Motions CrossFit


Guest DBM
 Share

Recommended Posts

Hey Kriger,

Gode stemningsbilleder fra jeres træning!! :cool: Og spæk - nu holder du dælme op!! Jeg har kun et ord :superman::smile:

Hvis du har lyst, kan du komme og træne med på torsdag kl. 18 - 19.30, der kommer nogle af drengene fra kampholdet - og jeg underviser..

Ps. Bon appetit :4mewantfood:

:ninja: krammere, Tania

Link to comment
Share on other sites

Hey Kriger,

Gode stemningsbilleder fra jeres træning!! :cool: Og spæk - nu holder du dælme op!! Jeg har kun et ord :superman::smile:

Hvis du har lyst, kan du komme og træne med på torsdag kl. 18 - 19.30, der kommer nogle af drengene fra kampholdet - og jeg underviser..

Ps. Bon appetit :4mewantfood:

:ninja: krammere, Tania

Thanx Ninja :cool: På torsdag er jeg ikke i DK, så det går desværre ikke. Men jeg skal da helt sikkert med til en gang træning, når du svinger pisken :devil:

Fede billeder og ond nok form, du er i. :devil: Jeg vil sgu gerne se, hvor din bf% ligger, når du selv erkender, du er cååt :wink:

Og som Onkel troels sagde; det ligner en god grebsudfordring de pull-ups der. Og så med 32 kg :crazy:

Når/hvis jeg igen bliver RIGTIG cut, skal jeg nok smide nogle billeder i loggen. Rent præstationsmæssigt er det dog ikke godt for mig at være alt for lean, så det bliver nok kun et par % eller deromkring.

Så hjælp dog manden op!! :nonono:

Fede billeder og go hård bad ass form du er kommet i :wink:

Ja, det er jo "den væltede rolator øvelse" :laugh: Mht. formen var der nok lidt mere masse på de sidste billeder jeg postede, men så er det jo heldigt at man ikke er BB'er. Så længe kroppen gør (nogenlunde) som jeg beder den om, er jeg godt tilfreds!! :devil:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

En hurtig "morgentræning":

One arm pushups: 5x5 x BW

KB Snatch: 5x10 x 24kg

Lige for at sparke kroppen igang - er altid helt smadret efter en hviledag. Satser på lidt mere træning senere. Nu vil jeg smide trøjen og nyde et koldt glas malk på langestrand! :cool:

Link to comment
Share on other sites

Hey! Hey!

Super fed træning du får langt for dagen! Hvor de sidste billeder taget henne? Det ligner en meget fed "legeplads" som man måske skulle tjekke ud..

Hej Till - tak og welcome to the party!

Billederne er taget på Hærens officerskole på Frederiksberg. Jeg var der sammen med Musashi, som har gået der. Man skal vist ha' noget militær ID for at træne der. Når/hvis vi skal træne der igen, er jeg sikker på, at du kan tage med.

Link to comment
Share on other sites

Det blev desværre ikke til mere træning i går, da jeg tog på stranden kl 1230 og kom hjem fra byen kl 0430. Det skal der også være plads til - det er jo ferie! Fik dog ikke andet end kildevand, så jeg var klar til at give den gas i dag :cool:

Dagens træning:

Kettlebell Swings: 3x20 x 24kg

Sandsæk Clean 'n' Press: 20x1

Sandsæk Rows: 5x10

Dips: 3x10 x BW (mellem 2 stole)

Fingertip pullup: 5x5 x BW

Janda sit ups: 3x10 x BW

Link to comment
Share on other sites

DocuTraining :4thumbup:

Nu mangler vi bare at du kommer tilbage 5x5/3x8-vognen. Så du kan flashe noget mere maa' :devil:

Det er helt sikkert fristende, og på et tidspunkt bliver det også aktuelt igen - bare ikke lige pt.

Link to comment
Share on other sites

Snuppede lige en gang aftenløb:

Opvarmning: Ca. 10 min.

Hill Sprints: 10 x ca. 130 meter.

Afjog: Ca. 12 min.

Har lidt ondt i højre læg/skinneben. Tror måske, at det er fordi jeg spænder, når jeg laver mine one arm pushups.

Link to comment
Share on other sites

Som altid god læsning. Flotte pix. Og spæk. tsk tsk, det kan man da vist ikke kalde det. :4thumbup:

Håber du er Ok med vovsen. :unhappy: Min er efterhånden 5 mdr. Hun er ved at dø i denne hede (med 10cm pels :devil: )

Det er fedt med hund. :smile:

Thanx doc,

Vovsen har det bedre, så vi fortsætter med pillerne lidt endnu! :smile:

fedt du har gang i sandsækken igen, det er virkelig noget af det ondeste...

Yeah, sandsæk træning ROCKS! :devil: (og så er det dejlig old school! :cool: )

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Brazilian Jiu Jitsu (no gi): 1,5 time

- En masse guard game og sparring. Fedt og varmt! :cool:

I morgen rejser jeg 4 dage til Færøerne. Skal op og vandre lidt, og håber at få løbet nogle ture i den lækre natur. Håber det bliver fedt, selvom det ikke lige er det fedeste at tage op til 10-15 grader og regn, når det er 30 her i DK! Håber jeg kan nå lidt styrketræning i morgen inden jeg rejser :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Brazilian Jiu Jitsu (no gi): 1,5 time

- En masse guard game og sparring. Fedt og varmt! :cool:

I morgen rejser jeg 4 dage til Færøerne. Skal op og vandre lidt, og håber at få løbet nogle ture i den lækre natur. Håber det bliver fedt, selvom det ikke lige er det fedeste at tage op til 10-15 grader og regn, når det er 30 her i DK! Håber jeg kan nå lidt styrketræning i morgen inden jeg rejser :smile:

Go tur D-man..

Ska du op smide med bautasten, det er der massere af på fæ-øen :wink: ..

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

KB Clean&Press:

5x5 x 2x24kg

KB Snatch:

5x5 x 2x24kg

Pistols:

3x5 x BW

1x3 x 16kg

1x1 x 24kg

Body v's:

3x20 x BW

God overskud på det hele. Det kunne dog mærkes på teknikken, at jeg ikke har kørt pistols et stykke tid! Nu er det vist på tide at pakke! :wink:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Hej Dan

Altid en fornoejelse at traede ind i din log. Man bliver aldrig skuffet. Fede billeder!! :devil: For virkelig lyst til at traene naar man ser dem!

Hold dig munter

W :superman:

Tak gamle kriger!

Jeg er glad for, hvis jeg kan give lidt trænings inspiration/motivation. Det giver da et plus på kontoen mht. at fortsæte loggen.

Håber du får givet den max gas i UK! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Kom hjem i går efter min tur til Færøerne. Onsdag fik jeg vandret 4-5 timer i fjeldene på en lille fugle-ø. En rigtig fed og semi-hård oplevelse! Jeg skulle også have været på et andet klippe/fjeld, men det var desværre for tåget den dag. Fik taget nogle fede billeder med mit nye Canon digi-cam! :cool: Jeg fik også løbet ca. 30 min. fredag - mest for at kunne holde mig selv ud med alt det lort jeg åd! :laugh: Vildt flotte omgivelser at løbe i - noget lidt andet en KBH. Og verdensklasse, at man lige kan drikke fra en kilde i naturen!!

Dagens træning var lidt blandet fra godteposen:

Kettlebell Swings: 5x10 x 24kg

Sandsæk Clean&Press: 3x5

- Første gang jeg rigtig har reppet med den!

Sandsæk Squats: 3x10

- Et sæt på hver skulder og et i favnen!

Sandsæk Rows: 3x10

Dips: 5x10 x BW

- Mellem 2 stole. Ik helt så let som alm. dips

Fingertip Pullups: 5x5 x BW

Sluttede af med lidt Farmer Walks med sandsækken. Det var vildt fedt at C&P kørte så godt i dag. Jeg kommer sgu til at savne sandsækken til vinter. :cry:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Sådan med C&P skibskaptajn af 1. rang. :laugh: Men hvorfor kommer til at savne den til vinter? Sender du den på kurophold i de varme lande der oder waaaas???? :unhappy:

Ja, den skal sgu på rekreation efter alle de tæsk den har fået!! :devil: Nej, jeg har simpelthen ikke plads til at træne med den indenfor, hvilket jeg nok bliver nødt til vejret taget i betragtning. Det kunne være fedt nok at træne udendørs, men gider ikke alt det bøvl med en våd sæk! :tongue: Jeg må se om jeg ikke kan finde på noget for der er ikke noget, som kan måle sig med den onde satan af en sandsæk!! Grrrrr :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hej Till - tak og welcome to the party!

Billederne er taget på Hærens officerskole på Frederiksberg. Jeg var der sammen med Musashi, som har gået der. Man skal vist ha' noget militær ID for at træne der. Når/hvis vi skal træne der igen, er jeg sikker på, at du kan tage med.

Hej - havde sgu helt glemt at jeg havde stillet et spørgsmål, så tak svaret!

Syntes nok det lignende Officerskolen.. Løber tit forbi når turen går igennem Søndermarken. Men, giv endelig lyd hvis I skal forbi en anden gang, bor ti min. derfra, og det kunne være hyggeligt at se hvad det der KB er fornoget stads... :tongue:

Keep up the good works!

Link to comment
Share on other sites

Hej - havde sgu helt glemt at jeg havde stillet et spørgsmål, så tak svaret!

Syntes nok det lignende Officerskolen.. Løber tit forbi når turen går igennem Søndermarken. Men, giv endelig lyd hvis I skal forbi en anden gang, bor ti min. derfra, og det kunne være hyggeligt at se hvad det der KB er fornoget stads... :tongue:

Keep up the good works!

Hey Till,

Jeg skal nok give lyd fra mig! Om ikke andet skulle det da ikke være umuligt at træne en gang KB en dag (fx Søndermarken), så du kan se hvad det er for noget stads! :wink:

Du må også holde det gode arbejde oppe! :superman:

Diverse:

Så er der snart Openmat igen. Hvis det passer med arbejde og jeg får trænet reglmæssigt, deltager jeg helt sikkert igen. Det var en rigtig god oplevelse sidst. Der er blevet ændret lidt i vægtklasserne (tror det er fordi de så passer bedre til Graugart :tongue: ), så jeg ved så jeg ved ik helt hvad jeg skal satse på?!

-79 passer mig ret godt pt. og jeg ville kunne stille op med fyldte depoter. Desuden er der nok også en chance for flere kampe, da det nok er flere deltagere i den klasse. Det kunne dog være lidt sjovt at cutte ned til -73 og måske møde lidt mindre modstandere. Men jeg vil nok være ret cut på 73kg - så er der sgu ik meget spæk tilbage på kroppen. :blink:

Realistisk set bliver det nok -79 og jeg burde vel også være stærk nok. Det plejer da ikke at være et udpræget problem! GRRRRR :devil:

Måske jeg skulle få købt en vægt :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share