Styrkeløft 2005


Comedian
 Share

Recommended Posts

Nu har jeg jo ikke set det... Men du skulle vel ikke have nogle film? :smile:

Man kan vel altid bruge et lille grin :innocent::wink:

Jeg stiller altid gerne mig selv til rådighed når der skal leveres billige grin:

http://media.putfile.com/KJ-240kg-squat-JM-2003

Prøv at tænke på hvor led en styrkeløfter jeg kunne være blevet hvis jeg havde haft for 25 øre teknik. :w00t:

Onkel Gevir>> Målt efter den kendte publikums-"uuuuuufffff"-effekt er dit dødløft i en klasse for sig. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Såfremt det går galt med tekniken, når det bliver tungt er tekniken ikke god nok. Det er da muligt, at du mener det er en mærklig teori, for mig er det dog simpel fysik. Og, nej. Det er ikke kun et princip der bruges i HSK. Det er meget udbredt i styrkeløftkredse. :smile:

Set i denne kontekst(Indøvning af ny squatstil uden udstyr) så virker det som en forkert løsning på problemet, blot at smide flere kg på stangen. Hvis det nu var fordi at der var stramt udstyr i brug, så kunne det sagtens være en løsning, men da ikke her.

Link to comment
Share on other sites

Jeg stiller altid gerne mig selv til rådighed når der skal leveres billige grin:

http://media.putfile.com/KJ-240kg-squat-JM-2003

Prøv at tænke på hvor led en styrkeløfter jeg kunne være blevet hvis jeg havde haft for 25 øre teknik. :w00t:

Onkel Gevir>> Målt efter den kendte publikums-"uuuuuufffff"-effekt er dit dødløft i en klasse for sig. :tongue:

Hehe det er faktisk ikke så slemt det der Klaus... jeg mener at have set et trænings-løft med dig der er meget meget værre... kan du ikke uploade det.. så ville jeg blive glaa' :innocent: og helst så man kan hente filen ned på sin com :tongue:

Kys fra Thomas

Link to comment
Share on other sites

Problemet var at jeg netop brugte Kurt tricket om man vil, ved at smide flere kg på mit andet forsøg, da jeg ikke kom langt nok ned på det første løft, hvilket resultede i at jeg ikke kunne løfte vægten og bommede ud på den baggrund :wink:

Sorry. Så huskede jeg forkert. Troede du bommede på manglende dybde i alle 3 løft. Så dig jo ikke løfte, da jeg selv var i samme gruppe. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg stiller altid gerne mig selv til rådighed når der skal leveres billige grin:

http://media.putfile.com/KJ-240kg-squat-JM-2003

Prøv at tænke på hvor led en styrkeløfter jeg kunne være blevet hvis jeg havde haft for 25 øre teknik. :w00t:

Onkel Gevir>> Målt efter den kendte publikums-"uuuuuufffff"-effekt er dit dødløft i en klasse for sig. :tongue:

Herligt... Mener dog at have set det endnu værre? :innocent::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Få dig du en kæreste eller besøg det nærmeste bordel istedet for at trille rundt på sådan en jomfrutrøster...

Nok det fornuftigste du har sagt længe...

I så fald er det da bare med at få sendt Mååsen af sted inden han får klattet sit rør for meget til....

... og SÅ faldt det til jorden igen :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Off season - full body

Squat:

5 x 5 x 110 kg

8 x 90 kg High bar

Bænkpres:

Trøje:

1 x 150 kg

1 x 155 kg

1 x 160 kg

Boardpress ( Raw)

2 boards:

5 x 3 x 120 kg

3 boards:

3 x 130 kg

3 x 135 kg

3 x 140 kg

5 x 120 kg

Dødløft uden bælte:

8 x 1 x 140 kg

Zerchersquat:

3 x 10 x 70 kg

Plus en enkelt single med 220 kg i reverse band dødløft, der fjernede ca. 50 kg i bunden... Raket :innocent: ( Uden bælte)

Fin træning, god energi. Skulle have været i en 44'er i dag, men det må blive næste uge. Skal til at køre noget mere boardpress.

Derefter på Jensens til all-you-can-eat spareribs... 4 hele portioner med pomfritter og det hele... Plus 1.5 liter aspartam. Feee'...

Link to comment
Share on other sites

Copenhagen Cup i dag...

Synes nu godt nok der var en del fejl af dommerne i de lettere klasser, og teknisk set var den ikke så flot... Men de senere klasser var godt nok imponerende!

Og hesten kom jo igennem helt fint, så det er jo godt...

Og så var det jo en hyggelig dag ( Varm dag, også!) hvor der blev snakket med en masse forskellige folk... Har helt sikkert givet ekstra blod på tanden :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share