Blackmoores log- del 2


Blackmoore
 Share

Recommended Posts

Så kom jeg endelig i gear igen..efter nogen pushups workouts og powerwalks der ikke var værd at logge fik jeg endelig slæbt min tunge røv in ze gym.

Og der blev da rykket rundt med lidt vægte og hørt noget tråd. Arch Enemys "Doomsday machine " er fed tråd! Angela viser godtnok at bare fordi et band har en kvindelig forsanger betyder det ikke nødvendigvis englesmuk skønsang.. Der er sgu growl i tøsen!

Og så fik jeg hørt Slipknots "Iowa" igennem igen.. den holder mere og mere :devil::devil::devil:

Hypers:

15,20,20

PS crunches:

15,15,15

Englehop:

15,20,20

..så var jeg lun

Backsquat:

10r med 50kg, 10r med 60kg, 10r med 70kg

(svær at få tungere, da den køres fra et lavt bænkpress stativ, så vægten skal cleanes og presses før den er oppe på nakken.. men det er stadigvæk rart..)

Zerchersquat

5s*5r med 82,5kg

aah, sweeet. god power hele vejen igennem. Tung, ja, men føltes godt. Jeg kan nu fortsætte op af med de 5*5

Leg extensions:

2s*10r med 13blokke

12r med 13 blokke

Incline DB presses:

15r med 20kg

15r med 30kg

10r med 42,5kg

12r med 42,5kg

Overraskende god power her

Pec dec:

2s*12r med stacken

Yates rows:

2s*10r med 80kg

4s*10r med 90kg

Gik for volumen og god form.. mine lats rystede helt til sidst..

DB laterals

4s*12r med 15kg

Mine arme var ved at være færdige her

DB scrugs:

10r med 37,5kg

10r med 42,5kg

Nu var der ved at være helt og aldeles udsolgt

DB sidebends:

2s*10r med 42,5kg

Det var det, fik ikke trænet arme..var HELT smadret..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hypers:

15,20,20

PS crunches:

15,15,15

Englehop:

15,20,20

..så var jeg lun

Backsquat:

10r med 50kg, 10r med 60kg, 10r med 70kg

(svær at få tungere, da den køres fra et lavt bænkpress stativ, så vægten skal cleanes og presses før den er oppe på nakken.. men det er stadigvæk rart..)

Zerchersquat

5s*5r med 82,5kg

aah, sweeet. god power hele vejen igennem. Tung, ja, men føltes godt. Jeg kan nu fortsætte op af med de 5*5

Leg extensions:

2s*10r med 13blokke

12r med 13 blokke

Incline DB presses:

15r med 20kg

15r med 30kg

10r med 42,5kg

12r med 42,5kg

Overraskende god power her

Pec dec:

2s*12r med stacken

Yates rows:

2s*10r med 80kg

4s*10r med 90kg

Gik for volumen og god form.. mine lats rystede helt til sidst..

DB laterals

4s*12r med 15kg

Mine arme var ved at være færdige her

DB scrugs:

10r med 37,5kg

10r med 42,5kg

Nu var der ved at være helt og aldeles udsolgt

DB sidebends:

2s*10r med 42,5kg

Det var det, fik ikke trænet arme..var HELT smadret..

Weeeeeiiiiiiiiiiii super god træning Blackmoore!! :devil::cool: :4thumbup: Lyder heavy med backsquatten, når den kommer nede fra lav bænk. (måske lidt det samme med OH Squatten når den starter fra gulv og ikke fra højt stativ? :blink: ) Og hårde sidebends... 42,5 kg er da noget af en smule - hehehe... tror jeg ville vælte... *LOL* :tongue::laugh:

& tak for opmuntringen om min lille rejselog... :flowers: det er lidt trist at man ikke kan poste videoer herinde, men jeg håber, at billeder og ord har givet en lille ide om sådan en træningscamp.

:ninja: krammere, Tania

Link to comment
Share on other sites

well...sidebends med 42,5 kg er ikke så slemt, når man selv stadig er + 100 kg :blush: Men jeg har en dejlig fullbody DOMS i daw!

men dine billeder og historier i din Log har været guld værd.. :4thumbup: :4thumbup: Sikke et eventyr

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Intervaltræning i går:

satte en 250 m løbebane op.

Først 20 englehop, så løbet i hårdt tempo, så 30 pushups, så løbe igen..

Efter 3 gange englehop, 3 gange armbøjninger og 6 løbeture hang mine lunger nede ved mine løbesko... Min Cardioform sutter godtnok røv, men det var FEDT at lege!!!

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Dagens hurtige prygl guns og lats træning:

10 min chinup challenge: 59 reps.. 6 reps bedre end sidste rekord, så det må siges at være OK. jeg var også HELT smadret i armene og lats tilsidst... :devil::devil:

EZ bar curls:

10r med 38kg

2s*10r med 42kg

EZ bar triceps extensions:

10r med 38kg

10r med 42kg

triceps pushdowns:

2s*10r med 27kg

2s*6r med 36kg

2s*8r med 36 kg

Machine dips:

35r med 100kg

så var der en klædelig pump på guns..

Hjem og nyde solens stråler, skønt at kunne sidde udenfor i en tanktop og læse..

Og..har fundet spareribs og grill frem til i morgen..skal der grilles?? DET tror jeg nok der skal!!

Link to comment
Share on other sites

Guest DBM

Shit... hvis jeg ikke skulle arbejde i morgen aften kom jeg klart forbi - spareribs og grill :4mewantfood: :4mewantfood: MUMS!

God PR i øvrigt!! :devil:

Link to comment
Share on other sites

og..1 L ølkrus fyldt med skummende tysk bajersk øls... Så er der hygge på Blackmoores veranda :bigsmile:

Og det er en hæderlig PR, men jeg er stadig den nederste på Chinup listen på MOL's 10 minute challenge..så.. NOT good enough..

der skal bare trænes noget mere :devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

og..1 L ølkrus fyldt med skummende tysk bajersk øls... Så er der hygge på Blackmoores veranda :bigsmile:

Og det er en hæderlig PR, men jeg er stadig den nederste på Chinup listen på MOL's 10 minute challenge..så.. NOT good enough..

der skal bare trænes noget mere :devil::devil:

Jeg synes sq det er imponerende med din kropsvægt.

Den eneste grund til, at der ikke står nogen under på listen, er jo, at folk er bange for at stå ansigt til ansigt med 'the upper body squat' og derfor aldrig får lavet et resultat de vil være bekendt at skrive om. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Chins og pullups er gudeøvelser. Ogf dfer er noget funktionelt ved at kunne hive sig selv op :bigsmile:

det er sjovt, jeg er helt klart blevet bedre, volumenmæssigt, men jeg tror ikke mit max antal reps er steget.. jeg skal have gang i nogen ladders igen!

Link to comment
Share on other sites

varm dag på øen... rigtig varm dag....

vi var til babysvømning med bettemanden for 1 gang.. vi var spændte på hvordan han tog det, men det var et hit!!! han var lidt skeptisk først, men så var han bare et stort smil!!

Både i går og i dag har vi gået en 3-4 K med barnevognen i et forrygende vejr!!!

Træning i et HEDT motionscenter:

Musik..gammel Heavy Rock classic.. cheasy og velproduceret : Alice Cooper :Trash!

Hypers:

15,20

Sissor kicks:

15,15

Englehop:

15,20

Zercher squat

10r med 50kg

5r med 70kg

5s*5r med 85kg

Hold da op, det bliver bare ved med at gå frem ad i denne gudeøvelse. det føles godt, og der er stadig en god tight power her. Ja, den er tung, men grænsen er bestemt ikke nået. Jeg var sikker på jeg ville nå 5*5 med 80 da jeg startede 5*5 progressionen, men nu er jeg sikker på der er til mindst de 90 kg

back squat

20r med 70kgaah.

.svedte som et vandfald! Igen, vægten skal cleanes og mil presses før squatten begynder

Frontsquat:

8r med 70kg

quads døde!

Incline DB press:

20r med 20kg

10r med 30kg

3s*10r med 42,5kg

Year. Lige i skabet. Sidste sæt var helt ude på max grænsen.

men..nu er jeg vist ved at nå grænsne for hvad jeg kan få ud af vores DB's i Incline Press, vi har ikke tungere. Og da nakken stadig ikke vil lave flad bænk, så må jeg finde på noget andet

Så, fra næste uge vil jeg prøve en af Ian Kings 4 ugers pre exhaustion cykler for patværket

Mågen:

10r med 5kg

10r med 6kg

Yates rows:

10r med 70kg

10r med 90kg

10r med 100kg

så var jeg brædt aw og svedt igennem, så hjem og have en kølig jordbær shake og lege med bettemanden

Link to comment
Share on other sites

Let aftentur med løbeskoene:

3 K i meget astadigt tempo.. jeg er bestermt ikke i god løbeform endnu, men det var så dejlig en aften... så jeg MÅTTE bare derud og nyde solnedgangen, pulsen der bankede, sveden på panden og lugten af nyudsprungne birketræer..

Link to comment
Share on other sites

Ren disco leg i Vesterø.. nu med MOL gæst

Henning kiggede forbi da jeg var halvvejs gennem træningen og så gik der Disco og kæbe i den. Han var en tur herovre på øen med hans yndige hustru, og så skulle der da lige brændes og kæves lidt. Det var særdeles hyggeligt, og Henning viste med god tan og store guns at han stadig er discopumpernes glade mand :bigsmile::bigsmile:

Hypers:

15,15

Ps Crunches:

15,15

Englehop:

15,15

Zercher Squat:

10r med 50kg

3s*8r med 70kg

var for tung i stængerne til at hamre videre med tung 5*5 så den fik det her sjov i stedet for. Var temmelig hård i dag!

Pec blast tricets: (alle 3 øvelser kørt direkte ud i hinanden)

A1 Pec dec:

10r med stack

10r med stack

12 r med stack

A2 Incline Flies:

10r med 20kg

12r med 20kg

12r med 20kg

A3 Incline DB presses:

10r med 30kg

10r med 30kg

12r med 30kg

Nøøøj, med sådan en præ exhaustion af selve pecs er selv 30 kg i incline press hamrende tungt!!!

Sweeet :bigsmile:

Yates rows:

25r med 70kg

2s*10r med 90kg

post-566-1147206832_thumb.jpg

yates rows, nu med selvudløser :cool: (15 kg pladerne sidder inden under 20'erne)

Så kom Henning og SÅ gik der disco i den!

DB laterals:

4s*10r med 15kg

DB sidebends:

4s*12r med 42,5kg

DB scrugs:

3s*12r med 37,5kg

2s*10r med 42,5kg

Preacher DB curls:

10r med 17,5kg

3s*10r med 20kg

One arm triceps DB extensions:

3s*10r med 20kg

Hammer curls:

12r med 20kg

Front plate raises:

15r med 20kg

Mågen

3s*10r med 8kg

Så var der brændt aw.. og lidt mere kæbe over en enkelt pils før jeg rullede hjem

post-566-1147206987_thumb.jpg

(Henning brænder pattøjet!)

Link to comment
Share on other sites

Hej Peter,

Det ser ud til, at konen og jeg tager cyklerne med på Læsø til sommer. :smile: Nogle af mine kollegaer siger, at der er masser at se på Læsø. Har du nogle anbefalinger Og hvordan ser det ud med campingpladspriserne for et telt?

Cykelferie-ved-Vestkysten,-.jpg

Hilsen

Hr. K

Edited by Hr.Kirchebrandt
Link to comment
Share on other sites

Ren disco leg i Vesterø.. nu med MOL gæst

Henning kiggede forbi da jeg var halvvejs gennem træningen og så gik der Disco og kæbe i den.

Preacher DB curls:

10r med 17,5kg

3s*10r med 20kg

Så var der brændt aw.. og lidt mere kæbe over en enkelt pils før jeg rullede hjem

Ja, tak for sidst.

En rigtig lækker 3 dages tur til Løsø blev fuldendt med lidt diskotræning i Blackmoores hule :4thumbup:

blackm.jpg

blackm1.jpg

Sådan :bigsmile: Rigtig tung diskopump :4thumbup:

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Hej Peter,

Det ser ud til, at konen og jeg tager cyklerne med på Læsø til sommer. :smile: Nogle af mine kollegaer siger, at der er masser at se på Læsø. Har du nogle anbefalinger

Ja, rigtigt mange, men jeg tror vi tager den over messenger :bigsmile: Der er fyldt med lækkerier!

Er lige kommet hjem efter 3 hårde dage i Sverige til EU konference om bæredygtig turisme. Hamrende fedt arrangement!!! Når man får løn for at arbejde med en flok så inspirerende mennesker, så er det lækkert at arbejde :4thumbup: :4thumbup: Det er et rigtigt spændende projekt og jeg håber at kunne være mere med i fremtiden. Det er i hvert tilfælde noget af det mest spændende jeg har lavet med mit arbejde i meget lang tid!

træningen var kun en masse vandren og cyklen rundt på Koster øerne. Men der var godtnok også flot

post-566-1147464749_thumb.jpg

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Hvor er det rart at se, at der er nogle der kan finde sammen om fælles træning.

Det ser ud som om I har haft det godt i hinandens selskab!

Taurus.

Taurus..velkommen til Blackmoores lille sære hjørne.

Jeps, det er altid hyggeligt at træne sammen, man får snakket og pacet hinanden godt. Og det var særdeles hyggeligt at se Henning herovre :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hej, Blackmoore.

Jeg ville have sendt dig en PM, men de der stupide Google-annoncer stod lige oven i det, jeg skulle skrive, og jeg kunne ikke finde ud af at flytte dem.

Bogen `The Guts to Try´, af Col. James H. Kyle, USAF (Ret.) er værd at tjekke ud, selv om den ikke er spændende som en roman. Der fortælles om forberedelserne til redningsaktionen, og om de forskellige grunde til, at det kunne gå så galt. Forfatteren langer hårdt ud efter carter-administrationen, som, efter hans mening, manglede `the guts to try´. Bogen holder nogenlunde, men exceptionel synes jeg måske nok ikke, at den er.

Ellers håber jeg, at det går godt hos dig. jeg er glad for, at du morer dig over de små anekdoter i min log. Ja, nogen gange føler jeg virkelig, at der sker syrede ting overalt, hvor jeg kommer frem.

Stay cool!

Martin/Oksen

Link to comment
Share on other sites

Huha, har lige siddet og set "Ondskaben " på TV. Det er virkelig en film der får det til at dirre..og så er bogen faktisk mere ond!

Men, det var tid til en omgang leg med vægtene i dag:

Hypers:

15,20

Englehop:

15,15

Pre stretched crunches:

15,15

Broomstick twists:

30,30

Zercher squat:

5r med 50kg

5r med 60kg

5s*5r med 87,5kg

Stadig øget fra sidste 5*5. den er tung bare at stå med, men poweren i lårene er OK

Pre exhaustion af pecs:

Pec dec:

10r med stack

15r med stack

15r med stack

Incline DB flies:

12r med 20kg

12r med 20kg

12r med 22,5kg

så var der pump i patten, og så videre til presseøvelsen

Incline DB presses:

12r med 30kg

10r med 32,5kg

2s*8r med 37,5kg

Tuuung tilsidst, pre exhaustionen havde virket fint!

Yates rows;

10r med 60kg

10r med 90kg

2s*10r med 100kg

Rear delt machine:

12r med 8 blokke

12r med 10 blokke

12r med 10 blokke

Leg curls:

10r med stack

2s*12r med stack

først her var stængerne klar igen efter Zercher til endnu en benøvelse

Alt DB curls:

10r med 20kg

5r med 22,5kg

5r med 25kg

Triceps pushdowns:

10r med 50kg

2s*10r med 60kg

Wrist rollups:

2 gange med 5 kg plade

3 gange med 5 kg plade

Pumper underamene helt vildt!

DB single leg calf raises:

10r med 17,5kg

8r med 20kg

DB sidebends

2s*12r med 37,5kg

SÅ var jeg ristet, big time!!!

Link to comment
Share on other sites

well, konge, nogen gange skal der uddeles tæsk til pecs..

Planen nu er at køre full body ..men ved hver workout at have et "fokusområde" der får særligt mange tæsk og så trænes lettere de andre workouts gennem ugen.

Så workout 1..ekstra prygl til pecs

workout 2: ekstra smæk til ynkelige quads

workout 3: Chins for alvor.

Cardio i går:

40 min cykling i højt tempo. har fået sommercyklen i klar stand igen og det var lækkert at rulle rundt.. bortset fra de veje hvor der lige er lagt skærver..det er ikke cykelven :blink:

Link to comment
Share on other sites

Nasty træning du lægger for dagen :devil: Beskidt volumen! Ser sku godt ud :smile:

Zercher - er det pga din ryg du kører den? Jeg er i hvert fald lige begyndt på den igen pga min rygs punyhed når det kommer til squats..

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

Zercher - er det pga din ryg du kører den? Jeg er i hvert fald lige begyndt på den igen pga min rygs punyhed når det kommer til squats..

Zercher er fordi vi ikke har et squatrack her på øen..

Dvs at front og backsquat skal startes med et clean fra bænkstativet.. og det sætter en vis grænse for hvor tungt jeg kan køre den.. + at det er svært at "få den ned igen" på en pæn måde hvis man er helt ristet (vi må BESTEMT ikke smide med vægtene..så går de gennem gulvet og ned på 1 salen :blush: )

så, da det var forholdene, så måtte jeg jo få det bedste ud af det og prøve at blive rå til Zercher i stedet for. Og et er en fed øvelse..!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share