Motions CrossFit


Guest DBM
 Share

Recommended Posts

Så er parasitterne ved at være slået tilbage. Er dog stadigvæk lidt træt! Har tilbragt et par timer i selskab med en slagboremaskine, og nu tror jeg sgu min klatrebjælke sidder fast: post-67-1166364779.jpg GRRRRRRRR!! Det tog også kun lidt over et år. Jeg tror bare, at jeg skal være lidt forsigtig og kun trække vertikalt - dvs. ingen kipping.

Monik den skal afprøves ASAP :inlove:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Lidt blandet comeback træning:

KB Swings: 3x20 x 24kg

One arm pushups: 5x5 x BW

Pistols: 3x5 x BW

Pullups: 3x8 x BW

- 4 fingre i øverste greb.

KB Snatch: 3x10 x 24kg

Evil Wheel: 3x5 x BW

- Historisk dårlig ROM.

Shit, der er røget meget styrke under sygeperioden - især i benene :blink: Men super cool med den klatrebjælke! Nu håber jeg bare, det er slut med sygdom, dårlige albuer og andet møg for denne gang, så jeg kan finde topformen frem (selvom den er langt væk).

Thorhauge: Jeg er stadig i live, tak :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Morgentræning:

Pullups:

8x5 x BW

- 3 fingre i miderste greb.

Aftentræning:

Brazilian Jiu Jitsu: 1,5 time

- Quarter bottom.. lidt forskelligt stuff. Kørte ik' så godt!

F***, hvor er det hårdt at komme i omdrejninger igen. Min krop føles som om, jeg ALDRIG har lavet noget fysisk før. Det bliver op ad bakke....

Link to comment
Share on other sites

:devil: Tillykke med bjælken skipper, og good luck med dit comeback. Kender jeg dig ret snatcher du snart i vildskab igen. Jeg tager ned og dribler noget morgentræning imorgen kl. 07.30, hvor du selvfølgelig er velkommen :xmas:

Yeeaahh.... det' for fedt med den bjælke! Og god morgentræning i dag, selvom Guarden var lidt i dvale!

know how you feel.. men du er The comeback kid from Hell, så inden nytår er du jo max lee igen!!!!

Jeg skal gøre mit bedste for ikke at skuffe Dem, General Blackmoore. Håber også du kommer i omdrejninger ASAP.

Når du træner med sandsæk - hvordan "griber" du den så...tager du fat i stoffet, eller med åbne hænder omkring sækken.?

/Michael

Hej Michael. Det er lidt forskelligt alt efter øvelse, men som regel tager jeg i stoffet.... ligesom når man tager fat i kraven på en skurk! :devil: Giver god udfordring til de små poter! :devil::cool:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Dagens morgentræning kl. "#"¤#¤%#¤%!! feat. Guarden:

Rebklatring m. dobbeltgreb:

5 x BW

Dips i ringe:

8x5 x BW

Skrå bænkpres:

2x8 x 2x26kg

2x5 x 2x34kg

B.O. Rows:

1x10 x 60kg

5x5 x 70kg

:nissecool:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Pullups: 10,10,10,10,10,8,8,8,8,8,5,5 = 100 stk x BW

- 4 fingre i øverste greb.

KB Military Press: 5x5 x 2x24kg

- Start hvert min.

KB Renegade Rows: 5x10 x 2x24kg

KB Snatch: 5x10 x 24kg (BTB)

Utroligt, man kan lave så cool en træning i en 1-værelses lejlighed! :wink: Fik forresten set James Bond (for første gang nogensinde). Er det bare mig eller lave Bond en Rear naked choke?!?! Super cool :cool: Hvilket minder mig om jeg missede både BJJ og MMA. Øv! Håber jeg kan holde det lidt ved lige hen over julen.

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Hej Michael. Det er lidt forskelligt alt efter øvelse, men som regel tager jeg i stoffet.... ligesom når man tager fat i kraven på en skurk! :devil: Giver god udfordring til de små poter! :devil::cool:

...når jeg putter 50kg sand i min sæk, er den så udspilet at det er vanskeligt at få fat i stoffet. Det går dog meget bedre med 40kg. Så det "nøjes" jeg med. :chicken:

Ellers go' omgang i den 1. værelses. Kørte du alle de 100 pullups i træk, eller fordelte du sættene ud over hele træningen.?

/Michael

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Boksning: 1,5 time.

- Ond cardio-omgang og noget rigtig fed plet-træning.

Mine 'biceps vedhæftninger' på underarmen er desværre ikke lige så glade for pullups/snatch kombinationen som jeg er. De er godt ømme i dag. :annoyed:

Jhax: Ja, godt at komme lidt i omdrejninger igen!! Jeg håber snart at vi kan krydse klinger til en gang fælles træning... mon ikke vi i fællesskab kan mønstre et stk. frisk krop uden skader?

Hebnes: 40 kg er bestemt også en tung sandsæk. Som sagt tror jeg selv, at jeg skal lave endnu en sandsæk. Den kommer nok også til at veje omkring de 40 kg.

Ja, jeg lavede alle sæt efter hinanden. Jeg forsøger dog at være nogenlunde frisk inden det næste sæt. Nu er det jo ikke så mange reps pt., men det kunne være en god idé at fordele dem ud over hele træningen, når jeg får gang i trækkemekanismen igen :devil:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Brazilian Jiu Jitsu (no gi): 1,5 time.

- Fri rul. Rigtig lækkert at få sparring i kroppen. Fik lige et par gode fif til sidst - bl.a. et godt og enkelt forsvar mod Anaconda Choke.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

A) Pullups: 15,12,12,10,10 x BW

B) One arm pushups: 5,5,5,5,5 x BW

Evil Wheel: 5x5 x BW

Pistols: 5x5 x BW

Fik fri kl. 0930 i morges efter 11 timers job. Jeg var helt bombet, da jeg vågnede igen efter 4 timer, men fik da lige presset en hurtig omgang træning ind inden julegaveshopping :blink: (en dag tidligere end normalt) og 'familie jule-halløj'. God overskud på pullups, og poweren er ved vende tilbage i mine stænger! :nissecool:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Turkish Get Up:

3x5 x 24kg

Pullups:

5x5 x BW+11kg

- 4 fingergreb i klatrebjælke - ekstra vægt i form af vandflasker i rygsæk.

Military press:

2x10 x 2x24kg

2x5 x 2x24kg

Renegade Rows:

5x10 x 2x24kg

Static L-sit:

3x30 sek.

Senere bliver det nok til løb/gang med rygsæk i selskab med min gode buddy: post-67-1166966911_thumb.jpg Er der i øvrigt nogen, som har et forslag til en god 'militær' rygsæk, som kan holde seriøse kg, og som er nogenlunde fornuftig at løbe med?

.... Og så selvfølgelig: Glædelig jul :nissecool:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Løb: 27:41 min.

- Stille og roligt.

Pullups:

1x15 x BW

1x12 x BW

3x10 x BW

3x5 x BW

Pistols:

5x5 x BW

One arm pushups:

5x5 x BW

Evil Wheel:

5x5 x BW

Lækker omgang hjemmetræning med kropsvægt. Ideelt set burde jeg nok køre hele molivitten som supersæt - uden pause og med fuld skrue. Men okay, det er jo jul, og lækkert med tid til at skifte sang på Itunes osv. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lækker omgang hjemmetræning med kropsvægt. Ideelt set burde jeg nok køre hele molivitten som supersæt - uden pause og med fuld skrue. Men okay, det er jo jul, og lækkert med tid til at skifte sang på Itunes osv. :smile:

Det er da det det er - og som sædvanligt ser det RIGTIGT godt ud, Dan. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Heeey.. ville også bare lige sige glædelig jul, maestro. Og godt nytår, når den tid kommer .hehe.. :tongue:

Godt at se at træningen er på vej tilbage igen.. Det ser sgu da i hvert fald ganske fornuftigt ud på det sidste, synes jeg nok :bigsmile::wink: Hvor har du købt den der pull-ups klatrebjælke? Den er ret fed da.. Sådan én kunne jeg sgu godt bruge :devil:

Link to comment
Share on other sites

Det er da det det er - og som sædvanligt ser det RIGTIGT godt ud, Dan. :superman:

Thanx buddy! :smile:

Glædelig juuuuuul skipper :devil:

Lige måde! Hvornår vender du hjem fra de jyske jagtmarker, så vi kan lege lidt??

Heeey.. ville også bare lige sige glædelig jul, maestro. Og godt nytår, når den tid kommer .hehe.. :tongue:

Godt at se at træningen er på vej tilbage igen.. Det ser sgu da i hvert fald ganske fornuftigt ud på det sidste, synes jeg nok :bigsmile::wink: Hvor har du købt den der pull-ups klatrebjælke? Den er ret fed da.. Sådan én kunne jeg sgu godt bruge :devil:

Hey Bigguy, Tak og i lige måde! Ja, jeg er på vej oven på igen efter sygdom og albueproblemer (de driller dog stadig lidt). Det er nogle helt fornuftige hjemmetræningspas, jeg får lavet i den lille lejlighed. Så skal det bare krydres med lidt mere dødløft, hill sprints og kamptræning - så begynder det at ligne noget! :superman:

Jeg har købt klatrebjælken her - den kan varmt anbefales. Giver god udfordring til grebet og trækkemekanismen! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Løb: 25:45 min.

- Samme rute som siddst. Åbnede lidt mere op i dag!

Pullups: 8x5 x BW+11kg

KB Military press: 5x5 x 2x24kg

- Start hvert min.

Pushups mellem 2 kettlebells: 5x10 x BW+11kg

Pistols: 5x5 x BW

- Ingen pauser mellem sæt

Det virker OK med de 11kg i form af vandflasker i rygsækken. Det virker hårdere end bare at have skiver hængende i bæltet. Pushups mellem 2 kettlebells med rygsæk var en (overraskende) hård erstatning for OAPU. Havde i øvrigt planlagt hillsprints, men parken lukker åbenbart tidligt om aftenen mellem jul og nytår!?!? :crazy:

Thorhauge: Det gælder jo bare om at have argumenterne i orden!! :4boxing:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Brazilian Jiu Jitsu (no gi): ca. 45 min.

- Sparring. Godt jeg ikke havde mit ego med i dag!

Plethandsker: ca. 20-30 min.

- Slag og spark.

Chinups: 15,12,10,8 x BW

Dips: 12,12,12,12 x BW

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share