Motions CrossFit


Guest DBM
 Share

Recommended Posts

Tillykke med din 3. streg :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Det var rigtig godt kæmpet! Synes bestemt den er velfortjent!

Og selvfølgelig skal man helst blive bare lidt mærket af at kæmpe med adskillige friske modstandere efter træning :wink:

Forresten fedt billede af din arm!

Angående sænkning af fedtprocent - brug din energi andre steder! Der er ingen grund til at blive anorektisk :tongue:

Derudover er det vigtigt at have masser af energi til træning - specielt den du lægger for dagen :bowdown::bowdown:

Edited by Tinapigen
Link to comment
Share on other sites

Heheheheh. Griner at du ligefrem tager et billede midt om natten :laugh: :4thumbup: :laugh:

Godt hakket der mesterhakket champ. Hvad burde din Fedt% være??

Super fedt billede stick bwoi :devil:

Er det samme fænomen, som det i Ares omtalte?

Tillykke med din 3. streg :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Det var rigtig godt kæmpet! Synes bestemt den er velfortjent!

Og selvfølgelig skal man helst blive bare lidt mærket af at kæmpe med adskillige friske modstandere efter træning :wink:

Forresten fedt billede af din arm!

Angående sænkning af fedtprocent - brug din energi andre steder! Der er ingen grund til at blive anorektisk :tongue:

Derudover er det vigtigt at have masser af energi til træning - specielt den du lægger for dagen :bowdown::bowdown:

Da jeg så du havde taget billeder af dine guns kl. 3 om natten, vidste jeg at du var klar til din 3. streg. You have come a long way, young ninja.... *GOOOOOOONG*
Haha jeg fornemmer blåbælte coming up hvis du får lagt tilstrækkeligt meget arbejde i curls'ne :superman:
Nice guns - du curler sikkert i smug!

Tilløk med fartstriben! :4thumbup:

Gang i loggen :laugh::laugh: Tak for de mange hilsner!!

Jeg ved godt, at det er lidt komisk, men der er (næsten) en nogenlunde forklaring.

1. Jeg havde byttet lidt om på dag/nat pga. nattearbejde, så det virkede på det tidspunkt logisk lige at tage et billede. (jeg skulle jo alligevel spise natmad)

2. Som Jhax skrev havde vi tidligere talt om det, så jeg skulle lige ha lidt dokumentation...... :laugh:

Jeg ved ikke lige hvad min fedt% er nu.. jeg binder som regel meget væske i kroppen, så et er svært at vurdere. På et tidspunkt havde jeg en vene på maven, som jeg målte efter, men den er forsvundet! Jeg føler mig mere "fit", når den er et hak lavere end nu, men grænsen er knivskarp... kommer den for langt ned bliver det ikke sjovt! som Tina skriver, skal der jo også være energi til træning, arbejde osv.

I bund og grund er det jo også ligemeget. Træningen går godt, og jeg har ingen problemer med BJJ-vægtklassen! Det skulle da lige være for at ha' mindre overflødig vægt i vejen mod de 30 pullups...... men så må jeg jo bare trække lidt hårdere! :devil:

P.s. Frank - desværre ingen curls, men måske jeg skulle begynde, hvis Svendsens forudsigelse passer!?

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

I bund og grund er det jo også ligemeget. Træningen går godt, og jeg har ingen problemer med BJJ-vægtklassen! Det skulle da lige være for at ha' mindre overflødig vægt i vejen mod de 30 pullups...... men så må jeg jo bare trække lidt hårdere! :devil:

Jeg synes du skal holde dig til, hvad du har skrevet der. Du kan altid cutte, når du bliver gammel :wink:

Efter den sædvanlige sparring, blev jeg kørt igennem en masse friske (og dygtige) modstandere for at fortjene min 3. steg på bæltet!

Får vi ikke et pic af, hvordan det ser ud nu med steg nummer tre hængende i bæltet? :tongue:

Og tillykke med det!

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Boksning: 1,5 time.

Kørte en masse sparringsrunder. Jeg virkede godt nok lidt rusten, men sådan er det jo når man ikke træner. Man ka' jo altid 'slugge' lidt :laugh: Godt det ikke var med MMA handsker....havde ikke lige de bedste parader!

--------------------------------------

Blanco: True, men man skal jo også være lean året rundt. Det er en del af DBM's Mix-It-Up™ træningsprincipper. Men jf. det billede er jeg da heller ikke helt u-lean endnu. Måske der kommer et billede, når jeg får min ny pimp-gi! :cool:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Var lige ude at hente mit nye legetøj idag: post-67-1171042314.jpg :superman: så det skulle selvfølgelig afprøves!

Dagens træning:

Frog stand & Tuck Planche: Diverse

A) One arm pushups: 5x5/5 x BW

B) Pistols: 5x5/5 x BW

Klatrebjælke Pullups: 1x20 x BW

Fed træning, men fuck hvor er OAPU hårde, når de ikke bliver trænet reglmæssigt! Det må være målet at lave en tuck planche pushup med de nye greb! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Træning lørdag:

Brazilian Jiu Jitsu: ca. 1,5 time

- Fri rul, hvilket var rigtig fedt, men efter et par gode opvarmningsrunder, blev mit game katastrofalt og ukoncentreret. Det endte med, at jeg i en runde mod grizzly aka. Kenneth Jay røg ned på min fod og fik brudt en gammel skade op. ØV!

Har generelt været low on batteries de sidste par dage. Skuldre og lats har været godt ristet pga. OAPS og Tuck Planche - når man holder en pause med BW-øvelser glemmer man hvor hårdt de bider.

Et passende citat fra Pavel:

....in addition to their other benefits the OAPS and the pistols act as assessments. You need to correct many faulty movement patterns and imbalances before you can do these exercises. You can hide many problems behind bench presses or squats but not behind these two.

-----------------------------------------

Hebnes: Jeg havde ellers postet et billede, men det er åbenbart gået tabt under opdateringen af boardet. Prøver igen: post-67-1171219568.jpg

Jhax: Værsgo :smile: Det' hård træning... Tjek i øvrigt den her video. Cool biceps! :superman:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Dagens (hurtige) træning:

Frog stand & Tuck Planche: Diverse.

- Jeg kan godt holde de anbefalede 60 sek. i frog stand og efter nogle forsøg var der gode fremskridt i Tuck planche. Kræver fuld spænding i hele skroget!! :4thumbup:

Lækkert med lidt leg på en dag som ellers står på håndværkere i lejligheden, møde i banken, arbejde og andre kedelige 'voksne' ting! :nonono:

Min fod er bedre, men ikke god!

-------------------------------------------

Michael: de er købt her

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

KB Military press:

5x5 x 2x24kg (30-60 sek. pause mellem sæt)

Klatrebjælke Pullups:

3x15 x BW

One arm pushups:

5x5/5 x BW

KB Snatch:

5x10/10 x 24kg

Sluttede af med en omgang 'diverse' Tuck Planche

Note: Kom så i gang med snatche igen!! :nonono:

Er der nogen, som har erfaring med de her ringe?? Ligner noget billigt crap, men der står de kan holde 100kg

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning feat. sandsækken:

Sandsæk 'Shouldering': 4x8 x 50kg

Sandsæk Rows: 5x10 x 50kg

Sandsæk Squat: 5x8 x 50kg

Sandsæk Pushpress: 1x5 x 50kg

- Så revnede sandsækken, da jeg smed den! :unhappy:

KB Snatch: 5x5/5 x 32kg

Havde helt glemt, hvor dejlig uhåndterbar og ond sandsækken er (den vejer i øvrigt 51kg :tongue: ). Jeg må straks få lavet den, eller købe en ny!! God overskud på snatch med 32'eren.... :superman:

Link to comment
Share on other sites

.... og så lige et billede i loggen:

post-67-1171457396_thumb.jpg

Billedet er fra jan. 1957 og viser 'Den Brutale Maskine senior' i action i Roskilde. Synes sgu det er meget godt fanget med datidens kamera osv. Fotografen har fanget ham (til venstre) i det øjeblik han laver en 'vifte parade' og et venstre-jab. Jeg synes i hvert fald, at det er cool, så det skulle deles med loggens læsere :smile:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Formiddagstræning:

Tuck Planche: ?? x ca. 5-10 sek.

- Stor udfordring. Der er et enormt statisk pres på arme, skuldre, lats og mave. Jeg overvejer at lave nogle parallelle 'bars', så jeg kan gå direkte fra L-sit til tuck planche!

Aftentræning:

Boksning: 1,5 time.

- Kørte nogle rigtige gode omgang plet-handsker og sparring gik overraskende godt! Dog stadig kun på 'hygge' plan.

------------------------

Dagens dårlige nyhed er, at min fod bestemt ikke har det godt efter boksning (den var ellers i bedring). Den er desværre nok behandlingskrævende!

De næste par dage skulle der var mulighed for BJJ - har desværre misset de sidste 2 træninger pga. arbejde, så jeg har abstinenser! :bigsmile:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Er der nogen, som har erfaring med de her ringe?? Ligner noget billigt crap, men der står de kan holde 100kg

Når de siger 100kg .. det er jo ikke meget hvis du laver en øvelse og der kommer lidt moment på, så ryger spidsbelastningen hurtigt over 100 kg, selvom din vægt er lavere..

jeg ville nok gå efter noget lidt mere sturdy...

Link to comment
Share on other sites

.... og så lige et billede i loggen:

post-67-1171457396_thumb.jpg

Billedet er fra jan. 1957 og viser 'Den Brutale Maskine senior' i action i Roskilde. Synes sgu det er meget godt fanget med datidens kamera osv. Fotografen har fanget ham (til venstre) i det øjeblik han laver en 'vifte parade' og et venstre-jab. Jeg synes i hvert fald, at det er cool, så det skulle deles med loggens læsere :smile:

Hvor fedt! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

De næste par dage skulle der var mulighed for BJJ - har desværre misset de sidste 2 træninger pga. arbejde, så jeg har abstinenser! :bigsmile:

Lyder godt Dan!

Du har været savnet :smile:

Ser dog ud til du får udnyttet tiden fint alligevel.

Håber på at få rullet lidt mere med dig (?), da det bliver min sidste BJJ-træning i længere tid :unhappy:

Jeg kommer HELT SIKKERT også til at savne BJJ!

Vi ses!

Tina

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Brazilian Jiu Jitsu (no gi): ca. 2 timer

- Kørte en sjov/anderledes opvarmning med at klatre rundt på hinanden og kæmpe alle mod alle. Herefter en masse half-guard: armbar, neckcrank, kimura mm. Jeg var total rusten og ikke i 'zonen'. Nok pga. at mit half-guard game stinker, den dårlige fod og en uges BJJ pause. Men det var lækkert at få rullet igen...

-----------------------------------

Jhax: Også fedt billede du der har gravet frem. Aner ikke præcist, hvad der er galt med min fod - andet end, at det er en gammel skade, som er brudt op. Får muligvis en fys til at se på den næste uge.

Blackmoore: Enig... det ligner noget billigt lort, og man skal aldrig gå ned på grej! :superman:

pugilist: Thanx...

Tinapigen: Så var det godt vi fik rullet lidt i dag... surt med din pause, nu hvor du har så meget fremgang. Hvor længe er du ude?? Så må du jo styrketræne lidt i CSA i stedet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share