Styrkeløft 2005


Comedian
 Share

Recommended Posts

Jo, vi har også en A-bar i Odense. Og modsat KBH er id-tjekkeriet i top her i Odense... Selvom dørmanden faktisk ikke var på vej hen for at tjekke mig... :unsure: Måske oga mit onde hår igen? :innocent:

Ok så giver det mere mening. Rygterne siger nemlig at A-Bar i kbh brændte ned for et par dage siden.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

På et tidspunkt kom en rimeligt høj fyr hen til mig, tog mig på skulderen og sagde, dybt alvorligt... "Ve' du hva'? Du er nok noget nær den sidste, jeg ville gå hen og sige "Hvaaa' skal vi ikke lige gå udenfor og ordne det hér?" til... Altså, med dén frisure!!!" Jeg blev lidt overrasket og svarede så "Okay... Det er ikke fordi jeg er 190 cm høj... Og heller ikke fordi jeg vejer 110 kg. Du kender mig ikke tilfældigvis, så det er ikke fordi at du ved, at jeg netop har slået flere rekorder i styrkeløft, og du kan heller ikke vide at jeg har gået til kampsport halvdelen af mit liv... Det er simpelthen på grund af mit HÅR?!?" :blink::laugh:

Det ER også ret bad ass... :tongue:

Derfor blev træningen i dag kun meget let, da alt danseriet havde smadret min lænd, og jeg var noget så smadret... :innocent:

hehe...

Sidst jeg havde den frisure var en nytårs aften. I byen (et skummelt sted) kom der to tyskere hen og de var fast besluttet på at banke mig... hehehe. Den frisuge giver sku opmærksomhed af den ene eller den anden slags. Tror måske sådan noget hår står for noget med nazi eller noget i tyskland, ved det ikke rigtig :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Off season

Har lavet en kæmpe gang cardio i dag, med idræt i skolen ( Med åndssvagt meget opvarmning; kommer ikke til at bryde mig synderligt meget om min nye lærer, er jeg bange for) samt en cykletur på godt en time, sammen med en kammerat, for at hente hans håndklæde.

Opvarmning med mave, hypers og udstrækning. Mine haser er fanme stramme...

Goodmornings:

4 x 8 x 80 kg

Let vægt.

Bænkpres:

5 x 5 x 95 kg

Det brænder sq, det lort... :laugh:

Facepulls:

3 x 15

Plus noget mave og nogle hypers.

Derefter fik jeg Vind til at vride lidt i mig. Damn, han er guld værd... :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Danske Rekorder Ungdom Herrer

Squat

52,0 Kg Klavs Kammersgaard VK Ares 120,0 Kg 211199 København

56,0 Kg Klavs Kammersgaard VK Ares 137,5 Kg 170302 Horsens

60,0 Kg Roy Pedersen TVF 160,0 Kg 181195 København

67,5 Kg Michael Guldberg FHC 210,0 Kg 240396 Tårnby

75,0 Kg Poul Rusbjerg HSF 235,0 Kg 161004 Rødby

82,5 Kg Poul Rusbjerg HSF 245,5 Kg 151005 Fakse

90,0 Kg Nicolai Dahlin RMC 275,0 Kg 190604 Sofia

100 Kg Asbjørn Ettrup AaSK 235,0 Kg 051002 Silkeborg

110 Kg Stefan Andersen OBBC 230,0 Kg 151005 Fakse

125 Kg Vladimir Nielsen GSK 205,0 Kg 230598 Thisted

125+

Dødløft

52,0 Kg Klavs Kammersgaard VK Ares 115,0 Kg 211199 København

56,0 Kg Klavs Kammersgaard VK Ares 157,5 Kg 210402 Frederikshavn

60,0 Kg Roy Pedersen TVF 167,5 Kg 260395 Horsens

67,5 Kg Michael Sørensen RSK 215,0 Kg 220397 Horsens

75,0 Kg Michael Sørensen AAK 250,0 Kg 101098 Hjørring

82,5 Kg Nicolai Dahlin RMC 245,0 Kg 181003 Rødovre

90,0 Kg Nicolai Dahlin RMC 270,0 Kg 201104 København

100 Kg Asbjørn Ettrup AaSK 232,5 Kg 051002 Silkeborg

110 Kg Stefan Andersen OBBC 250,0 Kg 151005 Fakse

125 Kg Vladimir Nielsen GSK 262,5 Kg 140398 Hvidovre

125+ Krav 230,0 Kg

Total

52,0 Kg Klavs Kammersgaard VK Ares 287,5 Kg 211199 København

56,0 Kg Klavs Kammersgaard VK Ares 367,5 Kg 210402 Frederikshavn

60,0 Kg Roy Pedersen TVF 402,5 Kg 181195 København

67,5 Kg Michael Guldberg FHC 547,5 Kg 090896 Vaasa

75,0 Kg Michael Sørensen AAK 592,5 Kg 101098 Hjørring

82,5 Kg Nicolai Dahlin RMC 637,5 Kg 221103 København

90,0 Kg Nicolai Dahlin RMC 705,0 Kg 161004 Rødby

100 Kg Asbjørn Ettrup AaSK 642,5 Kg 051002 Silkeborg

110 Kg Stefan Andersen OBBC 630,0 Kg 151005 Fakse

125 Kg Vladimir Nielsen GSK 612,5 Kg 230598 Thisted

125+ Krav 630,0 Kg

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det ser sweet ud med dit navn på listen. :shades:

Hehe... :bigsmile:

Så skal du lige op i 125 og owne rekorderne der næste gang :cooldance::w00t::wink:

UHm... Food... :wootdance:

He he cool liste.. Ham der Dahlin er da godt nok en halv modbylig herre :blink:

Ja, han er for sindssyg... :blink:

Ja for s*tan :devil:

Som Henning sagde > Moos dit navn klæder den liste :w00t:

Tark... :blush:

Sateme nogle lede løft - tillykke med rekorderne, helt vildt flot løftet!

tak... hehe... :bigsmile:

BRAG POST!

Ej, det er skideflot, men er bænkrekorderne blevet væk i copypaste? :tongue:

Jeg ved ikke hvad du snakker om... :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hej Moos.

Håber også din ryg har det bedre idag! Hvis du kommer forbi på tirsdag har jeg nok lidt mere tid, så vi kan gå hele systemet lidt grundigere igennem.

Hej hej :bigsmile:

Ja, den har det væsentligt bedre, det er herligt. Regner helt sikkert med at kigge forbi tirsdag. Kan jeg evt også nå forbi torsdag? :unsure:

Og tillykke med rekorderne forresten. Jeg tror min total var omkring 100 kg da jeg var 18 :laugh:

Tak :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Off season træning

Væsentlig forbedring i lænden i dag, i forhold til i går... Herligt :bigsmile: Kunne dog sagtens mærke den, så kørte ikke så meget tungt.

Stiff legged DB dødløft: 3 lette sæt for at varme op og teste lænden

Zerchersquat: 2 x 8 x 90 kg

Folk blev ved med at stjæle min stang, så droppede det hurtigt igen... :blink::laugh:

Bænkpres, volume: 6 x 5 x 95 kg

Bænkpres, speed: 8 x 3 x 80 kg

Solidt pres i dag :smile:

Samt en smule rows, en god portion laterals og en masse abs og hyperextensions på swiss ball ( Super!) Sluttede af med noget transversus-stabilitetstræning samt udstrækning for lænden.

Hjalp og Hesten med trøjen i dag... Jeg er tilfreds med ham... :4george:

Link to comment
Share on other sites

Ja, den har det væsentligt bedre, det er herligt. Regner helt sikkert med at kigge forbi tirsdag. Kan jeg evt også nå forbi torsdag?

Godt at det går fremad og det er fornuftigt at du prøver at skåne lænden lidt. Jeg er ikke derude i aften, men det kan jo godt være at der er nogen andre, som kan tage sig af dig! :wink: Men jeg regner dog stadig med at være der ude på tirsdag.

Link to comment
Share on other sites

hey... ja, tillykke med resultaterne!! Sat'me ikke småkager da... :wink:

Har lidt låsninger i min lænd, muligvis pga min midt-ryg er ret veludviklet og derfor tager over for lænden, når jeg løfter

faldt lige over det her... tror det er fuldstændig samme problem jeg bøvler med til tider! Må hellere følge med i om du finder noget der afhjælper problemet... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Godt at det går fremad og det er fornuftigt at du prøver at skåne lænden lidt. Jeg er ikke derude i aften, men det kan jo godt være at der er nogen andre, som kan tage sig af dig! :wink: Men jeg regner dog stadig med at være der ude på tirsdag.

Tak :smile:

Jeg kiggede forbi i aftes og blev knækket af en fyr ved navn Roar. Kigger også fordi tirsdag :bigsmile:

Hej Moos tillykke med DK rekorderne og den fantastiske total :worship:

Tak :smile:

hey... ja, tillykke med resultaterne!! Sat'me ikke småkager da... :wink:

faldt lige over det her... tror det er fuldstændig samme problem jeg bøvler med til tider! Må hellere følge med i om du finder noget der afhjælper problemet... :smile:

Tak.

Jamen, jeg vil da håbe at jeg kan finde ud af noget, du også kan bruge, så... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Off season training

Min lænd var øm efter en gang trigger point behandling i går, men kørte noget front squat, der kørte ret godt, uden problemer :smile: Teknikken skulle efter sigende være ret god, så når jeg har vænnet mig til at have stangen liggende og ikke at kunne trække vejret :gal: tror jeg faktisk at jeg vil blive helt glad for den øvelse... :smile:

Derefter forskelligt, og en maaaaaaasse flexeri og en masse kæwe :innocent::blush::cooldance:

Frontsquat:

En masse + en masse, både til box og fri. God teknik, det spiller faktisk ret godt :smile: Også fri, kan komme helt ned og sidde på læggen, og stadig have ret ryg... :bigsmile: Rev godt i dunken, men mest af alt gjorde det nas i skuldre og fingre ( skal vænne mig til at køre OL-stil) og det var fuldstændigt umuligt at trække vejret... Fuldstændigt loco... :blink:

Sørgede også for at holde max spænd i maven.

Derefter kørte jeg lidt let pl-style squat, for at holde teknikken ved lige... :smile:

Rows i maskine:

6 x 10 x noget vægt

Bænkpres:

5 x 5 x 100 kg

4 board press:

8 x 100 kg

2 x 6 x 110 kg

8 x 90 kg Smalt greb

Dips:

3 x 8 x mig

Shrugs:

3 x 12

Faktisk en udemærket træning, hvor der er tegn på bedring i lænden... :smile: Det kommer til at gøre nas i maven i morgen, fedt! :laugh:

I morgen står den på diskotræning på uni :tongue:

Link to comment
Share on other sites

krydsgreb istedet for at fucke dine håndled op...

Vægtløftere vil sikkert håne dig, men du kan ikke bruge det til noget og det er bare mere risikabelt for dine håndled der i forvejen er udsatte ved bænk og low bar squat.

Mærkede intet i håndledet i dag... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share