Motions CrossFit


Guest DBM
 Share

Recommended Posts

Så indtraf sulten sig, så jeg kastede en shake i halsen og skyndte mig hjem!! :4mewantfood: Nåede desværre ikke at tone mine abs i dag! :laugh: I øvrigt var det sgu surt at træne indendørs i det super vejr - skulle sgu ha' valgt en omgang udendørs Sandsæk-/kettlebell træning i stedet. Forhåbentlig bliver der rig mulighed for det de næste maaaaaange måneder! :cool:

LOL Mr. Brutal Machine...

Jeg har laert et par tips eller tre til noget serioes ab traening. Du siger bare til... er snart hjemme :laugh: :laugh:

:ninja: krammere, Tania

Link to comment
Share on other sites

LOL Mr. Brutal Machine...

Jeg har laert et par tips eller tre til noget serioes ab traening. Du siger bare til... er snart hjemme :laugh::laugh:

:ninja: krammere, Tania

Jeg er game!! Er altid klar på at blive ydmyget! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

5 runder af:

One arm pushups: 5 x BW

KB Snatch: 10 x 24kg

Pistols: 5 x BW

Turkish Get Ups: 3 x 24kg

Sluttede af med

Evil wheel: 5x5 x BW (Dårlig ROM!!)

Selvom der var ok med pause mellem sæt, var jeg en smule presset cardiomæssigt! Det er altid hårdt at komme igang efter et par hviledage, men det var sgu alligevel i overkanten :crazy: Jeg har forresten købt noget kreatin og regner med starte op på det ASAP. Sidst jeg tog kreatin (mange år siden), reagerede jeg MEGET positivt på det! Jeg kan lige så godt tage et evt. weight gain med nu, hvor min cardio form sux! :tongue:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Brazilian Jiu Jitsu: 1,5 time.

- En masse lir fra sidemount! Synes det var SUPER fed træning i dag, og der blev gået til den til den afsluttende sparring. Mit game kørte faktisk rigtig godt i dag :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Brazilian Jiu Jitsu: 1,5 time.

- En masse lir fra sidemount! Synes det var SUPER fed træning i dag, og der blev gået til den til den afsluttende sparring. Mit game kørte faktisk rigtig godt i dag :4thumbup:

:devil::devil::devil: Sådan mester! Fedt at træningen kører for dig. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Jeps - den der kombo hvor man tagersidemount ved enten at true med Americana eller lidt "strube-massage" og så enten for danish deathgrip eller who's your daddy!-position er for frækt.

Jeg håber du poster et pic, hvis du for brugt Whos your daddy i forbindelse med dit arbejde! :tongue:

Surt jeg ikke kunne være med til de indledende runder og bare komme dryssende til sidst.

Link to comment
Share on other sites

:devil::devil::devil: Sådan mester! Fedt at træningen kører for dig. :4thumbup:

Thanx mate... man skal jo også huske at rose sig selv lidt, når det en sjælden gang kører!! :superman:

Jeps - den der kombo hvor man tagersidemount ved enten at true med Americana eller lidt "strube-massage" og så enten for danish deathgrip eller who's your daddy!-position er for frækt.

Jeg håber du poster et pic, hvis du for brugt Whos your daddy i forbindelse med dit arbejde! :tongue:

Surt jeg ikke kunne være med til de indledende runder og bare komme dryssende til sidst.

He he, ku' sgu være fedt at lave who's your daddy midt på Nørrebrogade :laugh: Ja, du må sgu lige lære klokken, Frank. Eller det var måske ikke et fag i havde på uni?? :wink:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Dødløft:

2x5 x 100kg

3x5 x 135kg

Bænkpres:

3x5 x 85kg

Supersæt

A) Pullups: 3x10 x BW

B) Dips: 3x10 x BW

Janda situps:

1x10 x BW

1x8 x BW

1x7 x BW

Russian Twists:

3x10 x 15kg

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Guarden har efterspurgt mere løb i min log så....

Dagens træning:

Løb: 30:35 min.

- Jeg tog hunden med, så det moderat tempo hele vejen. Ved ikke lige hvem, der var mest træt bagefter? post-67-1146236666_thumb.jpg

Sluttede af med

Burpees: 3x20 x BW

Swiss ball crunches: 3x20 x BW

Link to comment
Share on other sites

Jeg er game!! Er altid klar på at blive ydmyget! :tongue:

LOL - Lets meet up and do something wicked then!!!

Vi kan jo finde ud af en lille fælles træning sammen med nogle af de andre mad men.. og så evt. stå for en challenge hver? :innocent::devil::superman:

Ps. Godt løb - hvor langt? Og sej dødløft!!! 135 kg... Im impressed!! & så må jeg lige skrive... Super dejlig hund!! Jeg vil også ha en vuffer!!! En stor sød en... :wub:

:ninja: krammere, Tania

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

A) One arm pushups: 5x5 x BW

B) Pistols: 5x5 x BW

C) Evil Wheel: 3x5 x BW

D) KB Snatch: 3x10 x 24kg

Energiforladt og dårlig træning som afslutning på en weekend hvor alle træningsplaner gik i vasken. :dry: Nå, i det mindste fik jeg lavet lidt!

Link to comment
Share on other sites

Guest DBM

Havde planlagt løb i dag, så jeg tog hjem til de gamle, da løbeomgivelserne er lidt bedre der. Da jeg kom derhjem opdagede jeg, at jeg havde glemt mine løbesko :dry: Nå, så måtte jeg finde på noget andet sjov

Dagens træning:

KB Snatch: 1x15 x 2x16kg

Sandsæk Squat: 5x10 (2 sæt på hver skulder og 1 sæt med sandsækken i favnen)

Sandsæk Rows: 5x10

KB Bottom-up C&P: 5x5 x 2x16kg

KB Turkish Get Up: 3x5 x 24kg

Janda situps: 3x8 x BW

Sandsækken vejer ca. 50 kg, hvilket nok er liiige i overkanten! Tror i hvert fald jeg skal ha' lavet mig en 40 kg så jeg kan lave noget Clean&press mm. Jeg holder stadigvæk for lange pauser mellem mine sæt!

Link to comment
Share on other sites

Guest DBM
God lir med sandsækken :devil:...om end det får mig til at smile lidt :bigsmile:

Ja ja, du kan snart få lov at prøve kræfter med den... så kan vi se hvem, der smiler! :wink::devil:

Link to comment
Share on other sites

hej DBM

Jeg kan ogsaa anbefale skulderloeft som en fantastisk oevlse med sandsaekken. Saerligt naar den er saa tung som din er :crazy: Minder meget om at tage en mand/kvinde fra jorden og smide ham op paa skuldrene

Jeg synes da du skal overveje evolutionrace, saa meget loeb er det jo heller ikke, og du er jo i kriger form til det :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hell yeah kriger :devil:

Rigtig fed omgang workout. Sandsæktræning spiller for hårdt. Har man ikke prøvet det, kan man ikke sætte sig ind i, hvor meget det bare flår i ALT hvad man har. Dagen efter sådan en gang træning føler man det som om man er blevet kørt over at et godstog :laugh: Ens poter er også underlige dagen efter. Man får trænet det yderste led af fingrene, som man ellers kun ser indenfor klatringen.

Suverænt, og som Waits siger: Evolution inviterer dig til sjov og ballade :superman:

Du skal forresten også ned og vise hvordan der skal slås på sandsæk i fit dk på mit hold. Dig og ninja kan køre sammen. I promise you..... It´s hard core :devil: (Hver mandag kl. 18.20) :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Guest DBM
hej DBM

Jeg kan ogsaa anbefale skulderloeft som en fantastisk oevlse med sandsaekken. Saerligt naar den er saa tung som din er :crazy: Minder meget om at tage en mand/kvinde fra jorden og smide ham op paa skuldrene

Jeg synes da du skal overveje evolutionrace, saa meget loeb er det jo heller ikke, og du er jo i kriger form til det :smile:

Hey Waits,

Jeg har faktisk før lavet "shouldering the sandbag" som Ross Enamite laver her :devil: Fed øvelse! Mht Evolution Race ser det bestemt interessant ud... meeeen kriger form er jeg sgu ikke i pt! :blush: (og 10K ER meget for mig!)

Hell yeah kriger :devil:

Rigtig fed omgang workout. Sandsæktræning spiller for hårdt. Har man ikke prøvet det, kan man ikke sætte sig ind i, hvor meget det bare flår i ALT hvad man har. Dagen efter sådan en gang træning føler man det som om man er blevet kørt over at et godstog :laugh: Ens poter er også underlige dagen efter. Man får trænet det yderste led af fingrene, som man ellers kun ser indenfor klatringen.

Suverænt, og som Waits siger: Evolution inviterer dig til sjov og ballade :superman:

Du skal forresten også ned og vise hvordan der skal slås på sandsæk i fit dk på mit hold. Dig og ninja kan køre sammen. I promise you..... It´s hard core :devil: (Hver mandag kl. 18.20) :innocent:

That's a deal ranger :4thumbup:

Så skal jeg bare lige ha' fri en mandag kl. 1820 :dry:

Kan du ikke lave push-press med sandsækken, ind til du bliver stærk nok til at presse den rent? Eller er den for uhåndterlig til det (har aldrig prøvet at træne med en sandsæk desværre :blush: )?

Jeg prøvede at lave clean og press med den og den ville sgu ikke rigtig som jeg ville... GRRRRR :mad: Tror også det er et spørgsmål om teknik for den er virkelig mother fu**** uhåndterlig! Tror dog, at jeg vil anskaffe mig endnu en sæk, som vejer 5-10 kg mere!

Link to comment
Share on other sites

Guest DBM

Lidt træning:

Løb/opvarmning: 10 min.

Hill sprints: 10 x ca. 110 meter.

Afjog: ca. 12 min.

Min døgnrytme er lidt underlig, da jeg skifter rundt mellem dag-/nattevagt et par gange denne uge. Vågnede kl. 1800 og troede det var morgen :laugh: Der skulle lidt overtalelse til inden jeg kom i løbetøjet, men det blev en god tur, da jeg kom afsted. Det var HÅRDT, men jeg synes egentlig, at jeg kan mærke en positiv forbedring på mine hill-sprints efter opstart af kreatin...sikkert placebo, men hva' fanden! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest DBM
Hehe.. Det er ligesom OAPU. Det er et spørgsmål om teknik, og ikke styrke :laugh: :4whistling:

He he, okay... I get your point! :wink: Fuck det næste gang er der ingen nåde... den bliver rykket rundt!!! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Lidt træning:

Løb/opvarmning: 10 min.

Hill sprints: 10 x ca. 110 meter.

Afjog: ca. 12 min.

Min døgnrytme er lidt underlig, da jeg skifter rundt mellem dag-/nattevagt et par gange denne uge. Vågnede kl. 1800 og troede det var morgen :laugh: Der skulle lidt overtalelse til inden jeg kom i løbetøjet, men det blev en god tur, da jeg kom afsted. Det var HÅRDT, men jeg synes egentlig, at jeg kan mærke en positiv forbedring på mine hill-sprints efter opstart af kreatin...sikkert placebo, men hva' fanden! :superman:

Nasty gang spæneri du har gang i sherif :superman: hvor stejl er bakken, og er det fulde gardiner hver gang?

Link to comment
Share on other sites

Lidt træning:

Løb/opvarmning: 10 min.

Hill sprints: 10 x ca. 110 meter.

Afjog: ca. 12 min.

Min døgnrytme er lidt underlig, da jeg skifter rundt mellem dag-/nattevagt et par gange denne uge. Vågnede kl. 1800 og troede det var morgen :laugh: Der skulle lidt overtalelse til inden jeg kom i løbetøjet, men det blev en god tur, da jeg kom afsted. Det var HÅRDT, men jeg synes egentlig, at jeg kan mærke en positiv forbedring på mine hill-sprints efter opstart af kreatin...sikkert placebo, men hva' fanden! :superman:

Ser godt ud!! Lækkert at vi begge har haft en feeee løbedag idag :4thumbup: Rart når man kan mærke formen rykke sig mod det bedre... (også selvom det er kreatin, eller placebo-effekt af samme :tongue: )

Det der med fåååked døgnrytme kender jeg godt.. det er en biiiiatch... :unhappy: men omvendt så giver det jo bare nogle andre udfordringer - som f.eks. at holde styr på nat & dag... :blink::innocent:

Har du tid og lyst til lidt sparring fredag? :4boxing: Mener du skrev noget om, at du havde tid til lidt sjov der... :innocent::wink:

:ninja: krammere, Tania

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share