Blackmoores log- del 2


Blackmoore
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hvad var det for noget skydning? På lerdue-banen, eller med riffel? Arj, du har ik fået den der .308´er endnu, vel?

Kun lerdue med min Winchester O/U

Jeg går stadig som katten om den varme grød mht riffel. På den ene siden vil jeg gerne have en remington 700 med kunststofskæfte og Zeiss kikkert i 308.. men det koster. Så jeg går lidt og overvejer evt at tage en brugt 6,5*55 med et god (men ikke Zeiss god) kikkert og starte ud med den. har også haft lidt kik på en af 7000 modellerne i 30.06 med pump action, de repeterer vildt hurtigt, men har ikke den samme klassiske appel som en 700 med bolt action elleren Husquarna i flot træ.

med andre ord, jeg går stadig og afrimer og sidder og bladrer i kataloiger og savler...

Morgenleg: skulle lige prøve MZ's pushup beregner.

Hamrede 70 pushups af i streg. det er faktisk en slags PR

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning.. fyldt med en flok af de kvinder jeg har sat igang tidligere. det er fedt at se at de tager ved, men det betyder også at der var en masse hønsegård og Easy FM over den, og jeg var mere i humør til at gå alene med noget høj AC/DC i højtalerne..

Nå, men træningen blev nu fed alligevel :bigsmile::bigsmile:

Centeret var

A1: Hypers:

15,20

A2: Warrior Longes:

20 sek, 30 sek

A3: DB iron Cross

10r med 4kg, 10r med 6kg

A4: saxon sidebends:

10r med 4 kg, 10r med 6kg

A5: PS crunches:

15,20

B1: Zercher squat:

5r med 50kg

5s*5r med 75kg

god power og fart gennem alle sæt

B2: Incline DB presses

12r med 20kg

10r med 25kg

3s*8r med 37,5kg

Overskud hele vejen

C1: Yates rows

10r med 50kg

3s*5r med 110kg

tung, god, hård og lækker

C2: Mågen

3s*12r med 8kg

Og så var det tid til ligt high rep smerte... lidt mælkesyre og brændende lunger:

D1: Tabata squat:

30kg

aah, lårene var ikke helt ude og dø, men lungerne var oppe i det røde felt..feeeeee!!!!

D2: Chest acid trip:

Incline DB presses:

12r med 37,5kg

drop til

8r med 30kg

drop til

8r med 22,5kg

direkte videre til

Pec Dec:

10r med 13 blokke

drop til

10r med 11 blokke

drop til

10r med 9 blokke

Aaaaav! Syre og pump over det hele!!!!

E1: DB sidebends:

10r med 37,5kg

12r med 42,5 kg

E2: DB scrugs

10r med 37,5kg

10r med 42,5kg

F1: Dumbell lying triceps extensions

12r med 15kg

F2: DB laterals:

10r med 15kg

så var jeg færdig og træt

senere:

3K powerwalk med barnevognen og en dybt sovende sønnike

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Det ser alletiders ud Blackmoore :4thumbup:

Kunne du ikke tage Bettemanden i en Snugglipose og lave nogle chins? :wink: Det ville vaere ligesom den gode gamle historie om oksen, der skulle baeres op af bjerget.. (eller var det ned af bjerget, eller var det paa graes.. hmm.. Nevermind :tongue: )

"Dag for dag voksede Bettemanden, og dag for dag blev Blackmoore tilsvarende staerkere" :laugh::wink:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

jeg laver da bettemand svings og løft hver dag.. og der er da god progression der :cool:

:bigsmile: Han har Gainet fra 3,7 til 9,2 kg på 4,5 måned.

Hoppede lige på en fedtprocentsmåler i dag.(jeg bruger en med vores vægthold) selvom tidspunktet var dumt da jeg lige havde spist en god aftensmad (hvidkål, gulerødder og magre frikadeller med feta og løg) er det da fedt at se at selvom vægten kun er gået ca 3,5 kg ned siden jeg begyndte at holde øje med hvad jeg spiste, er fedtprocenten gået godt nedaf, og LBM ser bedre ud. Der er stadig en del arbejde før det er strandlækkert, men.. looks like it's working. Når både bukser, spejl og elektrisk måling siger at det er det rigtige, der forsvinder, så er det helt OK.

Link to comment
Share on other sites

Det ser alletiders ud Blackmoore :4thumbup:

Kunne du ikke tage Bettemanden i en Snugglipose ™ og lave nogle chins? :wink: Det ville vaere ligesom den gode gamle historie om oksen, der skulle baeres op af bjerget.. (eller var det ned af bjerget, eller var det paa graes.. hmm.. Nevermind :tongue: )

"Dag for dag voksede Bettemanden, og dag for dag blev Blackmoore tilsvarende staerkere" :laugh::wink:

Han løftede den over hovedet, men jeg kan simpelthen ikke huske hvad han hedder - har ellers lige fået den fortalt :blush:

Link to comment
Share on other sites

Dagens leg:

Først 10 min på løbebåndet med godt tempo

A1: Hypers:

15,20

A2: saxon sidebends:

10r med 4 kg, 12 r med 6 kg

A3: Sissor kicks:

12,15

B1: Zercher squat:

10r med 50kg

5s*5r med 77,5kg

Uha, der var doms i benene i dag, så det var hårdt arbejde. Men godt arbejde

B2: Incline DB presses:

15r med 20kg

12r med 30kg

3s*10r med 37,5kg

20r med 22,5kg

Alt med overskud

C1: Yates rows:

15r med 50kg

10r med 90kg

2s*12r med 90kg

uha, tog ved og pumpede lats på den fede måde!

C2: Rear delt machine:

15r med 7 blokke

12r med 9 blokke

2s*10r med 11 blokke

sidste sæt rigtigt tungt, men fik fightet mig igennem

D1: seated leg curls:

10r med stacken

2s*12r med stacken

uha, mine domsede ben tudede

D2: Leg extensions

10r med 13 blokke

2s*12r med 13 blokke

mere tudefjæs til de ømme lår

E1:DB laterals:

10r med 15kg

12r med 15kg

E2: DB scrugs

2s*10r med 37,5kg

E3: DB sidebends:

2s*10r med 37,5kg

F1: Dumbell lying triceps extensions

12r med 15kg

10r med 17,5kg

F2: Preacher DB curls

10r med 15kg

10r med 17,5kg

Link to comment
Share on other sites

Lidt leg idag.

Da den noget kønnere halvdel skulle ned og prygle Fætter PR, tog jeg med og tænkte.. jeg tror sgu bare jeg tager kropshævninger mens hun træner:

som sagt, så gjort

Chins:

3,3,3,3,4,4,4,4,4,3,3,3,4,3,3,4,2,2,2,2,2,2,2,2

Pullups:

2,2,2,3,3,3,2,2,2,2,2

Alternate pullups:

3,3,

alt i alt 102 kropshævninger..så er ens lats pumpede :bigsmile::bigsmile::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens leg. Jeg var spændt på hvordan energien var, da jeg havde været 2 dage i Aarhus for at nørde, og derfor havde sovet alt for lidt, fået alt for meget kaffe og spist dårligt..så.. gad vide om det havde indflydelse?

DET havde det, alt var TUNGT og hårdt i dag.. havde jeg ikke haft et par hæftige CD'er med (Machine Head: Burn my Eyes & Slipknot: Iowa) så var træningen været endnu mere tudefjæs ynkelig.

That said, så var det rart at være et par dage af øen og nørde, men man kommer hurtigt til at savne bettemanden...

A1: Backsquat:

15r med 40kg, 15r med 50kg

A2: Hypers:

15,20

A3: Sissor kicks:

15,15

A4: Saxon sidebends:

10r med 4kg, 12r med 7 kg

A5: Pushups:

30,40

B1: Zercher squat:

5r med 50kg

5s*5r med 80kg

Lord, det var tungt i dag. Ingen fart, men jeg fik det gennemført mere på vilje end på fart. Totalt gummiben. Men jeg fik øget vægten som jeg skulle, så jeg fortsætter fremad med de 5*5

B2: Incline DB presses:

10r med 20kg

4s*10r med 37,5kg

15r med 30kg

Brændt AW i arme og bryst..allerede her

C1: Yates rows:

2s*10r med 80kg

2s*10r med 90kg

2s*3r med 120kg

OOh..sooheavy

C2: Machine pulldowns:

4s*15r med full stack

D1: Dumbell lying triceps extensions

15r med 15kg

10r med 17,5kg

selvom det er en noget mindre workload end jeg plejer, så er jeg sønderbanket i hele kadaweret her bagefter... :crazy::crazy:

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Hvordan går det med "Burn My Eyes" ? For mig er det en lille perle i samlingen. Den kom på det helt rigtige tidspunkt som en perfekt 'slapper' i al den dødsmetal jeg hørte i den periode. Specielt "Davidian" og "Old" rykkede jo i koglerne på drengen pga. de fede riffs, hooks og sing-a-long omkvædet "Let freedom ring with a shotgun blast!" - som jo passede perfekt til en forvirret ung knøs på 16 - 17 år. :laugh:

Det er lidt svært at vurdere albummet, da det jo har en stor affektionsværdi for mig. Netop fordi den passede ind i perioden osv., så glæder mig lidt til at høre hvad en nogenlunde jævnaldrende siger til albummet, her 10 - 11 år efter det udkom. Holder det stadig, eller er det ligesom filmen "Midt om Natten", der var fed da man så den første gang, men her mange år senere er den altså en tynd kop te... specielt for dem der ser den første gang nogensinde.

Glæder mig til at høre din dom. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Efter en gennemlytning virker "burn my eyes" dejlig tight, aggressiv og hurtig med gode melodier og riffs. Ja, Davidian er et tonsenummer, især introriffet er lige i mellemgulvet!. Jeg syntes det virker som noget jeg kan gå hen og blive glad for! Det er i hvert tilfælde særdeles god træningsmusik (det er der jeg normalt nyder Metal.. til træning. Hjemme er det mere sjældent der ryger en skive på. Det er mest "Å Abe" der er på :blink: selvom, bettemanden vist godt kan lide Judas priest..i hvert tilfælde når JEG synger "Living after Midnight" for ham.)

Slipknots "Iowa" er godtnok en plade der ikke ville egne sig til Fredagsbio. Den er godtnok dyster og ond.. :devil::devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

dagen indeholdt et kursus i Østerby, så jeg har haft +20 K god transportcykling i dag. Rigtigt lækkert, men min r** kunne godt mærke der mest har været korte ture på cyklen. men det var lækkert at lade bilen stå og cykle.

Aftens træning.

Kroppen sagde :Black..prøv noget andet i dag.

så jeg skar antal af sæt ned, skar reps og vægt ned.. men øgede til gengæld TUT rigtigt meget ved at køre enten superlangsom negativ eller statisk hold.

Leg extensions:

2s*10r med stack (10 sekunders negativ)

slooooowly down.

Leg curls:

12r med stack (8 sekunders negativ)

Incline DB press:

15r med 20kg

8r med 37,5 kg (6 sekunders negativ)

alt rystede til sidst..forskellen på de sædvanlige 2 sek negativ og de 6 var..udpræget!

Pec dec:

6s med stack (10 sekunders negativ)

yates rows:

2s*6r med 60kg (10 sekunders negativ, mest som semi statisk hold i top positionen)

tuungt

Squat:

6r med 60kg (10 sekunders negativ.. med god lang pause i bunden)

DB laterals:

6r med 10kg (med 10 sek statisk hold i top positionen)

BB shrugs:

6r med 60kg (10 sek statisk hold i top positionen)

DB preacher curls:

1 min statisk hold i 90 grader med 15 kg

Close grip bench

6r med 60kg (10 sek negativ)

lige så meget for at se om nakken var klar til flad bænk igen.. det er den ikke :unhappy:

¨det var det.. bare for sjovs skyld, næste gang er det back to normal.

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Hej, Blackmoore

Man er nok tidligt oppe!? :bigsmile: :4thumbup:

Rart at se, at du får gjort så meget ved det.

I øvrigt et OK Tv-program i går, med hende Miss.

Nu vil jeg drøne ned og låne bogen `The guts to try´, der handler om gidseltagningen på US-ambassaden i Teheran. Det er jo sådan noget, vi kan lide at læse.

Keep pumpin´

Oksen

Link to comment
Share on other sites

Hejsa Okse

Lad mig høre om bogen er værd at chekke ud.

Jeg sidder her med Roy Jenkins "lille" 2,5 kg værk: "Winston Churchill" på 1024 sider :blink: Rart at have en Svigerfar der anmelder historisk litteratur og giver mig resterne. :cool::cool:

Har brugt det meste af weekenden i en bil da jeg har været et lynsmut i KBH og tilbage igen for at se familiens nyeste medlem.. Så total minus træning og alt for mange Km i en gammel Golf. Har også været småsyg med ondt i halsen og lidt småfeber siden Torsdag ,så.. der er ikke sket meget træningsmæssigt. :unhappy:

Nu skal jeg ind og have et par pushups så jeg ikke dør helt, og så skal næste uge have en noget mere diciplineret kost og en del flere vægte!!!

Link to comment
Share on other sites

Jepz, jeg smider en PM eller noget, når jeg er færdig med bogen. Den er spændende nok, so far.

Skulle du engang behøve oversætter-bistand i forbindelse med din hjemmeside eller noget, andet, så skriver du bare! Men jeg synes nu, sproget på din hjemmeside er ret velformuleret.

God 1. maj!

:beerchug::firebounce::flowers::rocketwhore::cheer::cheer: :4band: :icecream: :4drunk: :partytime2:

Oksen

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share