pivklar i odense


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

skal der trænes her i weekenden  :poking:  :poking:  :poking:  :cooldance: ?????

<{POST_SNAPBACK}>

Ja har 4 børn herhjemme ligenu som jeg IKKE vil efterlade min hule til alene... imorgen børnefødselsdag.. sååååå det ser skidt ud lige nu...

:mad:

er bestemt ikke noget der hurer mig men sådan er livet

Link to comment
Share on other sites

Efter en sød opsang fra Blackmoore så har jeg nu fået intstrukse på "Tabata way"

Det kan jeg godt se... så er der ingen undskyldninger for ikke at lave noget bare fordi jeg er nødtvunget til at blive hjemme...

20 - 30 rep af en basis øvelse uden belastning og 8 sæt.... kun 20 sekundes af hver sæt...så 10 sek pause...

Uhhhaaaaaa jeg giver den en omgang så med squaten... c u later...

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

so.. how was it???  :devil:  :smile:  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg skal vist træne det et par gange før jeg kan holde tidsplanen... damn det er hårdt...

Total til grine af fire små drenge som dog ikke ville deltage med mig... ( møj unger :w00t: )

men det er klart en alternativ til når man ikke kan komme ud af døren... :blush:

Børnefødselsdagen imorgen... uhmmmm.. måske vi skal lave motionlege ned på græsset.. gnæk gnæk

:laugh::w00t::wink:

Link to comment
Share on other sites

der er ingen undskyldninger for ikke at lave noget bare fordi jeg er nødtvunget til at blive hjemme...

<{POST_SNAPBACK}>

Selvfølgelig ik'!! :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Nej det kunne jeg så forstå.... :blush: godt Blackmoore lige havde fat i mine nakkehår så...

:w00t:

Link to comment
Share on other sites

Kære Blackmoore :devil:

Nu tog jeg 20 x 8 squat .. forpustet og svedig og møj hårdt var det men damn de DOMS :raisebrow: som sniger sig ind på mig til aften er godt nok vildt... længe siden jeg har mærket det sådan... :dry: tiden overskred jeg men 1000 tak for opskriften det er bare alt for cool....

Øjjjjjjj hvor bliver det bare ikke sjovt de næste dage kan jeg vist spå med en del sikkerhed...

:w00t:

:tongue:

Thx mester

Link to comment
Share on other sites

Godt at se lidt Tabata Squat, hehe. Håber du har overlevet børnefødselsdag og lagkage...

<{POST_SNAPBACK}>

Det med Tabata gik godt ja men bestemt ikke vellidt af min kære Sensei... :blink: singer mig omkring og er helt sikker på han finder en ersatning til mig når jeg til tider ikke har mulighed for at komme i centeret ...

:wink:

Fødselsdagen referart kommer senere... nyder lige roen og slapper af.... aftensmad, madpakker og gøre klar til en ny uge må jeg se at få overstået inden længe...

:wink:

Link to comment
Share on other sites

Børnefødselsdag.....

Vi bagte fra morgen stunden... kager og boller.... pyntet op og gjorde klar til at blive invaderet af frisk børn fra min søns klasse...

Flag og 8 taller var over det hele og der var klar til en lang dag i sukker rus....

weiiiii

De ankom og gik til bords og 1 time senere kunne de engang få en vingummie indenbors...

:laugh:

Så var det på med sko.. og afsted det gik på skater banen med tilhørende park og lækker legeplads.. masse af fede klatretræer og fuld fart på...

Jeg hev en flok trætte og meget tørstige børn hjem og en halv time gik det i lejligheden inden de igen var klar til mere leg...

Ned på græsset foran med bolde, frisbees og mægtig humør... Vi tonset rundt og lavede nu også bryde kampe... weiiii de var gode til det...

Flokkens forældre kom til aftale tid og mødte deres mætte, trætte og meget beskidte børn der ikke ville med hjem...

Vi lavet en hurtig telefon liste så alle får sms besked når vi næste gang tag på skaterbanen.. de forlange at komme med... :w00t:

Forældrene kiggede :blink::blink: sådan på mig... gider du det alene.. ja ja bare de har alt beskyttelse på så er de mere end velkommen med madpakker til at deltage...

:tongue:

Alt gik joh godt og mange af de store børn derover giver en hånd, råd og vejledning til de små....

Kanont sted... se billederne...

Jeg har en meget træt, tilfred, glad og udmattet søn som har nydt sin dag med sine venner...

Hans sidste ord inden han drættet om..

Du er den bedste i verden

:wub: :wub:

post-7136-1113757956_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share