Motions CrossFit


Guest DBM
 Share

Recommended Posts

Så er det vi skal være glade for at vi bor hvor vi gør. :wink:

Det er jeg skam også :smile: Jeg er bare lidt træt af, at jeg hele tiden skal betale af egen lomme for at få ordentlig lægebehandling!

Link to comment
Share on other sites

Formiddagen gik med at lege personlig træner for en god ven, som skal i gang med lidt træning! Pga. de ting, som er til rådighed i hans gym, måtte jeg gå lidt på kompromis med enkelte ting. Bl.a. squat i smith-stativ. Men han fik et godt fullbody program og lidt basis cardio-tips. Tror det blev helt godt! :smile:

Synes, det er sjovt at "undervise" andre.... YOU can also get your own copy for only 99.99$ - order now and get a free copy of DBM's bestselling book "FUCK OFF - train while you're injured"

Dagens træning:

One arm pushups:

1x16 x BW (PR!)

3x5 x BW

- Jeg mener, det er en PR. Den gamle er vist 15 reps, men er lidt i tvivl. De sidste 2 reps på venstre var liidt grimme, men fuck det. Laver snart 20 reps! GRRRR :devil:

Body V's:

3x15 x BW

Knæupdate: Meget bedre i dag. Næsten ingen smerte - kun lidt ømhed. Virke dog stadig lidt ustabilt i ydrepositioner. Der bliver ikke tid til træning i morgen, så nu må jeg se, hvad knæet siger søndag!

Go' påske :superman:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Synes, det er sjovt at "undervise" andre.... YOU can also get your own copy for only 99.99$ - order now and get a free copy of DBM's bestselling book "FUCK OFF - train while you're injured"

:laugh:

Lad os håbe, du ikke får meget mere erfaring på det område i fremtiden :wink:

Gale OAPU's :devil: Fatter slet ikke, hvordan du kan. Har du albuen under eller ved siden af kroppen, når du laver dem? Er lidt i tvivl om førstnævnte metode er cheat nemlig... :blush:

Og helt pænt at starte stille og roligt ud med +20 kg dips :superman: :4thumbup:

Ellers god bedring med knæet!

Link to comment
Share on other sites

:laugh:

Lad os håbe, du ikke får meget mere erfaring på det område i fremtiden :wink:

Gale OAPU's :devil: Fatter slet ikke, hvordan du kan. Har du albuen under eller ved siden af kroppen, når du laver dem? Er lidt i tvivl om førstnævnte metode er cheat nemlig... :blush:

Og helt pænt at starte stille og roligt ud med +20 kg dips :superman: :4thumbup:

Ellers god bedring med knæet!

Hey Blanco,

Håber heller ikke, at jeg får mere erfaring på det område. Synes jeg har nok allerede! :crazy: One arm pushups er sgu den ultimative øvelse... det er bare om, at komme igang. Jeg (forsøger) at lave i lige så god stil som den gode Pavel:

post-67-1145279150_thumb.jpg

Man kan evt. dreje hovedet i bunden, hvis man skal helt ned og holde pause! Det er et trick fra den gode Steve Maxwell! :devil: Mht. dips er det også en absolut favoritøvelse. Det 20 kg var ikke helt lette, så jeg bliver nok på den vægt i et lille stk tid. Skal jo også passe lidt på skulderen!! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Løb: 27:10 min.

Supersæt:

A) KB Snatch: 3x10 x 24kg

B) One arm pushups: 3x5 x BW

Sluttede af med

Janda situps: 3x10 x BW

Stille og roligt. Så sku der gerne være lidt juice til en gang fullbody i morgen! :devil:

Knæ update: Ingen problemer med løb. NICE! Det er kun i ved rotation i yderlige positioner, at jeg kan mærke lidt til det. Jeg tror, at jeg kan takke mine stærke lår for, at der ikke skete mere.

Link to comment
Share on other sites

I dag har jeg tracket min kost, så det skal også med i loggen :smile: Udover det nævnte har jeg spist en Omnimin vitaminpille og så en lille smule ekstra jomfrue olivenolie til DBM's krydderkartofler. :4mewantfood: Det "lave" kcal antal skyldes en weekend med liiiidt for meget fodder!

post-67-1145301503_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

wow..og jeg klynker når jeg for 2800 Kcal :blink:

Godt hvis knæet ikke er for bustet, du har sgu ikke været for heldig med de skader.. men.. dem der ALDRIG får skader, er dem der aldrig udfordrer sig selv.

Blackmoore, nu er du jo også en stor skovhugger. Sådan en som dig skal da vel minimum have en 10-12.000 kcal plus det løse?? :devil: Jeg har i øvrigt engang cuttet så langt ned, at jeg sluttede af med nogle dage på ca. 1800 kcal. Jeg var cut, men det var godt nok en "interessant" oplevelse - og nok ikke noget jeg prøver igen lige pt.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Dødløft:

1x5 x 60kg

1x5 x 110kg

3x5 x 130kg

Chinups:

1x5 x BW

1x5 x 22,5kg

2x5 x 20kg

3x5 x 10kg

Dips:

1x5 x BW

5x5 x 20kg

Supersæt

A) Dragon flags: 3x8 x BW

B) Russian Twists: 3x15 x 15kg

De 130 kg i DL var okay, men ellers var der ikke meget power i kroppen. Måtte droppe de 22,5 kg i chinups, da de blev for grimme. Jeg har vist lavet for mange pullups - kan ikke rigtig trække igennem i chins!

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Dødløft:

1x5 x 60kg

1x5 x 110kg

3x5 x 130kg

Chinups:

1x5 x BW

1x5 x 22,5kg

2x5 x 20kg

3x5 x 10kg

Dips:

1x5 x BW

5x5 x 20kg

Supersæt

A) Dragon flags: 3x8 x BW

B) Russian Twists: 3x15 x 15kg

De 130 kg i DL var okay, men ellers var der ikke meget power i kroppen. Måtte droppe de 22,5 kg i chinups, da de blev for grimme. Jeg har vist lavet for mange pullups - kan ikke rigtig trække igennem i chins!

:cooldance::firebounce::king:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har i øvrigt engang cuttet så langt ned, at jeg sluttede af med nogle dage på ca. 1800 kcal. Jeg var cut, men det var godt nok en "interessant" oplevelse - og nok ikke noget jeg prøver igen lige pt.

Så er det ikke Lyle McDonalds - Rapid Fat loss diet du skal eksperimentere med :laugh: 600 kcal ad!

Nej, pjat til side, - der er som altid ikke meget at sætte fingre på; ser sku godt, fornuftigt og ikke mindst hamrende hardcore ud; Gælder også kosten, så længe det ikke pludselig går FOR hurtigt (din dagskost ligner jo et enkelt måltid :tongue: ); De omtalte 10-12.000 kcal (eller i det mindste halvdelen) og noget ekstra protein lyder slet ikke så tosset for en mand i din størelse med et så vandvittigt aktivitets niveau. :laugh:

M.V.H

Helio

Link to comment
Share on other sites

Ja, gør lige det ik mester :cool: Du spiser jo ikke nowet :laugh:

Sku godt at se at knæet ikke driller dig med mindre du puss it.

Keep going strong mait :smile:

Done!! + 3-400 kcal :4mewantfood: Jeg må også indrømme, at de sidste par dage har været ret kcal fattige! Det er sgu ikke unormalt at der ryger 4000 kcal ned - de tykke kinder må jo komme et sted fra!! :laugh:

Knæet er nogenlunde, men kan godt mærke, at det ikke er helt klar til civilisationens sammenbrud!!

Link to comment
Share on other sites

Done!! + 3-400 kcal :4mewantfood: Jeg må også indrømme, at de sidste par dage har været ret kcal fattige! Det er sgu ikke unormalt at der ryger 4000 kcal ned - de tykke kinder må jo komme et sted fra!! :laugh:

Knæet er nogenlunde, men kan godt mærke, at det ikke er helt klar til civilisationens sammenbrud!!

Arg.. så se dog at kom igang med at træne. Vi skal være klar til at stå med ryggen mod hinanden, og lave sidekicks som i filmen med Chuck og ham knægten :laugh: Helle for at være Chuck :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Arg.. så se dog at kom igang med at træne. Vi skal være klar til at stå med ryggen mod hinanden, og lave sidekicks som i filmen med Chuck og ham knægten :laugh: Helle for at være Chuck :innocent:

Du kan ikke både være ham og Riggs!! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Brazilian Jiu Jitsu: 1,5 time.

- Guard forsvar/pass. Ok, træning bortset fra, at jeg var lidt usmidig/fastlåst, da vi kørte øvelser for hoften. Sluttede træningen af med at få en flænge i min læbe og bløde på min nyvaskede gi!

Har ikke talt kcal. i dag bortset fra min morgenmad, hvor jeg fik 8-1000 kcal!! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Brazilian Jiu Jitsu: 1,5 time.

- Guard forsvar/pass. Ok, træning bortset fra, at jeg var lidt usmidig/fastlåst, da vi kørte øvelser for hoften. Sluttede træningen af med at få en flænge i min læbe og bløde på min nyvaskede gi!

Har ikke talt kcal. i dag bortset fra min morgenmad, hvor jeg fik 8-1000 kcal!! :devil:

1000kcal morgen :laugh: din lille bacondreng :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Hej Dan

Sad lige og kiggede på Dragondoor, og faldt over denne artikel.

Det må da lige være dig. :devil:

/Michael

Fed artikel. Den havde jeg ikke set! Minder egentlig ret meget om det jeg allerede laver. Forstår bare ikke, hvor han ikke har taget snatch med. Det er da (IMO) større skadesrisiko ved den end så mange af de andre øvelser?

1000kcal morgen :laugh: din lille bacondreng :nonono:

Arhh, Jens - du kender mig. Jeg kan klare den på havregryn, UDO's, mælk, frugt mm. Svinekød nej tak!! :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Swings: 20,20,20 x 24kg

3 runder af:

One arm pushups: 5,5,5 x BW

KB Turkish get ups: 5,4,4 x 24kg

KB Snatch: 10,10,10 x 24kg

Sluttede af med

Evil wheel: 5,5,5

Lidt alternativ "BW" træning, da jeg ik' ka' følge mit Pistols/OAPU - program pga. mit knæ! Bare en "hurtig" omgang, der tog liidt for langt tid = for lange pauser! TGU er nådesløs, når man ikke har lavet den længe! :devil:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Hej Dan

Sad lige og kiggede på Dragondoor, og faldt over denne artikel.

Det må da lige være dig. :devil:

/Michael

Halløjsa! Det kunne være man skulle til at glukke lidt mere i Da Bad Machines Log. Udover eskalerende træningsmani er der jo også guldkorn som link til den artikkel der :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Dødløft:

1x10 x 100kg

3x5 x 130kg

Bænkpres:

5x5 x 80kg

Chinups:

1x8 x 10kg

3x5 x 15kg

Dips:

3x5 x 15kg

Pistols:

3x5 x BW

- Ganske let. Umiddelbart ingen problemer med knæet.

Så indtraf sulten sig, så jeg kastede en shake i halsen og skyndte mig hjem!! :4mewantfood: Nåede desværre ikke at tone mine abs i dag! :laugh: I øvrigt var det sgu surt at træne indendørs i det super vejr - skulle sgu ha' valgt en omgang udendørs Sandsæk-/kettlebell træning i stedet. Forhåbentlig bliver der rig mulighed for det de næste maaaaaange måneder! :cool:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share