Motions CrossFit


Guest DBM
 Share

Recommended Posts

Normalt kan jeg ellers godt lide at træne/dyrke sport, når det er varmt. Generelt kan jeg godt lide lidt ekstremt vejr - varme eller regn/sne. Det er jo, når det bliver rigtig hårdt, at de svage falder fra! :wink:

Auch, den gjorde lidt ondt :cry::blush::tongue:

Jeg må jo bare tage mig sammen så :devil:

Link to comment
Share on other sites

Auch, den gjorde lidt ondt :cry::blush::tongue:

Jeg må jo bare tage mig sammen så :devil:

Sådan var det sgu ik' ment! Du gir den jo god gas, skipper! :devil: Der er bare en god måde at presse sig selv hårdt, når man ved, at det også gør ondt på de andre (i fx en konkurrence)

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

KB Swings: 3x20 x 24kg

Sandsæk Clean'n'press: 20 reps (fordelt på sæt af 1-3 reps)

- Har faktisk aldrig lavet clean'n'press med sandsækken før. Det var hårdt!

Sandsæk Squats: 4x10

Sandsæk Rows: 4x10

Janda sit ups: 3x10 x BW

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Løb: 27:53 min - pulssnit. 163.

- Ok tur på trods af varmen. Eneste krise var da jeg løb forbi Carslberg, og så en lastbil som var ved at pakke iskolde øl/vand! :w00t:

Bliver nok ikke til mere træning i dag!

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

5 runder med absolut minimum pause mellem sæt/runder:

A) One arm pushups: 5x5 x BW

B) Pistols: 5x5 x BW

C) KB Snatch: 5x10 x 24kg

DBM Mix-it-up Workout™ Endorsed and Recommended by The Society Committed to keeping men and their balls united as one! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

5 runder med absolut minimum pause mellem sæt/runder:

A) One arm pushups: 5x5 x BW

B) Pistols: 5x5 x BW

C) KB Snatch: 5x10 x 24kg

DBM Mix-it-up Workout™ Endorsed and Recommended by The Society Committed to keeping men and their balls united as one! :superman:

Cool workout, Mester.. OAP kører sgu godt for dig :4thumbup:

Edited by Musashi
Link to comment
Share on other sites

Cool workout, Mester.. OAP kører sgu godt for dig :4thumbup:

Tak. Jeg synes klart, at one arm pushups er en af de bedste øvelser til overkroppen - hvis man laver den rigtigt! Desværre mister jeg hurtigt styrke i den, hvis jeg ikke laver den jævnligt. Sådan har jeg det faktisk med all BW øvelser! :unhappy:

Dagens træning:

KB Military press:

5x5 x 2x24kg

KB Rows:

5x10 x 2x24kg

KB Front Squat:

3x10 x 2x24kg

- Rev godt i korpus!! Meget hårdere med KB end vægtstang!

KB Snatch:

5x10 x 24kg

- Eksperimenterede lidt med kadancen på de 100 reps, så den passede til en ny SSST PR.

Jeg er ikke helt tilfreds med træningen for tiden, men så længe jeg får banket mindst 5 pas af om ugen, kan jeg vel ikke brokke mig - alt for meget i hvert fald. Superman skal jo som bekendt også være Clark Kent nogle gange.....

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

KB Front Squat:

3x10 x 2x24kg

- Rev godt i korpus!! Meget hårdere med KB end vægtstang!

Hvorfor ikke lave den med squatte med vægtstang lidt oftere så? Flere kg på = mere udfordrende for benene. Din core halter jo nok ikke, men benene skal vel også trænes :smile:

ellers en ond omgang træning, du får fyret af i varmen

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

5 runder med absolut minimum pause mellem sæt/runder:

A) One arm pushups: 5x5 x BW

B) Pistols: 5x5 x BW

C) KB Snatch: 5x10 x 24kg

DBM Mix-it-up Workout™ Endorsed and Recommended by The Society Committed to keeping men and their balls united as one! :superman:

Hahahahaahah :tongue: Nice one skipper. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor ikke lave den med squatte med vægtstang lidt oftere så? Flere kg på = mere udfordrende for benene. Din core halter jo nok ikke, men benene skal vel også trænes :smile:

ellers en ond omgang træning, du får fyret af i varmen

Hey Blanco, benene skal selvfølgelig trænes, og nu var det KB's der var til rådighed - KB FSQ giver faktisk også en rigtig god bentræning. I øvrigt bliver der jo også lave weighted-pistols mm. for benene. Benstyrke har altid været min force. For en del år siden, da jeg trænede squat "DBM mix-it-up style" (sammen med en masse anden sport), ramte jeg ret hurtigt 145-150kg for 5x5. Synes også jeg er ok med i pistols selvom jeg ikke træner dem helt reglmæssigt. Hypertrof-imæssigt skal der næsten heller ikke noget til! :tongue: Desværre har min krop det ikke særlig godt med "tung" bentræning ift. de andre ting jeg render og laver - især cardio! :dry:

I øvrigt kan man jo aldrig træne sin core for meget!! :devil::tongue:

Hahahahaahah :tongue: Nice one skipper. :4thumbup:

Yeahhhhh :w00t:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Ingen træning: Fik 3-4 timers usammenhængene søvn pga. de saunaagtige temperaturer, naboens fest og larmende mennesker på gaden! :mad: Op på arbejde i ca. 11-12 timer uden mad eller drikke, så jeg var helt kvæstet, da jeg kom hjem! Jaja, stik mig en tudekiks :laugh:

I stedet fik jeg lidt god aftensmad - This is a public service announcement brought to you in part by DBM:

Frikadeller: Hakket kyllinge-/kalkun kød. 1 revet løg, 3 revede gulerødder, en halv revet squasch, snittede forårsløg, 1 æg, (evt lidt mælk), 2-3 dl. havregryn, salt og peber, timian. Bages i ovnen i ca. 15 min.

Kartoffelsalat: Små kogte kartofler, grønne bønner, agurk i halve skiver uden kerner, snittet icebergsalat, hakket purløg, cherrytomater, broccoli. Marinade: olie (evt. UDO's), sennep, balsamicoeddike, hvidløg og vand.

:4mewantfood:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Hey Blanco, benene skal selvfølgelig trænes, og nu var det KB's der var til rådighed - KB FSQ giver faktisk også en rigtig god bentræning. I øvrigt bliver der jo også lave weighted-pistols mm. for benene. Benstyrke har altid været min force. For en del år siden, da jeg trænede squat "DBM mix-it-up style" (sammen med en masse anden sport), ramte jeg ret hurtigt 145-150kg for 5x5. Synes også jeg er ok med i pistols selvom jeg ikke træner dem helt reglmæssigt. Hypertrof-imæssigt skal der næsten heller ikke noget til! :tongue: Desværre har min krop det ikke særlig godt med "tung" bentræning ift. de andre ting jeg render og laver - især cardio! :dry:

I øvrigt kan man jo aldrig træne sin core for meget!! :devil::tongue:

Hehe, ok, den er så godtaget :tongue: Vildt imponerende squat ellers :devil:

Link to comment
Share on other sites

Så' far hjemme igen:

KB Turkish get ups:

5x5 x 24kg

KB Snatch:

10,9,8,7,6,5,4,3 x 24kg

One arm pushups:

5x5 x BW

Fingertips pullups:

3x10 x BW

- Fra vindueskarmen på køkkentrappen. Der kom heldigvis ikke nogen! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Så' far hjemme igen:

KB Turkish get ups:

5x5 x 24kg

KB Snatch:

10,9,8,7,6,5,4,3 x 24kg

One arm pushups:

5x5 x BW

Fingertips pullups:

3x10 x BW

- Fra vindueskarmen på køkkentrappen. Der kom heldigvis ikke nogen! :wink:

Holder du pause mellem dine snatch eller hva skipper?

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Brazilian Jiu-Jitsu: 1 time.

Escapes fra sidemount. Lavede bl.a. et, hvor bevægelsen mindede meget om turkish get ups! :devil:

Bagefter blev det til:

A) Dips: 5x10 x BW

B) Pullups: 5x10 x BW

Fik desværre ikke trænet MMA, men det er planen at der skal være lidt mere tid til det i fremtiden. Nu må vi se.... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har fri i 3 dage, fra imorgen. Hva koster det, at hyre dig til at komme forbi en af dagene, og kokkerere dine frikadeller med kartoffelsalat til undertegnede. Du må evt. godt spise med også :tongue: Det lyder som et super lækkert post work out meal :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Fik desværre ikke trænet MMA, men det er planen at der skal være lidt mere tid til det i fremtiden. Nu må vi se.... :wink:

Turgish getup er ren zhoo-jitsu! ;-)

Man skal jo power-shrimpe. Man kunne faktisk godt modificere øvelsen så man virkelig skal shrimpe. Hvis man sætter sig i hovedet at shrimpe ekstra meget få man jo ekstra meget shrimp på øvelsen.

Link to comment
Share on other sites

Turgish getup er ren zhoo-jitsu! ;-)

Man skal jo power-shrimpe. Man kunne faktisk godt modificere øvelsen så man virkelig skal shrimpe. Hvis man sætter sig i hovedet at shrimpe ekstra meget få man jo ekstra meget shrimp på øvelsen.

Enig. Genial måde at træne escape fra liggende til stående kamp. Istedet for at have armen med vægten over skallen kan man rette den imod modstanderen som forsvar mod evt. spark til hoved/krop.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har fri i 3 dage, fra imorgen. Hva koster det, at hyre dig til at komme forbi en af dagene, og kokkerere dine frikadeller med kartoffelsalat til undertegnede. Du må evt. godt spise med også :tongue: Det lyder som et super lækkert post work out meal :4mewantfood:

Sidst var det jo dig, som inviterede på aftensmad, så jeg burde vel snart vise mig fra min gode side og gengælde invitationen - hvis du altså må spise det for JB? :tongue:

Turgish getup er ren zhoo-jitsu! ;-)

Man skal jo power-shrimpe. Man kunne faktisk godt modificere øvelsen så man virkelig skal shrimpe. Hvis man sætter sig i hovedet at shrimpe ekstra meget få man jo ekstra meget shrimp på øvelsen.

Enig. Genial måde at træne escape fra liggende til stående kamp. Istedet for at have armen med vægten over skallen kan man rette den imod modstanderen som forsvar mod evt. spark til hoved/krop.

Yep, fed øvelse med god overførsel! Nu tror jeg ikke, at styrken er mit svage punkt når jeg shrimper, men stærk nok bliver man jo aldrig... så jeg TGU'er videre! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Boksning: 1,5 time.

- Lidt plet, dobbeltparader + cardio/styrke lir. Vi sluttede af med lidt indendørs fodbold, hvor jeg brillerede med en helflugter til 1-0! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Boksning: 1,5 time.

- Lidt plet, dobbeltparader + cardio/styrke lir. Vi sluttede af med lidt indendørs fodbold, hvor jeg brillerede med en helflugter til 1-0! :w00t:

Hey Dan, hvordan træner i dobbelparader?

Godt at se du er kommet i gang med boksning igen! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Ren klatretræning..det er noget der giver grumt stærke fingre!!!!

Ja, for satan!! Det var sgu næsten til failure på grebet! :devil:

Hey Dan, hvordan træner i dobbelparader?

Godt at se du er kommet i gang med boksning igen! :devil:

Hey Sugar Ray,

Vi træner dem vist ret simpelt: En slår og den anden laver dobbeltparade :laugh: Det er også fedt at få bokset lidt igen, men mine træningsplaner skifter jo konstant. Nu savner jeg de tunge DL. Gad vide om jeg kunne være blevet rigtig god til noge, hvis jeg ku' finde ud af at begrænse mig lidt?! :blush:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share