Styrkeløft 2005


Comedian
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vild PR :4thumbup:  :4thumbup:  du jo` leee`

De 210 så ikke specielt tunge ud på vej op tror også der til en del endnu.

<{POST_SNAPBACK}>

:smile:

Takker :bigsmile:

Hvad med dig skal du osse bænke til er-open, eller er det kun DM b-c der tæller pt?

<{POST_SNAPBACK}>

Tjoh, det er da planen. Bænk er jo alligevel bare hygge :tongue: Bliver nu ikke så specifikt træning op til det, da jeg ikke har en bænktrøje...

Men B og C DM er det, der tæller, ja :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tillyk' med PR. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Thx :smile:

Flot med 210kg i sqautten MOOS!!  :4thumbup:  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Takker. Squat er jo et dejligt løft :innocent::tongue:

Du imponerer mig(og alle de andre) endnu en gang. Du er det nye håb i dansk styrkeløft.  :bigsmile::bowdown:  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

:blush:

Tak :bigsmile:

Håber jeg kan leve op til det, så :4smartass:

Tillykke med PR... du bliver jo monster leee'

Hygge

<{POST_SNAPBACK}>

Tak :devil:

Link to comment
Share on other sites

Far er stolt  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

:tongue:

Der var masser af sukker, i hvert fald :bigsmile:

Bare surt at du ikke var der :wink:

Mååååås'en!!! Ha' leee'!!! Og det' ikk' for sjov... :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

:w00t::tongue:

Det ski'sme flot løftet kære Måås! Oh du store stærke UHYRE!  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

:wub:

Du ved virkeligt hvordan man håndterer en mand :blush::wink::tongue:

Takker :smile:

For HELVEDE moos det er stærkt det der!!!! :devil:

Du er virkelig et stor, ledt uhyre! :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak :cooldance:

ja det brændte godt i bætte' moooaaaaaåss hjul.....  :w00t: 

fandme flot du'...... det bræændearghhh  :bowdown: d' nowt'' der dur'  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Haaargh!! Brænd' max' fee', jo :devil:

Link to comment
Share on other sites

Træning i dag...

Orker ikke at skrive det ind... Bænken toppede vidst på 2 x 105 kg, hvilket er en PR-tangering, men den var ok nem... Der var bare ikke så meget at presse me,d så gad ikke. Er ret brændt af, så gider ikke rigtigt opdatere loggen... :laugh: Så kørte lidt incline for adspredelsens skyld...

Fik dog lavet 5 worksæt i både low rows og laterals, så det var ikke helt dårligt :tongue: Fik også lavet lidt biceps, dips og kneeriaises... :smile:

Fik kæwet med Henning og Kragen, og så lige kigget lidt på Utnes opspænd.. Men var bare for brændt af til at få det gjort ordentligt... :blush: Fik smidt ham på toget ( Og hilst på Maaa' på vejen) og så cyklet hjem...

Er helt brændt af, så nu er det helt sikkert på tide med noget deload :blink::laugh: Er også super søvnig, halvømme albuer og super svedig... Tre tegn på at jeg er brændt awwww... :laugh::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Træning i dag...

Orker ikke at skrive det ind... Bænken toppede vidst på 2 x 105 kg, hvilket er en PR-tangering, men den var ok nem... Der var bare ikke så meget at presse me,d så gad ikke. Er ret brændt af, så gider ikke rigtigt opdatere loggen...  :laugh: Så kørte lidt incline for adspredelsens skyld...

Fik dog lavet 5 worksæt i både low rows og laterals, så det var ikke helt dårligt :tongue: Fik også lavet lidt biceps, dips og kneeriaises... :smile:

Fik kæwet med Henning og Kragen, og så lige kigget lidt på Utnes opspænd.. Men var bare for brændt af til at få det gjort ordentligt...  :blush: Fik smidt ham på toget ( Og hilst på Maaa' på vejen) og så cyklet hjem...

Er helt brændt af, så nu er det helt sikkert på tide med noget deload  :blink:  :laugh: Er også super søvnig, halvømme albuer og super svedig... Tre tegn på at jeg er brændt awwww...  :laugh:  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Du var brændt aw' ud over alle grænser mester, ikke engang en halv liter pepsi kunne få dig i omdrejninger. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Træning i dag...

Orker ikke at skrive det ind... Bænken toppede vidst på 2 x 105 kg, hvilket er en PR-tangering, men den var ok nem... Der var bare ikke så meget at presse me,d så gad ikke. Er ret brændt af, så gider ikke rigtigt opdatere loggen...  :laugh: Så kørte lidt incline for adspredelsens skyld...

Fik dog lavet 5 worksæt i både low rows og laterals, så det var ikke helt dårligt :tongue: Fik også lavet lidt biceps, dips og kneeriaises... :smile:

Fik kæwet med Henning og Kragen, og så lige kigget lidt på Utnes opspænd.. Men var bare for brændt af til at få det gjort ordentligt...  :blush: Fik smidt ham på toget ( Og hilst på Maaa' på vejen) og så cyklet hjem...

Er helt brændt af, så nu er det helt sikkert på tide med noget deload  :blink:  :laugh: Er også super søvnig, halvømme albuer og super svedig... Tre tegn på at jeg er brændt awwww...  :laugh:  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Du var brændt aw' ud over alle grænser mester, ikke engang en halv liter pepsi kunne få dig i omdrejninger. :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Deload, siger jeg :tongue:

Brændt awww igen Mås  :poking:

... det spiller jo ik!!!  :dry:

:wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg indrømmer intet :innocent: Og der var ( næste) ingen vidner :tongue:

Det er nok et tegn på at en pause er tiltrængt, må jeg indse :smile: Det kommer jo såmænd heller ikke så dårligt... Så lige en omgang superkompensation og så gas til DM :cooldance::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

heya dr. über squatmåås

tillykke med 2 x kropsvægt i squat :devil:

du skal vel op på 220kg for at dit DL forsøg bliver godkendt?

omkring deload så skrev du for ikke så længe siden at du cuttede og så er det jo klart at der ikke skal så meget til :wink:

så mon ikke en deload er fornuftig nok hvis du føler dig smadret. men det behøver vel ikke at vare en hel uge? alt efter hvor medtaget jeg er tager jeg 1- 2 dage og det har ikke givet mig problemer :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
heya dr. über squatmåås

tillykke med 2 x kropsvægt i squat :devil:

du skal vel op på 220kg for at dit DL forsøg bliver godkendt?

omkring deload så skrev du for ikke så længe siden at du cuttede og så er det jo klart at der ikke skal så meget til :wink:

så mon ikke en deload er fornuftig nok hvis du føler dig smadret. men det behøver vel ikke at vare en hel uge? alt efter hvor medtaget jeg er tager jeg 1- 2 dage og det har ikke givet mig problemer :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvordan deloader man i 1 dag? (eller 2) :blink:

Link to comment
Share on other sites

heya dr. über squatmåås

tillykke med 2 x kropsvægt i squat :devil:

du skal vel op på 220kg for at dit DL forsøg bliver godkendt?

Jeg mener at kravet er dobbelt kropsvægt, så regner med at det i skal være omkring 210 :smile: Men da rekorden alligevel er på 220, kan det godt være at jeg vælger at prøve på den :innocent::blush:

omkring deload så skrev du for ikke så længe siden at du cuttede og så er det jo klart at der ikke skal så meget til :wink:

så mon ikke en deload er fornuftig nok hvis du føler dig smadret. men det behøver vel ikke at vare en hel uge? alt efter hvor medtaget jeg er tager jeg 1- 2 dage og det har ikke givet mig problemer :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Arh, jeg må indrømme, at jeg godt nok ikke tror at 1-2 dage kan gøre nogen forskel :smile: Jeg synes i hvert fald at det er tiltrængt... Men det kunne godt nok være smart, hvis jeg kunne have strukket den i en uges tid mere :raisebrow:

Tror nu bare jeg kører, til jeg føler mig frisk igen, og fuldstændigt klar til at brænde :devil:

Tak for input :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share