Motions CrossFit


Guest DBM
 Share

Recommended Posts

Gale menneske!!! Super lækker - "stille og rolig træning" :bowdown::bowdown:

:ninja: krammere,

Tania

:tongue:

Hvis jeg får æren af at møde dig i næste weekend vil strategien helt sikkert være at køre dig træt - med den usle form du viser der burde det være piece of cake :superman:

Hilsen Svendsen der kan tage 2 pistols på højre ben.

Ja, det kunne være "hyggeligt" at kramme lidt! Så må vi se om der bliver tid til at køre mig træt! (min SW/BJJ form er nu ik' noget specielt!) Jeg har desværre ikke fået testet min albue på måtten endnu. :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Supersæt:

One arm pushups: 8x5 x BW

Pistols: 8x5 x BW

Sluttede af med

Evil wheel: 3x5 x BW

- manglede lige de sidste cm. Var lidt hård for albuerne!

For meget arbejde og for lidt søvn = ikke nok træning! :mad: Alligevel lækkert at få lavet lidt på stuegulvet! :4thumbup:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Dødløft:

5x5 x 110kg

Chinups:

5x10 x BW

Dips:

5x10 x BW

Military press:

5x5 x 40kg

Sluttede af med at få et par BJJ tips fra Graugart! :4thumbup:

Det hele var relativt let i dag, så der er god mulighed for progression. Jeg droppede mave pga. DOMS fra Evil-wheel og lavede lidt ekstra OH-press!

Link to comment
Share on other sites

Open Mat VIII

Lige til det sidste, var jeg i tvivl om, jeg skulle kæmpe. Har stort set ikke trænet BJJ/SW siden CSA-Open pga. mine albuer. De føltes dog ok, da jeg vågnede - og jeg havde sørget for at kampvægten var på plads - så hva' fanden. Det er jo super god erfaring!

Kamp 1: Jeg trak guard, men fik ikke lukket den ordentlig, så jeg røg i en skod benlås, som både sad i knæ og ankel. Klappede ud efter hvad der føltes som 10 sek. Svagt! :nonono:

Kamp 2: Min modstander i denne kamp, tabte jeg til på submission i CSA-Open, og han er en rigtig dygtig kæmper. Fed kamp!! Jeg forsøgte, at få en kimura (armlås), hvilket ikke lykkedes. Jeg missede også 2 (1,5 :tongue: ) armbar forsøg. Han havde dog bedre positioner end mig, men kun et (lidt dårligt) triangle forsøg. Jeg tabte på dommerstemmer 2-1. Lidt surt, men sådan er det jo, når man ikke får afgjort kampen før tid.

Kamp 3: Skulle ha' en sejer i sidste kamp for, at dagen var godkendt! Vi så hinanden lidt an, så der gik lidt tid før vi kom ned på gulvet. Han prøvede en eller anden old school strangulering, som åbnede for et armbar forsøg, som jeg missede i første forsøg. 2. gang virkede den bedre - så han råbte "den er der"!! bagefter virkede han overrasket over dommeren stoppede kampen!? Havde jeg rykket mere til, var hans albue sgu poppet, så ingen tvivl om den afgørelse! Fedt med en sejer på submission!! :devil:

Desværre var det ikke nok til at gå videre, men jeg fik i hvert fald 2 gode kampe. Næste gang skal jeg sgu sørge for at varme op, og lige være parat, når jeg træder ind på måtten... så der ikke sker sådan noget crap! Ud fra hvad jeg ku se i de næste par kampe, burde jeg kunne slå (eller kæmpe lige om med) min overmand fra kamp 1. Man lærer hver gang!!

Der var i øvrigt fed støtte fra Guarden (aka. the drunk armwrestler) på sidelinie. Desuden fik jeg hilst på både Taninja og Jørgen L... Svendsen fandt jeg desværre ikke ud af hvem var! Kenneth Jay, Frank L og selvfølgelig Graugart var også i huset, så det var et helt mini MOL-træf.... :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hey Dan

Super at få hilst ordentlig på dig :4thumbup: Jeg er lidt ærgelig over, at jeg ikke nåede at se dig på måtten... men der var jo kommet kuld så... Tillykke med din 3 kamp!! :superman::bruce: Altid godt at gå hjem med et eller andet! :cool:

Håber vi kan få sparret eller lavet noget sjov en dag.. ! Tag dine vanter og tandbeskytter med næste gang?! :smile: :4boxing:

Ps. Hvor pokker var KennethJ? :blink::laugh:

:ninja: krammere, Tania

Link to comment
Share on other sites

yiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaa Kriger :devil:

Fandme flot performace af dig. Synes du gav den godt med Grizzly gas krydret med tekniske indslag, så dagen er helt sikkert godkendt.

Lad os snart få rykket noget træning af. Har vi så kun snakket om et lille år :laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Der var i øvrigt fed støtte fra Guarden (aka. the drunk armwrestler) på sidelinie. Desuden fik jeg hilst på både Taninja og Jørgen L... Svendsen fandt jeg desværre ikke ud af hvem var! Kenneth Jay, Frank L og selvfølgelig Graugart var også i huset, så det var et helt mini MOL-træf....

Jørgen L fik jeg hilst på, men missede både Guarden og Taninja - aner ik hvem I var :) Ok, tilgengæld var jeg nok lidt stresset, så havde måske alligevel ikke opfattet hvis nogle lige kom og hilste på mig :laugh:

Ellers super godt gået, Dan - det var godt vi lige kørte lidt armbar fra guard i torsdags, hva?? :tongue: Bare fortsæt med at hoppe på måtten til turneringerne og give den gas, det er super erfaring :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med det gode resultat, Ninja :ninja:

Er man ikke bare f*cking øm efter sådan en dag?

Thanx mate,

Joo...lidt øm er jeg, men slet ikke så slemt som sidst. Tror det har stor betydning, at man ikke hele tiden holder fast i modstanderens gi. Til gengæld er jeg stadigvæk øm i sækken efter evil wheel i onsdags! :blink:

Hey Dan

Super at få hilst ordentlig på dig :4thumbup: Jeg er lidt ærgelig over, at jeg ikke nåede at se dig på måtten... men der var jo kommet kuld så... Tillykke med din 3 kamp!! :superman::bruce: Altid godt at gå hjem med et eller andet! :cool:

Håber vi kan få sparret eller lavet noget sjov en dag.. ! Tag dine vanter og tandbeskytter med næste gang?! :smile: :4boxing:

Ps. Hvor pokker var KennethJ? :blink::laugh:

:ninja: krammere, Tania

Hej Ninja-girl,

Yup, super hyggeligt! Og JA det var sgu lækkert lige at få et W med hjem i tasken. Jeg ved ikke om jeg har lyst til at sparre med dig... du så skarp ud! :cool: Kenneth Jay er jo en lille fyr, så forståeligt du missede ham..... Han var der vist før du kom!! :tongue:

yiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaa Kriger :devil:

Fandme flot performace af dig. Synes du gav den godt med Grizzly gas krydret med tekniske indslag, så dagen er helt sikkert godkendt.

Lad os snart få rykket noget træning af. Har vi så kun snakket om et lille år :laugh::laugh::laugh:

Grizzly gas krydret med tekniske indslag!!! :cool: GRRRR!! Næste gang skal vi jo også se dig i action... vi kan evt. lavet et tag-team!!

Jørgen L fik jeg hilst på, men missede både Guarden og Taninja - aner ik hvem I var :) Ok, tilgengæld var jeg nok lidt stresset, så havde måske alligevel ikke opfattet hvis nogle lige kom og hilste på mig :laugh:

Ellers super godt gået, Dan - det var godt vi lige kørte lidt armbar fra guard i torsdags, hva?? :tongue: Bare fortsæt med at hoppe på måtten til turneringerne og give den gas, det er super erfaring :4thumbup:

Ja, det var vist en god idé! Selvom jeg ikke tror teknikken var helt efter bogen :laugh: Men hva fanden... det lykkedes jo at få en til at klappe ud til sidst! Jeg kan godt mærke, at det giver god erfaring... allerede her 2. gang havde jeg mere styr på det. Glæder mig til at blive lidt mere versatile (?) i mit game. Tak for en god dag på trods af det kedelige uheld!

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Hej Dan

Flot debut - og fedt at "armtøjet" holdt :4thumbup:

Ked af at vi ikke fik talt lidt mere - jeg var lidt rundt på gulvet efter den der choke :laugh:

Du gik tidligt? :smile:

Tak!!

Ja, du var lidt medtaget, og jeg måtte desværre smutte før tid - ville gerne ha' set mere, men der var jo også forsinkelse pga. den kedelige episode! Men fedt at få hilst... :cool:

Link to comment
Share on other sites

Grizzly gas krydret med tekniske indslag!!! :cool: GRRRR!! Næste gang skal vi jo også se dig i action... vi kan evt. lavet et tag-team!!

Jeg er 100 % med næste gang. Skal nok ikke tage på HK-bar natten inden. *LOOOL* Men du skal helt sikkert med derned en dag. Ved bare ikke hvor velkommen du vil være. Een af de "lokale" konfronterede mig rimelig tidligt med om jeg var Politimand.. hehe.... :superman:

TAG-Team... Hell yeah :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jørgen L fik jeg hilst på, men missede både Guarden og Taninja - aner ik hvem I var :) Ok, tilgengæld var jeg nok lidt stresset, så havde måske alligevel ikke opfattet hvis nogle lige kom og hilste på mig :laugh:

Ellers super godt gået, Dan - det var godt vi lige kørte lidt armbar fra guard i torsdags, hva?? :tongue: Bare fortsæt med at hoppe på måtten til turneringerne og give den gas, det er super erfaring :4thumbup:

Hej Christian :smile:

Jeg var med som tilskuer. Rød bluse og grønne bukser, og 150 hestes brandert :laugh:

Super arrangement du har fået stablet på benene. Ærgeligt at ham tossen ikke kunne styre sig ordentligt, men det var jo ikke din skyld.

Mvh Jacob.

Link to comment
Share on other sites

Var oppe på job kl. 05 i morges efter alt for lidt søvn. Da jeg fik fri skulle, jeg lige ha' en lille powernap inden træning, hvilket resulterede i, at jeg vågnede 15 min før start?! :blink:

Dagens træning:

Brazilian Jiu Jitsu: 1,5 time.

Lidt armbar fra guard og så en masse god sparring!

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning feat. stuegulvet:

Supersæt

A) One arm pushups: 10x5 x BW

B) Pistols: 10x5 x BW

Sluttede af med lidt:

Evil wheel: 3x5 x BW

100 reps af hver!! Pistols kørte super godt (let), men blev lidt sjusket i de sidste 2 sæt. Ved ikke om jeg skal gå efter 12 sæt næste gang, eller bare køre mine sæt hurtigere?! Evil wheel holder jeg på få sæt, da de er hårde for albuerne (især efter OAPU), og så mangler jeg stadig lidt for at komme helt vandret. Har være det før, så det er kun et spørgsmål om tid. GRRR!

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning feat. stuegulvet:

Supersæt

A) One arm pushups: 10x5 x BW

B) Pistols: 10x5 x BW

Sluttede af med lidt:

Evil wheel: 3x5 x BW

100 reps af hver!! Pistols kørte super godt (let), men blev lidt sjusket i de sidste 2 sæt. Ved ikke om jeg skal gå efter 12 sæt næste gang, eller bare køre mine sæt hurtigere?! Evil wheel holder jeg på få sæt, da de er hårde for albuerne (især efter OAPU), og så mangler jeg stadig lidt for at komme helt vandret. Har være det før, så det er kun et spørgsmål om tid. GRRR!

Skipper :mad: Du er godt klar over at det er et højt patenteret program du kører der??? :tongue:

(Guardens Naked Warrior Program Vol. 1) :a-okhand:

Link to comment
Share on other sites

Skipper :mad: Du er godt klar over at det er et højt patenteret program du kører der??? :tongue:

(Guardens Naked Warrior Program Vol. 1) :a-okhand:

Arhhh, skipper!! Gå lige lidt tilbage i loggen, og se hvor længe jeg har kørt den combo! :wink: Meeeen det er da klart, at man henter inspiration fra en CRAZY M***** F***** som dig!! Det virkede jo godt på dig og jeg kunne godt bruge lidt ekstra grizzly-gas!! :devil: GRRRRRRR... :laugh:

Dejlig simpel hjemmetræning :devil:

Er dine evil wheels på fødder eller knæ? :unsure:

Fødder.... er der andre muligheder?? :wink: Hvor mange kan du banke af??

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Fødder.... er der andre muligheder?? :wink: Hvor mange kan du banke af??

Ska' du være fræk? :devil:

Jeg er først lige nået til at kunne lave dem fuld udstrakt på knæene. Stående på fødderne kan jeg ikke komme mere længere end "planke-position" (altså strakt krop og cirka lodrette arme) før den bliver rigtig grum.

Forresten rigtig god volumen på dine pistols. Har du overhovedet prøvet med vægt eller et max-rep forsøg? ... eller på balancebræt? :tongue::tongue::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ska' du være fræk? :devil:

Jeg er først lige nået til at kunne lave dem fuld udstrakt på knæene. Stående på fødderne kan jeg ikke komme mere længere end "planke-position" (altså strakt krop og cirka lodrette arme) før den bliver rigtig grum.

Forresten rigtig god volumen på dine pistols. Har du overhovedet prøvet med vægt eller et max-rep forsøg? ... eller på balancebræt? :tongue::tongue::tongue:

Jeg er altid fræk! :tongue:

Jeg er ikke helt sikker på, at jeg forstår hvor langt du kan komme på fødderne!? Som sagt er jeg ikke selv helt nede, men har været det før - har faktisk lavet sæt af 8 reps helt i bund - så det kræver bare lidt arbejde! Den river godt i sækken og kræver en del stabilitet i ryggen! :devil:

Ang. pistols mener jeg (uden at gå tilbage i loggen og kigge efter), at min PR med vægt er 32 kg (2x16kg KB) - har ikke prøvet det siden, men tror måske, jeg er god for lidt mere. Max reps er vist på 20 stk. Her er jeg nok også god for flere reps! Pistols på balancebræt kan jeg umiddelbart ikke se den store idé i. Jeg tror dog, at jeg skal arbejde lidt på mit strakte ben... synes det halter lidt nu!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er altid fræk! :tongue:

Jeg er ikke helt sikker på, at jeg forstår hvor langt du kan komme på fødderne!? Som sagt er jeg ikke selv helt nede, men har været det før - har faktisk lavet sæt af 8 reps helt i bund - så det kræver bare lidt arbejde! Den river godt i sækken og kræver en del stabilitet i ryggen! :devil:

Ang. pistols mener jeg (uden at gå tilbage i loggen og kigge efter), at min PR med vægt er 32 kg (2x16kg KB) - har ikke prøvet det siden, men tror måske, jeg er god for lidt mere. Max reps er vist på 20 stk. Her er jeg nok også god for flere reps! Pistols på balancebræt kan jeg umiddelbart ikke se den store idé i. Jeg tror dog, at jeg skal arbejde lidt på mit strakte ben... synes det halter lidt nu!

Det jeg kalder planke-position er som udgangstillingen til pushups, krop fuldstændig lige, strakte albuer, hænderne cirka ud for skuldre/hoved, selvfølgelig bare med hænderne på hjulet.

Pistols på balancebræt er primært gak og gøgl, men jeg tror nu alligevel at det kan være udmærket til generel balancetræning og til styrkelse af anklen. Alm. pistols bliver også ret nemme balancemæssigt når man har kørt dem på balancebrættet. :cool:

Jeg har i øvrigt også den slemme tendens til at bøje det frie ben når de bliver tunge :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share