Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Fysisk aktivitet med kanonkugler

Har købt mig en GymBoss intervaltimer fra Grizzly og Co. Super praktisk til at få holdt styr på intervallerne

Movement preps 10 min

Snatch

3 x 100 rep fordelt imellem højre og venstre pote på følgende måde:

30 sek (h), 10 sek break

30 sek (v), 10 sek break

Efter 100 rep, 3 min pause

Udført 3 gange

Interval # 1

4 sæt højre, 3 sæt venstre = 290 sekunder inklusiv break

Interval # 2

4 sæt højre, 4 sæt venstre = 320 sekunder inklusiv break

Interval # 3

5 sæt højre, 5 sæt venstre = 400 sekunder inklusiv break

Soft tissue treatment 5 min

Poterne holdt, lækkert og hårdt :devil:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hey :cool:

Vi talte hardcore på et tidspunkt u143.gif

Er det kun i ABC tirsdag aften du underviser? :unsure:

Så vil jeg prøve at se om jeg kan lokke Linis med en dag, når hun er færdig med sin væskeindtag, det medfører jo sikkert en masse 'n20.gif, og nok ikke så hensigtsmæssig :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hey :cool:

Vi talte hardcore på et tidspunkt u143.gif

Er det kun i ABC tirsdag aften du underviser? :unsure:

Så vil jeg prøve at se om jeg kan lokke Linis med en dag, når hun er færdig med sin væskeindtag, det medfører jo sikkert en masse 'n20.gif, og nok ikke så hensigtsmæssig :bigsmile:

Heysa :bigsmile:

Indtil videre underviser jeg kun i ABC, men fra Oktober underviser jeg ligeledes i Nørrebro kl. 19-20 :yo:

Mellem os 2 :secret: så tror jeg ikke Linis tør :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Heysa :bigsmile:

Indtil videre underviser jeg kun i ABC, men fra Oktober underviser jeg ligeledes i Nørrebro kl. 19-20 :yo:

Mellem os 2 :secret: så tror jeg ikke Linis tør :w00t:

ja hun har også været så stille på MOL j16.gifgået i skjul?? Super Nørrebro, så kan det jo være man skal have sin egen krig på vej der ud med forkælede unger fra 69, :gun2: som ikke har opdaget at privat ejndomsret er et element i et demokrati. Men det var vist et privat opstød :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

ja hun har også været så stille på MOL j16.gifgået i skjul?? Super Nørrebro, så kan det jo være man skal have sin egen krig på vej der ud med forkælede unger fra 69, :gun2: som ikke har opdaget at privat ejndomsret er et element i et demokrati. Men det var vist et privat opstød :bigsmile:

Hahahah... Ja, hun sidder sikkert fanget i et smith-stativ. Mon ikke snart hun kommer ud af busken :laugh:

Jeg tror vi skal lave et specialhold i HardCore, hor vi laver swings med de små møgunger :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hahahah... Ja, hun sidder sikkert fanget i et smith-stativ. Mon ikke snart hun kommer ud af busken :laugh:

Jeg tror vi skal lave et specialhold i HardCore, hor vi laver swings med de små møgunger :devil:

Nej, nu må det blive styr på tingen igen! Bare fordi jeg har en kat som smadrer mit tastatur på min computer, så man ikke kan skrive noget som helst :nonono:

:wink:

Jeg er mere end frisk på en omgang hardcore! Især hvis der skal laves swings med møgunger :w00t::devil:

Link to comment
Share on other sites

Heysa :bigsmile:

Indtil videre underviser jeg kun i ABC, men fra Oktober underviser jeg ligeledes i Nørrebro kl. 19-20 :yo:

Mellem os 2 :secret: så tror jeg ikke Linis tør :w00t:

Men hvilken dag er det i Nørrebro? Hvis den i ABC er om tirsdagen, kan jeg ikke, har aftenvagt den dag. Så Nørrebro er det eneste jeg kan håbe på er en anden dag, hvor jeg ikke har aftenvagt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nej, nu må det blive styr på tingen igen! Bare fordi jeg har en kat som smadrer mit tastatur på min computer, så man ikke kan skrive noget som helst :nonono:

:wink:

Jeg er mere end frisk på en omgang hardcore! Især hvis der skal laves swings med møgunger :w00t::devil:

:laugh: Godt så, she is still alive :freaked: :4trumpet:

Men hvilken dag er det i Nørrebro? Hvis den i ABC er om tirsdagen, kan jeg ikke, har aftenvagt den dag. Så Nørrebro er det eneste jeg kan håbe på er en anden dag, hvor jeg ikke har aftenvagt :smile:

Det er torsdag i nørrebro :bigsmile: Men først fra oktober.

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Nej, nu må det blive styr på tingen igen! Bare fordi jeg har en kat som smadrer mit tastatur på min computer, så man ikke kan skrive noget som helst :nonono:

:wink:

Jeg er mere end frisk på en omgang hardcore! Især hvis der skal laves swings med møgunger :w00t::devil:

hm havde det været min kat var jeg nok blevet et katteskind rigere :tongue:

Super du er frisk på hardcore :w00t: yes swings med møgungerne er jeg frisk på. :bigsmile:

Og godt du er kommet ud af dit skjul

Link to comment
Share on other sites

:laugh: Godt så, she is still alive :freaked: :4trumpet:

Det er torsdag i nørrebro :bigsmile: Men først fra oktober.

Godt, så når jeg få lidt styr på min kondition, hvis jeg skal holde trin med en spinning-nørd og en nørd generelt set. :tongue: Til det tidspunkt skulle min udtømning være overstået også, så behøver jeg ikke løbe ud på toilettet konstant. :smile: Måske kan jeg få Poul med, så jeg har nogen mere som ikke faldet for the Dark Side endnu. Selv om den der CD med Z-health gør mig lidt bekymret...

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Godt, så når jeg få lidt styr på min kondition, hvis jeg skal holde trin med en spinning-nørd og en nørd generelt set. :tongue: Til det tidspunkt skulle min udtømning være overstået også, så behøver jeg ikke løbe ud på toilettet konstant. :smile: Måske kan jeg få Poul med, så jeg har nogen mere som ikke faldet for the Dark Side endnu. Selv om den der CD med Z-health gør mig lidt bekymret...

måske er min kondition bedre end din :w00t: , men tilgengæld kan du sikkert næsten armcurle med migpost-15167-1189533553.gif , så alt der er styrkebetonet for jeg :bottom:

Link to comment
Share on other sites

Hmmm... Jeg har vist hørt lidt om at der også bliver noget på Nørrebro om tirsdagen :wink:

Så skuda satme.. Ja, du kommer på tirsdag 19-20 og Dennis onsdag omkring 18,19 tiden. Det bliver total cool :yo:

Godt, så når jeg få lidt styr på min kondition, hvis jeg skal holde trin med en spinning-nørd og en nørd generelt set. :tongue: Til det tidspunkt skulle min udtømning være overstået også, så behøver jeg ikke løbe ud på toilettet konstant. :smile: Måske kan jeg få Poul med, så jeg har nogen mere som ikke faldet for the Dark Side endnu. Selv om den der CD med Z-health gør mig lidt bekymret...

Ja, få lige polle med. He will love it. The Dark Side is closing in, you cannot resist, you try but you fail, you are now being hypnotized :w00t::cool:

Underviste 2 timers HardCore idag, hvilket giver 2 x 15 min Joint Mobility/movement prep. Fik banket 6 sæt dobbelt snatch (2 x 24 kg) 5 rep idag. Var ret let faktisk, føler mig klart stærkere end jeg har gjort i lang tid. Har samtidig næsten ikke smerter nogle steder i kroppen. :bigsmile:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Doc: Ja, det spiller sku :4thumbup:

Heppa...

Lidt træning blev det til idag

Joint mobility: 20 min

Kropshævninger

Kørte først så mange reps jeg kunne med bred fatning --> 30 sek. pause --> så mange jeg kunne med smal --> 30 sekunders pause --> så mange jeg kunne med smal omvendt greb --> 30 sekunders pause --> så mange jeg kunne med hænder hver sin vej --> 30 sekunders pause --> så mange jeg kunne med hænder hver sin vej (modsat side) --> 3 min. pause

Hele baduljen igennem 2 gange.. Pænt pumped bagefter, haha..

Har arbejdet i døgndrift på materiale til weekendens kursus; Dit Personlige Lederskab som jeg river af sammen med min gode ven Christian Ørsted, Nicolai Moltke-Leth og Anna Virenhem. Bliver mega cool. 3 dage full immersion big time i personlig udvikling :w00t:

Jeg står for alt omkring kost og træning sammen med Anna, imens Christian og Nicolai giver den gas indenfor vision og mål. :bigsmile:

EDIT

Så fik jeg sku lige revet lidt mere træning aw. Printeren kører på højtryk, så valgte at rive 20 min ud til noget fornuftigt:

Movement preb/Joint mobility/ Z-health: 10 min

Snatch:

100 snatch total med 30:10 protokol med skift imellem højre og venstre pote i 10 sek. pausen.

Tid: 280 sekunder, pause inkl.

Break 2,5 min

100 snatch total med 30:10 protokol med skift imellem højre og venstre pote i 10 sek. pausen.

Tid: 320 sekunder, pause inkl.

I alt = 200 snatch

Military Press

24 kg, 10/10 B2B x 5 sæt

Nice :superman:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Ja, få lige polle med. He will love it. The Dark Side is closing in, you cannot resist, you try but you fail, you are now being hypnotized :w00t::cool:

Min hjerne skvulper i øjeblikket i en beskyttende bassain af vand og salt, så jeg er helt immun mod din hyptonisering.

:bubblebath:

Link to comment
Share on other sites

Har kørt kursus hele weekenden.

Super spændende at møde en masse interessante mennesker :bigsmile:

Fik banket lidt træning ind undervejs med 1 times Z-health, 20 min JMT og 20 min kettlebelltræning

Idag som overraskelse havde Moltke fået sin dansepartner fra "Vild med dans" med, så vi fik alle 2 timers undervisning i dans.

Virkelig fed oplevelse, vi dansede cha-cha-cha :4thumbup: Havde aldrig troet at jeg ville synes det var fedt, men damn hvor bliver man dog bare glad af at danse.

Skal en tur ud og danse på torsdag i hendes dansestudie :superman: Fedt at få nogle eye-openers engang imellem :w00t:

Link to comment
Share on other sites

JS is that you? :devil:

:tongue:

:blush::laugh:

Haha.. Hvor fedt med dans. Han ser dog lidt stiv ud og det er tydeligt det ikke er hans rette element :devil: ..

Sjovt du siger det. Jeg synes han er enormt sej til det.

Gad virkelig godt at kunne det. Er enormt sjovt og giver den vildeste energi :firebounce:

Og så er det bare ekstremt maksulint at føre en kvinde rundt på den måde, damn nice :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share