Motions CrossFit


Guest DBM
 Share

Recommended Posts

Guest DBM
Nasty gang spæneri du har gang i sherif :superman: hvor stejl er bakken, og er det fulde gardiner hver gang?

Hmm ved sgu ikke lige hvor stejl den er - måske 40-45 grader? Ej, jeg er en klovn til at vurdere sådan noget. Altså hvis man giver den fuld gas, burde man jo i teorien kun kunne løbe en enkelt gang, så ud fra det synspunkt, gør jeg det ikke! Forsøger at afstemme det, så jeg kan gennemføre alle 10 i nogenlunde samme tempo - sidste tur er selvfølgelig all out! (Hvilket der ikke skal så meget til pt. :tongue: )

Ser godt ud!! Lækkert at vi begge har haft en feeee løbedag idag :4thumbup: Rart når man kan mærke formen rykke sig mod det bedre... (også selvom det er kreatin, eller placebo-effekt af samme :tongue: )

Det der med fåååked døgnrytme kender jeg godt.. det er en biiiiatch... :unhappy: men omvendt så giver det jo bare nogle andre udfordringer - som f.eks. at holde styr på nat & dag... :blink::innocent:

Har du tid og lyst til lidt sparring fredag? :4boxing: Mener du skrev noget om, at du havde tid til lidt sjov der... :innocent::wink:

:ninja: krammere, Tania

Hey Tania,

Jeg har talt med Guarden om lidt løb fredag... jeg skal i hvert fald ikke lave noget sparring, da min uge allerede er godt booket op med fiiiightin'! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest DBM

Dagens træning:

Brazilian Jiu Jitsu (No gi): 1,5 time.

- SUPER fed træning. Træningen stod på Anaconda choke (som er et super fedt move) + en masse sparring. Det gik rigtig godt, og jeg fik kæmpet rigtig mange gode runder. Fedt, når tingene pludselig hænger sammen! Slog bl.a et par stykker, som jeg ellers normalt har store problemer med! Træningen kostede dog et par væskende sår på begge knæ.

Direkte efterfulgt af:

MMA: 1,5 time.

- Kørte ren boksning med masse sparring. Det var fedt at køre lidt boksesparring igen, og jeg kunne da huske lidt! :wink: Så længe der ikke er med spark eller nedtagninger med, går det fint!

De sidste 20 min. var jeg sgu træt, og mine hænder rystede lidt. Fik lige en banan i en vandpause, og så gik det lige.... Efter træning fik jeg en stor shake og så bare hjem i bad og :4mewantfood: + :sleeping: Fed træningsdag!!

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Brazilian Jiu Jitsu (No gi): 1,5 time.

- SUPER fed træning. Træningen stod på Anaconda choke (som er et super fedt move) + en masse sparring. Det gik rigtig godt, og jeg fik kæmpet rigtig mange gode runder. Fedt, når tingene pludselig hænger sammen! Slog bl.a et par stykker, som jeg ellers normalt har store problemer med! Træningen kostede dog et par væskende sår på begge knæ.

Direkte efterfulgt af:

MMA: 1,5 time.

- Kørte ren boksning med masse sparring. Det var fedt at køre lidt boksesparring igen, og jeg kunne da huske lidt! :wink: Så længe der ikke er med spark eller nedtagninger med, går det fint!

De sidste 20 min. var jeg sgu træt, og mine hænder rystede lidt. Fik lige en banan i en vandpause, og så gik det lige.... Efter træning fik jeg en stor shake og så bare hjem i bad og :4mewantfood: + :sleeping: Fed træningsdag!!

Hard-core 10-4 buddy. Træning må vente til næste uge. Er rimelig hooked op fredag også. SRY :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Sådan! så er der sku trænet :superman:

Men... ja, altså, er du blevet medlem af Jehovas Vidner !? For det ser da alvorligt ud til at du ruster op, til anarki og Jordens undergang :devil: Skal du være med i det næste Tekken ? :laugh: Bliver dit speciel-move så et sandsække-kast :laugh:

Edited by jhax
Link to comment
Share on other sites

Guest DBM

Dagens træning:

Dødløft:

3x5 x 100kg

1x1 x 130kg

1x1 x 140kg

1x1 x 150kg

- Planen var 5x5 x 140, men det følte jeg sgu ikke for i dag, så det blev til lidt single reps! Der var ok overskud, men stoppede på de 150.

Bænkpres:

1x5 x 80kg

1x1 x 90kg

1x1 x 100kg

Towel Chins:

1x10 x BW

1x8 x BW

3x5 x BW

- Længe siden. Fed øvelse, når man nu ikke kan klatre i reb!

Dips:

3x5 x 20kg

En halvsløj omgang! Fik ikke trænet i går, selvom jeg var super klar på det.... har sgu ofte lidt dårlige træninger dagen efter en hviledag. Synes det var kedeligt med gym-træning... Skal ha' gang i noget RIGTIG: DBM's Mix-It-Uptræning! Alm. styrketræning har vist bare ikke lige interessen pt. Teamede ellers op med en buddy jeg ik har trænet med længe. Stærk fætter... lavede 5 reps på 150 i bænk!

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Guest DBM
Towel chins er en herre øvelse!!! Er det forberedelse til Evolution challenge???

Narj, ikke sådan direkte i hvert fald. Går stadigvæk og overvejer det lidt..... :superman:

Virkelig godt med de 100 i bænk :devil: , og din DL kører sku da også godt :4thumbup:

Du skal prøve at lege med min mukkert. It will kick your ass. Den viser ingen nåde :laugh:

Du ku' sguda i det mindste invitere mig ud og gi' mig blomster, før du kommer med den slags tilnærmelser!! :tongue: Ej, seriøst det lyder sgu fedt med den mukkert (og du har ret - fedt ord - mukkert). Den må jeg prøve. GRRR!

Link to comment
Share on other sites

Guest DBM
Det er sku go' lir at du kan bænke 100. Der må rigtigt nok være krummer i dine OAPUs.

5x150 ?? Hvem er det? Nu er det vel ikke en der også træner mess-you-up-funktionelt som dig?! For så tror jeg sku jeg dør.

Ja, one arm pushups er virkelig en fed øvelse, der giver max styrke i hele skroget! Det var Nicolas som lavede de 5x150 (forholdsvis let). Han træner ik rigtig SL pt. så den står på discopump. Han prøvede sgu at lokke mig til at lave flyers! :laugh: Du kan jo tage med næste gang... så kan I to lave disco-BB-træning mens jeg laver mess-you-up træning! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Guest DBM

Fødselsdagstræning: :partytime2:

KB Snatch: 1x10 x 24kg

Så var det frem med sandsækken. :devil:

Sandsæk Pushpress fra skulder - 10 sæt fordelt på: 5, 4, 5, 5, 3, 5, 4, 5, 4, 5 reps.

Sandsæk Rows: 5x10

Sandsæk til skulder: 5x10

Sandsæk Squat: 3x8

Killer workout!!! Den sandsæk er OND at bakse rundt med. Sandsæk Squats er en vild core-træning. Swiss ball og andet gejl - go home!

Måtte desværre droppe BJJ i dag, da mine knæ begynder af bløde af ingenting. Har ellers købt nogle knæbind nu...

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

tillykke med dagen (siger jeg i koret).

Den der sandsæk, er det en hjemmebikset eller en "rigtig"?

Efter jeg er flyttet i hus er udendørs træning pludselig noget mere tiltrækkende...og efter hundehvalp noget mere nødvendigt.

Guarden>> Mukkert - bruger du den som clubbell?

Link to comment
Share on other sites

Guest DBM

Tak allesammen! :smile:

Jørgen mine stakkels små knæ, havde ikke godt af kombinationen BJJ i shorts + en træningsaften, som foregik på knæ i 99% af tiden! :crazy:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

:devil: Fede billeder, linselus :laugh: For satan du har en fed fysik. Er dybt imponeret :w00t::superman:

Det må man sige! :smile:

Tillykke med fødselsdagen Dan! :cool:

Fed træning og feede billeder! :devil: God inspiration til mig i morgen :tongue:

Hvor meget vejer din sandsæk for tiden? (har sikkert misset det længere oppe :tongue: )

Link to comment
Share on other sites

Tillykke tillykke onkel Dan :cheer:

Hvad skal jeg sige... Venice Beach træning - så vidt er jeg aldrig selv nået :tongue:

Hva gi'r man sig selv !?! Ja, man kan i hvertfald altid pleje ens indre Marky Mark :cool::laugh:

Fedt at se lidt billeder - jeg må prøve den sandsæk en dag :devil:

Link to comment
Share on other sites

Du har sgu en ond fysik, DBM! Især din midtersektion ser sgu massiv ud, og bf%'en har du vist ingen grund til at klage over :wink: Kan godt forestille mig, hvor svært håndterlig sådan en sæk må være (Jeg vil også ha'! :blush: )

therealstud: De er desværre fjernet igen.

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share