pivklar i odense


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hej det ser ud til at være et godt program du har bikset sammen  :smile:

Dog skal du passe meget på eksplosiv nakkestem. der er mange der har fåpet rotator-cuff skader af nakkestem

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg kan nu ikke tag æren for at bikse programmet sammen... det står CCS træneren for...

:bigsmile:

Jeg har bestiller ikke andet end at være forsigtigt og når jeg mærker noget er i udu søger jeg gerne råd og vejledning det er trods alt ens krop ... altså vores temple ik :wink:

Vil bestemt ikke forhindres i min træning grundet skader... :mad:

Tusind tak fordi du holder øje og giver råd...

Have en dejlig dag *S*

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville nu også beherske mig i bænkpres i starten. Eksplosivt er (som jeg har forstået det) så hurtigt, man kan, og det river altså en del, hvis man bare går igang.

Det burde faktisk ikke være muligt at høre knage-lyde under eksplosiv træning, da hver gentagelse er så hurtigt overstået, at lyden burde virke som en knæk-lyd istedet, hvis der er en lyd.

M.h.t. arbejdstid, så planlægger du vel ikke at starte med fuld tid fra næste uge?

Det lyder som om, det vil være rigeligt hurtigt i starten.

Jeg måtte selv droppe træning de første 3-4 måneder og mit social liv et år efter, at jeg startede fuldtids efter et års tdi som officielt arbejdsløs. (Jeg kørte også halvtids studie ved siden af i starten, men ingen børn)

Hvis arbejdet i længden skal være gavnligt (og hvorfor ellers gøre det?) så tror jeg , det er en god ide at starte langsomt op, selvom ambitionerne er til mere.

Det er vigtigere at have et socialt liv.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville nu også beherske mig i bænkpres i starten. Eksplosivt er (som jeg har forstået det) så hurtigt, man kan, og det river altså en del, hvis man bare går igang.

Det burde faktisk ikke være muligt at høre knage-lyde under eksplosiv træning, da hver gentagelse er så hurtigt overstået, at lyden burde virke som en knæk-lyd istedet, hvis der er en lyd.

M.h.t. arbejdstid, så planlægger du vel ikke at starte med fuld tid fra næste uge?

Det lyder som om, det vil være rigeligt hurtigt i starten.

Jeg måtte selv droppe træning de første 3-4 måneder og mit social liv et år efter, at jeg startede fuldtids efter et års tdi som officielt arbejdsløs. (Jeg kørte også halvtids studie ved siden af i starten, men ingen børn)

Hvis arbejdet i længden skal være gavnligt (og hvorfor ellers gøre det?) så tror jeg , det er en god ide at starte langsomt op, selvom ambitionerne er til mere.

Det er vigtigere at have et socialt liv.

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen jeg lover at passe på :bigsmile:

Knage lyde kommer i alm træning jeg har ikke kørt explosivit før... Men mon ikke min nye øvelser vil gøre mig stærkere så det holder op med at knage.. :laugh:

Det håber jeg da *S*

Ingenting skal få mig til at standse min træning da det faktisk er med til at halvere min medicin så det har jeg ingen intensioner om at ændre noget ved.

Mht antal timer så bliver jeg nødsaget til at prøve mig frem ... for at finde ud af hvordan jeg har det i et job det er derfor jeg er sat ud i praktik.

Det er en arbejdesprøvning som arbejdesgiver ikke betale noget for hvor jeg stadig er sygmeldt. Det er ved lov... så jeg kan intet stille op end at få det bedste ud af det.

Skal jeg kunne søge en revalidering så skal jeg også gerne kunne passe en studie men det bliver som lovet ikke noget hvis ikke jeg kan holde til det da.

:smile:

Jeg tag en dag af gangen og ser hvordan det går.

:cooldance::cooldance:

Tak endnu engang for dine tanker ... de er værdsat.. :cheer:

Link to comment
Share on other sites

Stivbenet Markløft

Eders Mås har også stor glæde af denne Legemlige Øvelse, men særligt Baglåret vil modtage en ypperlig Stimulus til Styrke og Vækst i forhold til Benkrøl :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen så skal det være min nye lir øvelse.. :cheer: :cheer:

Dem fik jeg heller ikke nogen af da han mente jeg havde nok af sådan nogen som jeg legede med når jeg gik amok i trænings lokalerne.

Elsker at tæske ben, mave og ikke mindst min popo... tænk hvis man kunne få sådan en rigtig "Angle" popo.... :wub::wub:

:jodler: :jodler:

Jeg er ikke vild med de benkrøl anyways... grrrrr :sleeping:

Link to comment
Share on other sites

Dagen startet nu godt nok... men så begyndte den at drille mig ret vildt endda.. tabt ting, min tunge slå flik flak når jeg skulle tag telefonen på jobbet... til stor fornøjelse for dem i den anden ende men men men bestemt ikke sjovt når man står i det...

:blink:

Min søns lærer ringede han var syg.. nu er det sådan at min søn er i den ene ende af byen, jeg i den anden og vi bor lidt i midten af det hele.

Sikrede mig han kunne tag hjem med bussen og vi så kunne mødes derhjemme... Afsted det gik... så punktered min MTB... :nono: :confused: :crybaby::rolleyes::gal::nonono::dead_banana: :bike: :baaa::shutup3::ill:

Der er dælme langt at gå ... så piiiiiis være med det trampede afsted .. skulle når hjem til min søn ankom da.... Nået at afl ved min MTB ved cykle handler som heldigvis ikke bor andet end en gade herfra... :4thumbup: .. og mødes med den bette syge knejt.

Han var ikke mange klien værd... og tilmed hans fødselsdag imorgen...

Jeg skulle have nået at træne, handle ind til dagen imorgen men intet fik jeg gjort.. Ligget i hans seng med ham i min arme hele dagen.

Godt jeg har nået at få købt hans gave.. weiiii jeg glæder mig til at se ham pakke den op imorgen...

:cooldance::cooldance::cooldance:

Det har taget en del at spare sammen i denne tid samt en masse utålmodig venten men nu er den pakket ind og står lige her og venter på ham.

Kan i nu alle have en super aften....

:4thumbup:

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Elsker at tæske ben, mave og ikke mindst min popo

<{POST_SNAPBACK}>

:blush::4whip::4whip::4whip::4whip::4whip::blush:

Stivbenet dødløft er en god øvelse, men teknikken er vigtig da den også har et vist skadespotentiale.

Hvad giver du knægten i gave???

<{POST_SNAPBACK}>

Årrrhhhhh med mit held i dag så er det godt jeg ikke forsøgte den på egen hånd så....

Men du kunne så passende finde lir øvelser til min popo uden risiko for skader så... :raisebrow: Hmmmmm

Knægten får Ps2 og lidt magnet legetøj ... Ps2 har han ønsket sig rigtig længe og det fedeste er så han også kan se dvdér på den...

:cooldance::cooldance:

øjjjj jeg glæder mig meget til at give det til ham imorgen... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

:cooldance::cooldance:

PS2 var en super duper hit... Knægten ligger stadig syg desværre men han smiler rigtig stort....

:4thumbup:

Vi fik vækket ham med morgenbord og fødselsdagssang ( tror nu nok han ræve sov hi hi) og gaverne fik han i sengen...

:wink:

Den store er taget afsted i skole og jeg lytter til Tekken 3 ... :blink::blink: ikke just morgen roen der hersker i vores hjem...

:tongue:

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Tillykke med drengen  :bunny:

<{POST_SNAPBACK}>

Tusind tak.... Skal nu til at lave lagkage.... :blink: Jeg gentager hans ord " Det er ikke fødselsdag uden din lagkage! " JAmen du er syg min skat... "Det er ligemeget, så må naboer spise den sammen med dig og søster"

:smile::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med drengen  :bunny:

<{POST_SNAPBACK}>

Tusind tak.... Skal nu til at lave lagkage.... :blink: Jeg gentager hans ord " Det er ikke fødselsdag uden din lagkage! " JAmen du er syg min skat... "Det er ligemeget, så må naboer spise den sammen med dig og søster"

:smile::laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Han har ret. Ingen fødselsdag uden lagkage :laugh:

Håber i får en god dag :sun:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med drengen  :bunny:

<{POST_SNAPBACK}>

Tusind tak.... Skal nu til at lave lagkage.... :blink: Jeg gentager hans ord " Det er ikke fødselsdag uden din lagkage! " JAmen du er syg min skat... "Det er ligemeget, så må naboer spise den sammen med dig og søster"

:smile::laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Han har ret. Ingen fødselsdag uden lagkage :laugh:

Håber i får en god dag :sun:

<{POST_SNAPBACK}>

Dagen forløber hyggeligt, med at læse historier, se tegnefilm og PS2 spil ... Lagkagen bakset jeg lige sammen med cream, masse af friske frugter, makroner, syltetøj... Uhmmmmm ....

I aften har Herren bestil tortillas sååååå det bliver rigtig nice...

Nu er søster lige kommet hjem og klar til at lege lidt med ham mens jeg får mig en hygge time her på Mol med kaffen...

:cooldance:

Håber også du har haft en god dag... og surt du ikke fik en af de gode protien bar.. de findes altså... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med knejten :smile: Han ser ud til at være en rigtig dreng.. Svært at stå for det smil han har på :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja han er en rigtig dreng med alt hvad det indbærer :w00t: og tusind tak for lykkeønskning...

Han er noget træt og udmattet nu og ligger og leger med hans PS2... ret cool...

Her er et billede af et forsøg på at spise lagkage.... :bigsmile:

post-7136-1113495192_thumb.jpg

post-7136-1113495223_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share