Motions CrossFit


Guest DBM
 Share

Recommended Posts

Thanx guys! Jeg er egentlig også godt tilfreds med de 180 reps, når jeg ikke har trænet snatch målrettet i laang tid. Det var egentlig underligt - for første gang syrede jeg til i lænden under snatch. Det har jeg aldrig gjort før. Tror det er pga. sidste uges dødløft! Det er måske ikke den bedste combo :tongue:

Dagens træning:

Brazilian Jiu-Jitsu: Ca. 1,5 times fri rul.

- Rullede bl.a. med Coach Graugart..svært at få brugt sin teknik, når man hele tiden er et skrid bagefter! :laugh: Men god workout!!

Link to comment
Share on other sites

Havde egentlig planlagt en løbetur, men Jhax lokkede med endnu en spontan tur i grotten!

Dagens træning:

3 runder med ca. 30 sek pause mellem sæt:

Concept 2: 3, 3, 3 min.

Pullups: 15, 15, 12 x BW

Dips: 15, 15, 12 x BW

Front squat: 20, 15, 12 x 50kg

Bodyweight Bench: 10, 8, 6

Sluttede af med:

Hanging leg raises: 10, 8, 8 x BW

Det var sådan en lidt spontan crossfit-workout. Det var hårdere end det umiddelbart ser ud til.. betyder sgu meget med så korte pauser. Det var især hårdt at gå fra C2 til pullups, og bænk efter FSQ var også lidt hårdt!! Jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg vil træne for tiden, men det er jo ikke noget nyt!

Link to comment
Share on other sites

Bodyweight bench? Bare alm. bænkpres, hvor du loader med vægt svarende til din kropsvægt? (dvs. 45 kg, vel :tongue: )

You got it! Men jeg har sgu fået ædt mig op på ca. 80 kg :devil:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning feat. Guarden :devil:

Total spontan træning. Havde ikke fået noget at spise, så jeg kørte et par bananer i kæften og tog hjem til Guarden, som trak mig med ud på en løbetur :w00t:

Løb: Ca. 8 km

Turen sluttede med lidt til trækkemekanismen

Pullups: 12,10,8,6,4,2

Chinups: 10,8,6,4,2

Pullups: 8,6,4,2

Chinups: 6,4,2

Pullups: 4,2

Chinups: 2

Ialt 92 stk. :devil:

Så luntede vi tilbage til Guarden med tunge arme :devil::cool:

Lead, Follow or get the @!**% out of the way!!! post-67-1149885385.jpg

Da jeg kom hjem igen stod den på thai mad til failure :4mewantfood:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning feat. Guarden :devil:

Total spontan træning. Havde ikke fået noget at spise, så jeg kørte et par bananer i kæften og tog hjem til Guarden, som trak mig med ud på en løbetur :w00t:

Løb: Ca. 8 km

Turen sluttede med lidt til trækkemekanismen

Pullups: 12,10,8,6,4,2

Chinups: 10,8,6,4,2

Pullups: 8,6,4,2

Chinups: 6,4,2

Pullups: 4,2

Chinups: 2

Ialt 92 stk. :devil:

Så luntede vi tilbage til Guarden med tunge arme :devil::cool:

Lead, Follow or get the @!**% out of the way!!! post-67-1149885385.jpg

Da jeg kom hjem igen stod den på thai mad til failure :4mewantfood:

Ååååååååååååårh hvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad en fed omgang træning Dan. Du træner bare så sejt :superman::laugh::tongue:

HE HE.. Det var sku klasse. De 2 små knægte der var dernede + ham på 3 var da egentlig også ret så hårdkogte :devil:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det var sgu nogle seje drenge - fan'me fedt, da du lige råbte, at de skulle få albuerne ind på deres pushups :laugh: Ham på 3 år var for vild... sejt han kravlede rundt i stativet og så sluttede han jo af med gode prots i sutteflasken! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det var sgu nogle seje drenge - fan'me fedt, da du lige råbte, at de skulle få albuerne ind på deres pushups :laugh: Ham på 3 år var for vild... sejt han kravlede rundt i stativet og så sluttede han jo af med gode prots i sutteflasken! :superman:

Hahaha, dagens griner indlæg :laugh:

Godt at få lidt pump på armene der! Fed træning

Link to comment
Share on other sites

Hahaha, dagens griner indlæg :laugh:

Godt at få lidt pump på armene der! Fed træning

Ja, det var sgu noget af en oplevelse! Vi tilbød også at adoptere ham, men måske det lød lidt "forkert", når 2 guys siger det!? :laugh: Sej kid anyways! Og ja, godt med lidt pump til arm-mullerne... synes bare det er et tarveligt pic - de ligner jo et par arme, der burde sidde på en 12årige pige. Man kan hverken se blodåre eller noget! :nonono::laugh: Guarden forsikrede mig dog om, at de var onde, og så ud som om de var ved at være klar til civilisationens sammenbrud!! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning i bar mave feat. solskin: :a-okhand:

KB Combo 1:

Clean / Front Squat / Pushpress: 5x5 x 2x24kg

KB Combo 2:

Pushups / Renegade Rows: 5x5 x 2x24kg

KB Snatch: 5x5 x 2x24kg

One arm pushups: 3x5 x BW

Pushups m. klap: 3x15 x BW

Sten løft: 10x1 (ca. 30 sek. pause mellem sæt) :devil:

Sluttede af med lidt Static L-sit's og Evil Wheel. Ok træning. Jeg følte mig stærk i combos og især i dobbelt snatch. Længe siden jeg har lavet dem!

Link to comment
Share on other sites

Awesome workout CHAMP :devil: , og sej sten. Sådan en vil jeg også ha :cry:

Oi Ranger,

Du må gerne prøve min sten en dag :laugh:

...enig - alt for lækker træning, med stenløft og alt.

/Michael

Tak Michael - man må jo holde det old school :devil:

er lige med på en kigger

Ond ond træning :devil::bowdown:

Velkommen i loggen Augustinus,

Du kigger bare løs - altid rart med lidt liv, ris/ros og gode råd! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Missede den planlagte BJJ pga. en lang (varm) arbejdsdag. F****** irriterende!!! Nå, fik da taget mig selv lidt i kraven....

Dagens træning:

Løb: 29:47 min.

- Løb igen i Nike free 5.0. Udover, at de er dejlig lette at løbe i kan jeg ikke rigtig mærke nogen af, de fordele de skulle give. Mange skulle eftersigende opleve udpræget DOMS, da de styrker benmusklerne mere - men nu er benmusklerne nok heller ikke lige mit største problem ifm. løb!

Ellers kan jeg berette om, at jeg har fundet det fedeste sted at lave pullups. Jeg har fundet ud af, at man kan hænge i vindueskarmen over indgangsdøren til min køkkentrappe!! :4thumbup: Så håber bare ikke der er nogen, som åbner døren, når jeg hænger der og dingler. Folk kiggede i hvert fald lidt underligt, når jeg før i tiden hang i tørrestativet i gården. Det er desværre fjernet nu, men så vidt jeg er orienteret, har det ikke noget med mig at gøre. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Turen sluttede med lidt til trækkemekanismen

Pullups: 12,10,8,6,4,2

Chinups: 10,8,6,4,2

Pullups: 8,6,4,2

Chinups: 6,4,2

Pullups: 4,2

Chinups: 2

Ialt 92 stk.

Sejt! Det minder mig om min crossfit-periode. Tror jeg nåede op på 100 chins. Det kan man nu alligevel godt mærke i ryggen - og så er giver det specifity (hedder det vel)
....men så vidt jeg er orienteret, har det ikke noget med mig at gøre.

Hehe

Link to comment
Share on other sites

Formiddags træning:

Løb: 2,4 km 09:30 min.

Pullups:

1x22 x BW (PR)

2x10 x BW

- Og pullups er "selvfølgelig" med bredt greb, håndfladerne væk fra kroppen og hagen over stangen på hver rep! Jeg tror, jeg har 30 rep i mig!! :devil:

Aftentræning:

Brazilian Jiu-Jitsu: 1,5 time

- Guard game/Scissor sweep... min teknik suckede i dag, men jeg fik da givet den lidt gas. Fuck det var varmt! :blink:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share