Motions CrossFit


Guest DBM
 Share

Recommended Posts

Thanx gutter! Det er egentlig sjovt, at jeg laver PR nu... vejer faktisk mere end jeg har gjort de sidste 4-5 år og jeg har egentlig ik gjort så meget ud af min pullup-træning på det sidste. Der er vist ingen tvivl om at jeg respondere positivt på kreatin! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Turkish get ups:

3x5 x 24kg

KB Snatch:

12,11,10,9,8,7,6,5,4,3 x 24kg

Pistols:

3,2,1 x 24kg

God power og overskud på det hele, men fuck hvor jeg svedte!! :crazy:

Link to comment
Share on other sites

:blink: Hvad i al verden er dét?

Du kan se øvelsen her (tryk view video) Det er en virkelig en fed øvelse, som giver kroppen tæsk! :devil: Isære skuldre, mave/core, ben og stabilitet kommer på en prøve! Faktisk tror jeg heller ikke, at den ville være helt tosset ifm. BB træning - den skal nok smide noget kvalitets masse på skuldrene. Men okay; folk glor nok lidt, hvis man laver den i fitness-world. (personligt er jeg nu van til, at folk glor underligt, når jeg træner :laugh: )

Link to comment
Share on other sites

Pullups:

1x22 x BW (PR)

2x10 x BW

- Og pullups er "selvfølgelig" med bredt greb, håndfladerne væk fra kroppen og hagen over stangen på hver rep! Jeg tror, jeg har 30 rep i mig!! :devil:

God PR.

....jeg er ikke et sekund i tvivl om at du har 30 i dig. :superman:

/Michael

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Concept 2: 5x2 min (1 min pause mellem hver interval)

Chinups: 5x5 x 20kg

- Ik' meget power i kroppen!

Dips: 5x5 x 20kg

Hanging leg raises: 4x8 x BW

Så var jeg egentlig færdig, men min styrkeløfter buddy som jeg sku teame op med kom liiidt for sent, så han overtalte mig til at blive og tage en gang bænk. :cool:

Bænkpres: 5x5 x 80kg

- Lidt demotiverende at skulle tage halvdelen af skiverne af, når jeg sku til mellem hans sæt! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Cool med din Pull-Up PR!! :devil: :4thumbup:

(Men self kommer du over de 30 næste gang! :wink: )

@bænk: .. spørgsmål om prioriteter?.. men forstår dig godt.. *fnis*

:ninja: krammere, Tania

Tak! Og ja, selvfølgelig er det - tror heller ikke min buddy laver 22 pullups, meeeeeen man er jo konkurrencemenneske :superman:

Ninja.. Det er jo fredag :wink::tongue::laugh:

Men flot med din PR minister :devil:

Fredag?! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Brazilian Jiu Jitsu (No-gi): 2 timer.

- Fed træning med ny træner! En masse armbar fra guard og sparring. Fik rullet lidt med den sagnomspundne Frank L! Som noget nyt sluttede vi af med lidt fysisk træning. Cool nok!

Link to comment
Share on other sites

Dan: Blanco has the answer :laugh::tongue:

Ja, okay sådan fangede jeg den også, men jeg tror Ninja mente, at det var et spørgsmål om prioriteter mht. at min buddy lavede 150 x 5 i bænken - tror i hvert fald ikke, at han kan lave 22 pullups :wink:

I øvrigt kan der da dårligt komme mere pump på mine patter?? :cool:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

KB Turkish get ups: 3x5 x 24kg

A) Pistols: 3x3 x 24kg

B) One arm pushups: 3x5 x BW

KB Snatch: 15, 10, 10 x 24kg

Stoppede her da min albue brokkede sig lidt efter alt den armbar træning i går.... Ellers OK lille omgang. TGU sidder i skabet!

Link to comment
Share on other sites

Du kan se øvelsen her (tryk view video) Det er en virkelig en fed øvelse, som giver kroppen tæsk! :devil: Isære skuldre, mave/core, ben og stabilitet kommer på en prøve! Faktisk tror jeg heller ikke, at den ville være helt tosset ifm. BB træning - den skal nok smide noget kvalitets masse på skuldrene. Men okay; folk glor nok lidt, hvis man laver den i fitness-world. (personligt er jeg nu van til, at folk glor underligt, når jeg træner :laugh: )

Fik aldrig svaret tilbage på denne...

Den ser da HELT vildt besværlig ud! :crazy: Jeg ville ha svært ved bare at huske hvor jeg skulle placere hænder og fødder.

Jeg vile i virkeligheden nok komme ilende i den trol, at jeg skulle hjælpe dig op.

Minder lidt om: "Hvordan man som væltet rolatorbruger kommer på benene igen" -øvelsen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Naaaaaaasty omgang "Hive sej kriger op i bar og sænke ham ned mange gange" træning!

Du er da rep master!

Thanx comrade!

Næsten korrekt... Citatet lyder: "Det er jo lørdag Tania, det er brystdag!"... :laugh::laugh:

:ninja: krammere, Tania

Hov hov, du må lige huske at quote personen, som har sagt det. Jeg kræver i hvert fald et dementi fra din side, miss Ninja! :wink:

Fik aldrig svaret tilbage på denne...

Den ser da HELT vildt besværlig ud! :crazy: Jeg ville ha svært ved bare at huske hvor jeg skulle placere hænder og fødder.

Jeg vile i virkeligheden nok komme ilende i den trol, at jeg skulle hjælpe dig op.

Minder lidt om: "Hvordan man som væltet rolatorbruger kommer på benene igen" -øvelsen :smile:

:laugh: Ja, man skal lige ha' teknikken på plads, men det er egentlig ik så svært! Anyways, fed øvelse - men vil da godt indrømme, at den ser lidt....... sjov ud! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Brazilian Jiu Jitsu: 1,5 time.

- Guard game igen i dag. Planen var, at jeg ville ha' taget MMA timen bagefter, men jeg var helt dehydreret efter sparringen. Formen er til 3 timer, men mentalt var jeg ikke lige klar på det, så jeg stod over. Fik i øvrigt et mega ryk i ryggen.... den føles lidt øm nu - tror den ville ha' godt af en kærlig hånd fra en kiropraktor!

Link to comment
Share on other sites

Hehe... Nej, der er sku backup på dit patværk :4thumbup:

Og cool at du får revet igennem med alt det BJJ. Vi må snart drible over i parken og ligge og rode lidt. Gad vide hvor mange der kommer og skiller os ad fordi de tror vi er ved at tage livet af hinanden :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Vi må snart drible over i parken og ligge og rode lidt. Gad vide hvor mange der kommer og skiller os ad fordi de tror vi er ved at tage livet af hinanden :laugh:

Når først en af jer ligge i "the triangle of love", så er det nok ikke livet folk tror i tager på hinanden! :wink:

IMGP2044.JPG

Uhmm - bare tanken om lidt friluftsBJJ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share