligne noget! Styrken halter dog stadigvæk en del, men så er der jo noget at arbejde på. Vi kan lige ringes/skrives ved ang. KB-punishment :devil:

jsc

Du har dobbelt af både 24'ere og 16'ere. Så kan vi jo lave dobbelt kb ladders sammen næste gang

Ja, for satan - det kunne være ondt! Skal lige finde ud af hvor mange reps, jeg kan lave... men mon ik' jeg altid kan lave en mere end dig?? :laugh:

LarsB

...Fandme en Leeee´omgang KB træning du får banket igennem, min ven!!! 

Tr00 Warrior stil dér!!

Anyways, Hvordan laver du KB Dragon Flags??

L@rs

He he, hørte at du selv stiftede bekendskab med KB træning til summer-camp. Hva synes du om det??

Mht. KB dragon flags ligger jeg bare på jorden og holder så fast i 2x24kg KB istedet for at holde i en bænk. Det gør så selvfølgelig at man ikke kan komme under vandret, men den er stadig OND! Giver det nogen mening? Ellers kan jeg lige poste et billede ved lejlighed.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share