Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Vildt fed træning, hårdt og effektivt med ligesindede galninge :innocent:

Mere præcis kunne jeg ikke udtrykke det :4thumbup:

Og så 2 dage i træk med :wacko: den slags træning :blink:

Så en video med den der 24 kilo kugle, :1356:

Håber ikke det er det Linis har sagt ja til :crazy_pilot: i

Link to comment
Share on other sites

Nå, hva faen. Er sku nok ikke så mange amerikaner herinde alligevel :laugh:

Kampvægt

80,7 kg

Dødløft, RAW (2. plads)

161 kg

181 kg

196 kg PR med 16 kg

Hæderligt bundniveau. Har stort set ikke lavet øvelsen i et år :smile:

Teknikken var nok ikke fremragende, men op kom skidtet :laugh:

Skulle have startet højere, vil skyde på at jeg kunne have flået 205-210 stykker.

Pullups (2. plads)

20 rep :dry: Lidt fesent. gammel pr var på 25.

Snatch, RKC style (1. plads)

24 kg, 5 min, 141 reps.

Skulle have sat slutspurt ind 20 sekunder før, så havde der måske været 150 som jeg gik efter.

Men fed dag :king:

Vandt mig et evil wheel, så nu har jeg 2.

Stort tillykke med 1. pladsen og PR!

Det er superflot løftet, "pullet" og snatchet! :superman:

Mon ikke, der er en smule mutant i dig også? :tongue::wink:

Bedste hilsner og lykkeønskninger

Tina

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg håber det er MINIMUM det jeg sagt Ja til!! :devil:

Hihi cool. :freaked: Skal du have dame bold på 12 eller 16 kg? :slut: eller kaster du dig frådende på 24 kg bolden :tongue4:

Håber dit job tillader dig blodige poter :laugh: Tror nok de vil kigge lidt på mit arbejde hvis jeg ankom med vabler og blodige hænder :yo:

Link to comment
Share on other sites

Hihi cool. :freaked: Skal du have dame bold på 12 eller 16 kg? :slut: eller kaster du dig frådende på 24 kg bolden :tongue4:

Håber dit job tillader dig blodige poter :laugh: Tror nok de vil kigge lidt på mit arbejde hvis jeg ankom med vabler og blodige hænder :yo:

Da jeg aldrig prøvet det før, aner jeg ikke hvad jeg skal bruge - jeg må helt enkelt stole helt på Mr Guardens anbefalinger på det punkt. :crazy:

:wink:

Tror ikke det gør så meget hvis jeg kommer med vabler på arbejde - har allereden vist mig med rifter over armene og i ansigtet fra vores killing og min ene underarm er markeret med fem gamle tværgående ar efter at jeg blev kastet af en hest og blev hængende i piggtråd når jeg var 16 :laugh: Oveni har jeg et stort ar over min venstre skuldre.

Tror folk er vant til at jeg ser lidt "brugt" ud... :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med TSC'en i går!!

:w00t::bigsmile:

Kommer snart forbi og laver ballede til din HC time :tongue:

Thanks :bigsmile:

U R welcome...

Stort tillykke med 1. pladsen og PR!

Det er superflot løftet, "pullet" og snatchet! :superman:

Mon ikke, der er en smule mutant i dig også? :tongue::wink:

Bedste hilsner og lykkeønskninger

Tina

Mutant power :laugh:

Der var godt med dynamit i armene den dag.

Tak :bigsmile:

Jeg håber det er MINIMUM det jeg sagt Ja til!! :devil:

Det har du ret i :wink:

Hihi cool. :freaked: Skal du have dame bold på 12 eller 16 kg? :slut: eller kaster du dig frådende på 24 kg bolden :tongue4:

Håber dit job tillader dig blodige poter :laugh: Tror nok de vil kigge lidt på mit arbejde hvis jeg ankom med vabler og blodige hænder :yo:

Hey SNF.

Ja, Linis får sin sag for :w00t:

I will be nice :cool:

Da jeg aldrig prøvet det før, aner jeg ikke hvad jeg skal bruge - jeg må helt enkelt stole helt på Mr Guardens anbefalinger på det punkt. :crazy:

:wink:

Tror ikke det gør så meget hvis jeg kommer med vabler på arbejde - har allereden vist mig med rifter over armene og i ansigtet fra vores killing og min ene underarm er markeret med fem gamle tværgående ar efter at jeg blev kastet af en hest og blev hængende i piggtråd når jeg var 16 :laugh: Oveni har jeg et stort ar over min venstre skuldre.

Tror folk er vant til at jeg ser lidt "brugt" ud... :innocent:

Trust uncle Guarden you must, lead you safely into the dark side he will :devil:

Hvis du finder et par tønder land, med en å eller to, lidt bjælker, lidt tov, og så en del færre mennesker, så send et par røgsignaler. I'm Game

Og en lidt udvidet:

Tarzan & Assault course (hør rekorden til sidst :crazy: )

Virkelig imponerende med jeres TSC :devil:

Blæret video Waits.

Damn det er noget modbydeligt fedt stads de skal igennem :devil:

Dagens fysiske aktiviteter

Z-Health R-phase: 20 min

Underviste 1 times boksning

:bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hvis det skulle blive mere Dark Side end jeg kan klare, bringer jeg bare min Light Barbell frem og skærer dine bolde over ninja%205.gif

:wink:

A aaaah.. Den går ikke :nono: De er lavet af adamantium, so think again :nahnah:

....Men hvad kan han så tage i bænk spø'r jeg bare???... :sneaky2:

:banana3: :smilerock::happy::4jumpy: :4jumpy:

Link to comment
Share on other sites

....Men hvad kan han så tage i bænk spø'r jeg bare???... :sneaky2:

WTF!!!!!! :4jumpy: :4jumpy: :4jumpy: :4jumpy: I want to make looove to David Belle :4jumpy: Han må være den sejeste mand på jorden NOGENSINDE!!! :4jumpy:

Kan i youtubenørder ikke fortælle mig, om det er muligt at downloade div. klip? Kunne være fedt at vise på en uddannelse eller to, netop fordi et standardspørgsmål plejer at være "Hvor meget kan du bænke" - Jeeess.... :wink:

Link to comment
Share on other sites

WTF!!!!!! :4jumpy: :4jumpy: :4jumpy: :4jumpy: I want to make looove to David Belle :4jumpy: Han må være den sejeste mand på jorden NOGENSINDE!!! :4jumpy:

Kan i youtubenørder ikke fortælle mig, om det er muligt at downloade div. klip? Kunne være fedt at vise på en uddannelse eller to, netop fordi et standardspørgsmål plejer at være "Hvor meget kan du bænke" - Jeeess.... :wink:

Heheh.. aner ikke hvordan.

Men hvad nytter det lige at du smider sådan et klip op? Så vil de jo netop spørge: "kan du også det Kauf, hva hva hva" :laugh:

Jeg plejer bare at smide et videoklip op af Ross Enamait og så tage de små challenges der kommer i løbet af kurset :cool:

Link to comment
Share on other sites

Men da min barbell er lavet af antarctic vibranium, er jeg klar at gå til stærkt forsvar th_ninja2.gif

...The Weak Side, always a little tiny step behind :tongue:

“Invincibility lies in the defence; the possibility of victory in the Attack.”

- Sun Tzu :bruce:

...The Dark Side will attack :ninja::laugh:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

...The Weak Side, always a little tiny step behind :tongue:

“Invincibility lies in the defence; the possibility of victory in the Attack.”

- Sun Tzu :bruce:

...The Dark Side will attack :ninja::laugh:

Siger manden der dyrker Wing Tsun - stilarten opfundet af en kvinde for at forsvare sig...

:wink:

Apropos noget helt helt andet: dine sko, er de gode til at gå og squatte i? Jeg har brug for at investere i et godt par sko at gå i og som på den samme tid er gode til squat. Pt bruger jeg gamle løbesko - de går fint til gåturer, selv om det ikke er optimalt, men synes ikke der er så gode til squats.

Link to comment
Share on other sites

Siger manden der dyrker Wing Tsun - stilarten opfundet af en kvinde for at forsvare sig...

:wink:

Apropos noget helt helt andet: dine sko, er de gode til at gå og squatte i? Jeg har brug for at investere i et godt par sko at gå i og som på den samme tid er gode til squat. Pt bruger jeg gamle løbesko - de går fint til gåturer, selv om det ikke er optimalt, men synes ikke der er så gode til squats.

....straks i forsvar igen :tongue:

Hvilke af skoene tænker du på?

Tror gireviken er bedst til squat og styrketræning i almindelighed.

Du kan prøve at se den når du skal døbes :4disguise:

Link to comment
Share on other sites

....straks i forsvar igen :tongue:

Hvilke af skoene tænker du på?

Tror gireviken er bedst til squat og styrketræning i almindelighed.

Du kan prøve at se den når du skal døbes :4disguise:

Så ser det ud som jeg fulgt dårligt med - har du designet flere end et par sko? Egentlig er det nok fint nok hvis de er gode nok til squat - jeg kan gå i det meste :walking: uden problemer. Men må da prøve dem når jeg skal "døbes". Er nu allereden døbt i ild, men kan da godt tænke mig at blive det i flødemælk også :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guardosaurus,

Købte du Z-Health R-Phase pakken direkte fra det officielle website - eller ved du om man kan købe den i EU et sted? Overvejer kraftigt at investere i pakken, da jeg efterhånden er træt af hele tiden at være småskadet, men ville gerne slippe for at skulle betale alt for meget for shipping.. og at skulle bukke mig forover, hvis den bliver taget i tolden :laugh:

Det er jo svært at finde ret mange, der har noget dårligt at sige om det :smile:

Link to comment
Share on other sites

Så ser det ud som jeg fulgt dårligt med - har du designet flere end et par sko? Egentlig er det nok fint nok hvis de er gode nok til squat - jeg kan gå i det meste :walking: uden problemer. Men må da prøve dem når jeg skal "døbes". Er nu allereden døbt i ild, men kan da godt tænke mig at blive det i flødemælk også :tongue:

Ja, en til kampsport og en til styrketræning

Den til kampsport hedder Zoom Trainer Guard

Den til styrke hedder Zoom Trainer Girevik

:superman:

Ild er svagt, man skal jo bare fjerne enten ilt, brændbart materiale eller varme, så dør flammen :rolleyes::unhappy:

Tænk på at fløde kan slukke flammen når den vil :devil:

post-1305-1188905458_thumb.jpg

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Guardosaurus,

Købte du Z-Health R-Phase pakken direkte fra det officielle website - eller ved du om man kan købe den i EU et sted? Overvejer kraftigt at investere i pakken, da jeg efterhånden er træt af hele tiden at være småskadet, men ville gerne slippe for at skulle betale alt for meget for shipping.. og at skulle bukke mig forover, hvis den bliver taget i tolden :laugh:

Det er jo svært at finde ret mange, der har noget dårligt at sige om det :smile:

Hmmm, Runefastlegs..... pas.

Jeg købte den bare over deres side, men hvor jeg fik den sendt fra er jeg i tvivl om.

Mener jeg betalte noget i retningen af 1000 kr alt inklusiv. Kan det passe?

Jeg tror ikke den blev taget i tolden, så vidt jeg husker :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hmmm, Runefastlegs..... pas.

Jeg købte den bare over deres side, men hvor jeg fik den sendt fra er jeg i tvivl om.

Mener jeg betalte noget i retningen af 1000 kr alt inklusiv. Kan det passe?

Jeg tror ikke den blev taget i tolden, så vidt jeg husker :bigsmile:

Okidoke - takker! Muligvis har de sat prisen lidt ned, eller også er dollarkursen bare bedre for tiden.. det skulle gerne ende på omkring 600 kr. i alt excl. evt. told. Tror bare jeg bestiller den fra deres site og krydser fingre! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Okidoke - takker! Muligvis har de sat prisen lidt ned, eller også er dollarkursen bare bedre for tiden.. det skulle gerne ende på omkring 600 kr. i alt excl. evt. told. Tror bare jeg bestiller den fra deres site og krydser fingre! :wink:

Jeg har både R-phase og I-phase.. Måske er det der prisforskellen ligger.

Jeg købte mine i januar måned, så kan desværre ikke huske den nøjagtige pris...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har både R-phase og I-phase.. Måske er det der prisforskellen ligger.

Jeg købte mine i januar måned, så kan desværre ikke huske den nøjagtige pris...

Ok, det lyder rigtigt - så ender man nemlig lige omkring 1.000 kr. i alt. Tror dog jeg nøjes med R-Phase i første omgang.

Edit: "Thank you for your order" :superman:

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share