Motions CrossFit


Guest DBM
 Share

Recommended Posts

Secret service snatch test: 206 reps x 24kg på 10:00 min (PR!!!!)

- Var til dyrlægen og min hund skal aflives på mandag, så jeg skulle af med lidt aggressioner! Fuck det var hårdt - mit greb var virkelig ristet bagefter, og jeg hostede noget underligt hvidt stads op!? :blink::devil: Men god PR!!

Finder nok på noget mere træning i aften. Stay tuned! :wink:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Secret service snatch test: 206 reps x 24kg på 10:00 min (PR!!!!)

- Var til dyrlægen og min hund skal aflives på mandag, så jeg skulle af med lidt aggressioner! Fuck det var hårdt - mit greb var virkelig ristet bagefter, og jeg hostede noget underligt hvidt stads op!? :blink::devil: Men god PR!!

Finder nok på noget mere træning i aften. Stay tuned! :wink:

Fucked up med din vovse :unhappy:

Men vild nok PR Den må jeg hellere se at få slået :laugh::wink:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med din nye PR! Er i øvrigt ret imponeret over dine OAP's. Har du hånden langt fra kroppen eller næsten lige under?

men godt nok synd med vovsen :unhappy:

Tak, Blanco!

Mht. OAP's har jeg hånden tæt ind til kroppen, så brystet rammer hånden i bunden.

Er også ked af at høre det med din hund. Er den gammel eller?

Hey fighter,

Nej, desværre - Hun er kun 2 år! :unhappy: Hendes "plejemor" blev aflivet for 1,5 år siden, men hun blev da heldigvis gammel. Snart er der kun en tilbage! Jeg har brugt en masse tid med hende dag, og taget nogle billeder.

Dagens træning:

Boksning: Ca. 1 time.

- Kroppen var lidt mærket af min snatch PR, og mit fodarbejde stinker bare generelt!

Link to comment
Share on other sites

Er godt nok ked af at høre det med vovsen, men du havde jo fortalt mig, at den ikke havde det godt :cry3:

Men at lade vreden og frustrationerne gå ud over jernet (for guds skyld ikke det i bukserne!), er også det helt rigtige at gøre! :devil:

Hey Flex-o-rama,

Seneste update er, at jeg har været hos den ene dyrlæge igen og han har udskrevet nogle piller hun skal have i 8 dage.... så ny krydser jeg jeg alt, der kan krydses!!

Vær Hilset O Ruler of the SSST

Hvordan så det ud med noget co-træning i weekenden? Jeg er frisk på kettlebells, evt. suppleret med FHB.

...

Hey Musashi,

Søndag passer mig umiddelbart bedst. Hva' si'r du?

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Morgenløb:

33:09 min rundt om søerne inden arbejde.

Aftentræning:

KB Military press:

5x10/10 x 24kg

Fingertip pullups:

5x5 x BW

Ikke meget, men altid lækkert, når der er plads til lidt træning på en travl dag!! Kroppen er lidt brugt for tiden.

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Hey Musashi,

Søndag passer mig umiddelbart bedst. Hva' si'r du?

Søndag lyder fint.. Jeg har lidt transporttid ind til byen, så bare det ikke er alt for tidligt er jeg klar.. Skulle vi arrangere det sådan at vi havde FHB til lidt supplement??

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Brazilian Jiu Jitsu: 2 timer

- Eller dvs. jeg sluttede 10 min før, da jeg fik bøvl med skulderen igen. Det virker ikke alvorligt, men den er ret øm. Håber jeg er klar til træning med Musashi i morgen. Vi kørte i øvrigt en masse mount og jeg suckede big time! :dry:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Brazilian Jiu Jitsu: 1,5 timer

- Triangle choke fra mount og en masse sparring. Skulderen var tip top :smile:

Droppede den planlagte styrketræning, da jeg var lettere dehydreret. Cykler på stranden i stedet, og finder nok på noget i morgen! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Morgenløb: 38:15 min.

- Selvom jeg løb kl. 0700 var det stadigvæk freaky hot!

Aftenlir:

One arm pushups: 1,2,3,4,5,1,2,3,4,5 = 60 x BW

Fingertip pullups: 3x10 x BW

Kettlebell swings: 3x20 x 24kg

That's all! :smile:

Jeg kan mærke/se, at jeg har mistet lidt masse/styrke det sidste stk. tid. Jeg tilskriver det, at træningen er omlagt lidt samt stoppet med kreatin. Det er vel spillets regler!

Link to comment
Share on other sites

Formiddagstræning feat. Musashi:

En masse blandet lir. Fik bl.a. lavet swings med 40 kg kettlebell :blink: Desuden fik jeg lavet: snatch, pullups, TGU, military press med 32 kg KB. Det er kun et spørgsmål om tilvænning, så bliver den rykket rundt. Må få købte en ASAP! :superman: Fik også prøvet armgang i et stativ. God grebstræning, selvom jeg ikke var så hurtig som Musashi - han havde vist prøvet den før! :wink:

Lidt stemningsbilleder:

Gearing up: post-67-1153330616_thumb.jpg Ready: post-67-1153330034_thumb.jpg

Grrrrr: post-67-1153330060_thumb.jpg

Lidt Turkish get ups: post-67-1153330131_thumb.jpg post-67-1153330252_thumb.jpg

Som det ses på billederne har der sneget sig lidt spæk på kroppen - og der er vist også røget lidt masse! :dry: Det er helt velovervejet, da jeg flyder bedre på stranden :tongue:

Aftentræning:

Brazilian Jiu Jitsu (no gi): 1,5 timer

- Lidt armbar fra mount mm. Fik kørt lidt sparring med good ol' Frank L! :devil:

Min albue brokker sig lidt.....

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Hvem der bare havde et energi neveau som dig. Fede træninger du får fyret af :wink:

Tak Teddy,

Mht. energiniveau er det vist for mit vedkommende blevet en vanesag. Har været igang siden jeg var 6 år (dvs. 20 år), kun afbrudt af meget små pauser - skader, ferier o.lign. Så jeg kender faktisk ikke til andet! :superman:

Fede billeder og massive træning du ligger for dagen :devil:

Lee't nok at bruge den "Irske Bænk" til at kører pullups. Det er ihvertfald noget hårdere for grebet end med stang. :devil:

Onkel Troels,

Velkommen i junkyard loggen - og tak selvom det ikke helt er de samme kg som dig jeg kaster rundt med :w00t:

Jeg synes det er en fed måde at lave pullups på. Det er samme princip, når jeg laver fingertip-pullups fra vindueskarmen på køkkentrappen. Faktisk har jeg aldrig lavet dem med ekstra vægt, så de 2 reps med 32kg må være en PR! Som jeg også talte med Musashi om er det en del mere "funktionelt" at lave dem på den måde.

Godt at se du får rullet lidt her i sommervarmen! Lurede dig lige til træningen i dag, det så sgu godt ud, der er sket lidt i den rigtige retning synes jeg!

Hey Christian,

Ja, jeg har mine lyse øjeblikke! :laugh: Ej, det er sgu fedt, hvis du kan se lidt fremgang - det kan være svært selv at vurdere. Især når der er så mange dygtige kæmpere i CSA, som kan rykke en rundt! :crazy: Det sjove/fede ved BJJ er, at jo bedre jeg bliver, jo flere huller finder jeg i mit game!

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Løb: 5-6 km ??:?? min - puls:??

- Fuuuck det var hårdt. Det var stegende varmt!! Løb med et par fra bokseklubben. Prøvede at følge med den hurtigste, men blev sat ca. halvvejs. Gik helt kold - resten af turen var ren overlevelse.

Bagefter kørte vi noget interval sjipning med arm/mave/ryg-strækninger i pauserne.

Nu står den på hjemmelavet grøntsagspizza med oksekød!! :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share