Styrkeløft 2005


Comedian
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Har forøvrigt lidt ømhed i venstre albue... Igen  :blink: Det virker som om det kommer pga goodmornings, eller, det er ihvert fald den eneste øvelse, jeg kan komme på...  :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

med mindre du drikker med venstre hånd for så kunne jeg godt komme med en mere nærliggende forklaring end goodmornings :raisebrow:

:innocent::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Har forøvrigt lidt ømhed i venstre albue... Igen  :blink: Det virker som om det kommer pga goodmornings, eller, det er ihvert fald den eneste øvelse, jeg kan komme på...  :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

med mindre du drikker med venstre hånd for så kunne jeg godt komme med en mere nærliggende forklaring end goodmornings :raisebrow:

:innocent::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg vil da ikke håbe at det er slidgigt :blink::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Har forøvrigt lidt ømhed i venstre albue... Igen  :blink: Det virker som om det kommer pga goodmornings, eller, det er ihvert fald den eneste øvelse, jeg kan komme på...  :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

med mindre du drikker med venstre hånd for så kunne jeg godt komme med en mere nærliggende forklaring end goodmornings :raisebrow:

:innocent::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg vil da ikke håbe at det er slidgigt :blink::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

loooool

den bad jeg sgu selv om.... :laugh:

stodder.... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Har forøvrigt lidt ømhed i venstre albue... Igen  :blink: Det virker som om det kommer pga goodmornings, eller, det er ihvert fald den eneste øvelse, jeg kan komme på...  :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

med mindre du drikker med venstre hånd for så kunne jeg godt komme med en mere nærliggende forklaring end goodmornings :raisebrow:

:innocent::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg vil da ikke håbe at det er slidgigt :blink::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

loooool

den bad jeg sgu selv om.... :laugh:

stodder.... :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

:4smartass::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Kom-i-form-igen-efter-deload-træning:

Utroligt som man skal høre for det, bare fordi man drikker sig fuld og sover to timer på et wc!! :blink::4smartass::tongue: Der var ellers kæmpe fremmøde i dag, og som noget nyt fik jeg hilst på Das Übergaaaarn :smile: Der skete en masse sjove ting i dag, meeeeen... Er for brændt aw til at fortælle rigtigt om det... :innocent::tongue:

Opvarmning:

5 minutters incline gågang på den mest hightech crap-maskine jeg nogen sinde har set :blink:

Overhead squat

Squat:

Opv

2 x 8 x 80 kg

6 x 85 kg

Absolut ingen irritationer og kom endda både dybt og bredt i dag :4thumbup: Men for satan hvor er alle de reps hårde :blink: De første reps var nu ellers raketter :tongue:

Low rows:

2 x 10

Bænkpres:

Opv

På med Troels titan:

1 x 120 kg 3" board... Nem!

1 x 130 kg Ikke helt ned, ok op... Tror jeg...

1 x 140 kg Næsten helt ned... Vælter som sædvanligt til venstre på vej op... Var også for langt nede...

1 x 145 kg Helt ned... Kikser igen ved at vælte...

1 x 145 kg Når nææææsten at få den op, men kikser også... Var ellers tæt på, synes jeg...

Trøjen af:

3 x 6 x 80 kg

En noget skuffende omgang, havde håber på at komme bare liiidt tættere på at få godkendt noget... Men alt i alt synes jeg der var ok styr på den... På vej ned :tongue: Har fået lov til at låne trøjen, så jeg kan træne lidt mere med den... Så mange tak for det :bigsmile:

Der er ellers god power i raw bænk for tiden, helt sikkert! :smile:

Lockouts: Hulhøjde: èt frit hul i racket, dvs ret lavt!

1 x 110 kg

1 x 120 kg

5 x 1 x 130 kg PR

Super for tricepsen, men ret hård for delten... Rigtig god fornemmelse, en øvelse jeg tror vilv ære god at køre jævnligt :smile:

Træk til pat:

10 x 10

10 x 12

10 x 14

Helt ok, rimeligt nem i dag :blink:

BB curls:

2 x 8 x 30 kg

? x 30 kg... Ekstra mange brænde-reps plus faaarced fra masskinen :tongue:

Stifflegged DB deadlift:

8 x 44 kg

8 x 50 kg Hård for grebet... :dry:

Roman chair situps:

2 x 10

Har stadig doms fra mine ærwlig-flags :tongue:

Super fed omgang, masser af kæwe og generel ok styrke... Så mangler vi bare lige at få bænken til at spille :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

1 times badminton i idræt... Magen til bøs'sport ska' man da lede længe efter... :sleeping: Var også fuldstingt brændt af i delts efter igår... Tror det var lockouts, der gjorde det... Fee'...

Efter endnu en omgang fys i dag, tror jeg efterhånden ryggen og nakken spiller max igen... Det er fee'... Og min skade har det også bedre end længe... :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

1 times badminton i idræt... Magen til bøs'sport ska' man da lede længe efter...  :sleeping: Var også fuldstingt brændt af i delts efter igår... Tror det var lockouts, der gjorde det... Fee'...

Efter endnu en omgang fys i dag, tror jeg efterhånden ryggen og nakken spiller max igen... Det er fee'... Og min skade har det også bedre end længe...  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Dejligt at høre det går bedre...

:4flex:

[edit] DOMS rapport: AW.. Kan godt lide Sheiko :wink: [/edit]

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

1 times badminton i idræt... Magen til bøs'sport ska' man da lede længe efter...  :sleeping: Var også fuldstingt brændt af i delts efter igår... Tror det var lockouts, der gjorde det... Fee'...

Efter endnu en omgang fys i dag, tror jeg efterhånden ryggen og nakken spiller max igen... Det er fee'... Og min skade har det også bedre end længe...  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Dejligt at høre det går bedre...

:4flex:

[edit] DOMS rapport: AW.. Kan godt lide Sheiko :wink: [/edit]

<{POST_SNAPBACK}>

Tak :smile:

Ja, Sheiko er feeee' :4thumbup: :smile:

1 times badminton i idræt... Magen til bøs'sport ska' man da lede længe efter...

Hehe, ja det har du sgu ret i!!! Ham Anders Fjeldsted svinede også badminton-spillere godt og grundigt i fredags! :4thumbup: :laugh::laugh::laugh::tongue::cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det er også en lousy sport :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Tung dødløft / volumen bænk :violin: :violin: :violin:

Var egentligt ret tændt tung dødløft i dag, men var bare så røv ærwelig... IGEN :mad::mad: Der var ellers godt med folk, så fik et par flade, hvilket hjalp lidt, men kæft hvor er jeg dog en tøs for tiden :violin: Fik tilgengæld kæwet en del, hvilket hjalp lidt på humøret, men måske gjorde det lidt svært at fokusere? :unsure:

Dødløft:

5 x 3 x 100 kg Opvarmning...

1 x 130 kg

2 x 1 x 150 kg

2 x 1 x 160 kg

2 x 1 x 170 kg

2 x 1 x 180 kg

2 x 1 x 190 kg

5 x 1 x 200 kg :raisebrow:

Teknikken var ringe, vægtene var tunge, mine hænder blev revet i stykker og blødte... Tog vidst omkring 2-2½ timer... Fuldstændigt latterligt... :hmmm::violin:

Bænkpres:

Opv.

6 x 5 x 90 kg

Kørte tilgengæld rimeligt godt, for der er doms i både pecs, triceps og skuldre da jeg begyndte... Sidste reps i sidste sæt var allout og var super tæt på failure, kun fordi jeg var alene fik jeg den...

Low row:

8 x 12 skiver

2 x 10 x 14 skiver Det begynder at ligne noget...

Ok...

Supersetted med:

Glose grip bænk:

8 x 70 kg

8 x 60 kg Brændt aw...

Brændt aw her...

DB curls:

8 x 18 kg

8 x 20 kg PR... :bigsmile:

Sad godt....

Krage laterals:

10 x 10 kg

10 x 12 kg

Bare lige for at lave noget... Skal have gjort noget ved de delts...

Og det var det... Det sidste blev kørt med korte pauser og brændte rimeligt godt... Så smuttede jeg også... Fik dog lige kæewt en del med Poul-drengen på et gadehjørne... Han er altså en fin fyr :cooldance:

Og indtil næste gang:

:violin: :violin: :violin:

Link to comment
Share on other sites

Tung dødløft / volumen bænk

Var egentligt ret tændt tung dødløft i dag, men var bare så røv ærwelig... IGEN Der var ellers godt med folk, så fik et par flade, hvilket hjalp lidt, men kæft hvor er jeg dog en tøs for tiden Fik tilgengæld kæwet en del, hvilket hjalp lidt på humøret, men måske gjorde det lidt svært at fokusere? Jeg var dog meget imponeret over Overarmen2000 som jeg ser som mit forbillede.

Dødløft:

5 x 3 x 100 kg Opvarmning...

1 x 130 kg

2 x 1 x 150 kg

Teknikken var ringe, vægtene var tunge, mine hænder blev revet i stykker og blødte... Tog vidst omkring 2-2½ timer... Fuldstændigt latterligt...

PS jeg fingerede en skade for jeg var helt smadret efter det vilde dødløft. :mad:

Bænkpres:

Opv.

6 x 3 x 90 kg (plus 8 forced af Kern)

Kørte tilgengæld rimeligt godt, for der er doms i både pecs, triceps og skuldre da jeg begyndte... Sidste reps i sidste sæt var allout, kun fordi jeg trænet HIT fik jeg den...

Low row:

8 x 2 skiver

2 x 10 x 5 skiver Det begynder at ligne noget...

Ok...

Supersetted med:

Glose grip bænk:

1 x 70 kg

1 x 60 kg Brændt aw...

Brændt aw her...

DB curls:

8 x 18 kg

8 x 20 kg PR...

Sad godt....

Hammer Curl:

8*12kg

8*14kg plus forced

Cable curls dropset:

6*70kg

8*60kg

8*50kg

9*40kg

7*30kg

5*20kg

4*10kg

9*0kg

Preacher Curls:

30*15kg

25*10kg

Gav rigtig god markering og vil nok køre den noget mere

Krage laterals:

10 x 10 kg

10 x 12 kg

Bare lige for at lave noget... Skal have gjort noget ved de delts...så derfor

Machine laterals 8*20kg

12*30kg (de 10 var forced)

Og det var det... Det sidste blev kørt med korte pauser og brændte rimeligt godt... Så smuttede jeg også... Fik dog lige kæewt en del med Poul-drengen på et gadehjørne... Han er altså en fin fyr

I morgen skal jeg nok træne lidt biceps, markere min mave samt isolations træne mit inderste bryst.

PS har lige købt en CD med Village People og Nik og Jay, det er super trænings musik syntes jeg.

Og indtil næste gang:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share