Motions CrossFit


Guest DBM
 Share

Recommended Posts

Dagens træning:

Opvarmning: Ca. 10 min. løb

Hill Sprints: 10 x ca. 120 meter.

- Uha, de sidste var hårde. Måtte finde mit happy-place og så lige ned på hug, da jeg var færdig!

Afjog: Ca. 12 min.

Efterfulgt af:

A) Pullups: 5x10 x BW

B) Pistols: 5x5/5 x BW

C) One arm pushups: 5x5/5 x BW

Evil wheel: Diverse

Jeg filmede noget af træningen, men mine computerevner gør, at jeg pt. har meget svært ved at redigere og uploade det! :blush: Men fedt at kunne tjekke sin teknik i de forskellige øvelser. Nu står den på aftensmad.... mon jeg kan finde på noget, som slår de hjemmelavede burgere fra i aftes!? :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Godt nytår, champ!! Cool video med god stil på den onde hjul...

Pas nu på nallerne når I rydder Ungeren!! :4thumbup: ... Og eskadronen står selvfølgelig klar med bistand hvis der skal ryddes op for alvor :cool: ..

Ser frem til at kaste med kugler og andet spas, når jeg kommer hjem..

Mr. Musashi i Talibanistan

Edited by Musashi
Link to comment
Share on other sites

Michael: Lige over, Comrade. Måske '07 bliver året, hvor vores veje krydses til noget fællestræning!

Musashi fra Talibanistan: I lige måde. I gør et flot stykke arbejde dernede. Du må også passe godt på dig selv og de andre dernede. Jeg ved jo, at du er 110 % fit til opgaven. Glæder mig til at ses igen til en gang ond træning!

Waits: Right back at ya! The only constant is change..... :cool:

blanco: Jeg har faktisk filmet lidt forskelligt bl.a. lidt one arm pushups, men det fylder ret meget. Stay tuned - der kommer nok lidt mere i nærmeste fremtid. Godt nytår til dig også.

Link to comment
Share on other sites

Første træning i '07:

KB Military press:

8x5 x 2x24kg

KB Renegade Rows:

8x10 x 2x24kg

KB Snatch:

3x10/10 x 24kg

- Albuen ok!

Og så har jeg leget med lidt video fra hjemmetræningen forleden dag. Med hensyn til one arm pushups er min teknik nok lidt sløset. Jeg skal ha' mere fokus på holde skulderne parallelt med gulvet. Tror det er fordi, jeg ik får grebet i gulvet og brugt skrue-teknikken. Nok snak - se for dig selv! (Husk lyd :tongue: ). Ved ikke hvor længe den bliver oppe....lige lovlig linselus! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

fed video. Som du selv siger er teknikken ikke helt perfekt på OAPU, men stadig lysår bedre end Paddy :wink:

Og pistols :4thumbup:

Godt tempo på pullups, uden at du tilsyneladende forsøger at lave dem eksplosive. Jeg er sgu' blevet noget gumpetung på det punkt :blush:

Thanx! Til mit forsvar vil jeg sige, at jeg først lige har taget dem op igen, og så tror jeg, at jeg blev lidt ukoncentreret pga. jeg skulle sætte digicam til osv! :blush: Mht. pullups laver jeg dem i det tempo, jeg ville lave, hvis jeg skulle sætte PR. Der hvor jeg lige holder en pause sidder mine shorts fast i dørhåndtaget! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Tak! :smile:

Mht. pullups har jeg aldrig maxet rigtig ud. Som jeg lige umiddelbart husker det, har jeg lavet 15 reps med kropsvægt (kan nok forbedres), 1 rep med 32kg og 5 reps med 24kg. Hvis I vil se rigtig pistol power, skal I nok forbi Kenneth Jay eller Maxpowers log. De er sindsyge! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Og så har jeg leget med lidt video fra hjemmetræningen forleden dag. Med hensyn til one arm pushups er min teknik nok lidt sløset. Jeg skal ha' mere fokus på holde skulderne parallelt med gulvet. Tror det er fordi, jeg ik får grebet i gulvet og brugt skrue-teknikken. Nok snak - se for dig selv! (Husk lyd :tongue: ). Ved ikke hvor længe den bliver oppe....lige lovlig linselus! :laugh:

Sweet ass character :wub:

Link to comment
Share on other sites

så fik man endelig sat ansigt på Da Brutal Machine.. :bigsmile::tongue: Men nice nok video! Det fedeste musik altså haha.. Og ja, man kunne faktisk godt se at der var noget mere arbejde i dine OAPU's.. :smile:

Kører du også kb træk osv i din lejlighed?? :smile:

Hey Francis,

Du rammer et 'ømt punkt' mht. at sætte ansigt på Da Brutal Machine. Jeg er ikke heeelt vild med at være alt for offentlig. Videoen var mest for lige at vise OAPU's (jf. diskussion med Blackice), og så blev jeg vist lidt grebet af mit moviemaker program. :tongue: Videoen er nu sat i 'private mode', men hvis nogen gerne vil se den, skal jeg nok smide en mail. Og der kommer nok også mere spas i fremtiden - er stadigvæk imponeret over det moviemaker! :laugh:

Mht. træning i lejligheden er pladsen VIRKELIG minimal. Jeg flytter mig lidt rundt på de få kvadratmeter alt efter hvor meget plads de forskellige øvelser kræver. Jeg kan godt lave snatch med en arm, men pladsen er desværre ikke rigtig til dobbelt snatch - så det foregår udendørs eller hos de gamle.

Link to comment
Share on other sites

Træningsfri i dag. Min underarme/albuer driller stadig lidt - Især den højre. Kan bl.a. mærke det ved pullups i klatrebjælke. Ret irriterende!

I øvrigt var jeg i en total fed BJJ/MMA kamp i nat. Jeg lå i halft guard, og så mit snit til at gå direkte til mount. Herefter var planen var at slå løs, og afslutte med en armbar. Jeg vågnede så ved, at kæresten brokkede sig højlydt over, at jeg havde rykket hårdt i hende og åbenbart forsøgt at mounte! :blink: Heldigvis kan jeg nå formiddagstræning lørdag - det er vist ikke en dag for tidligt. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

I øvrigt var jeg i en total fed BJJ/MMA kamp i nat. Jeg lå i halft guard, og så mit snit til at gå direkte til mount. Herefter var planen var at slå løs, og afslutte med en armbar. Jeg vågnede så ved, at kæresten brokkede sig højlydt over, at jeg havde rykket hårdt i hende og åbenbart forsøgt at mounte! :blink: Heldigvis kan jeg nå formiddagstræning lørdag - det er vist ikke en dag for tidligt. :laugh:

Wow - you even train in your sleep. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Træningsfri i dag. Min underarme/albuer driller stadig lidt - Især den højre. Kan bl.a. mærke det ved pullups i klatrebjælke. Ret irriterende!

I øvrigt var jeg i en total fed BJJ/MMA kamp i nat. Jeg lå i halft guard, og så mit snit til at gå direkte til mount. Herefter var planen var at slå løs, og afslutte med en armbar. Jeg vågnede så ved, at kæresten brokkede sig højlydt over, at jeg havde rykket hårdt i hende og åbenbart forsøgt at mounte! :blink: Heldigvis kan jeg nå formiddagstræning lørdag - det er vist ikke en dag for tidligt. :laugh:

Ehehehehehehehehehe.... Stort!! :4thumbup: :laugh::superman:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

KB Turkish Get Ups: 3x3/3 x 32kg

Pistols: 8x5/5 x BW

KB Military Press: 5x 3/3 x 32kg

Længe siden, jeg har haft fat i 32'eren. Ku' mærkes! De sidste par (3) styrke pas, har været korte og effektive. Det er åbenbart sådan det skal være for tiden :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share