Styrkeløft 2005


Comedian
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg er rimlig sikker på at reglerne er ændret til dobbelt vægtklasse... så du må lige hive de sidste 10 kg hjem inden DM....

Hygge

<{POST_SNAPBACK}>

Så må jeg jo squatte 220 :tongue:

Er jeg dog også ret sikker på at jeg kan :smile: Det er sjovt nok også lige præcis rekorden :innocent:

Men så ligger dødløftrekorden faktisk under kravet til rekorder, jo :laugh:

Oh well... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Deload???? Pahhh :raisebrow: Du skal bare brændes helt aw, fra 4x4 vinkler for hver muskelgruppe indtil din krop har vænnet sig til at fiber skal totalskades og vokse hver dag....helst med masser af faaarced, negatives og triple dropsæt :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvornår kan vi begynde? :jodler: :jodler: :jodler:

Devito>>>

Thx dude :smile:

Link to comment
Share on other sites

Deload???? Pahhh :raisebrow: Du skal bare brændes helt aw, fra 4x4 vinkler for hver muskelgruppe indtil din krop har vænnet sig til at fiber skal totalskades og vokse hver dag....helst med masser af faaarced, negatives og triple dropsæt :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvornår kan vi begynde? :jodler: :jodler: :jodler:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg samler dig op på vej hjem fra arbejde og så finder vi nogle sten du kan løfte og nogle biler du kan trække eller flippe :wink:

Link to comment
Share on other sites

Deload???? Pahhh :raisebrow: Du skal bare brændes helt aw, fra 4x4 vinkler for hver muskelgruppe indtil din krop har vænnet sig til at fiber skal totalskades og vokse hver dag....helst med masser af faaarced, negatives og triple dropsæt :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvornår kan vi begynde? :jodler: :jodler: :jodler:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg samler dig op på vej hjem fra arbejde og så finder vi nogle sten du kan løfte og nogle biler du kan trække eller flippe :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

:bike: 40 minutter

Har lavet 7½ timers forsøg ude på universitetet i dag om gensplejsning...  :blink: Super spændende, helt vildt! Men for satan hvor er jeg brændt af  :wacko:

<{POST_SNAPBACK}>

Gensplejsning siger du? Ja det lyder godt nok også utroligt ophidsende. :poking::tongue:

Link to comment
Share on other sites

:bike: 40 minutter

Har lavet 7½ timers forsøg ude på universitetet i dag om gensplejsning...  :blink: Super spændende, helt vildt! Men for satan hvor er jeg brændt af  :wacko:

<{POST_SNAPBACK}>

Gensplejsning siger du? Ja det lyder godt nok også utroligt ophidsende. :poking::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Sproglige... :huh2:

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

:bike: 40 minutter

Har lavet 7½ timers forsøg ude på universitetet i dag om gensplejsning...  :blink: Super spændende, helt vildt! Men for satan hvor er jeg brændt af  :wacko:

<{POST_SNAPBACK}>

Gensplejsning siger du? Ja det lyder godt nok også utroligt ophidsende. :poking::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Sproglige... :huh2:

:tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Der er sgu æt' now't galt med sproglige... :4smartass::poking: Ellers kommer svenskeren og jeg sgu ætter dig! :tongue::wink:

Link to comment
Share on other sites

:bike: 40 minutter

Har lavet 7½ timers forsøg ude på universitetet i dag om gensplejsning...  :blink: Super spændende, helt vildt! Men for satan hvor er jeg brændt af  :wacko:

<{POST_SNAPBACK}>

Gensplejsning siger du? Ja det lyder godt nok også utroligt ophidsende. :poking::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Sproglige... :huh2:

:tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Der er sgu æt' now't galt med sproglige... :4smartass::poking: Ellers kommer svenskeren og jeg sgu ætter dig! :tongue::wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Bah... En matematiker med influenca kan tæve 850 sproglige :4smartass:

Fordi vi har total viking power! :devil:

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

:bike: 40 minutter

Har lavet 7½ timers forsøg ude på universitetet i dag om gensplejsning...  :blink: Super spændende, helt vildt! Men for satan hvor er jeg brændt af  :wacko:

<{POST_SNAPBACK}>

Gensplejsning siger du? Ja det lyder godt nok også utroligt ophidsende. :poking::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Sproglige... :huh2:

:tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Der er sgu æt' now't galt med sproglige... :4smartass::poking: Ellers kommer svenskeren og jeg sgu ætter dig! :tongue::wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Bah... En matematiker med influenca kan tæve 850 sproglige :4smartass:

Fordi vi har total viking power! :devil:

:tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

TÆVE 850 sproglige!?!?!? Aaarrh, Moos, måske kan du SPISE 850 sproglige... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Deload

Skulle have lavet noget træning, men havde travlt med lektier osv... :sneaky2: Så da det alligevel bare var noget fis, der skulle laves, kørte jeg lidt herhjemme... Det var fanme også rart!! :tongue:

Frontsquat:

Opv.

3 x 8 x 40 kg

OL squat:

2 x 10 x 40 kg

10 x 50 kg

SS

Milipres:

10 x 40 kg

OL squat:

2 x 8 x 50 kg

BB rows:

2 x 10 x 50 kg

Push ups:

2 x 12

Full situps:

2 x 8

DB cuban press:

2 x 12 x 7.5 kg

Pewernø'er det hele... Selvom mine ben blev lidt trætte af volumen :blink: Oh well, med de ærwelige vægte kan det næppe have en effekt :laugh:

Skulle forøvrigt vælge valgfag til 3.g i dag... Og efter mange dages undren og ubeslutsomhed, valgte jeg idræt... Jeg håber at kunne bruge noget af den viden, jeg har om træning og anatomi osv til at score mig lidt ekstra point i det teoretiske :innocent: Samt det jo også interesserer mig :smile:

Bare en skam at jeg næppe kan klare det fysiske... Men det går nok, tager det ikke så tungt :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Skulle forøvrigt vælge valgfag til 3.g i dag... Og efter mange dages undren og ubeslutsomhed, valgte jeg idræt... Jeg håber at kunne bruge noget af den viden, jeg har om træning og anatomi osv til at score mig lidt ekstra point i det teoretiske :innocent: Samt det jo også interesserer mig :smile:

Bare en skam at jeg næppe kan klare det fysiske... Men det går nok, tager det ikke så tungt :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Lol, går også og tænker lidt på at vælge iræt som mit "nemme" fag næste år, men hvilke andre fag har du egentlig valgt?

Hygge

Link to comment
Share on other sites

Skulle forøvrigt vælge valgfag til 3.g i dag... Og efter mange dages undren og ubeslutsomhed, valgte jeg idræt... Jeg håber at kunne bruge noget af den viden, jeg har om træning og anatomi osv til at score mig lidt ekstra point i det teoretiske  Samt det jo også interesserer mig

Bare en skam at jeg næppe kan klare det fysiske... Men det går nok, tager det ikke så tungt 

Det var sgu et godt valg du har gjort dig dér! :4thumbup: Har selv idræt som valgfag og det kan varmt anbefales. Ikke så mange lektier som alle andre valgfag, lidt mere sjov og ballade (ihvertfald hvis man har Bjarne Jeppesen) og så lærer man en del om anatomi, fysiologi osv. Der skal du nok score nogle extra-point!

Mht. den fysiske del så ka' du jo bare ta' et par spinningtimer sammen med bamzfar, så ska det nok gå! :laugh::tongue: :4thumbup: :wink:

Link to comment
Share on other sites

Skulle forøvrigt vælge valgfag til 3.g i dag... Og efter mange dages undren og ubeslutsomhed, valgte jeg idræt... Jeg håber at kunne bruge noget af den viden, jeg har om træning og anatomi osv til at score mig lidt ekstra point i det teoretiske :innocent: Samt det jo også interesserer mig :smile:

Bare en skam at jeg næppe kan klare det fysiske... Men det går nok, tager det ikke så tungt :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Lol, går også og tænker lidt på at vælge iræt som mit "nemme" fag næste år, men hvilke andre fag har du egentlig valgt?

Hygge

<{POST_SNAPBACK}>

Matematik på højniveau og bioteknologi :smile:

Skulle forøvrigt vælge valgfag til 3.g i dag... Og efter mange dages undren og ubeslutsomhed, valgte jeg idræt... Jeg håber at kunne bruge noget af den viden, jeg har om træning og anatomi osv til at score mig lidt ekstra point i det teoretiske  Samt det jo også interesserer mig

Bare en skam at jeg næppe kan klare det fysiske... Men det går nok, tager det ikke så tungt 

Det var sgu et godt valg du har gjort dig dér! :4thumbup: Har selv idræt som valgfag og det kan varmt anbefales. Ikke så mange lektier som alle andre valgfag, lidt mere sjov og ballade (ihvertfald hvis man har Bjarne Jeppesen) og så lærer man en del om anatomi, fysiologi osv. Der skal du nok score nogle extra-point!

Mht. den fysiske del så ka' du jo bare ta' et par spinningtimer sammen med bamzfar, så ska det nok gå! :laugh::tongue: :4thumbup: :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

:blink::mad: Spin - ning?? :sneaky2::tongue:

Det lyder da meget godt :smile: Havde ham til temaugen... Han er genial :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
:bike: 40 minutter

Har lavet 7½ timers forsøg ude på universitetet i dag om gensplejsning...  :blink: Super spændende, helt vildt! Men for satan hvor er jeg brændt af  :wacko:

<{POST_SNAPBACK}>

Gensplejsning siger du? Ja det lyder godt nok også utroligt ophidsende. :poking::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Sproglige... :huh2:

:tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Der er sgu æt' now't galt med sproglige... :4smartass::poking: Ellers kommer svenskeren og jeg sgu ætter dig! :tongue::wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Bah... En matematiker med influenca kan tæve 850 sproglige :4smartass:

Fordi vi har total viking power! :devil:

:tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm... jeg er tidligere sproglig og jeg løfter ikke noget der ikke er så tungt så jeg er nødt til at skrige den sidste rest af menneske ud af mig mens jeg løfter!

...SPROGLIGE KA OSSE VÆRE VIKINGER...!

:Tunes: Vi sproglige ka ikke blive bange, og sønger ingen lange bange sange. :Endtunes

:laugh:

Link to comment
Share on other sites

Så fik jeg lige busted fingeren i dag... Skulle slå katten af tænden til fredagscafe ( Og nej, jeg var ikke fuld! ) og hvordan faen det end er sket, for jeg ramte ikke selve tønden :blink: Så har jeg ihf fået et ordentligt sår og blåt mærke hen over venstre pegefinger... Der straks efter hævede til dobbelt størrelse :blink:

AAAAuuuuwww... :poking:

Edited by Moos
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share