Blackmoores log- del 2


Blackmoore
 Share

Recommended Posts

Godt at se, at du går til den med træningen!

Well.. der er ikke så meget andet at lave herovre :bigsmile: Og det er min meditation og mit mentale frirum at

træne. jeg elsker at lege med bettemanden og holder af mit arbejde, men der er brug for nogen timer af og til hvor der bare er knaldhøj rockmusik og et godt pump!

Formen ser sgu da også ganske fin ud efterhånden. På trods af at billederne er taget med blitz. :smile:

Tjoo..bob bob. jeg er nok den mest ringe cutter i Danmark,( men jeg er en pokkers god kok.. det passer ikke altid sammen) men langsomt skifter kompositionen da. der er stadigvæk en del arbejde tilbage før jeg ikke bare ligner en barberet pandabjørn i en wifebeater :blush: , men der er da en del af bukserne der sidder noget mere løse over dunken nu end før. Og styrken er steget, så..

Men.. der er langt til Fists "strejer over det hele" form :bigsmile::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

aftentræning..

Mål, fullbody og brænde stængerne til slagger.

Hypers:

15,20

Pre stretched crunches:

15,20

Broomstick twists:

30,50

Englehop:

15,20

Scap pushups:

15,20

"Mågen"

15r med 5kg

15r med 8 kg

Backsquat:

(cleanet fra bænk stativ)

8r med 50kg

50r med 50kg

(breathing squat style)

33 r med 60kg

(breating squat style)

aaaav! det gjorde avs i lunger og ben..

Når jeg kun ikke kan køre tungt i backsquat da der ikke er et squatrack, så kan jeg jo i stedet øge reps.

Målet er at kunne tage 50r med 60 kg

Frontsquat:

8r med 50kg

6r med 60kg

5r med 70kg

DB high box stepups:

2*10r med 17,5kg

2*6r med 25kg

2s*5r med 30kg

Uha, quads var begyndt at ryste og være ynkelige

Leg curls:

12r med stack

12r med stack

12r med stack

Benene var ren gummi nu

One arm DB bench presses:

12r med 20kg

10r med 25kg

8r med 32,5kg

8r med 32,5kg

Forrygende øvelse. Teknisk og rigtig hård for core

Seated narrow grip cable rows:

20r med 50kg

12r med 70kg

10r med 90kg

10r med 90kg

10r med 90kg

ren pump i Latten

Rear delt machine:

12r med 8 blokke

12r med 10 blokkr

8r med 12 blokke

6r med 14 blokke

DB laterals

15r med 15kg

15r med 15kg

så var der ved at være udsolgt

Saxon sidebends:

10r med 4kg

10r med 7kg

5r med 9kg

og så var der helt udsolgt., havde planer om scrugs + bi og triceps, men jeg var bare helt flad...så jeg vaklede ned af trapperne (ja..vaklede) og rullede hjem

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Hey Blackmoore :superman:

Hold da op... det var sg* noget af en træning... var det sådan en hel-aftens forestilling? :blink::wink: :4thumbup:

Lyder også lidt hårdt med squat fra bænk stativ.. og one arm DB Bench Press.. :blink: :blink: - er det (hvis man kan sige det sådan) i samme vinkel som alm bænk?

Og det med formen... den kommer da helt sikkert, sådan som du kører på... og så må du lære at kokke med det der creme fine *LOL* :wink:

:ninja: krammere, Tania

Link to comment
Share on other sites

Creme fine??? AAAARRRRRGGGGGGHHHHHHHHH :Dødvedkøllesmilie:

Det er en grøntsagsvederstyggelighed :devil: Man kan lige så godt bruge madlavningsfløde eller ½ fløde ½ vand. Hvis det handler om at spare kalorier.

Og må give Taninja ret, LED træning. De squats lyder møj-ubehagelige :devil::superman:

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

Hey Blackmoore :superman:

Hold da op... det var sg* noget af en træning... var det sådan en hel-aftens forestilling? :blink::wink: :4thumbup:

Tog ca 1 time og 40 minutter...

.. og one arm DB Bench Press.. :blink::blink: - er det (hvis man kan sige det sådan) i samme vinkel som alm bænk?

Jeg ligger som jeg ville i flad DB bench, altså flat på bænken, men kun med en håndvægt. kan mærkes i Abs næste dag, kan jeg love :devil:

Link to comment
Share on other sites

Og må give Taninja ret, LED træning.

tak, mighty Deltor! :blush:

De squats lyder møj-ubehagelige :devil::superman:

jeg er helt klart en svag squatter i Back squat, men det high rep helvede giver udpræget smerte doms næste dag.-. selv med mine vægte. Quads var i hvert tilfælde godt pre exhaustede for resten af øvelserne :cool:

Link to comment
Share on other sites

Træning i Byrum i dag.. Mål, total nedbrænding af lats:

Hypers:

15,20

Englehop:

15,15

Pushups:

30,30

PS crunches (på den hårde indstilling)

10,12

Broomstick twists:

50

Chins:

3,5,5,5,5,5,1,2,3,4,5,1,2,3,4,5,1,2,3,4,1,2,3,4,1,2,3,1,2,3,1,2,3,1,2,3,1,2,3,1,2,3,1,2,1

I alt 118 Chins...

en workload på ca 12,5 tons direkte i lats og guns der hylede som små hunde.

jeg var SÅ smadret efter dette at resten blev ren "going trough the motions"

Yates rows:

10r med 50kg

10r med 66kg

2s*10r med 78kg

Barbell scrugs

2s*12r med 78kg

triceps pushdowns:

12r med 22kg

10r med 27,5kg

2s*10r med 32,5kg

Hanging leg raises:

10

Front plate raises

2s*10r med 20kg

Scap pushups:

2s*15r

så var jeg så smadret at alt andet var umuligt..armene rystede og hele ryggen brændte som ild..alt var udsolgt..

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

50 reps i squat - efterfulgt af 33 :crazy::crazy::crazy::crazy:

Kan godt se problemet når du ikke må smide lidt med vægtene, men med lidt arbejde i powercleans og pushpress må du da kunne nappe mere i squat end 60.

det kan jeg sagtens, men for de tungere løft vil jeg hellere kørt front eller Zercher.. også fordi jeg stadig, med min tender nakke, er lidt nervøs ved at lægge ALT for mange Kg derop.

men det kommer... det kommer. Og jeg er fint tilfreds med at dykke tungere med Zercher.

BTW: Finder du dig en løbepind? :tongue:

I morgen bliver med cardiokævle :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Chins:

3,5,5,5,5,5,1,2,3,4,5,1,2,3,4,5,1,2,3,4,1,2,3,4,1,2,3,1,2,3,1,2,3,1,2,3,1,2,3,1,2,3,1,2,1

I alt 118 Chins...

en workload på ca 12,5 tons direkte i lats og guns der hylede som små hunde.

Det var da en ordentlig bunke chinups.. og 45sæt :devil::crazy: Det må da også tage en time ellere noget. Man føler sig jo helt doven, når man laver 5x5 i chinups :blush:

Link to comment
Share on other sites

Chris.. det er jo en del af mit "lege med volumen" show..og det tog vel ca 30- 40 min at komme igennem

I dag.. Efter MaxP havde gjort det..kævleløb.

Løb ud i skoven, fandt en bette rafte på lidt under 15 kg, og løb med den.

5 intervaller af 200 meter.

Det er, med min afgrundsdybt ringe løbeform, pokkers hårdt. Meget anderledes end bare at løbe "frit".. men også helt klart en sjov måde at træne på :bigsmile::bigsmile:

post-566-1148237828_thumb.jpg

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Ja, 100 reps plus i armhævninger :crazy::blink:

Og her går jeg og overvejer om man skal lave 30 eller oppe dem til 50 over et træningspas :tongue:

Jeg er ikke overbevist om, at man nødvendigvis responderer mere på så høj en volumen kontra det halve eller en trediedel. Ikke som hovedregel

MEN som infrekvent shocktræning af muskelgrupperne tror jeg det er en god idé. Det flytter også mentale grænser, hvilket man absolut ikke skal kimse af og så er det SEJT. Og det sidste er nok så vigtigt :w00t:

PS: blev du øm af det? :devil:

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

Ja, 100 reps plus i armhævninger :crazy::blink:

Og her går jeg og overvejer om man skal lave 30 eller oppe dem til 50 over et træningspas :tongue:

Jeg er ikke overbevist om, at man nødvendigvis responderer mere på så høj en volumen kontra det halve eller en trediedel. Ikke som hovedregel

MEN som infrekvent shocktræning af muskelgrupperne tror jeg det er en god idé. Det flytter også mentale grænser, hvilket man absolut ikke skal kimse af og så er det SEJT. Og det sidste er nok så vigtigt :w00t:

PS: blev du øm af det? :devil:

Øm..helt klart.. på den gode dybe måde.. fra toppen af traps til bunden af lats..Fantastisk!

jeg prøver at lege med lidt mere volumen nu her end jeg ellers gør, men det bliver kun for en periode for at lave noget andet..Og så er det sjovt af og til at rykke igennem :blush:

Chins er nok også en bedre øvelse til denne form for volumen for lats end f.eks Yates rows, hvor en eventuel dårligere form tilsidst kan skade..

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Fed træning Blackmoore! :4thumbup:

Godt at se der er andre der træner frem mod evolution race! :superman:

Evolution race bliver det ikke liiige i denne omgang (10 K løb..for bette Moi :blink::blink: ) men jeg syntes at meget af træningen dertil virker rigtig sjov, så.. nu er det forår og man skal lege :bigsmile::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

I går: 30 min motionscykling i højt tempo..ville have cyklet noget længere, men så fik jeg et tordenskylle lige i smasken.. så var jeg godtnok VÅD!

Hej Blackmoore!

Hvor er du ærlig!

Jeg har mødt cykelryttere som kommer hjem "drivvåde" efter en hård omgang på cyklen, men de fortæller intet om at de mødte en regnskylle på vejen. :laugh:

Det er faktisk spændende at læse din varierede træning. Der er rigtig mange af os her i dette forum der er lidt mere 'ensporet'.

Både du og GregersTF bidrager med 'alternative' løsninger - den slags kreative mennesker burde vi andre læne os lidt mere op ad, så tror jeg kroppen fungerer bedre i længden.

Rigtig god aften.

Hilsen

Taurus.

Link to comment
Share on other sites

Jammen, Taurus..tak :blush::blush:

Mht alternative løsninger så kommer den slags tit når ens muligheder for det man plejede mht træning er begrænsede

træning i dag:

Hypers:

15,15

Leg raises:

12,15

Zercher squat:

2s*5r med 50kg

5r med 60kg

5s*5r med 90kg

Okay.. i dag var den bare sååå tung. de 3 første sæt med 90 kg var en kamp at overleve, men 4 og 5 set kørte meget bedre. Holder de 5*5 på 90 er par gange her, der skal ikke mere på lige nu. En slags PR så vidt jeg husker, at nå de 5*5 her.

Chest pre exhaustion:

Pec dec:

12r med skack

15r med stack

18r med stack

14r med stack

patten varm

Incline DB flies:

12r med 20kg

12r med 22,5kg

dropsæt:

8r med 25kg- drop til 8r med 20 kg- drop til- 8r med 15kg- drop til 8r med 10kg

Patten i flammer

Incline DB presses:

12r med 30kg

8r med 37,5kg

8r med 37,5kg

6r med 37,5 kg (failure!!)

Gik helt og aldeles død..pre exhaustion mission completed

Rear delt machine:

15r med 7 blokke

10r med 10 blokke

12r med 10 blokke

10r med 10 blokke

DB scrugs:

10r med 32,5kg

10r med 42,5kg

15r med 42,5kg

DB laterals:

15r med 15kg

2s*10r med 17,5kg

One arm triceps extensions:

10r med 15kg

8r med 17,5kg

6r med 20kg

triceps kickbacks:

10r med 8kg

2s*10r med 10 kg

udover pre exhaustion og PR i 5*5 i zercher var resten en gang uinspireret lal. Manglede helt klart mentalt fokus. En af de dage hvor det man har været på, for alvor, fra 7 morgen til 20 aften, hvor træningen starter, kan mærkes. Mit hoved var slet ikke med, og det her volumen helvede kræver man er tændt for det er sjovt. Og jeg var ikke tændt i dag.. well, jeg kom da igennem så nogenlunde

Link to comment
Share on other sites

Hold da op hvor går du til den Blackmoore... :superman:

Motionscykling, løb med (giver MaxPower ret) langt træ, kropshævninger og de vanlige vægte... Fedt og som Taurus skriver - inspirerende!! :smile:

Hvor besværligt er det at løbe med sådan en kæp på skulderen, på en skala fra 1 - 10? (1 = let)

- har kun løbet med rygsæk og i LaCross boots

& hvordan går det med 'diæten'?

:ninja: krammere, Tania

Link to comment
Share on other sites

Hvor besværligt er det at løbe med sådan en kæp på skulderen, på en skala fra 1 - 10? (1 = let)

- har kun løbet med rygsæk og i LaCross boots

3,1415926 :blink::tongue:

Hvad skal 10 svare til?

Det er jo lidt svært at sætte tal på, for det bliver vel bare mere og mere besværligt jo tungere den er.

Rent teknik-mæssigt føler jeg ikke det er så slemt og man lærer hurtigt at det nok er en god ide at finde ind i en rytme hvor den vertikale bevægelse er mindst mulig . Ellers bliver traps meget hurtigt banket til plukfisk. Jeg vil dog bestemt kategorisere det som sværere end at løbe med en rygsæk der sidder godt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share