pivklar i odense


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

Hvilke mål er taget med henholdsvis spændte og afslappede muskler?

(Det er nok en fordel at tage de fleste mål både spændt og afslappet)

Omkring byturen: Når man får lidt erfaring, så finder man ud af, at:

1. De mest erfarne kvinder er de bedste elskere relativt set. (sandsynligvis til en hvis grænse, som jeg endnu ikke har fundet, den er ikke under 50)

2. De kvinder, som har fået mest at drikke er de mest liderlige. (til en hvis grænse, som jeg er stødt på en enkelt gang)

Det kan være, at andre har andre erfaringer, og mine erfaringer på området er da ikke voldsomt omfattende, men de har indtil videre været entydige.

Underligt nok er jeg dum nok til alligevel at foretrække, at kvinden er helt eller tilnærmelsesvist ædru

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hvilke mål er taget med henholdsvis spændte og afslappede muskler?

(Det er nok en fordel at tage de fleste mål både spændt og afslappet)

Omkring byturen: Når man får lidt erfaring, så finder man ud af, at:

1. De mest erfarne kvinder er de bedste elskere relativt set. (sandsynligvis til en hvis grænse, som jeg endnu ikke har fundet, den er ikke under 50)

2. De kvinder, som har fået mest at drikke er de mest liderlige. (til en hvis grænse, som jeg er stødt på en enkelt gang)

Det kan være, at andre har andre erfaringer, og mine erfaringer på området er da ikke voldsomt omfattende, men de har indtil videre været entydige.

Underligt nok er jeg dum nok til alligevel at foretrække, at kvinden er helt eller tilnærmelsesvist ædru

<{POST_SNAPBACK}>

Alle mål er med afslappede muskler eller mangle på de muskler vi bør have... :laugh:

Spændte mål.... Uhmmmm nu er vi ikke særlig spændstige... :w00t: og skal "Bare tabe os"

Jeg vil gerne ved lejlighed få taget billeder og lavet mål når jeg er sammen med Henning næste gang hvis det bare er for nysgerrigheden skyld... :wink: Kunne være sjovt at se forskellen på målene også.. :tongue:

Mht by turen... Tjaaa er det ikke en gl skrønne at gl kvinder er lette bytte og bedre i sengen..

Damn it.. hver gang man dyrker sex med en ny er det for pokker kejtet og det bliver ikke mindre kejtet hvis man er fuld...

:blink:

Så tror sku de unge drenge skal bibeholde deres fantasier og tænk med hjernen istedet for med deres nedre dele.. :w00t:

Jeg bliver iøvrigt ikke mere horney når jeg drikker men dagen efter er en hel anden historie... :innocent::blush:

Tror faktisk mange har det som jeg.

Så summa summarum så er sex med nye partner altid bedst når man ikke er stang vissen og på rulleskøjter... :4thumbup:

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Det med målene, det er fordi, det er meget svært at genskabe ensartede målebetingelser, med mindre man spænder musklerne, det man kan, og gør det hver gang.

Jeg har vist ikke sagt noget om let bytte.

Det jeg har snakket for er, at det sandsynligvis er en mere spændende oplevelse.

Jeg er også selv mere tændt med tømmermænd end mens jeg er fuld. Det har faktisk kun været omvendt en enkelt gang.

Men der har været adskillige indslag i fjernsynet før jul, hvor de påstod, at der var videnskabeligt belæg for at kvinder tænder, når de får noget at drikke, og dem jeg har kendt mere personligt, har også hævdet, at det var tilfældet.

Da jeg selv oftest bliver søvning af at drikke, så er min påstand nok ikke videnskabeligt underbygget, fra min side, men det er da sket a og til, at jeg er blevet vækket af en partner, som ville have sex efter en druk aften.

Forøvrigt mener jeg, at al sex er bedre, når man ikke er stangvissen.

Edited by xjyden
Link to comment
Share on other sites

Det med målene, det er fordi, det er meget svært at genskabe ensartede målebetingelser, med mindre man spænder musklerne, det man kan, og gør det hver gang.

Jeg har vist ikke sagt noget om let bytte.

Det jeg har snakket for er, at det sandsynligvis er en mere spændende oplevelse.

Jeg er også selv mere tændt med tømmermænd end mens jeg er fuld. Det har faktisk kun været omvendt en enkelt gang.

Men der har været adskillige indslag i fjernsynet før jul, hvor de påstod, at der var videnskabeligt belæg for at kvinder tænder, når de får noget at drikke, og dem jeg har kendt mere personligt, har også hævdet, at det var tilfældet.

Da jeg selv oftest bliver søvning af at drikke, så er min påstand nok ikke videnskabeligt underbygget, fra min side, men det er da sket a og til, at jeg er blevet vækket af en partner, som ville have sex efter en druk aften.

Forøvrigt mener jeg, at al sex er bedre, når man ikke er stangvissen.

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen så må jeg have lave mål når jeg spænder når muligheden dukker op... for nu har jeg ingen målebånd igen. Hr friis vil sikkert gerne give mig en hånd med det nu han blev snydt for denne opmålning af os :bigsmile: .

Nej det med let bytte var mine egne ord som jeg også tit har hørt... :wink: Spænding kontra alder hænger bestemt ikke nødvendigvis sammen er min erfaring... :blush: jeg har haft vidunderlige oplevelser seksuelt både med ældre og unge... og dårlig oplevelser med ældre og unge..

Det er ikke der jeg klantre nogen som helst da... :blush:

Jeg kender ikke de undersøgelser du skriver om men er de korrekte så må jeg have for mange af de mandlige hormoner i mig siden sex bestemt ikke er på min dagsorden når jeg drikker mig vissen.. der skal festes og leges... flirtes ja ja..... men det er så vist det jeg er i stand til at udfører. :4thumbup:

Ved ikke hvorfor man er mere tændt efter en druk tur.. måske er der en anden der kan give os en forklaring... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ved ikke hvorfor man er mere tændt efter en druk tur.. måske er der en anden der kan give os en forklaring...  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er vel forholdsvis enkelt :4smartass: : Hvis man alligevel er ved at dø gælder det om at få de sidste glæder med, og er man ikke ved at dø, er det fejringen af, at man rent faktisk overlevede der gælder :wink:

Hyg

Hæg

Link to comment
Share on other sites

Da jeg ikke fik trænet i Søndags eller Mandag synes jeg det var på tide at straffe og belønne min krop med at træne både i går og i dag...

:blink:

Glemte vist at skrive træning i går ... :blush:

Jeg har så mange løse ender jeg må have samlet inden jeg begynder på min praktikplads på fredag så det går lidt stærkt herhjemme .... :4thumbup:

Dagens træning; :firebounce::firebounce:

15 min PW

Benbøj

20 kg x 5 x 1 sæt

25 kg x 5 x 2 sæt

30 kg x 5 x 1 sæt... så var jeg også brændt helt af..... :cooldance:

Markløft

25 kg x 5 x 2 sæt

30 kg x 5 x 3 sæt

Et bens bøj

20 kg x 5 ( pr ben) x 5 sæt

Liggestem

20 kg x 5 x 1 sæt

25 kg x 5 x 3 sæt.... uhhhhhhhh

30 kg x 5 x 1 sæt... damn mine arme rystet for vildt... :blink:

MP

12 kg x 12 x 1 sæt

12 kg x 10 x 1 sæt

12 kg x 8 x 1 sæt

Arm krøl

7 kg x 5 x 5 sæt.. de brænder igen igen

Ved jeg ikke noget om øvelse ( shrugs)

12 kg x 12 x 3 sæt

Træk med til brystet ( siddende )

30 kg x 10 x 5 sæt

Full kontakt twist ( stang + 10 kg )

25 x 2

T stang roning

30 kg x 10 x 3 sæt

Mave krøl

45 kg x 12 x 3 sæt

50 kg x 12 x 3 sæt

55 kg x 12 x 1 sæt...

protienshake og sol som afslutning... :cooldance::cooldance::cooldance:

:wub: træning....

Link to comment
Share on other sites

Ved ikke hvorfor man er mere tændt efter en druk tur.. måske er der en anden der kan give os en forklaring...  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er vel forholdsvis enkelt :4smartass: : Hvis man alligevel er ved at dø gælder det om at få de sidste glæder med, og er man ikke ved at dø, er det fejringen af, at man rent faktisk overlevede der gælder :wink:

Hyg

Hæg

<{POST_SNAPBACK}>

Hvor er du dejlig logisk.... :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Tak fordi jeg måtte være med i din log-hitliste (det var sødt) 

Hvilken hitliste og hvor???? :4thumbup: :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er indlæg 645 Jeanettes favorit logs....*GG*

og vist også den nedeunder også... *S* Tag et kig.... :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Thanks - keep up den gode stil - din log er spændende læsning helt sikkert...

Hygge . - Iverz :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tak fordi jeg måtte være med i din log-hitliste (det var sødt) 

Hvilken hitliste og hvor???? :4thumbup: :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er indlæg 645 Jeanettes favorit logs....*GG*

og vist også den nedeunder også... *S* Tag et kig.... :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Thanks - keep up den gode stil - din log er spændende læsning helt sikkert...

Hygge . - Iverz :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

:blush::blush::blush:

Glæder mig du kan lide at hænge ud her.. :4thumbup:

Hygge til dig også.. selvom jeg kan regne ud at du nok er hjemme med den lille siden du har tid til at skrive her så få det bedste ud af dagen ikke..

:4thumbup: :cooldance::bigsmile::tongue:

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

:w00t::wink:

Fitness-iver og kone

Denne log er også meget levende både i deres træning, dagligdag og familie som desværre som alle andres er møj svært.

De er ægte mennesker med åbenhed, ærlighed og følelser som de tør at dele med andre..

De har min dybeste respekt  En spændende log at følge ... 

WOW - blev sgu noget overrasket over at se mig/os i din favoritliste... Ægte mennesker - det er store ord, men ja vi har vores at kæmpe med... Det at få børn tror de fleste er forbundet med raske børn og den rene lykke.. Sådan er det desværre ikke altid, men vi elsker vores lille "handi" dreng over alt på jorden - og det at vi har fået ham har styrket forhold, træningsvilje og så videre... Man bliver en hård nø'... TAK for de store ord Pivklar... Glæder mig til at følge din log fremover.´........... :cooldance::bigsmile::smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Tak fordi jeg måtte være med i din log-hitliste (det var sødt) 

Hvilken hitliste og hvor???? :4thumbup: :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er indlæg 645 Jeanettes favorit logs....*GG*

og vist også den nedeunder også... *S* Tag et kig.... :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Thanks - keep up den gode stil - din log er spændende læsning helt sikkert...

Hygge . - Iverz :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

:blush::blush::blush:

Glæder mig du kan lide at hænge ud her.. :4thumbup:

Hygge til dig også.. selvom jeg kan regne ud at du nok er hjemme med den lille siden du har tid til at skrive her så få det bedste ud af dagen ikke..

:4thumbup: :cooldance::bigsmile::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Nej er faktisk på job - men finder tid en gang i mellem... He he..... MOL adict - kan man blive det??????? :laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

:w00t:  :wink:
Fitness-iver og kone

Denne log er også meget levende både i deres træning, dagligdag og familie som desværre som alle andres er møj svært.

De er ægte mennesker med åbenhed, ærlighed og følelser som de tør at dele med andre..

De har min dybeste respekt  En spændende log at følge ... 

WOW - blev sgu noget overrasket over at se mig/os i din favoritliste... Ægte mennesker - det er store ord, men ja vi har vores at kæmpe med... Det at få børn tror de fleste er forbundet med raske børn og den rene lykke.. Sådan er det desværre ikke altid, men vi elsker vores lille "handi" dreng over alt på jorden - og det at vi har fået ham har styrket forhold, træningsvilje og så videre... Man bliver en hård nø'... TAK for de store ord Pivklar... Glæder mig til at følge din log fremover.´........... :cooldance::bigsmile::smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Du / I er hjertlige velkommen.. det er sørend så lidt fra min side af.. Glæden ved at skrive lidt om de logs er blot min oplevelse af dem... :bigsmile: Vi søger forskellige ting i livet og beundre forskellige evner... hos folk... når man følge nogen særlig logs er det fordi de fanger en pga et eller andet. Træning er vigtigt men jeg holder meget af at se folks sjæl i deres logs.

I giver og finder så meget overskud selvom i har det drøn svært til tider og det løfter mig op når jeg har mine dumme dage... jeg henter altså energi og gåpå mod hos jer ligesom jeg henter andre ting hos de andre.

Jeg gøre det for det meste i stilhed.. altså ikke skriver så meget i jeres logs derfor synes jeg det var en god ide atr skrive lidt kort om jer.

Tak fordi i deler så meget så åbenhjertligt og slap af hvor du har fået masse på det sidste.. weiiiiiii :cooldance::cooldance:

Om ? til om man kan blive afhæning af Mol.. tjaaaa det er jeg da... :w00t: her samler jeg mine træningspas samt en masse andet godt og hvor er det er fedt sted at gøre det....

:cooldance: :4thumbup:

Kan du have en forsat god arbejdeslyst så... :tongue:

C u i cyber

Link to comment
Share on other sites

I betragtning af jeg har trænet to dage i træk så er har jeg ikke sønderligt mange DOMS ... :blink: meget underligt....??

I dag har jeg min mindste bandit hjemme, han skal til tandlæge .... Det er ikke noget han er ret vild med sådan her ser han ud... :sneaky2::mad: ...

Så jeg forsøger at få samtalen over på hans kommende 8 års fødselsdag.... Det hjælper nu en hel del...

:cooldance:

Dagen vil stå i hyggens tegn .... imorgen skal jeg så starte på min praktikplads... :bigsmile: Jeg både glæder mig og er super nervøs... Det bliver spændende ihvertfald.

I Mandags fik sat ny kæde og tandhjul på min MTB så det bliver min transport middle til og fra skolen.. hun spinder som en mis med de nye dele.. Uhmmmm

:wub: my bike....

Jeg sepkulere meget over hvordan jeg vil kunne får træning ind i hverdagen... siger så til mig selv at hvor der er vilje er der løsninger...

:bigsmile:

Ønsker jer alle en super dejlig dag. :cooldance: :4thumbup: :tongue:

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Dagen vil stå i hyggens tegn .... imorgen skal jeg så starte på min praktikplads... :bigsmile: Jeg både glæder mig og er super nervøs... Det bliver spændende ihvertfald.
Held og lykke med første dag i praktikken (på en dejlig skole, hvis du spørger mig... :wink:). :4thumbup:
Link to comment
Share on other sites

Dagen vil stå i hyggens tegn .... imorgen skal jeg så starte på min praktikplads... :bigsmile: Jeg både glæder mig og er super nervøs... Det bliver spændende ihvertfald.
Held og lykke med første dag i praktikken (på en dejlig skole, hvis du spørger mig... :wink:). :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Det virker som en super duper skole ... Jeg blev modtaget med åbne arme, kram og søde ord af de ansatte... følte mig hurtig hjemme og kom i sving med det samme... De roste mig højt da jeg tog afsted for hvor hurtig jeg kom ind i det de viste mig... nu må vi bare se om jeg kan huske det hele på mandag var mit svar med et smørret grin ... :laugh::w00t: De kan tag det...!!

Tak for din søde hilsen smukke... Går du derude på skolen ???

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Min første dag i praktik var bare et HIT... Morgen studen gik rigtig af pokker til... men forståeligt nok da børnene vist har lidt svært med at omstille sig til jeg også skal ud af døren... Min søn lagde faktisk ud med at spørge om han ikke måtte blive hjemme ... :raisebrow:

Flabet knægt....

Jeg har en halv times tid på min MTB derud i god tempo hvilken bare er skønt at starte dagen med...

Så jeg var derude på skolen i god tid... :tongue: Til kaffe pausen dukket alle ansatte der var på job op til morgen kaffe / morgenbrød.. og hilste på mig... Jeg håber ikke de regner med jeg kan huske alle deres navne for det kan jeg næppe.. :blink::w00t: på mandag...

Jeg har mit eget skrivebord med PC og fået en del arbejdesopgaver som mine egne.. hvilken er lige noget der passe mig...

Jeg bliver kastet ud i tingene og så må jeg lære af mine fejl...

Damen jeg arbejder med er en super frisk ældre dame med voksne børn og børnebørn... hun er sjov, hjælpsom og meget glad for at få noget aflastning ... så jeg er bare et hit.... :smile:

Det gøre godt for ens selvværd underligt nok?

Men sandt...

Efter arbejde var jeg så oppe på min MTB og med meget hurtig puls hjem og skrifte til træningstøjet og ud af døren igen.

Så skulle der brændes i CCS.

Wupti... så står en af lærene fra skole og træner deropppe... :smile: Hyggeligt... Hun sagde godt nok til mig jeg så bekendt ud men det har jeg hørt så tit efter så mange år på nettet med billede på så jeg smiler altid og siger jamen det er da også muligt... :wink:

Dagens styrke træning skriver jeg op efter en kop mokka....

C u later alligators... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Knæbøj

20 kg x 5 x 3 sæt

25 kg x 5 x 2 sæt.... den sidste sæt skulle kæmpes hårdt for at få hjem.. suuuuuk

Et bensbøj

20 kg x 5 x 5 sæt pr ben... denne øvelse giver bare den fedeste balance samt brænder for vildt i lårbasserne... :tongue:

Markløft

30 kg x 5 x 5..... brænder stadig ikke... Grrrr

Liggestem

20 kg x 12 x 1 sæt

25 kg x 10 x 1 sæt

25 kg x 8 x 1 sæt

20 kg x 10 x 2 sæt

Jeg kørt bare mig selv træt i hver sæt for at se hvor mange rep jeg kunne tag.

MP

14,5 kg x 8 x 5 sæt.... weiiii mere vægt på og nemmere med rep... alt for cool... :4thumbup:

Arm krøl

7 kg x 5 x 5 sæt... hård er den men jeg kan virkelig lide at se mine arme arbejde hårdt .. hæ hæ

Kropshævninger

5 x 5 med 40 kg støtte.. :blink: . hader denne øvelse efter hånden ... den gøre ondt i skulderen .. jeg ved ikke hvorfor.

Træk ned til brystet ( siddende )

30 kg x 8 x 3 sæt... meget tungt i dag....piv

Mave crunch

45 kg x 12 x 3 sæt...... lavede den her sammen med bold øvelse... og nøøøøøj hvor de brændt...

Mave øvelse på bold

12 x 3

T- bar roning

30 kg x 5 x 5 sæt ..... damn hård i dag... pyhhhaaaa

Link to comment
Share on other sites

Tak for din søde hilsen smukke... Går du derude på skolen ???
Jeg har gået derude for nogle år siden :smile:...er jo eeeeergo! :wink:
Markløft

30 kg x 5 x 5..... brænder stadig ikke... Grrrr

Hvad er det?!! :blink::wink:

Kan iøvrigt se du også laver maveøvelser på bold - kanon øvelse, synes du ikke?!! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share