Motions CrossFit


Guest DBM
 Share

Recommended Posts

Guest DBM

Fjernede dem, da jeg fortrækker anonymitet, men har lige smidt dem op igen for en kort bemærkning pga. gruppepres. Jeg synes jo selv, at det er fedt at se billder i diverse logbøger, og det er sgu fedt, hvis man kan give lidt inspiration!!

Blanco: Styrken ligger jo i midtersektionen. Det nytter jo ikke noget at rende rundt med en talje som en 10 årige pige (eller Brad Pitt for den sags skyld), når civilisationen bryder sammen! :devil::laugh: Planen er dog stadigvæk at sænke BF% lidt, meeeeeen nu må vi se! :4mewantfood:

Jhax: My man!! :laugh: Jeg er klar til at pine dig med sandsækken snart. Det er også længe siden vi har trænet sammen med efterfølgende :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Fjernede dem, da jeg fortrækker anonymitet, men har lige smidt dem op igen for en kort bemærkning pga. gruppepres. Jeg synes jo selv, at det er fedt at se billder i diverse logbøger, og det er sgu fedt, hvis man kan give lidt inspiration!!

Det' sgu i orden, DBM. Flot fysik.

Link to comment
Share on other sites

Guest DBM

Tak for de mange fødselsdagshilsner :smile: og fedt, at folk kan lide mine lidt (anderledes) træningspics. Der er dog nok liiidt vej endnu før jeg er i bulletproof / Ross E ligaen!

Dagens træning:

Løb: 30:55 min

- Stille og rolig aftentur for at fortjene et bad og aftensmad! Lidt øm i skroget efter sandsækken....

Link to comment
Share on other sites

Guest DBM
Det ser jo ok ud, Dan. Skal vi snart have en træningssession i KBH? Er ganske alene søndag fra 10-14..

Satser på at kunne bytte min søndagsvagt væk, det burde ku' lade sig gøre. Vi kan lige ringe/skrives ved!

Link to comment
Share on other sites

Guest DBM

Lidt presset skema i dag, men det er ikke noget, som hedder "ikke tid til træning" :superman:

Dagens træning:

Supersæt

A) One arm pushups: 5x5 x BW

B) Pistols: 5x5 x BW

- Ingen pause mellem sæt. Tid 09:45 (hurtigt, hårdt, effektivt)

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Dødløft:

10x3 x 120kg

- Fokus på eksplosiv udførsel.

Bænkpres:

5x3 x 90kg

Pullups:

1x15 x BW

2x12 x BW

Dragon Flags:

3x8 x BW

Dips:

1x15 x BW

2x12 x BW

Det er vist ingen hemmelighed, at jeg er tilbage til DBM’s Mix-it-up ™ træning :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har været lidt presset med en masse arbejde og familie-halløj, men der er selvfølgelig blevt trænet.

Torsdag d. 12.05.2006

Løb: 42:35 min.

I hardly broke a sweat! :wink: Bare en stille rolig tur kl. 2230 efter jeg havde været på arbejde i ca. 10 timer. God afslutning på en lang dag!

Dagens træning:

KB Snatch: 5x10 x 24kg

Sandsæk pushpress: 5x5

Sandsæk squats: 3x8

Sandsæk rows: 5x10

Body-V's: 3x20 x BW

Trænede hjemme hos de gamle, så jeg slutede af med at få min far til at tjekke min bokse-teknik. Det blev til: 3x3 min "plethandsker" :superman: (Jeg bliver sgu aldrig nogen De La Hoya! Jeg laver SÅ mange småfejl med håndstilling osv.)

I morgen står den på Brazilian Jiu Jitsu og måske lidt andet gejl. Skal lige op i gear!! GRRR :devil:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har været lidt presset med en masse arbejde og familie-halløj, men der er selvfølgelig blevt trænet.

Torsdag d. 12.05.2006

Løb: 42:35 min.

I hardly broke a sweat! :wink: Bare en stille rolig tur kl. 2230 efter jeg havde været på arbejde i ca. 10 timer. God afslutning på en lang dag!

Dagens træning:

KB Snatch: 5x10 x 24kg

Sandsæk pushpress: 5x5

Sandsæk squats: 3x8

Sandsæk rows: 5x10

Body-V's: 3x20 x BW

Trænede hjemme hos de gamle, så jeg slutede af med at få min far til at tjekke min bokse-teknik. Det blev til: 3x3 min "plethandsker" :superman: (Jeg bliver sgu aldrig nogen De La Hoya! Jeg laver SÅ mange småfejl med håndstilling osv.)

I morgen står den på Brazilian Jiu Jitsu og måske lidt andet gejl. Skal lige op i gear!! GRRR :devil:

Hey DBM,

Lækker træning og Niiiiiiiiiiiiiiiiiice løbetur , sådan en tror jeg også, jeg vil ha (ta) :wink: :4thumbup: ... Fedt at ha en dad der kan holde pads for en.. :cool::superman:

- Hvad mener du med op i gear? Du kører da fint! :tongue::superman:

Ses måske i weekenden?

:ninja: krammere, Tania

Link to comment
Share on other sites

Jeg har været lidt presset med en masse arbejde og familie-halløj, men der er selvfølgelig blevt trænet.

Torsdag d. 12.05.2006

Løb: 42:35 min.

I hardly broke a sweat! :wink: Bare en stille rolig tur kl. 2230 efter jeg havde været på arbejde i ca. 10 timer. God afslutning på en lang dag!

Dagens træning:

KB Snatch: 5x10 x 24kg

Sandsæk pushpress: 5x5

Sandsæk squats: 3x8

Sandsæk rows: 5x10

Body-V's: 3x20 x BW

Trænede hjemme hos de gamle, så jeg slutede af med at få min far til at tjekke min bokse-teknik. Det blev til: 3x3 min "plethandsker" :superman: (Jeg bliver sgu aldrig nogen De La Hoya! Jeg laver SÅ mange småfejl med håndstilling osv.)

I morgen står den på Brazilian Jiu Jitsu og måske lidt andet gejl. Skal lige op i gear!! GRRR :devil:

Hell yeah!! Yipee Kaiee :w00t: Oscar er vildt cool. Fedt at du er gået mere igang med sandsæktræningen. Har du læst artiklen på forsiden :smile: Lader til at fokus er ved at komme over på mandetræning. F*uck den metrosexuelle mand. Retrosexual here we go :laugh::devil:

Link to comment
Share on other sites

Jeg nåede godt lige at tjekke din billeder, før du hev dem ned Dan, - og synes du holder dig en rigtig fed form :4thumbup: God fedtprocent og fornuftig muskelmasse! Stråler sgu af funktionalitet :bigsmile:

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Hell yeah!! Yipee Kaiee :w00t: Oscar er vildt cool. Fedt at du er gået mere igang med sandsæktræningen. Har du læst artiklen på forsiden :smile: Lader til at fokus er ved at komme over på mandetræning. F*uck den metrosexuelle mand. Retrosexual here we go :laugh::devil:

Ja, det er lækkert at få gang i sandsækken igen, nu hvor vejret er til det! Skal også ha' bakset min store sten frem og overvejer at få fadølsanker (til at træne med vel og mærke :tongue: )

Jeg nåede godt lige at tjekke din billeder, før du hev dem ned Dan, - og synes du holder dig en rigtig fed form :4thumbup: God fedtprocent og fornuftig muskelmasse! Stråler sgu af funktionalitet :bigsmile:

Thanx! Det gør sgu ik' noget at der følger en ok fysik med træningen :devil: Meeen man kan jo altid få lidt lavere fedt%, og efter jeg i flere år forsøgte at undgå at gaine masse (faktisk gjorde jeg en periode meget for at smide lidt) synes jeg nu det er okay, at der ryger lidt på igen! Mht at hive billeder ned, er det ikke for at virke interessant eller noget.... der kommer måske snart nogle nye - eller måske lidt træningsvideo ku være fedt!!

Ingen træning i dag. Kroppen har skreget på pause, så det har den fået, og jeg har hygget med familien. Så sku jeg være klar til at give den gas næste uge. GRRRRRRR :devil:

Link to comment
Share on other sites

Brazilian Jiu Jitsu: 1,5 time.

- Vi kørte topgame med forskellige positioner og submissions! De sidste 20 min var rigtig hård sparring. :devil: Synes virkelig, jeg kan mærke fremgang for tiden. Kæmper lige op med folk, jeg før har haft store problemer med! Jeg er begyndt at kunne sætte flere ting sammen - og nogle gange hiver jeg lige et move frem, jeg havde glemt jeg ku' :laugh: Jeg er i øvrigt blevet ret vild med at lave en super fed ankellås!

Nu har jeg bitchet så meget over mit BJJ game, så der skal også være plads til lidt ros..... :ninja:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Brazilian Jiu Jitsu: 1,5 time.

- Vi kørte topgame med forskellige positioner og submissions! De sidste 20 min var rigtig hård sparring. :devil: Synes virkelig, jeg kan mærke fremgang for tiden. Kæmper lige op med folk, jeg før har haft store problemer med! Jeg er begyndt at kunne sætte flere ting sammen - og nogle gange hiver jeg lige et move frem, jeg havde glemt jeg ku' :laugh: Jeg er i øvrigt blevet ret vild med at lave en super fed ankellås!

Nu har jeg bitchet så meget over mit BJJ game, så der skal også være plads til lidt ros..... :ninja:

Det er sgu cool nok det dér! :cool:

Det kan mand da om noget kalde et vendepunkt... :devil: Og det er da for fedt at de vilde tricks kommer af sig selv... Fortsæt med dét! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Brazilian Jiu Jitsu: 1,5 time.

- Vi kørte topgame med forskellige positioner og submissions! De sidste 20 min var rigtig hård sparring. :devil: Synes virkelig, jeg kan mærke fremgang for tiden. Kæmper lige op med folk, jeg før har haft store problemer med! Jeg er begyndt at kunne sætte flere ting sammen - og nogle gange hiver jeg lige et move frem, jeg havde glemt jeg ku' :laugh: Jeg er i øvrigt blevet ret vild med at lave en super fed ankellås!

Nu har jeg bitchet så meget over mit BJJ game, så der skal også være plads til lidt ros..... :ninja:

Sådan, Dan :4thumbup: Du er forresten ikke den eneste der har lagt mærke til din udvikling :wink:

Bare bliv ved med at klø på, så kan du ikke undgå at blive bedre - kan jo være du fanger mig i den funky ankellås en dag :cool:

Link to comment
Share on other sites

Sådan, Dan :4thumbup: Du er forresten ikke den eneste der har lagt mærke til din udvikling :wink:

Bare bliv ved med at klø på, så kan du ikke undgå at blive bedre - kan jo være du fanger mig i den funky ankellås en dag :cool:

Ja, min kæreste har også lagt mærke til det - hun synes bare ikke det er så fedt, at hun skal være BJJ prøveklud :laugh: Ej, seriøst, så er det sgu fedt, hvis du også synes der er sket lidt. Det er tit svært selv at vurdere, hvordan udviklingen går! Jeg tror dog, at jeg skal klø ret meget på for at fange dig i noget som helst... men heldet følger jo som bekendt de flittige! :wink:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Løb med rygsæk: 22:51 min.

- Løb hjem fra arbejde. Hvor er det klamt at løbe i KBH i myldretidstrafikken! :crazy: Det blev desværre ik til mere træning i dag....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share