Nogen elsker bare at snyde andre


Guest Slettet_07102015
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet_07102015

Concept 10 10

"Du behøver ikke at styrke hjerte og lunger, faktisk er det slet ikke muligt."

"I virkeligheden har du de lunger og det hjerte du er født med. Begge disse organer har en begrænset kapacitet, og så længe du arbejder indenfor denne kapacitet, fungerer de fint. Når du overstiger kapaciteten, kan det derfor give indtrykket af, at man ikke er i form eller har den fornødne ”hjerte-lunge kondition”.

Når du bliver ældre og taber muskelmasse, vil de aktiviteter du plejede at kunne udføre nu gøre dig forpustet og blive vanskelige at gennemføre. Men det er ikke fordi dit hjerte og dine lunger er blevet svagere – derimod er det fordi din muskelmasse er blevet mindre. "

"20 minutter om ugen- det er alt hvad du skal bruge for at komme i

topform. "

"Priser:

1 gang kr. 250 "

- dvs. 7 x 250kr om ugen.

Fuck mand - man må håbe at der ikke er for mange der hopper på den :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

"20 minutter om ugen- det er alt hvad du skal bruge for at komme i

topform.  "

"Priser:

1 gang kr. 250 "

20 minutter for 250 kr. Det er 750 kr/time. Det er mere end jeg giver der hvor jeg træner :w00t:

- dvs. 7 x 250kr om ugen.

Fuck mand - man må håbe at der ikke er for mange der hopper på den  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, men det er nu ikke helt rimeligt dit regnestykke. For som de også skriver:

Selvom træningen i sig selv stimulerer og igangsætter de ønskede ændringer i din krop, så er det kroppen selv som producerer disse ændringer. Det er derfor absolut nødvendigt, at man tillader kroppen at restituere sig før næste træning for fortsat at få endnu bedre resultater. P.gr.a intensiteten er det derfor nødvendigt med 1 uge mellem hver træningsgang for at opnå og bibeholde maksimale resultater.
I øvrigt mener jeg at denne påstand er en smule overdrevet måske:
Vi kan med sikkerhed sige, at et træningsprogram som Concept 10 10 giver mere forøget og sundere knoglemasse hos mænd og kvinder i alle aldre (selv hos dem på 80 og 90 år) end nogen anden aktivitet.
Link to comment
Share on other sites

Jeg ville gerne personligt garantere, at folk kunne komme i markant bedre form på 20 minutter om ugen. Jeg kunne forestille mig at slæbe dem igennem følgende program:

Mandag: Frontsquats a la Tabata

Tirsdag: Romaskine a la Tabata

Torsdag: KB Clean&Jerks a la Tabata

Fredag: Motionscykling a la Tabata

Lørdag: KB Swings a la Tabata

Voila.

Hvis ikke folk kunne komme i bedre form af disse 20 minutters arbejde, så ved jeg ikke hvad :wink:

Link to comment
Share on other sites

Du kan ringe og bestille tid på tlf. 70271019 mandag – fredag kl. 8 – 17.

Første gang er der afsat en hel time, for at du kan få alt forklaret og komme godt i gang.

Derefter afsættes en halv time pr. gang.

Det er vigtigt at du er omklædt og klar på det angivne tidspunkt.

I centret er der omklædningsrum og garderobe.

Påklædning skal være løstsiddende træningstøj, f.eks T-shirts og shorts el. bukser, og joggingsko og lign. Det er vigtigt ikke at tage mere tøj på end nødvendigt. Du skal ikke have træningsdragt, jakke eller andet udendørstøj på. Undgå lange ærmer, sweatshirts og lign. Ingen hovedbeklædning.

Træningen er kort, koncentreret og i tempererede omgivelser, og bad er derfor ikke nødvendigt efter endt træning.

Det pointerer de flere steder på siden, at bad ikke er nødvendigt - jeg har stedet mistænkt for ikke at have badeforhold siden de nævner det så mange gange.

Du kan ikke medbringe gæster til træningen for at overvære aktiviteten. En enkelt voksen person må gerne vente på dig i receptionsområdet men kan ikke følge med under træningen. For at sikre fuld koncentration og uforstyrrede omgivelser kan børn ikke vente i lokalerne.

Det lyder temmelig hemmeligt det der foregår :)

Edited by EverLast
Link to comment
Share on other sites

Det er klart man skal have instruktør på hver gang. Deres maskiner ligner noget der kunne brække alle knogler i ens krop hvis noget gik galt :laugh:

Men chancen for det sker er nok ikke så stor, nå man laver alle bevægelser i sneglefart så "man stimulerer kroppens muskler intenst med maksimale resultater til følge"

Hvis du dyrker en af de traditionelle aktiviteter som f.eks jogging, aerobics o. lign., vil de involverede muskler blive styrket til en vis grad, og du vil også blive bedre til at udføre de givne bevægelser. Stærkere muskler er bedre i stand til at optage ilt fra blodet og nedsætter derved kravene til hjerte og lunger, hvilket giver fornemmelsen af at være i bedre form.

Der kan man bare se. Cadio giver en falsk fornemmelse af at komme i bedre form, og jeg som troede det var så godt :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Er der ikke regler der forhindrer folk i at drive sådan en gang bondefangeri?  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis folk kan drive erhverv som healere, clairvoyante osv. så kan jeg ikke se hvad det gør lige præcis det her ulovligt.

- Rod

I modsætning til healere osv, er der lægelige udtalelser og

referencer til videnskabelige undersøgelser.

Og det er faktisk ret dyrt, så hvorfor skulle det ikke være seriøst ?

Der er da råd til at gøre det rigtigt i stedet for bare at snyde.

Spændende at høre om det, når nogen har prøvet, og se

om det kommer på forsiden af MOL

Ikke alle træner som Arnold gjorde for 25 år siden.

Der kommer da fornyelse hele tiden, så hvorfor skulle den

måde vi træner på være det eneste rigtige ?

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Er der ikke regler der forhindrer folk i at drive sådan en gang bondefangeri?  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis folk kan drive erhverv som healere, clairvoyante osv. så kan jeg ikke se hvad det gør lige præcis det her ulovligt.

- Rod

I modsætning til healere osv, er der lægelige udtalelser og

referencer til videnskabelige undersøgelser.

Og det er faktisk ret dyrt, så hvorfor skulle det ikke være seriøst ?

Der er da råd til at gøre det rigtigt i stedet for bare at snyde.

Spændende at høre om det, når nogen har prøvet, og se

om det kommer på forsiden af MOL

Ikke alle træner som Arnold gjorde for 25 år siden.

Der kommer da fornyelse hele tiden, så hvorfor skulle den

måde vi træner på være det eneste rigtige ?

Henning :showoff:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg fatter dig ikke Hennning. Du bruger masser af tid på Mol og derfor forhåbentlig læst en del af de gode diskussioner omkring styrketræning. Der er jo intet belæg for at deres 1010 koncept holder og det burde du da som aktiv mol'er vide.

Link to comment
Share on other sites

Humse:

og det burde du da som aktiv mol'er vide.
:laugh: Har du måske overvejet, at MOL ikke er sandheden, og slet ikke hele sandheden?

Nåmmen jeg er personligt meget betaget af deres udtalelser omkring rygbehandling:

Nu kan langt de fleste rygsmerter fjernes med ganske få behandlinger, og resultaterne kan gøres permanente ved så lidt som en gang ugentlig træning af ca. 20 minutters varighed. Flertallet af rygoperationer kan ligeledes undgås, og den kliniske dokumentation herfor er særdeles omfattende.

:w00t: Revolutionerende nyt!! Jeg er sikker på, at der her er milliarder af penge at spare for det danske sundhedsvæsen! Jeg tror at jeg vil sende en mail om dette fantastiske koncept til sundhedsministeren - så kan han sende alle dem med kroniske rygsemrter derhen.. Sikke alle de penge der er at spare :bowdown:

De fleste rygsmerter kan fjernes ved at isolere specifikke muskelgrupper i ryggen og styrke disse.

Det har hidtil ikke været muligt isoleret at træne disse muskler i den nedre ryg på en tilfredsstillende måde før introduktionen af det specialudstyr, som Concept 10 10 nu har gjort tilgængeligt i Danmark.

Hurra! Jeg køber bare en bunke af deres maskiner - så behøver jeg ikke at tage på flere kurser :cooldance:
Disse mindre, dybt liggende muskler i den nedre ryg vil, når styrket tilstrækkeligt, støtte og aflaste rygsøjlen og diskusskiverne i denne. Videnskabelige undersøgelser har vist, at 80% af alle deltagere blev smertefri efter denne specialtræning.

De vil simpelthen aflaste discusskiverne!! Det er nyt for mig, men man lærer jo hver dag.

80%... Dette tal er faktisk ikke grebet ud af den blå luft, for 80% af alle med lændesmerter er symptomfri efter en måned (Ligegyldigt hvilken behandling de har fået/ikke fået)

Ved en "follow up" undersøgelse 16 måneder efter, blev det konstateret at resultaterne var blivende.
Dette er også fantastisk nyt!! Der er endnu ikke dukket en behandlingsmetode op i DK, hvor man skråsikkert kan sige at resultaterne er blivende. Men det kan de her!!! Hurra igen. Afsted brødre - nu dages det :laugh:

Og så udtaler 2 læger sig på siden - sikkert uden at tage sig betalt for det

:innocent:

Det er iøvrigt den ene af lægerne som har lavet nogle af de ovennævnte konklusioner :raisebrow:

"Du behøver ikke at styrke hjerte og lunger, faktisk er det slet ikke muligt."

Et enkelt kig på Starlings hjertelov burde få dem til at rette den linje :4signme:

Når du bliver ældre og taber muskelmasse, vil de aktiviteter du plejede at kunne udføre nu gøre dig forpustet og blive vanskelige at gennemføre. Men det er ikke fordi dit hjerte og dine lunger er blevet svagere – derimod er det fordi din muskelmasse er blevet mindre. "
:please: Edited by Jørgen L
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share