Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Ild er svagt, man skal jo bare fjerne enten ilt, brændbart materiale eller varme, så dør flammen :rolleyes::unhappy:

Tænk på at fløde kan slukke flammen når den vil :devil:

Sejt med alle de sko du designer - glæder mig også til at en dag få lov at navngive en ny dissektionsteknik eller lignende :w00t:

Fløden kan kun slukke en flamme som ikke er kraftig nok at fordampe den :wink:

Spøg til side - tror helt sikkert jeg vil synes det bliver fedt at prøve. Altid sjovt at lave noget man aldrig lavet før :smile: Men er nu nød at tage lidt pis på dig alligevel - det er så taknemmeligt, jo :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Er Rune=Fastlegs? Hvad i alverden skal du med sko uden klamper?

Nopes.. Rune <> Fastlegs :smile: Fastlegs er desværre betydeligt hurtigere end undertegnede :wink:

Jeg skal heller ikke bruge flere sko foreløbigt - hverken med klamper eller uden - har i forvejen tre par af dem med klamper :smile: Det var Z-Health R-Phase jeg skulle have kløerne i.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Er hvad jeg har fået at vide af min kontaktperson i Nike HQ.

Jeg kan lige høre med hende næste gang jeg snakker med hende :smile:

Du glemte at notere at de kun sælges i de butikker der er på THE DARK SIDE, de ligger typisk under metrostationer, i bunkers, kloaker osv. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Sejt med alle de sko du designer - glæder mig også til at en dag få lov at navngive en ny dissektionsteknik eller lignende :w00t:

Fløden kan kun slukke en flamme som ikke er kraftig nok at fordampe den :wink:

Spøg til side - tror helt sikkert jeg vil synes det bliver fedt at prøve. Altid sjovt at lave noget man aldrig lavet før :smile: Men er nu nød at tage lidt pis på dig alligevel - det er så taknemmeligt, jo :tongue:

Tak Linis :bigsmile:

Ja, ville være blæret at få en dissektionsteknik opkaldt efter sig :devil:

Hehehe... Jacob elsker skæg og gøgl, so keep it coming :tongue:

Nopes.. Rune <> Fastlegs :smile: Fastlegs er desværre betydeligt hurtigere end undertegnede :wink:

Jeg skal heller ikke bruge flere sko foreløbigt - hverken med klamper eller uden - har i forvejen tre par af dem med klamper :smile: Det var Z-Health R-Phase jeg skulle have kløerne i.

Jeg anede ikke der var en profil der hed fastlegs, var bare et navn jeg fandt på i farten.. :smile:

God fornøjelse med Z-health..

Du glemte at notere at de kun sælges i de butikker der er på THE DARK SIDE, de ligger typisk under metrostationer, i bunkers, kloaker osv. :devil:

Hahaha... Ups. Du har ret. Indtil videre bliver det kun muligt at købe den i 4 udvalgte forretninger.

:bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens Fysiske Aktiviteter

Snatch - RKC Style: 24 kg

24 kg, 12/12 B2B, 4 sæt

24 kg, 10/10 B2B, 1 sæt

Ialt = 116 rep

Tid: 5:00 min

3:00 min break

24 kg, 10/10 B2B, 4 sæt

24 kg, 5/5 B2B, 1 sæt

Ialt = 90 rep

Tid: 5:00

Herefter 50 stykker fordelt med et par håndskift til at køle ned med.

Alternating Lunge See Saw Press

2 x 24 kg, 1/1 x 3 B2B

Alternated med

See Saw Rows

2 x 24 kg, 1/1 x 5 B2B

Udførte 10 sæt af hver med kort pause.

Lidt Evil Wheel og One Arm Pushups til at slutte aw med.

Back 2 Work :superman:post-1305-1189012187_thumb.jpg

EDIT

Afsatte lige en halv time til at holde møde med mig selv.

Tilstedeværende: Guarden

Mødeleder: Guarden

Sekretær: Guarden

:tongue:

Fik kørt Z-health igennem 1 gang, efterfulgt af thorax, skulder og nakkeøvelserne endnu engang.

Det var dælme rar :hippy:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Det er nok en af de grimmeste dialekter der findes i DK :laugh:

hmm synes nu indre københavns er værre eller århusiansk :tease:

Jeg er ked af at indrømme det :hehe: , men jeg kan faktisk tale sådan :blahblah: , hvis det er nødvendig, det er det heldigivis sjældent i KBH :yo:

Link to comment
Share on other sites

Faldt lige over følgende ca. 100 år gamle citat

By-Kontorist-Typen er ofte en sørgelig Fremtoning. I den unge Alder allerede duknakket, skævskuldret og skævhoftet af den forvredne Kontorstols-Stilling, bleg, filipenseret og pomadiseret, med den tynde Hals stikkende frem af en Flip, som en normal Mand kunne bruge som Manchet, den lapsede Paaklædning efter nyeste Mode slaskende om Pibestilke i Stedet for Arme og Ben. I den ældre Alder er synet endnu mere medynkvækkende: Tøjmoden kan ikke længere følges, fordi familien skal fødes, Blikket er mat, Skikkelsen enten bleven endnu mere sammenfalden og vindtørret eller lasket blegfed, indhyllet i en Odeur af gammet papir, forraadnet Hudtalg og daarlig Aande.

I P Műller i bogen ”Mit system” fra starten af 1900-tallet

Man skal passe på med det kontorarbejde!!

:laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

hmm synes nu indre københavns er værre eller århusiansk :tease:

Jeg er ked af at indrømme det :hehe: , men jeg kan faktisk tale sådan :blahblah: , hvis det er nødvendig, det er det heldigivis sjældent i KBH :yo:

LOL... Det skal du ikke være ked af. Jeg kan også snakke sønderjydsk :laugh:

Og du har nok også ret i at der er dialekter der tangerer den Vendelboske genre.. :yo:

Faldt lige over følgende ca. 100 år gamle citat

I P M?ller i bogen ”Mit system” fra starten af 1900-tallet

Man skal passe på med det kontorarbejde!!

:laugh::laugh:

Den mand var sku foran sin tid :hmmm:

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Woppa... Fik lige tosset lidt rundt med Baronen i fælledparken med et sæt kanonklokker :devil:

Joint Mobility 15 min

Sønderjydsk Donkraft 32 kg, 1/1 x 15

Snatch 32 kg, 5-7 reps B2B, 8 sæt

Har desuden udført 45 min farmer-biking idag med en 12 kg kanonklokke :laugh:

I den kommende weekend skal baronen og jeg husere til:

Nike Convention 2007 i Frederiksborghallen, Hillerød med masser af HardCore, så hvis nogle af jer som kigger med her alligevel skal forbi, så kom lige forbi og sig hej :bigsmile: Der vil både være undervisning + en HardCore stand, hvor der vil være kanonklokker i flere størrelser I kan prøve at kaste lidt rundt med.

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Fandt lige det her citat fra Comrade Pavel:

"Another thing I like about kettlebells is the dinosaur factor. They’re just damn nasty and evil. Guys are scared of them!"

:laugh::w00t: ...og så er det jo ikke engang løgn :tongue:

Så du indrømmer at du været bange for dem?

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Har været ude til Nike Convention med Baronen og fik banket 2 x HardCore af idag :devil:

Gik rigtig godt, synes jeg. Den feedback vi fik fra størstedelen var også som vi havde håbet på :bigsmile:

Fik trænet lidt på den stand vi havde derude:

Turkish Getup:

48 kg, 6 singler i højre side

48 kg, 1 single i venstre side

Bent Press

48 kg, 3 singler i højre side

Derefter joggede jeg lidt rundt mellem standene og fik prøvet lidt forskelligt:

Scott Pilates, hvor jeg prøvede en af deres maskiner... Hmm, kan nu ikke se den store fidus i det maskineri.

Men for nogen vil det sikkert være fint. Men damn de er ensporede i deres teori omkring maveaktivering :laugh:

Jeg måtte stort set ikke spænde i rectus abd. da musklen alligevel var ligegyldig og overfladisk. Til gengæld ville de have mig til at spænde op i transversus for at lave en fleksion af columna. Øøøh, bøøøh.. Nå, men dem om det.

Af positive ting ved maskinen må være de øvelser man kunne køre på dem, som er i stil med evil wheel, hvor man får hjælp på vejen tilbage af fjedrene.

Fik også leget med nogle gymsticks. Også lidt spøjst redskab, men har helt sikkert sin berettigelse for nogle målgrupper. Bedre alternativ til elastiktræning IMO.

Træningspas i 20 min med godt med smæk for skillingen:

Snatch: omkring 200 rep

Lejede rundt med nogle Powerbags, som Morten Zacho har været så flink at skaffe os til Convention :bigsmile:

De er sku meget fede at træne med. Mange forskellige muligheder :bruce:

Imorgen står den på 1 x boksning og 1 x HardCore :superman:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Beast TGU's og Bentpress skal man sgu ikke spøge med!!! :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Jeg har forsigtigt forsøgt lignende med en 32'er og en 16'er i samme hånd - det kom der sgu ikke noget godt udaf. :laugh:

//Hebnes

Thanks Master.

Sjovt nok er det faktisk lettere at komme ned med de 48 kg, hehe..

Men ikke nødvendigvis lettere at komme op igen, LOL

Unge mand. Nu har du været til convention og hvad sker der så med skoene? Kommer de snart hva hva hva :laugh::w00t:

Lille frk :laugh:

Husk tålmodighed er en dyd :tongue:

Skoene skulle være i forretningerne fra oktober, thats all I know so far...

Nike Convention dag 2

Fik banket en boksetime af med en masse plyometri og ballistisk øvelser med medicinbolde. Fokuserede på at give deltagerne et indblik i at det er vigtigere med noget eksplosivitetstræning istedet for at lave en halv million armstrækkere og benbøjninger uden belastning som de fleste plejer at gøre. Gik rigtig godt, og deltagerne virkede super glade :bigsmile:

Sluttede dagen af med endnu en HardCore time med masser af tempo og intensitet, great stuff.

Alt i alt var det en fantastisk convention for Christoffer og jeg med HardCore. Fik en masse positive henvendelser fra deltagere der gerne ville være instruktører i det, samt have det i deres center.

HardCore var dælme også et alternativ til de resterende timer på convention, der nok primært henvender sig til terapeuter og aerobic/spinning-folket.

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share