pivklar i odense


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

Mange tak for komplimenten Pivklar.

Jeg synes også du er for vild :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Det var sørmend så lidt... Synes i skal vide hvilken opfattelse jeg har af jeres logs... altså dem jeg ikke har skrevet om før..

Tak for dine søde ord... hi hi :blush:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

J.B

Skal også have en hilsen.... han en den unge mand som arbejder med banditter hele dagen, træner hjemme med meget opfindsomme metoder og er som regl at finde på Mols chat...

Ring på dør klokken og han er klar til en chat om dit og dat...

Jeg har haft nogen hyggelige timer derinde her i påsken... det kunne være ultra fedt hvis flere mødtes derinde og hyggede måske endda debattere off topic emner.. tror den kunne være et sjovt sted at hænge ud.

Link to comment
Share on other sites

Øhm... Det er godt nok ikke ofte, man hører sådan noget, om sig selv...  :blush:

Jeg er godt nok ikke vant til sådan en ros... Men tak... Og håber, at jeg kan leve op til det...  :bigsmile:

Ved ikke helt hvad jeg ellers skal sige...  :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen det er ikke nødvendigt at sige andet end tak *Smiler blidt* Ros bliver givet uden at der skal tilbage betales... :bigsmile:

Mine ord er velmente og kun med ønske om at de varme dig og din sjæl.

Alle har glæde at give ros men mange finder det nemmere at give ris.. af en eller anden forunderligt årsag.

:laugh:

Ros skal du ikke leve op til du får den alene pga den menneske du er.... dine resultater kan ikke tages fra dig men skal værdsættes og påskønnes for din ihærdighed som jeg har nu gjort i min log til dig og flere andre.

det bare mine tanker i ord og et sted i alle kan læse dem og andre kan opdage jer og få glæde af at følge jeres logs.

Det positive er vejen frem for en sund sjæl.... husk det kære unge Moos.. så når du rigtig langt i dit liv.

:tongue:

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

J.B

Skal også have en hilsen.... han en den unge mand som arbejder med banditter hele dagen, træner hjemme med meget opfindsomme metoder og er som regl at finde på Mols chat...

Ring på dør klokken og han er klar til en chat om dit og dat...

Jeg har haft nogen hyggelige timer derinde her i påsken... det kunne være ultra fedt hvis flere mødtes derinde og hyggede måske endda debattere off topic emner.. tror den kunne være et sjovt sted at hænge ud.

<{POST_SNAPBACK}>

hehe yeah :bigsmile: hvis man overvejer at få børn skal man bare få arbejde i en sfo. Så skal man nok komme på bedre tanker :laugh:

Link to comment
Share on other sites

J.B

Skal også have en hilsen.... han en den unge mand som arbejder med banditter hele dagen, træner hjemme med meget opfindsomme metoder og er som regl at finde på Mols chat...

Ring på dør klokken og han er klar til en chat om dit og dat...

Jeg har haft nogen hyggelige timer derinde her i påsken... det kunne være ultra fedt hvis flere mødtes derinde og hyggede måske endda debattere off topic emner.. tror den kunne være et sjovt sted at hænge ud.

<{POST_SNAPBACK}>

hehe yeah :bigsmile: hvis man overvejer at få børn skal man bare få arbejde i en sfo. Så skal man nok komme på bedre tanker :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Skulle jeg have gjort inden jeg fik børn så... too late!! :w00t: Good girls always come last...

Link to comment
Share on other sites

Good girls always come last...

<{POST_SNAPBACK}>

Bad girls always makes guys come first. :pimp:

Lidt lummer er man vel altid... :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

:blush::innocent::blush:

I know that 4 a fact

<{POST_SNAPBACK}>

Nasty girl. :w00t::wub::devil:

<{POST_SNAPBACK}>

:wub::wub::wub:

Men hvad fedte du for nu siden du roser mig så sødt og kærligt... hæ hæ

Link to comment
Share on other sites

Good girls always come last...

<{POST_SNAPBACK}>

Bad girls always makes guys come first. :pimp:

Lidt lummer er man vel altid... :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

:blush::innocent::blush:

I know that 4 a fact

<{POST_SNAPBACK}>

Nasty girl. :w00t::wub::devil:

<{POST_SNAPBACK}>

:wub::wub::wub:

Men hvad fedte du for nu siden du roser mig så sødt og kærligt... hæ hæ

<{POST_SNAPBACK}>

Something hot, real juicy, quite tasty..... :pimp: :wink:

STEAK! :4mewantfood: :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Good girls always come last...

<{POST_SNAPBACK}>

Bad girls always makes guys come first. :pimp:

Lidt lummer er man vel altid... :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

:blush::innocent::blush:

I know that 4 a fact

<{POST_SNAPBACK}>

Nasty girl. :w00t::wub::devil:

<{POST_SNAPBACK}>

:wub::wub:

Men hvad fedte du for nu siden du roser mig så sødt og kærligt... hæ hæ

<{POST_SNAPBACK}>

Something hot, real juicy, quite tasty..... :pimp: :wink:

STEAK! :4mewantfood: :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Nope ....

I am a nasty girl... du får grønsager, frugt og i den dur..... :w00t: indtil jeg kan min 3 store øvelse med masse af vægt på...

:poking:

Men så skal du så også få en kæmpe steg min 2 kg uden grønt lavet med masse af :wub: kun til diiiiiig

Link to comment
Share on other sites

Good girls always come last...

<{POST_SNAPBACK}>

Bad girls always makes guys come first. :pimp:

Lidt lummer er man vel altid... :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

:blush::innocent::blush:

I know that 4 a fact

<{POST_SNAPBACK}>

Nasty girl. :w00t::wub::devil:

<{POST_SNAPBACK}>

:wub::wub:

Men hvad fedte du for nu siden du roser mig så sødt og kærligt... hæ hæ

<{POST_SNAPBACK}>

Something hot, real juicy, quite tasty..... :pimp: :wink:

STEAK! :4mewantfood: :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Nope ....

I am a nasty girl... du får grønsager, frugt og i den dur..... :w00t: indtil jeg kan min 3 store øvelse med masse af vægt på...

:poking:

Men så skal du så også få en kæmpe steg min 2 kg uden grønt lavet med masse af :wub: kun til diiiiiig

<{POST_SNAPBACK}>

Nøøøøj 2 kg kød, uden grønt til mig?!!? :w00t::bigsmile:

Det der med de 3 store øvelser med massere af vægt kan hurtigt arrangeres med lidt krådt. :devil::innocent::poking:

Link to comment
Share on other sites

Good girls always come last...

<{POST_SNAPBACK}>

Bad girls always makes guys come first. :pimp:

Lidt lummer er man vel altid... :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

:blush::innocent::blush:

I know that 4 a fact

<{POST_SNAPBACK}>

Nasty girl. :w00t::wub::devil:

<{POST_SNAPBACK}>

:wub::wub:

Men hvad fedte du for nu siden du roser mig så sødt og kærligt... hæ hæ

<{POST_SNAPBACK}>

Something hot, real juicy, quite tasty..... :pimp: :wink:

STEAK! :4mewantfood: :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Nope ....

I am a nasty girl... du får grønsager, frugt og i den dur..... :w00t: indtil jeg kan min 3 store øvelse med masse af vægt på...

:poking:

Men så skal du så også få en kæmpe steg min 2 kg uden grønt lavet med masse af :wub: kun til diiiiiig

<{POST_SNAPBACK}>

Nøøøøj 2 kg kød, uden grønt til mig?!!? :w00t::bigsmile:

Det der med de 3 store øvelser med massere af vægt kan hurtigt arrangeres med lidt krådt. :devil::innocent::poking:

<{POST_SNAPBACK}>

Nothing like that 4 mee.. i love doing it the hard way.. u know that

Link to comment
Share on other sites

Good girls always come last...

<{POST_SNAPBACK}>

Bad girls always makes guys come first. :pimp:

Lidt lummer er man vel altid... :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

:blush::innocent::blush:

I know that 4 a fact

<{POST_SNAPBACK}>

Nasty girl. :w00t::wub::devil:

<{POST_SNAPBACK}>

:wub::wub:

Men hvad fedte du for nu siden du roser mig så sødt og kærligt... hæ hæ

<{POST_SNAPBACK}>

Something hot, real juicy, quite tasty..... :pimp: :wink:

STEAK! :4mewantfood: :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Nope ....

I am a nasty girl... du får grønsager, frugt og i den dur..... :w00t: indtil jeg kan min 3 store øvelse med masse af vægt på...

:poking:

Men så skal du så også få en kæmpe steg min 2 kg uden grønt lavet med masse af :wub: kun til diiiiiig

<{POST_SNAPBACK}>

Nøøøøj 2 kg kød, uden grønt til mig?!!? :w00t::bigsmile:

Det der med de 3 store øvelser med massere af vægt kan hurtigt arrangeres med lidt krådt. :devil::innocent::poking:

<{POST_SNAPBACK}>

Nothing like that 4 mee.. i love doing it the hard way.. u know that

<{POST_SNAPBACK}>

:innocent::devil: :pimp:

Link to comment
Share on other sites

I to!!! (Nu går der da vist for alvor lummer-log i den..... :laugh::laugh:) God underholdning så'n en sen søndag aften :wink::w00t: .

Søde Piv - tak for de pæne ord om min log, som vist med rette bare kan kaldes små-kedelig for tiden :sleeping: - jeg arbejder på snart at putte lidt træningsrelevant i den igen :bigsmile: :4thumbup: :wink: .

Link to comment
Share on other sites

Hmmm hans log er underlig  :blink: ... Han forstår hvornår jeg skal ages, sparkes og ikke mindst at få mig til at grine når jeg har brug for det.

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis jeg bare forstår dét, gør det ikke noget at der er så meget andet jeg ikke forstår, vel?

:sun:

Tak Piv

:beer:

Hæg

Link to comment
Share on other sites

Pfeifklar in ooo-den-seee>> Synes det er herligt med din smittende positivitet og inspirerende med din åbenhed.

Også selvom din log er lummer....  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Heeey der Klausjensen...

Velkommen til min log...... :cooldance: Dejligt at læse du også er en læser af denne skøre log....

Lummer.... hvad snakker du om.... :w00t::tongue::bigsmile: Vi snakkede om mad da....

:wink:

Link to comment
Share on other sites

I to!!! (Nu går der da vist for alvor lummer-log i den..... :laugh:  :laugh:) God underholdning så'n en sen søndag aften  :wink:  :w00t: .

Søde Piv - tak for de pæne ord om min log, som vist med rette bare kan kaldes små-kedelig for tiden  :sleeping: - jeg arbejder på snart at putte lidt træningsrelevant i den igen :bigsmile:  :4thumbup:  :wink: .

<{POST_SNAPBACK}>

:cooldance::cooldance:

Ja ja det gik vist op i hat og briller i min log i aftes men damn det var skægt... jeg havde været super alvorligt med at beskrive mine favorit logs så det var klar fedt at "Lege " bagefter...

:4thumbup: :laugh:

Smukke din log bærer blot præg af du og lonnie har været syge en periode men pyt med det vi ved i nu er i bedring og i skal nok give den gaaaaaaaz er jeg helt sikker på...

Godt at min log bragte underholdning på tapetet en søndag aften...

Klem herfra din seje tøs.

Ps

Stik ham loonie en hilsen også ikke.... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share