Styrkeløft 2005


Comedian
 Share

Recommended Posts

Av av :crazy:

Har faktisk engang prøvet noget lignende, i min tid som bokser, ramte lidt forkert på en sandsæk, så hele min hånd var et stort og meget blåt mærke, tog en lille uge før den var klar igen.

Håber ikke det tager lige så lang tid for det er skide irreterende ikke at kunne træne

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Så fik jeg lige busted fingeren i dag... Skulle slå katten af tænden til fredagscafe ( Og nej, jeg var ikke fuld! ) og hvordan faen det end er sket, for jeg ramte ikke selve tønden :blink: Så har jeg ihf fået et ordentligt sår og blåt mærke hen over venstre pegefinger... Der straks efter hævede til dobbelt størrelse  :blink:

AAAAuuuuwww...  :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

hvad var du klædt ud som? kunne det skyldes udklædningen? En gang var jeg et fyrtårn og kunne ikke rigtig se ud, så jeg ramte ikke tønden og fik derfor en lille snurre tur og væltede så bagefter :sneaky2:

Jeg kom dog ikke til skade så bare rolig :laugh:

Men håber da ikke det er rigtig slemt

Link to comment
Share on other sites

Så fik jeg lige busted fingeren i dag... Skulle slå katten af tænden til fredagscafe ( Og nej, jeg var ikke fuld! ) og hvordan faen det end er sket, for jeg ramte ikke selve tønden :blink: Så har jeg ihf fået et ordentligt sår og blåt mærke hen over venstre pegefinger... Der straks efter hævede til dobbelt størrelse  :blink:

AAAAuuuuwww...  :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

Er du sikker på du ikke var en smule beruset? :poking: Hvordan kunne tønden ellers gøre mere skade på dig end du gjorde på den? :laugh:

Jeg havde da regnet med at du ville give dig selv et par kindfede og så ellers hamre begge tønder i gulvet fuldstændig hæmningsløst, for derefter at overhead presse enhver sjæl der mente at det var dumt gjort af dig, mens du står og råber noget i retning af "JEG ER FUCKING LEEEEE'!!!!!" mens stikflammerne står ud af ørerne og næseborerne på dig! :devil::devil::w00t::tongue:

Lidt lissom DocH har foreslået Kraw'en at gøre det på hans nye job... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Det var godt hesten havde et toilet du kunne snakke med igår :laugh:

Og Fee stripshow  :4thumbup:

Jeg håber sgu ikke dine forældre blev sure over jeg ringede til dem midt om natten :blink: God bedring mester :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

LOL :w00t:

Hvad har i nu udsat den unge Moos for?

Og er han monstro i stand til selv at stå op og fortælle om det idag :tongue:

Hygge

Link to comment
Share on other sites

Hæhæh.... :laugh:

tror ikke måsen's forældre er specielt tilfredse med det "ældre" selskab han er begyndt at pleje omgang med og som driver ham i så meget druk at han ligger 2 timer på et toilet før nogen ringer efter hans gamle :laugh::laugh: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hæhæh....  :laugh:

tror ikke måsen's forældre er specielt tilfredse med det "ældre" selskab han er begyndt at pleje omgang med og som driver ham i så meget druk at han ligger 2 timer på et toilet før nogen ringer efter hans gamle  :laugh:  :laugh:  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, for så var de gamle jo nødt til at stå op.. ungdommen havde kastet ham ind på den nærmeste sofa...

Hygge

Link to comment
Share on other sites

Argh, det er vel på tide at få skrevet historien, så jeg kan modtage mine velfortjente tæsk mm. :innocent:

Og som P1kz0r har opfanget, har det rigtigt nok at gøre med alkohol...

Var umiddelbart i super godt humør :cooldance: Vi havde fællestime på gym, hvor der blandt andet kom an standup-komiker ( Anders Fjelsted) og det var sååååååå sjovt! :laugh: Han fyrede af for nogle så ufatteligt gode jokes, det var helt vildt :w00t: Bagefter var det så forbi fredagscafeen og få et par enkelte øl, men efter uheldet med min finger mistede jeg lidt lysten og tog med en kammerat forbi en pizzabar :blush::4pizza:

Derefter var planen at jeg skulle spise med mit biotek-hold fra gym... Så tog derud, men pga en gut ( Som jeg forøvrigt har været en del oppe at toppes med efterhånden... Han er SÅ belastende ) kom for sent... 1½ time, for at være helt præcis :mad: blev det desværre en del forsinket...

Men hele pointen med aftenen var at læreren gav vin, som afslutning på et emne om ethanol i kemi... Og jeg fandt så ud af at jeg er den eneste, der rigtigt drak vin :sly: :rolleyes:

Selvom det var hyggeligt nok, gik der dog ikke ret lang tid før jeg smuttede ud af bagdøren og over til Hippos hule, hvor der sad et par gutter mm. :smile:

Var dog først forbi en kiosk og købe en flaske sort svin... :bigsmile:

Ankom så derude... Fik drukket noget, mens vi så noget styrkeløft... Hesten har godt nok nogle fede film :w00t: Der blev kæwet løs om alt muligt... Fik blandt andet et væddemål med hesten, om hvem der hugger 250 kg i dødløft først :blush:

Hold kæft, hvor var det bare spas... :w00t: Det må jeg sige... Tror sjældent jeg har moret mig så meget... Indtil...

Pludseligt mærker jeg noget boble i maven... Og det kommer i løbet af ingen tid, overhovedet... :blink: Rejser mig op, men Troels er lige smuttet ud på badeværelset, og jeg bliver nødt til at læne mig op af køkkenbordet, mens jeg kan høre Hippo råbe panisk "Håndvasken! Håndvasken! Ikke kogepladen!!!" mens Kern råber "Skynd dig Troels!!" ... :innocent::laugh:

Heldigvis kommer han hurtigt ud og jeg vælter om på gulvet ude på WCet og sender ellers noget af en skylde afsted... :huh2: Dette gør jeg vidst en 2-3 gange, hvorefter jeg dejser om op af væggen derude, med benene op af døren... Brændt aw... :sleeping: Heldigvis havde jeg ikke låst døren, så folk kom da forbi og pissede, selvom jeg lå der ved siden af... :laugh: Kunne blandt andet fornemme at Hippo ikke helt kunne styre den... :gal: Samtidig fik jeg bare kastet en håndklæde over hovedet, da en hvis person skulle tisse :laugh::blush:

Så lå jeg ellers der og boblede i et par timer, alt imens Kern kom og tog billeder af mig og jeg kunne høre dem sidde ude foran og grine af mig :laugh: Velfortjent, dog... :poking:

Til sidst kommer Troels så ud og begynder at skubbe lidt til mig... Han vil så sende mig hjem, vil han. Hvad ligner nu det??? :blink::tongue: Men som sagt, så gjort... Og jeg bliver hevet op og smidt ud af døren... På 2. etage... Det var en sjov tur ned...

Da jeg så vågnede i morges havde jeg det... Ikke godt... :bigsmile: Min mor gik sukkerkold og beordrede mig til at nu skulle mit værelse BARE ryddes op! :laugh: Så efter et kort stykke tid mente min mave, at det ville den ikke være med til og så røg der ellers lige en klat til ud over mit gulv... Efterfulgt af endnu en omgang brydning med mit eget WC... :wacko:

Så havde jeg det faktisk fint nok bagefter... Har dog ikke rigtigt kunne spise noget...

Aldrig, aldrig mere...

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup:

Sådan kan det jo gå, det værste er næsten når man ligger i sin varme seng om morgenen, og der så kommer en ind med den fantastiske ide at man skal stå op og ryde op  :sneaky2:  :mad:

Men troede du var en seriøs atlet  :tongue:

Hygge

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er da hamrende seriøs... :innocent: Eller, det bliver jeg fra nu af :innocent:

Ja, jeg synes også at det var tarveligt at gøre... :poking:

:w00t:  :laugh:

Jeg har hørt du går som alko-Måås rundt omkring i odense..  :poking:  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

:tongue:

Noget lignende...

Nasty omgang :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Meget :laugh:

Også derfor jeg ikke kiggede forbi og så dig squatte :dry:

Link to comment
Share on other sites

Ustruktureret kom-i-form-igen træning:

Blev desværre kun til en ærwelig omgang i dag... Bænken spillede ok, med en feee' rep pr, og alt andet var fuldstændigt tarveligt :laugh: Tilgengæld fik jeg kæwet lidt med Friisen, så det var feee' nok :bigsmile:

Bænkpres:

20 x 20 kg

10 x 50 kg

2 x 70 kg Super fart...

2 x 80 kg Også super fart... :w00t:

9 x 90 kg REP PR :devil::devil::devil:

1 x 110 kg Var tilgengæld tung...

4 x 2 x 80 kg Kunne godt have været bedre...

Dødløft:

Opv

4 x 1 x 140 kg

Super ærwelig!!!! :mad: Intet grooooooooove... Men det kommer nok igen... :bigsmile:

Goodmornings:

2 x 8 x 60 kg

Bare lige for at få fornemmelse for øvelsen igen...

Super setted med:

DB shrugs:

12 x 50 kg

10 x 56 kg

Ok...

DB laterals:8 x 14 kg

8 x 16 kg

Ærwelige flags:

2 x 5

DB sidenbends:8 x 40 kg

Og så gad jeg ikke rigtigt alligevel... :innocent:

Low rows:

3 x 8-10 x 3 forskellige vægte...

Fuldstændigt ugidelig omgang... Håber det bliver bedre ( Og så holder jeg mig fra alkohol... :laugh: )

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share